Tapaus Jalovaara

tutkintapyyntö

14

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • evevv

Ekonomi Jalovaara hankki 2010 "herran työssä" keräystuottoja 434 000 euroa, josta hädänalaisten hyväksi 23 000 euroa. Viimeisimmän mukaan 520 000 eurosta vain vajaat 32 000 euroa meni hädänalaisten hyväksi. Ekonomi Jalovaaran ansiotulot ovat sen sijaan nousseet seitsemässä vuodessa lähes 300 prosenttia.

Hän valehtelee saarnoissaan, hän muka "parantaa" eli on ketkujen ketku ja saa siitä sokeilta lampailtaan hyvää liksaa.

• FUCKIFUU

Näyttää silti että Jalovaara antaa tuloistaan (6%) köyhäinapuun kymmenkertaisesti verrattuna evankelis-luteriseen kirkkoon (0,6%).

Mutta rikoshan tuossa on tullut tehtyä, koska keräyksestä ei saa mennä hallinnointiin kuin murto-osa, ei valta-osa kuten Jalovaaran tapauksessa on tehty. Mutta tälle voi olla luonnollinen selitys Jalovaara ei kristittynä alhaisen ÄO omaavana ymmärrä sanojen eroja murto-osa vs. valta-osa.

• Olen itse ollut jo vuosia mukana SPR:n vapaaehtoistoiminnassa. SPR:n katastofirahaston osalta keräyskulut ovat korkeintaan 15 %. Miten on mahdollista, että kristillisen järjestön keräyskulut ovat 94 % tuotosta?

• ei sitten mitenkään?
        agnoskepo kirjoitti:

Olen itse ollut jo vuosia mukana SPR:n vapaaehtoistoiminnassa. SPR:n katastofirahaston osalta keräyskulut ovat korkeintaan 15 %. Miten on mahdollista, että kristillisen järjestön keräyskulut ovat 94 % tuotosta?

Miten liittyy ateismiin?

• ei sitten mitenkään? kirjoitti:

Miten liittyy ateismiin?

>>Miten liittyy ateismiin?

• todennäköistä
        agnoskepo kirjoitti:

Olen itse ollut jo vuosia mukana SPR:n vapaaehtoistoiminnassa. SPR:n katastofirahaston osalta keräyskulut ovat korkeintaan 15 %. Miten on mahdollista, että kristillisen järjestön keräyskulut ovat 94 % tuotosta?

Koska ilmeisesti lähipiirin palkat ovat maksettu keräysvaroista. Jalovaaran taisi olla taisi olla jopa 130000 euroa viimeisimmässä verotuksessa. Ja tämän rahankeräyslupa nimenomaan kieltää.

• ei sitten mitenkään? kirjoitti:

Miten liittyy ateismiin?

Täten se liittyy:
        Kristittyjen tekopyhyys ja epärehellisyys on ajanut minut agnostikoksi. Tällaiset uutiset työntävät jo kohti aktiivista ateismia.
        Huutava ristiriita uskonnollisesti sitoutumattoman kansainvälisen humanitäärisen järjestön ja kristillisen omahyväntekemisjärjestön välillä vierottaa ihmisiä pois uskonnosta luultavasti tehokkaammin kuin mikään ateistinen kirjoitus.

• Pirkolla on pulaa

Jalovaara on itse hädänalainen ja tarvitsee siis surkeasti rahaa. Suurin osa hänen hankkimistaan rahoista on näin mennyt köyhäinapuun. Jalovaara voisikin laulaa tutun ikivihreän hiukan uudelleen muokattuna: Oon köyhä ihmeparantaja vain, olen varaton...

Jos Jalovaara joutuu toimistaan oikeuteen, hänen puolustuksensa käyttää ilman muuta tätä lähtökohtaa tukenaan.

• 161616
        ei sitten mitenkään? kirjoitti:

Miten liittyy ateismiin?

"Miten liittyy ateismiin?"

Teistien teeskentely että ovat parempia ihmisiä on hyvä perusta ateismille.

• karhunpalveulusta
        agnoskepo kirjoitti:

Täten se liittyy:
        Kristittyjen tekopyhyys ja epärehellisyys on ajanut minut agnostikoksi. Tällaiset uutiset työntävät jo kohti aktiivista ateismia.
        Huutava ristiriita uskonnollisesti sitoutumattoman kansainvälisen humanitäärisen järjestön ja kristillisen omahyväntekemisjärjestön välillä vierottaa ihmisiä pois uskonnosta luultavasti tehokkaammin kuin mikään ateistinen kirjoitus.

Tuo mitä toteat on täysin totta, mutta uskonnottomilla on edelleen täysi syy ja tarkoitus osoittaa uskovaisten jorinat vain jorinoiksi ja teot tekopyhiksi, pyyteellisiksi toimiksi palkkion toivossa.

• oikeus ja kohtuus

erittäin hienoa että tällaisten tyyppien ja "ihmeparantajien" toiminta tulee nyt herkkäuskoisille uskovillekin selväksi. jostain syystä silti aina uskovat jaksaa puolustella näitä tyyppejä.

kaikkein härkeimpiä on sellaiset jotka käyttää hyväkseen sairaita ja hädänalaisia. joillakin rosvoillakin on moraalia enemmän. toivon kovaa tuomiota aikanaan oikeudessa

• deedeess

Eipä tullut yllätyksenä.

Pahimmat matonaltavedot ovat kohdalleni ja tuttavilleni sattuneet juuri kristittyjen kanssa, rukous sitten tasaa tilit ja omantunnon. Kumma kyllä islamistit ovat olleet tähänasti rehellisiä, lienee parempi uskomus.

Usko on kiva tapa ulkoistaa omantunnonongelmat.

• Ei mikään yllätys. Ei varmasti monelle muullekaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      20
      3620
    2. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      81
      3035
    3. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      61
      3024
    4. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      299
      2394
    5. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      41
      2172
    6. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      54
      2131
    7. Hymyilyttää

Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi
      Ikävä
      21
      1331
    8. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      7
      1215
    9. Oletko surullinen

Pahoillaan, pettynyt vai jotain muuta
      Ikävä
      42
      1200
    10. Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."

Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1099
    Aihe