Jonkun täysjärkisen pitäisi nyt vihdoin päättää Selanteen kiekkoilun lopettamisesta, tämä ukko on tehnyt ainakin kolme
aikaisempaa lopetuspäätöstä, niistä ei kuitenkaan ole tullut lasta eikä kaikkia. Selänteelle ei riitä itsellään äly tehdä päätöksiä,
onkohan korvien välissä pelkkää jäätä?? Tehkää se joku muu nyt ja vihdoin!
Kuka päättää Selanteen lopettamisesta?
8
86
Vastaukset
- OTSIKOITA!
Mediapeliä Jokereitten ympärillä
Teemu ei pelaa enää, mutta katsohan vain, niin joku PR-homma sille Jokereissa kehitetään. - 2+2
"Selänteelle ei riitä itsellään äly tehdä päätöksiä"
Olen kuitenkin varma, että Selänne olisi osannut sijoittaa tämän keskustelunaiheen palstalle "Urheilu ja Kuntoilu > Jääkiekko". Älyn puutetta on monenlaista... - paavo provo
"Kuka päättää Selanteen lopettamisesta?"
Se on vähän uskonnosta kiinni, luulisin.....- Verokarhu!
Selänne pysykööt siellä mihin veronsakkin maksaa! Luusereita ei Suomessa tarvita, koska niitä on jo liiaksi!
- Antaa piikin
Eläinlääkäri?
- Äly hoi!
Osa meistä hesalaisilta on aika vähällä älyllä varustettuja, ehkä juuri niitä huumehörhöjä?
Mielestäni aloittaja tarkoittaa Selänteen lopettaminen jääkiekkouralla? Itsekkin olen seurannut jo vuosia,
kuinka Selänne onko ainakin viisi kertaa lopettanut uransa! - Antaa piikin
Äly hoi! kirjoitti:
Osa meistä hesalaisilta on aika vähällä älyllä varustettuja, ehkä juuri niitä huumehörhöjä?
Mielestäni aloittaja tarkoittaa Selänteen lopettaminen jääkiekkouralla? Itsekkin olen seurannut jo vuosia,
kuinka Selänne onko ainakin viisi kertaa lopettanut uransa!Osa teistä on myös ikuisia tosikkoja.
- ministeriö
Sisäministeri siitä päättää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk802897Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911676Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll771501Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651408- 1321377
- 1461256
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1581220Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j961163- 821158
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur801145