paras leffa

youni

on gladiaattori

9

1141

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen isolla N:llä

mutta Tanssii susien kanssa sekä Englantilainen potilas ovat mielestäni parhaita.

• siis niin

...ehkä sun mielestäs.

• gegs

jep. se on kyllä munkin mielestä hyvä ;) kuuluu lempileffoihini.

• Suicides

gladiaattori on täynnä virheitä. siinä puhutaan Colosseumista. todellisuudessa sen areenan nimi ei todellakaan ollut vielä silloin colosseum ! siis sinä aikana johon elokuva sijoittuu. ja toi on vaan yks esimerkki.

mutta paras leffa on sofia coppolan Virgin Suicides. uskomaton, sellaista tunnelmaa ei mikään muu leffa kehitä, se pitää otteessaan ja jättää sanattomaksi. laittaa ajattelemaan. toisin kuin gladiator. hah.

• myy

Hyvän elokuvan tunnistaa siitä, että katsomisen jälkeen elokuva pyörii mielessä tuntien ajan. Gladiaattori aiheutti juuri tuon ilmiön, valitettavasti kuitenkin vain ensimmäisellä katselukerralla.. Siinä elokuvassa oli niin upeeta se, että kosto vietiin kerrankin loppuun asti, eikä (kuten yleensä jenkkileffoissa) saada äkillistä armahtamisen puuskaa.

• gina9

american beauty

• mä*vaan

varjojen valtakunta...oikee vamppyyri leffa!!

• -_-;;
        mä*vaan kirjoitti:

varjojen valtakunta...oikee vamppyyri leffa!!

paras leffa on perhosvaikutus! mahtava juoni! pisti väkisinkin miettimään omaa tulevaisuuttani...

• snoopy

eiköhän jokainen kykene sen valitsemaan itsekin. Kiitos kuitenkin kun jaksatte kertoa mikä todella on se paras elokuva. Sitten kun olen vanha ja dementoitunut niin nappailen mielipiteeni näiltä keskustelufoorumeilta. Siihen asti muodostan ne itse =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      247
      10772
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      127
      6893
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      95
      5553
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      4830
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      40
      4104
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      3559
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3434
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3362
    9. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      19
      2794
    10. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      54
      2559
    Aihe