Tällainen perätön väite on esitetty. Voin kuitenkin todeta, ettei tämä ole totta!
Pyh! ei ole Flinkin Timo
18
83
Vastaukset
- Jakautunut?
Mutta "pyh!" Ilmeisestikin on "levollinen_mieli"!
- Liika on liikaa
Niinhän se on, että täällä esitetään kaikenlaisia perättömiiä väitöksiä niinkuin tämäkin väitös Timo Flinkistä. Ei niihin kuitenkaan kukaan usko ei ainakaan jos on täysissä sielun ja ruumiin voimissa (tai kuulu noihin anti-adventistisiin lahkoihin joista ateismikin tuntuu olevan usein yksi).
Kun vertaa - siis jos vertaa - täällä kirjoittelevien tyyliä ilmaista itseään (huolimatta siitä onko samaa mieltä tai ei) on Adventisti pastorit selvästikin siitä parhaasta päästä. Typerimpiä ovat palstalle eksyneet kiihkot joilla ei ole oikeastaan mitään muuta sanottavaa kuin kuinka tyhmiä muut kirjoittajat ovat ja vain koska he ovat erimieltä asioista heidän kanssaan.
Palsta on saanut viimein n.k. luotsin mikä on tietenkin hyvä asia, tosin emme ole huomanneet suurempaa parannusta verrattuna entiseen. Mielestäni kaikki sellaiset postitukset joissa puhutaan pahaa muista palstalaisista, tai nimitellään tai arvuutellaan ties mitä tulisi poistaa ja tehdä se huolimatta siitä kuka ne on kirjoittanut, Adventisti, ateisti tai kuka vain kiihkoilija .. ja jos ei se auta tulisi sellaiset kirjoittajat juloistaa pannaan ..- Rivoa kieltä
Miksi "pyh!"- nimimerkki saa jatkaa alatyylin kirjoitteluaan, haukkua uskovia saatanan lapsiksi, lähetellä ihmisiä helvettiin, kiroilla, huoritella jne.? Miksi tähän ei puututa?
Pyh!:
"Höpö höpö!
Jumala ei mitään puhdista kun ei sellaista satusetää edes ole, joten jos et itse puhdista itseäsi niin paskallehan haiset ajan mittaan."
Tässä todisteet. Timo ei ikinä sanoisi Jumalaa satusedäksi!- Haisee itse pahasti
Pyh!- nimimerkin lemu...
- näin se vain on
Täällä taitaa olla useampi jotka kirjoittaa pyh! nimimerkillä ... ainakin luulin niin.
- ei voi mittään
näin se vain on kirjoitti:
Täällä taitaa olla useampi jotka kirjoittaa pyh! nimimerkillä ... ainakin luulin niin.
Joku muukin käyttää tahallaan Pyh! nimimerkkiä. Tämä on todettu useasti, pyh! itse on sen myös huomannut.
ei voi mittään kirjoitti:
Joku muukin käyttää tahallaan Pyh! nimimerkkiä. Tämä on todettu useasti, pyh! itse on sen myös huomannut.
ei voi mittään: «Joku muukin käyttää tahallaan Pyh! nimimerkkiä. Tämä on todettu useasti, pyh! itse on sen myös huomannut.»
Rekisteröimättömät nimimerkit ovat vapaata riistaa.
Kun kyse ei ole edes toisen henkilön nimen käyttämisestä, asiasta ei oikein voi valittaa millään kunnon perusteella.
Siispä olet oikeassa: ei voi mittään.- mutta entäs tämä?
v.aari kirjoitti:
ei voi mittään: «Joku muukin käyttää tahallaan Pyh! nimimerkkiä. Tämä on todettu useasti, pyh! itse on sen myös huomannut.»
Rekisteröimättömät nimimerkit ovat vapaata riistaa.
Kun kyse ei ole edes toisen henkilön nimen käyttämisestä, asiasta ei oikein voi valittaa millään kunnon perusteella.
