Onko kellään ehdotuksia halvaksi aamupalaksi, joka valmistuu nopeasti ja pitää nälän loitolla pitkään? Moni väittää puuroa sellaiseksi, mutta vaikka söisin sitä niin että sitä tulee korvista ulos, parin kolmen tunnin päästä on jo kiljuva nälkä ja heikottaa.
Halpa, täyttävä, nopeasti valmistuva aamupala
48
4427
Vastaukset
- no ainakin...
Kananmunat täyttää eikä ole kovin kalliita.
- einälkä
Paista ryynäreitä 3 kpl runsaassa voissa ja puoli pakettia pekoonia ja jälkkäriksi pari kpl paistettui munia. Ranskanleipää ääntä kohti lopuksi.
- einälkä
Paista ryynäreitä 3 kpl runsaassa voissa ja puoli pakettia pekoonia ja jälkkäriksi pari kpl paistettui munia. Ranskanleipää ääntä kohti lopuksi.
- Ootko ikinä kuullut?
einälkä kirjoitti:
Ranskanleipä on pullaa, ts. ei mitään ravintoarvoa. Miksi syöt sellaista? Ei muuta hyötyä kuin suolen seinämät täynnä mössöä, joka estää oikeiden ravintoaineiden pääsyn sinne, minne niitten kuuluu mennä.
- Nälkäkurkiainen
Ootko ikinä kuullut? kirjoitti:
Ranskanleipä on pullaa, ts. ei mitään ravintoarvoa. Miksi syöt sellaista? Ei muuta hyötyä kuin suolen seinämät täynnä mössöä, joka estää oikeiden ravintoaineiden pääsyn sinne, minne niitten kuuluu mennä.
On olemassa kaupan tuorehyllyillä myös hyvää ruisleipää.
- Ruisleivänrakastaja
Nälkäkurkiainen kirjoitti:
On olemassa kaupan tuorehyllyillä myös hyvää ruisleipää.
No kerro se "einälkäiselle" äläkä mulle. Ma tiedän kyllä.
- Keveys on kaunis
ÄLÄ nyt rupea syömään mitään " ryynäreitä 3 kpl runsaassa voissa ja puoli pakettia pekoonia ja jälkkäriksi pari kpl paistettui munia. Ranskanleipää "
HUH sydänkohtaus tulee ja liikalihavuus, verepainetauti ja varmaan moni muu sairaus.
Aamupalaksi rasvaton jogurttia ja siihen sitten pähkinöitä marjojen kanssa. Lisänä yksi keitetty kananmuna ilman suolaa. Näillä jaksaa kun elimistö ei ole täyteen ahdettu. Vältä viimeiseen saakka makkaraa, voita ja vaaleaa vehnää.- Tämä toimii
Aamupala on päivän tärkein ruoka joten ei riitä mitkään rasvattomat jugurtit ja pähkinät. Kaksi isoa lautasellista hyvää puuroa kunnon voisilmällä pitää nälän kauan poissa!
- Ravitsemus tärkein
Yeap, ja näitten lisäksi se puuro; kokojyväviljainen, hyvin haudutettu, jotta se on hyvää eli syötävää. Nälkä ei tule kolmessa tunnissa, mutta elimistön pitää saada ravintoa noin neljän (4) tunnin välein, jotta sokeriaineenvaihdunta pysyy tasaisena.
- Nälkäkurkiainen
Paistettu pekoni, paistettu kananmuna, vattuhillo, keitetty kananmuna, ryynärit, pikkunakit, lihapullat, karjalanpiirakat ja munavoi. Ja jälkkäriksi sekähedelmä sokerihuurros banskun viipaleilla. Juomana freesaava kola jäillä, appelsiinimehu, omppumehu, maidot eri laaduissa ja kotikalja jäätävän kylminä.
Niin eiköhän se nälkä siirry, kun noista miksailee itselleen muutaman aineksen aamiaisen. - puuroa aamulla
Nälkäkurkiainen kirjoitti:
Paistettu pekoni, paistettu kananmuna, vattuhillo, keitetty kananmuna, ryynärit, pikkunakit, lihapullat, karjalanpiirakat ja munavoi. Ja jälkkäriksi sekähedelmä sokerihuurros banskun viipaleilla. Juomana freesaava kola jäillä, appelsiinimehu, omppumehu, maidot eri laaduissa ja kotikalja jäätävän kylminä.
