Millainen on mies isolla M:llä mielestäni:
- huumorintajuinen
- suvaitseva ja avarakatseinen
- ikä 39-47 v
- arvostaa naisellisuutta ja itsenäistä vahvaa naista
- gentleman
- korkeasti koulutettu
Pelkkää bonusta seuraavilla ominaisuuksilla
- eronnut tai leski
- richard geren ulkonäköä vähintään yhtä paljon kuin pääministerillämme
- hyväkuntoinen, urheilullinenkin kenties
- maailmanmies
Millainen Lady minä olen, ota selvää ja tule juttelemaan nelikymppisiin, turunhuoneeseen tai laita e-mailia
[email protected]
Mies isolla M:llä
8
1095
Vastaukset
- Timppa
Minulla on ilmo tuolla alempana, etsintäkuulutus. Olen kaikkia mitä haet ja tarjoan lisäksi turvaa. Sähköpostia minulla ei ole enkä sitä tarvitse, postia tulee muutenkin. Arvostan perinteisiä arvoja.
- Lady65Marmelade
Lukaisin keskusteluketjusi.
Jotain siinä oli todella mielenkiintoista ja sydäntälämmittävää.
Jotain naisenkoulutusta saatat kaivata kesusteluketjun perusteella mutta tiedäthän, että kyllä vanhasta ravuristakin saa ihan kelpo ratsun kun on kärsivällinen, johdonmukainen ja muistaa palkita ja kiittää aina kun saa sen tekemään oikein. Vaikka onhan toisaalta sanonta, ettei vanha koira uusia temppuja opi, mutta en itse allekirjoita sitä.
Uskon, että meillä voisi olla keskusteltavaa keskenämme, odotan sitä. - Timppa
Lady65Marmelade kirjoitti:
Lukaisin keskusteluketjusi.
Jotain siinä oli todella mielenkiintoista ja sydäntälämmittävää.
Jotain naisenkoulutusta saatat kaivata kesusteluketjun perusteella mutta tiedäthän, että kyllä vanhasta ravuristakin saa ihan kelpo ratsun kun on kärsivällinen, johdonmukainen ja muistaa palkita ja kiittää aina kun saa sen tekemään oikein. Vaikka onhan toisaalta sanonta, ettei vanha koira uusia temppuja opi, mutta en itse allekirjoita sitä.
Uskon, että meillä voisi olla keskusteltavaa keskenämme, odotan sitä.Olen varannut meille huomisillaksi ravintolapöydän, jos mennään sinne syömään ja jutustelemaan. Myös kortonkeja olen ostanut.
- Lady65Marmelade
Timppa kirjoitti:
Olen varannut meille huomisillaksi ravintolapöydän, jos mennään sinne syömään ja jutustelemaan. Myös kortonkeja olen ostanut.
Oletpa hauska huumorihminen ;)))
Sitä saa mitä tilaa...
Tein kuten pyysit: soitin sille ystävälleni, jolla
on se iso sakasanpaimenkoira, hän tulee sit hakemaan meitä, niin saadaan rakastella kolmisin kiihkeästi ja saat myös sitä saksanpaimenkoiraa, se antaa. Sen koiran kanssa et muuten tarvitse kortonkia eikä se edes pure, mutta on tosi kova nuolemaan ;)))) - Timppa
Oletpa hauska huumorihminen ;)))
Sitä saa mitä tilaa...
Tein kuten pyysit: soitin sille ystävälleni, jolla
on se iso sakasanpaimenkoira, hän tulee sit hakemaan meitä, niin saadaan rakastella kolmisin kiihkeästi ja saat myös sitä saksanpaimenkoiraa, se antaa. Sen koiran kanssa et muuten tarvitse kortonkia eikä se edes pure, mutta on tosi kova nuolemaan ;))))Ravintolaan ei saa tuoda koiria.
Voidaan ottaa se koira joskus mukaan automatkalle. Koira saa juosta hihnassa auton perässä, sisälle sitä ei oteta. - Lady65Marmelade
Timppa kirjoitti:
Ravintolaan ei saa tuoda koiria.
Voidaan ottaa se koira joskus mukaan automatkalle. Koira saa juosta hihnassa auton perässä, sisälle sitä ei oteta.Et sinä olekaan niin villi ja viriili kun lupasit puhelimessa - olen kovin pettynyt nyt ;(((
Narussakos sinunkin koirasi aina ovat...
Ja eihän ravintolassa voi rakastellakaan niin villisti kuin me sen tekisimme - hömppä! Se kaveri tulee hakemaan meidät kuten sovittiin. - Timppa
Et sinä olekaan niin villi ja viriili kun lupasit puhelimessa - olen kovin pettynyt nyt ;(((
Narussakos sinunkin koirasi aina ovat...
Ja eihän ravintolassa voi rakastellakaan niin villisti kuin me sen tekisimme - hömppä! Se kaveri tulee hakemaan meidät kuten sovittiin.Tarkoittaako tämä nyt sitä, että joudun menemään ravintolaan yksin? Tein tätä tapausta varten runonkin, se menee näin:
Lähde treffeille tapaamaan Timppaa,
voisimme kokeilla yhtä ja toista.
Ikkunasta katselisimme mykkinä bussia,
ravinolan takahuoneessa voisimme istua.
Olen sinkkumiesten ylevää kermaa,
haluan pumpata sinut täyteen toivoa.
Loppusoinnut eivät ole ihan kohdallaan. - Lady65Marmelade
Timppa kirjoitti:
Tarkoittaako tämä nyt sitä, että joudun menemään ravintolaan yksin? Tein tätä tapausta varten runonkin, se menee näin:
Lähde treffeille tapaamaan Timppaa,
voisimme kokeilla yhtä ja toista.
Ikkunasta katselisimme mykkinä bussia,
ravinolan takahuoneessa voisimme istua.
Olen sinkkumiesten ylevää kermaa,
haluan pumpata sinut täyteen toivoa.
Loppusoinnut eivät ole ihan kohdallaan.Jos olisit ollu sanojes mukane mies,
niin olisin voinnu noita loppusointuja
vähän sovittaa mehukkaammaksi ja lounastaa
pitkän lounaan ainakin 9 kattauksella siltä
pohjalta.
Mutta nyt, kun olen huomannut, miten ankea mies oletkin, niin voin lähteä kanssasi syömään
tuon sinun sanoituksesi mukaisesti.
Mennäänkö me nyt sit...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455220Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1291683Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511600Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151589- 141285
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41210No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol22111081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171057Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771018Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60867