Sujuuko viranomaisissa asiat inhimillisesti ja ammatillisesti?
Facebook ryhmä Lohjalaiset perheet erotilanteessa
3
411
Vastaukset
- Just joo
Viranomaisasiat ?? Eiköhän erotilanteessa ole tärkeintä, että asianosaiset itse ovat riittävän aikuisia selvittämään eroon liittyviä ongelmia. Kaikki riippuu omasta asenteesta, eli "niin metsä vastaa kun sinne huudetaan" pruukasi vanha äitini todeta.
- Jepulis1
Tuohan olisi ihanteellinen tilanne. Silloinhan viran omaiskoneistoa tarvitsisi lainkaan. :)
Paitsi huolto ja tapaamis sopimuksiin. - Just joo
Jepulis1 kirjoitti:
Tuohan olisi ihanteellinen tilanne. Silloinhan viran omaiskoneistoa tarvitsisi lainkaan. :)
Paitsi huolto ja tapaamis sopimuksiin.Muistan hyvinkin yhden tapauksen, jonka ainoa omainen oli viranomainen (yhteen kirjoitettuna), joten ei ne viranomaiset ihan turhia ole.
Ero taasen on teknisenä prosessina erittäin helppo, mutta henkisesti hyvinkin raskas kaikille osapuolille ja siitä yli päästäkseen voidaan tarvita ulkopuolisen apua.
Tapaamisoikeudet, elatusmaksut yms. hoituu lastenvalvojalla, joka on melko neutraali "sovittelija". Eroava aviopari itse saa tehtyä sovittelusta hankalan niin halutessaan, ei tämä viranomainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa3612701Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi6293233- 1662228
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa1891970- 1051549
- 1121389
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1101323Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3361254- 801228
- 411128