Niin eiköhän se nälkä siirry, kun noista miksailee itselleen muutaman aineksen aamiaisen.Siis mitä, vattuhilloa paistettujen makkaroiden pekonin ja paistettujen keitettyjen kananmunien kanssa. Ei mul maistuis :)
- Nälkäkurkiainen
puuroa aamulla kirjoitti:
Siis mitä, vattuhilloa paistettujen makkaroiden pekonin ja paistettujen keitettyjen kananmunien kanssa. Ei mul maistuis :)
Mä teen sen setin siten, silloin, kun siihen on mahdollisuus, että mä dippaan ne pekonit siihen vattuhilloon ja syön yksitellen ne. Ja vasta loput vattuhillot syön au naturell.
Ja sit mulla on joko keitettyjä tai paistettuja kananmunia. Yleensä tässä setissä keitettyjä. Ja niitä mä syön nakkien ja jonkun valkokastiketyyppisen (voi olla valkosipulillakin buustattuna) setin kanssa. Jossa voi olla hieman kaaltakin ja porkkanaa. Muttei kutenkaan höttänä vaan ihan sellaisina reiluina biitteinä. =)
Monesti mä viskaan suolaa keitetyn kananmunan päälle. (aina ei valitettavasti tuu tsekattua, että suola olisi jodioitua, mikä on tärkeää).
- kaurapuuroilija
On se puuroaamiainen silti hyvä, Täydennä puuroasi vaikka desillä marjoja, raejuustolla ja voisilmällä, sekä parilla ruisleipäviipaleella.
Käy mittauttamassa sokeriarvosi ja mieti sitäkin, että onko tuntemuksesi oikeasti nälkä, vai jotain ihan muuta? - ftfiytdftyki
1.
pari palaa ruisleipää " reissumies, fatzer puikulu" , purkki x-tra salaattitonnikalaa, 2 keitettyä kananmunaa.
voitele leivät, pistä tonnikalaa purkillinen leipien päälle, pilko munat leipien päälle.
nauti kahvin kanssa.
2.
kaksi kananmunaa ja 2 t lusikallista kraanavettä tai maitoa, pilkottua/paistettua makkaraa, valmiskinkkusuikaletta tai mitä nyt eilisen tähteinä jäänyt jääkaappiin.
riko munat kulhoon, lisää vesi/maito, sekoita mausteiden kanssa. paista ruskeaksi pohjasta huljutellen pannua samalla rikkoen ilmakuplia ja lisäten päältä paistumatonta aukkoihin, käytä mitä hyvänsä ylhäällä jälkeen mainittua ilsukkeenna.
voila ala omelet. - Tälleen
Itsellä koostuu arkijugurtista johon on sekoitettu marjoja, mustikoita, vadelmia, viinimarjoja. Ostin Gigantista pienen blenderin, eli tehosekoittimen, jolla sotken kaiken sekaisin. Todella hyvä ostos ja helppo pitää puhtaana. Vähän laitan vettä sekaan että tulee juoksevampaa. Sitten syön yhden banaanin. Tällä pärjää 2-3 tuntia. C-vitaminit tulee varmasti näin, ei tarvitse mitään tabletteja syödä.
- tutinatyyppi
ruisleipää, juustoa ja kahvia. Pärjää 3-4 tuntia kevyesti. Ja mitä tuo haitannee, jos nälkä muistuttaa olemassaolostaan ruokatunnin aikaan. Jos tuntuu että polvet tutisee ja verensokeri hurahtaa alas ennen ruoka-aikaa, mutustele muutama rusina tai pala voitonta leipää ja lasi maitoa/piimää. ja selvitä sokeriarvosi.
- Madison
Tonnikalasalaatti:
1-2 purkkia tonnikalaa öljyssä
3-4 dl pitkäjyväistä riisiä (tummaa jos haluaa)
2-4 tomaattia
Kurkkua tai suolakurkkua
Salaattia (itse tykkään friseesalaatista)
1 hienonnettu sipuli
Rouhittua mustapippuria
Oliiviöljyä
Sit voi lisätä vaikka oliiveja, salaatinjuustoa, keitettyjä kananmunia, punasipulia etc. mistä nyt ite sattuu tykkäämään.
Todella maukasta, terveellistä, kevyttä ja on syötävää ainakin pariksi päiväksi. - Tämä toimii
Syöt kaksi isoa lautasellista puuroa kunnon voisilmän kanssa niin pärjäät iltapäivään saakka. Puuroja on montaa laatua, varmasti löydät itsellesi sopivan. Voisilmä on sitten voita, ei mitään margariiniä!
