Palstalla joskus aiemminkin vieraillut nimimerkki 'ei vakuuta' tekaisi ketjussa http://keskustelu.suomi24.fi/node/12396279 uudissanan joka kuvaa kreationistien mielipidemaailmaa suorastaan erinomaisesti:
"Uskon vanhavasti että tulevaisuudessa saamme tietää kaikella Dna:lla olevan joku tärkeä merkitys."
Vanhava on yhdistelmä sanoista vanha ja vahva - ja sitähän kretujen mielipidemaailma on! Kiitos kretu!
Kretu uskoo vanhavasti
1
86
Vastaukset
""Uskon vanhavasti että tulevaisuudessa saamme tietää kaikella Dna:lla olevan joku tärkeä merkitys."
Se uskomus vain on jo osoitettu vääräksi: se on tietoa, ettei kaikella DNA:lla ole biologista merkitystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329