Siispä olet oikeassa: ei voi mittään.Miksi siis T.F. joutuu asiasta syytetyksi? Sehän tässä kai se kysymys oli.
mutta entäs tämä? kirjoitti:
Miksi siis T.F. joutuu asiasta syytetyksi? Sehän tässä kai se kysymys oli.
«Miksi siis T.F. joutuu asiasta syytetyksi? Sehän tässä kai se kysymys oli.»
Kun nyt kysyit niin kerron, mitä mieltä olen.
T.F. joutuu syytetyksi sen takia, että täällä kirjoittavien älykkyys on enimmäkseen varsin vähäinen. Tyhmät ihmiset ovat taipuvaisempia keskittymään henkilöihin asioiden sijasta.
Esimerkiksi aikakauslehti "7 päivää" sisältää enimmäkseen vain lyhyitä juoruja. Sen innokas lukijakunta muistuttaa hengentoiminnoiltaan näitä, jotka miettivät, onko joku tietty henkilö jonkin nimimerkin takana.- Piste tälle
v.aari kirjoitti:
«Miksi siis T.F. joutuu asiasta syytetyksi? Sehän tässä kai se kysymys oli.»
Kun nyt kysyit niin kerron, mitä mieltä olen.
T.F. joutuu syytetyksi sen takia, että täällä kirjoittavien älykkyys on enimmäkseen varsin vähäinen. Tyhmät ihmiset ovat taipuvaisempia keskittymään henkilöihin asioiden sijasta.
Esimerkiksi aikakauslehti "7 päivää" sisältää enimmäkseen vain lyhyitä juoruja. Sen innokas lukijakunta muistuttaa hengentoiminnoiltaan näitä, jotka miettivät, onko joku tietty henkilö jonkin nimimerkin takana.Oli syy sitten mikä tahansa niin aika raukkamaista on syyttää Timo Flinkiä umpimähkään ja vain omia estojaan tyydyttääkseen. Sitä voisi hyvällä syyllä kutsua parjaamiseksi. Asioista voi olla erimieltä jos niin on, mutta tuo puskista nimimerkin takaa syyttely ei ole oikein.
Piste tälle kirjoitti:
Oli syy sitten mikä tahansa niin aika raukkamaista on syyttää Timo Flinkiä umpimähkään ja vain omia estojaan tyydyttääkseen. Sitä voisi hyvällä syyllä kutsua parjaamiseksi. Asioista voi olla erimieltä jos niin on, mutta tuo puskista nimimerkin takaa syyttely ei ole oikein.
«Oli syy sitten mikä tahansa niin aika raukkamaista on syyttää Timo Flinkiä umpimähkään ja vain omia estojaan tyydyttääkseen. Sitä voisi hyvällä syyllä kutsua parjaamiseksi. Asioista voi olla erimieltä jos niin on, mutta tuo puskista nimimerkin takaa syyttely ei ole oikein.»
Olen aivan samaa mieltä. Sellaiset viestit joutavat moderoitaviksi pois.
Pitääpä käyttää asiattoman viestin ilmoitusta seuraavan kerran, kun tuollaista esiintyy.
- pyh!
Olette kaikki väärässä.Puhutte täyttä potaskaa.Ellu tietää.
- Elluko se siellä?
Ellun sielu kummittelee Pyh!- nimimerkin päässä; no ilmankos niitä "häiriöitä"...
Koitahan Pyh! rauhoittua!
- väitteen oikaisu
Pyh! ei ole Flinkin Timo
levollinen_mieli
31.7.2014 12:36
Tällainen perätön väite on esitetty. Voin kuitenkin todeta, ettei tämä ole totta!
..... mitens tuo on luettavissa??
Siis Pyh! ei ole Flinkin Timo .... ts tuollainen väitekö on sitten perätön, joka on esitetty. ts. esität sen, että todeten se ei ole totta.
No, sitten Pyh! on Flinkin Timo. Okei.- Oitteen väikaisu
Just "Pyh!"in tapaista argumentointia, eihän tuosta ota selvää Ellukaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366228
- 574396
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282888- 592871
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271456Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹371447- 311261
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161