- Minun aamiainen
Juon ensimmäiseksi n. 1 litran kylmää vettä (herään ja vatsa toimii paremmin).
Otan joka aamu monivitamiini- ja magnesiumtabletin.
Laitan puurolautaseen tai -kulhoon 1 dl vettä, 1 dl maitoa, 1 dl pikakaurahiutaleita ja vähän suolaa. Laitan ilman kupua mikroon ja sekoitan välillä, varon ettei puuro tule yli. En tiedä miksi ilman kupua, jossakin ohjeessa niin sanottiin.
Pilkon valmiin puuron sekaan ½-1 banaania ja laitan 1 tl sokeroimatonta pähkinävoita.
Keitän mukillisen kahvia jonka kanssa juustovoileipää kera kurkun ja tomaatin. Välillä laitan tomaatin päälle vähän suolaa ja sokeria niin maistuu paremmalta.
Joskus syön vielä porkkanan näiden lisäksi.- Minun aamiainen
Keitän siis tuota kaurapuuroa mikrossa ensin minuutin jonka jälkeen hämmennän ja vielä toisen minuutin. Kannattaa hämmentää myös välillä ettei tarvitse siivota mikroa. :P
- maha täynnä
KauraLESEpuuro täyttää taatusti vatsan.
Mihin köyhällä ja työttömällä on aamuisin niin kiire, että ei ehdi hauduttaa puuroa 10min? - joka aamu
Puuro on hyvä keitä kanamunaa, eli aamulla puuro kanamuna, takuulla siirtyy nälkä.
- NamNam
Joo ja on terveellinen,ja halpa!Ja valmistuu vartissa...puuroryynit voi laittaa veteen turpoamaan jo edellisiltana,niin valmistuu nopeemmin.
- Halpaa ja hyvää
Leipäjonon ruisleipää, samasta paikasta saatua juustoa, makkaraa tai molempia leivän päällä, maksaa nolla euroa. Nimenomaan ruisleipää, se pitää nälän pitkään poissa. Ilmainen on halpaa.
- opettele syömään
Kuule, aamupalan ei pidä pitää nälkää loitolla kuin lounasaikaan. Eli jonkun tunnin, sitten pitää syödä.
Aamupala n. seitsemältä, eli aamupuuro
kahtitauko n. yhdeksältä, kahvia ja leipä
lounastauko n.11-12 maissa, leipää, viiliä, rahkaa tms. tai oikea lounas
kahvitauko n. 14 maissa, kahvia ja leipä /pulla
päivällinen n. 17-18, normi ruokaa, jos on syönyt lounaalla riittää kevyempikin
iltapala 20-21, vaikka leipää ja hedelmiä, jogurttia tms.- Kolmasti päivässä
Minä en syö aamupalaa vaan tuhdin brunssin. Sillä pärjää helposti 5-6 tuntia. Kuka sitä nyt jaksaa koko ajan olla syömässä. Brunssi, päivälllinen, iltapala, ne riittää.
- nuukia
Minulla näin:
Omistan 3 litran hyörykattilan, keitän puuroa 1,2 litraa nestettä aina kerralla.
Laitan ryynit/hiutaleet tai riisit jo illalla jääkaappin katilan höyryosassa ja 1/4 nestemäärästä vettä mukana.
Jos haluaa voi loppu neste olla maitoa, joka laitetaan sitten kun keitetään.
Kun puuro on valmista säilytän jääkaapissa, tuosta syö 4-5 annosta. Keitän vesipohjassa mehukiisselin, todella mehusta en esanssitiivisteestä. Molemmat säilytän jääkaapissa, Toiselle kattilalle laitan matalanlautasen kanneksi.
Puuroa otan seuraavana aamuna annoksen lautaselle, jonka lämmitän mikrossa ja kylmä kiisseli päälle.
Syön puuron mehukiiseli silmällä, jos on lisää vielä marjoja. Riisipuurolle keittelen myös luumu- aprikoosi- tai rusinakiiseliä.
Keitän kerralla 4-5 munaa, muna huoneen lämpöinen keitin vesi hanalämpöistä vesi hymyillen 8-10 min. säilytän kypsänä jääkaapissa.
Aamu ateria on siis 2,4-3 dl puuroa 2.4-3 dl kiisseliä keitetty muna joko leivälle siivutettuna tai lohkoina ihan kädestä syötynä.
