Huomenna "liksapäivä", voisin ostaa kaksi saman tien. Alkaa kyllästyttää verkkareissa tai shortseissa kulkeminen. Parin viikon kuluttua kesä on ohi eikä shortseilla yöllä tarkene.
Mistä saa halpoja farkkuja?
8
600
Vastaukset
- oho 3
Tokmanilla saa halpoja farkkuja.
- glgglglgclc
Mä en ole joutunut työttömyydestä kärsimään mutta silti ostan farkut hmstä tai zarasta ym. Ihan siistejä slim fit farkkuja 40 vuotiaalle ja hinta on joku 20-30 €. En esim ymmärrä kuka maksaa Prismassa myytävistä Lee- farkuista sen60€? Vyötärö ulottuu korviin ja muutenkin näyttävät lököttävän päällä, Prisman vaatemallisto on muutenki hirveä ba yli hintainen, mitoitus on liian väljää..inhoan esim t- paitoja jossa hihansuut ovat x100 leveitä verrattuna käsivarteen,siihen vielä vyölaukku ja crocsit niin huh huh....
- klii
glgglglgclc kirjoitti:
Mä en ole joutunut työttömyydestä kärsimään mutta silti ostan farkut hmstä tai zarasta ym. Ihan siistejä slim fit farkkuja 40 vuotiaalle ja hinta on joku 20-30 €. En esim ymmärrä kuka maksaa Prismassa myytävistä Lee- farkuista sen60€? Vyötärö ulottuu korviin ja muutenkin näyttävät lököttävän päällä, Prisman vaatemallisto on muutenki hirveä ba yli hintainen, mitoitus on liian väljää..inhoan esim t- paitoja jossa hihansuut ovat x100 leveitä verrattuna käsivarteen,siihen vielä vyölaukku ja crocsit niin huh huh....
Prismassa käy hyvin toimeentuleva,ja hyvin syönnyt keskiluokka, kun bonuksiakin tulee mukavasti kun kolmella tonnilla kuussa ostaa.
- vinkkinä sulle
Outlet Vantaa Tammisto? Siellä on ihan laadukasta tavaraa.
- kirppiksiltä ???
Ainakin täällä oulussa ostavat kirppiksiltä muutamalla eurolla, jopa varakkaammat, on heti hyvät päällä eikä sellaiset jäykät.
- k9, mmölh
Itse ostan farkut kirppiksiltä. Melkein jokaisella pöydällä on niitä myytävänä. Itse olen myynyt farkkuja 1-10 eurolla kappale riippuen kunnosta ja trendikkyydestä. Tosin löysin alennusmyynneistä itselleni kahdet uudet farkut poistorekistä 9,95 eurolla/pari, joten ensimmäistä kertaa moneen vuoteen ostin itselleni ihan tuliterät farkut.
- ulos kaapista
Missä aloittajan viimetalviset farkut on?
- nuukaoon
Jack & Jones ym. farkkuja ostanut kierrätyskeskuksesta ja kirpparilta hintaan 0.5-5 euroo. Pennuille ei merkittömät kelpaa, mutta kirppiskamakin menee valittamatta jalkaan. Eilen ostin kuin uuden adidaksen hupparin ja hinta oli 3.4 euroo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as603186Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078