Mainostaessaan 1-7 päivän lippuja julkisissa kuklkuvälineissä. Japanilaisturistit näyttävät pirunsarvi käsimerkkejä sibeliusmonumentin edessä otetussa kuvassa. Myökin pakollinen homomieskuva on mukana kampanjassa. Jos listaisi edes yhden päivän aikana kaikki saatanallisia symboleja sisältävät mainokset tulisi listasta pitkä.
Hsl:kin on turvautunut
11
109
Vastaukset
- Ellei ole perehtynyt
Symbolehin ja niiden merkityksiin jäävät ne huomaamatta. Saatanaa ylistävien symbolien käyttö on yleistynyt huomattavasti mainonnassa.
- joku on perehtynyt
Tiedätkö, että pi@ru on perehtynyt tehtäväänsä erittäin hyvin....Helsinki menee siis päin "punaista" valoa nyt...eikä edes huomaa!!!! Mietippä jos vastaavat "logot" olisivat kristillisiä..Jeesus...enkelit siivittävät matkasi tällä bussilla....jne. luuletko että symbolien käyttö jäisi huomaamatta?
..itseppä kerjäsit, tässä se tulee...2.Kor.4:3-4 Mutta jos meidän evankeliumme on peitossa, niin se peite on niissä, jotka kadotukseen joutuvat, niissä uskottomissa, joiden tämän maailman jumala on niin sokaissut, etei heille loista valkeus, joka lähtee Kristuksen kirkkauden evankeliumista, hänen joka on Jumalan kuva. - No eiköhän aloittaja
joku on perehtynyt kirjoitti:
Tiedätkö, että pi@ru on perehtynyt tehtäväänsä erittäin hyvin....Helsinki menee siis päin "punaista" valoa nyt...eikä edes huomaa!!!! Mietippä jos vastaavat "logot" olisivat kristillisiä..Jeesus...enkelit siivittävät matkasi tällä bussilla....jne. luuletko että symbolien käyttö jäisi huomaamatta?
..itseppä kerjäsit, tässä se tulee...2.Kor.4:3-4 Mutta jos meidän evankeliumme on peitossa, niin se peite on niissä, jotka kadotukseen joutuvat, niissä uskottomissa, joiden tämän maailman jumala on niin sokaissut, etei heille loista valkeus, joka lähtee Kristuksen kirkkauden evankeliumista, hänen joka on Jumalan kuva.Tehnyt kantansa ja huomionsa ihan riittävän hyvin sekä selkeästi. Sinusta sen sijaan ei ota selvää kumpaa palvot. Aloittaja tietää stmvolit sekä merkit eikä todellakaan ole yksi saatanan eksyttämistä.
- pi@ru hämää ihmistä
No eiköhän aloittaja kirjoitti:
Tehnyt kantansa ja huomionsa ihan riittävän hyvin sekä selkeästi. Sinusta sen sijaan ei ota selvää kumpaa palvot. Aloittaja tietää stmvolit sekä merkit eikä todellakaan ole yksi saatanan eksyttämistä.
Miksi ei sinulla "välähdä"...onko kyse tästä ilmiöstä kohdallasi mistä Raamattu puhuu?
.2.Kor.4:3-4 Mutta jos meidän evankeliumme on peitossa, niin se peite on niissä, jotka kadotukseen joutuvat, niissä uskottomissa, joiden tämän maailman jumala on niin sokaissut, etei heille loista valkeus, joka lähtee Kristuksen kirkkauden evankeliumista, hänen joka on Jumalan kuva. - Olenko väittänyt
pi@ru hämää ihmistä kirjoitti:
Miksi ei sinulla "välähdä"...onko kyse tästä ilmiöstä kohdallasi mistä Raamattu puhuu?
.2.Kor.4:3-4 Mutta jos meidän evankeliumme on peitossa, niin se peite on niissä, jotka kadotukseen joutuvat, niissä uskottomissa, joiden tämän maailman jumala on niin sokaissut, etei heille loista valkeus, joka lähtee Kristuksen kirkkauden evankeliumista, hänen joka on Jumalan kuva.Etten ymmärtäisi itsehän käyttäydyt kuin haluaisit riitaa haastaa.
- no riita
Olenko väittänyt kirjoitti:
Etten ymmärtäisi itsehän käyttäydyt kuin haluaisit riitaa haastaa.
Minä luulen, että se joka on toisen korinttolaiskirjeen luettavaksi antanut on haastamassa sinua vain ajattelemaan...tuo sana on Jumalan sanaa ei miuun keksimääni. Jumalan sana hastaa ihmisen ottamaan siihen kantaa ja miettimään omaa suhdettaa Kirjoituksiin.
- Ihmiset ovat sokeita
Eivät tajua minkälaiset pimeyden voimat heitä ohjaavat.
- hkiuh
Ihmiset tajuavat, että mitään pimeyden voimia ei ole olemassakaan. Sinä olet sokea.
- kirkakudesta kirkkau
hkiuh kirjoitti:
Ihmiset tajuavat, että mitään pimeyden voimia ei ole olemassakaan. Sinä olet sokea.
On pimeyden voimia olemassa.... nehän riehuvat valtoimenaan ....murhia, tappoja varkauksia, raiskauksia , alkoholismia jne.... nämä ovat pan aiheuttamia asioita ei hyvän Jumalan!
- Saatananpalvontakuva
https://www.hsl.fi/
on kaiken lisäksi etusivulla!- .....
Taitaa poliklinikat olleen heinäkuussa kiinni, noin se on kun avohoito jätetään kesän ajaksi kanssakulkijoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831569Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721370Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2271351Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341029Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89960
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848