Jos laitan leivälle, käytän pikkusilliä eli ravintolafileitä, munan päälle. (500g prk = 3,99€)
Puuroon saa vaihtelua keittämällä veteen kokonaan tai noin osa maitoon, sekä eri viljoista oma suosikki on kaurapuuro tai riisipuuro. Ohrahiutale puuro on tosi hyvää mustikkakiiselin kanssa.
Ruokailun väli on oltava 3-4 tuntia silloin saa ja pitää olla nälkä.
Välipala hedelmä, maun ja hinnan mukaan. 1 dl pähkinöitä on poikaa:)- nuukia
Kiiselistä vielä:
Käytän Ekströms mehua 0,58L pullo 4,65 €, siitä tulee 3-4 litraa kiisseliä Perunajauho 0,5 kg 0,85 €/prk Kiisseliin 4 rkl /litraa nestettä.
Valmiskiiseli on kai 2-3 €/litra.
Rusina Luumu tai aprikoosikiiselin keitän laittamalla hedelmät veteen edellisenä päivänä. Kiisselin te ohkasta koska jääkaappikylmänä on paksumpaa.
Kaurapuuro Myllyn Paras kauraryyneistä 4dl ryynejä 1,2 litraa nestettä. - terveydenhoitaja
Oikea syöminen jos haluaa pitää painonsakin hallinnassa on kahden tunnin välein vähän, jos nälissään syö niin silloin tulee ahmittua närästää. Ei ole pakko mättää kun syö tiuhemmin, eikä tule nälän tunnetta, eikä tule syötöä liikaa eli venytettyä vatsalaukkuaan.
- Kolmasti päivässä
terveydenhoitaja kirjoitti:
Oikea syöminen jos haluaa pitää painonsakin hallinnassa on kahden tunnin välein vähän, jos nälissään syö niin silloin tulee ahmittua närästää. Ei ole pakko mättää kun syö tiuhemmin, eikä tule nälän tunnetta, eikä tule syötöä liikaa eli venytettyä vatsalaukkuaan.
terveydenhoitaja höpisee aivan omiaan, kuka sitä nyt kahden tunnin välein jaksaa/viitsii syödä, en minä ainakaan!
Minä en syö aamupalaa vaan tuhdin brunssin. Sillä pärjää helposti 5-6 tuntia. Kuka sitä nyt jaksaa koko ajan olla syömässä. Brunssi, päivälllinen, iltapala, ne riittää. - Sokeriaineenvaihdunt
Kolmasti päivässä kirjoitti:
terveydenhoitaja höpisee aivan omiaan, kuka sitä nyt kahden tunnin välein jaksaa/viitsii syödä, en minä ainakaan!
Minä en syö aamupalaa vaan tuhdin brunssin. Sillä pärjää helposti 5-6 tuntia. Kuka sitä nyt jaksaa koko ajan olla syömässä. Brunssi, päivälllinen, iltapala, ne riittää.Terveydenhoitaja on kyllä paremmin jäljillä kuin "kolmasti ...". Sinä voit ruokailla kolmasti päivässä tasan siihen asti, kunnes on pakko alkaa laihduttaa ja / tai diabetes alkaa. Diabetes (2.-tyypin) on elämäntapasairaus, joka seuraa vääristä ruokailu- ja elämäntavoista, joita juuri laiskanpulskeat ja välinpitämättömät tyypit suosivat kaikista eniten.
Useammin syöminen ei tietenkään tarkoita sitä, että valmistat kokonaisen aterian joka 3. - 4. tunti. Mutta suuhunpantavan tulee olla kuitenkin hyvää, oikeaa ja ravitsevaa oli se aamiainen, lounas välipala, päivällinen tai iltapala. - Kolmasti päivässä
Sokeriaineenvaihdunt kirjoitti:
Terveydenhoitaja on kyllä paremmin jäljillä kuin "kolmasti ...". Sinä voit ruokailla kolmasti päivässä tasan siihen asti, kunnes on pakko alkaa laihduttaa ja / tai diabetes alkaa. Diabetes (2.-tyypin) on elämäntapasairaus, joka seuraa vääristä ruokailu- ja elämäntavoista, joita juuri laiskanpulskeat ja välinpitämättömät tyypit suosivat kaikista eniten.
