-kukkahattutäti
-se tunne kun...
-hesa/hesalainen
-raksu(rakas)
-muru(rakas)
-jaxuhali
-ätmi
-jännämies
-vaakalle(vaa’alle)
-
Ärsyttävimmät sanat ja sanonnat
10
746
Vastaukset
- abortti - ok
hei vanhemmat ????????????
päiväkodissa lapsi: vit vit vit tu Se, kun joku puhuu ja sanoo joka väliin "ää" tai "öö", kaikki kirosanat, OK!, tai sit kun sanot, vaikka että "Vähän jännää" niin kaveri vastaa siihen: "Mummos on jännä." tai "Sää oot jännä."
- Mä en sitä sulle kerro
Lisää:
Muwu
Raxu
Poikkis
Tyttis
Raxupoxu
Es-pärinät
Es-jonne
Öööööö....
Ziiz niimpäh!!1!!!1!1!!1
Kuka nyt kirjottaa niimpä. Se on NIINPÄ- Monia
Tava = tavallinen
- Luckynumber
hei daa.
- seventeen
Hanki elämä,
kato peilistä,
lääkitys kohdallaan,
aika jänä - Anonyymi
- Hähmäinen. Siis ei voi olla raivostuttavampaa sanaa. Joku muotisana ilmeisesti varsinkin helsinkiläisten keskuudessa. Tätä viljellään jatkuvasti monissa kuuntelemissani podcasteissa, jotka muutoin olisivat mielenkiintoista kuunneltavaa. Eräskin puhuja käytti tuota sanaa ensimmäisen vartin aikana varmaan 10 kertaa. Muuten puhui normaalisti.
- Olla "framilla". Miksei vittu voi sanoa, että "esillä" tms? Kuulostaa ihan vitun typerältä.
- Kaikki finglishmit. Tyyliin "söin beigölin ja kriim ziissii". Ylipäätään että puhutaan englantia ja suomea sekaisin samassa lauseessa. Suomi on suomi ja englanti on englanti, valitse jompi kumpi! - Anonyymi
Tää o paras.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14535769/typerimman-kuuloiset-sanat - Anonyymi00008
FRAMILLA. Millä v*tun framilla?! Miksi ei voi sanoa suomeksi, että "esillä" tms. mitä sillä missäkin tilanteessa tarkoitetaan. Ylipäätään suomen sekaan tungetut vierasperäiset sanat ärsyttää ja fingliksen sönkkääminen!
- Anonyymi00009
Ohoh olinkin jo avautunut tästä tähän ketjuun vuonna 2022! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861759Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,171101Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.981076Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79962- 92829
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot150799Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51754Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs52726- 53674
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51671