Useammin syöminen ei tietenkään tarkoita sitä, että valmistat kokonaisen aterian joka 3. - 4. tunti. Mutta suuhunpantavan tulee olla kuitenkin hyvää, oikeaa ja ravitsevaa oli se aamiainen, lounas välipala, päivällinen tai iltapala.En ole lihava, miksi minun pitäisi laihduttaa? Neljä kertaa viikossa kotona nostan puntteja, toista sataa punnerrusta ja vatsalihasliikettä, puoli tuntia soutulaitetta niin että hiki lentää. Enköhän ole paremmassa kunnossa kuin sinä.
Eiköhän jokainen itse tiedä kuinka usein on parasta syödä. - No. ei tiedä
Kolmasti päivässä kirjoitti:
En ole lihava, miksi minun pitäisi laihduttaa? Neljä kertaa viikossa kotona nostan puntteja, toista sataa punnerrusta ja vatsalihasliikettä, puoli tuntia soutulaitetta niin että hiki lentää. Enköhän ole paremmassa kunnossa kuin sinä.
Eiköhän jokainen itse tiedä kuinka usein on parasta syödä.Tooota, mistä sinä minun kuntoni tiedät? Tiedän monta luuviulua, joiden syömis- ja elämäntavat ovat kostautuneet ennenaikaisena sairastumisena. Lihavuus ei ole ainut sairautta aiheuttava aihe vaan se, että ei pidä huolta oikeasta ravitsemuksesta ja aineenvaihdunta-asioiden toimimisesta ja tasapainosta.
Suurimmalle osalle ihmisistä ruoka- ja ravintotietous on vieläkin ihan ufojuttua. Ja se on uksomatonta kun kaikki lävet ovat tietoa tulvillaan näinä päivinä, sitä saa ja löytyy jos haluaa tietää - tai jos välittäisi tietää.
- 0.0 +
Lautaselle vettä ja puurohiutaleita ja mikroon 3 minuutiksi. Kun puuro on valmis, niin sekoita joukkoon pakastemarjoja tai pilkottuja hedelmiä (ne ehtii valmistelemaan sillä aikaa, kun puuro valmistuu mikrossa). Puuro on erinomainen aamupala, mutta sen kanssa pitäisi syödä jotakin proteiinipitoista, koska proteiini on se aine, joka pitää nälkää. Sen takia jotkut sekoittavat aamupuuron joukkoon esim puoli purkkia raejuustoa (kuulostaa oudolta, mutta se itseasiassa on ihan hyvää).
Kannattaa muistaa, että isolla osalla ihmisistä ongelmana on se, että ruokailuvälit menee liian pitkiksi. Ruokailuväli pitäisi olla korkeintaan 4 tuntia. Sen vuoksi esimerkiksi kahvin kanssa voisi syödä esim. palan ruisleipää ja päälle vaikkapa kinkku- tai juustosiivu. Sillä jaksaa sitten lounasaikaan saakka.
Minä suosin puuroa, koska se on niin edullista ja terveellistä. Vaihtelemalla puurohiutalelaatuja ja vaihtelemalla puuron "päällisiä" kyllästyminen pysyy poissa ja tulee erilaisia makuyhdistelmiä.- nuukia
Hu hu millaisia ovat sähkölaskusi?
minulla kaksio ja 19 €/kk.
Tosin näin kuumalla en lämmitä puuroa vaan syön kylmänä samoin kiiselin.
- ei saa hotkia
Ei pelkästään mitä syö, vaan miten syö saattaa vaikuttaa siihen, että heti kohta on nälkä (käsittämätöntä!!). Älä ahmi ruokaasi. Käytä tarpeeksi aikaa pureskeluun niin ravintoaineet tulee paremmin käyttöön eikä vain luista läpi, ja tunnet itsesi kylläiseksi. Samalla tulee arvostaneeksi sitä mitä syö. Juo riittävästi vettä aterioiden välillä, ei liikaa mutta kuitenkin. Suuret annokset tai mitkä vaan hotkimalla venyttävät vatsalaukkua, syö pienempiä annoksia useammin.
Oma perusaamiainen, millä pärjää pitkään, on jogurtti ruokalusikallisella leseitä. Nautitaan rauhallisesti eikä hotkita. - 423
Jos sitä on tottunut syömään isoja, suolaisia ja rasvaisia annoksia, niin ei ihmekkään, että nälkä tulee pian.
- aamujenaamua
Olen kuullut että microssa valmistettu tai lämmitetty ruoka ei olisi terveellistä että microssa kuolee kaikki vitamiinit. Niinpä teenkin ruokani liedellä. Aamulla tattaripuuro ja kananmuna keitettynä, kaurapuuro alkoi kyllästyttää.
- 7+12
Tuolla vaihtoehto myös keliaakikoille, diabeetikoille. Edellisen illan valmistelulla aika nopeasti sitten aamulla joutuu... Tuota aion itse joskus kokeilla.
http://www.ruokala.net/uutiset/tasta-syysta-kannattaa-kokeilla-vatsaa-hellivaa-tattaripuuroa/1288594561057 - d9.2 _o
Jos ihan maalaisjärjellä ajattelee, niin totta kai sitä on aamulla nälkä, koska yöllä ei ole syönyt mitään. Sen vuoksi on ihan ookoo, että syö aamulla esim. puuron tai vaikka smoothien (tehosekottimella sekaisin esim. purkki rahkaa, banaani, desi mustikoita tai muita marjoja) ja sitten jo 2 h päästä syö pienen välipalan, jotta jaksaa sitten ilman karmivaa nälkää lounaaseen asti.
Kaloreiden pitäisi jakaantua tasan päivän mittaan. Monella (ylipainoisella) ihmisellä ruokailu painottuu liikaa iltaan. Senkin takia ei pidä kammoksua sitä, että aamupala on runsas.
Sen puuron kanssa voi muuten syödä vaikka leivän, jonka päällä on esim. juustoa ja kananmunaa, jotta saa proteiinia, joka pitää nälkää. - Ja tämä on fakta
Voi se tietty iltaankin painottua, mutta suurin syy ylipainoon on kuitenkin väärät ruokailutottumukset ja väärät ns. ruoka-aineet. Oikealla, ravitsevalla ruualla ja ruisleivällä ei liho kukaan.
- Me kåyhät
Me vaa laihutaa ko syödää kaurapuuroo joka toinen päivä ja joka toinen päiväbdesi makaroonii voi silmäl.
- Rahallinen ei ainut
Me kåyhät kirjoitti:
Me vaa laihutaa ko syödää kaurapuuroo joka toinen päivä ja joka toinen päiväbdesi makaroonii voi silmäl.
Kehoitan kaivamaan mielikuvituksen esille sieltä jostain. Kyllä se löytyy, kun käyttää ajatusta ja viitseliäisyyttä vähän enemmän. Silloin ei kuulosta niin koyhaltakaan.
- Vituttaa.bhh
syön puuroa aamulla. Jugurttia ehkä myös. Leipää rinnalle ehkä myös. Vähän kahvia ja tupakan ehkä myös. Ongelmani taisi olla että en syönyt banaania illalla tai pähkinöitä tai jotain unta edistävää koska heräsin 4aikaa aamuyöstä ja oloni on maailman masentavimpia. Toivoisin voivani tehdä arki askareita kuin en saa unta enkä viittii herätellä muita koska tasaarvo on myös olemassa ja miks et viitsi nukkua. Vituttaa kuin ei saa unta ja huono netin käyttö ominaisuudet. Vituttaa vituttaa ja ap on yks vitun. Ei se puuro korvista tule.
- Voimaonsuhdeteoria
Menen jääkaapille ja otan suuhuni jotain ja nukahdan. Taidan uskoa lihan voimaan.
- Alle 3€/kilo
kaurapuuro ja kanamunia, ja vaikka yks tomaattikin tai salatin lehteä, ja kupillinen teetä
- puuro on hyvää
Puuro on suomalaista ruokaa. Kuulemma se on jotenkin muotia Amerikoissa nykyään. Ollaan siis trendikkäitä ja syödään täällä puuroa. Hyvää, terveellistä, halpaa, helppoa, täyttävää. Vaihtelua saa vaihtelemalla joko itse puuroa tai sen lisukkeita. Olenkin syönyt aamiaisekseni puuroa jo vuosikymmeniä ja aion myös jatkaa tällä linjalla.
- Söisin puuropojun
En tiedä, onko puuro muotia "Amerikoissa", mutta se namupalakomistus, joka on keksinyt puuron tuunauksen ja tuonut uudenlaisen puurobaarit estradille, oli Norjasta - vai olix se Tanskasta - Pohjoismaasta kuitenkin. Eilen juttu näytettiin 10-uutimien kevennöksessä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001720Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571360Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?761320Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 109853
- 73846