on gladiaattori
paras leffa
9
1133
Vastaukset
- nainen isolla N:llä
mutta Tanssii susien kanssa sekä Englantilainen potilas ovat mielestäni parhaita.
- siis niin
...ehkä sun mielestäs.
- gegs
jep. se on kyllä munkin mielestä hyvä ;) kuuluu lempileffoihini.
- Suicides
gladiaattori on täynnä virheitä. siinä puhutaan Colosseumista. todellisuudessa sen areenan nimi ei todellakaan ollut vielä silloin colosseum ! siis sinä aikana johon elokuva sijoittuu. ja toi on vaan yks esimerkki.
mutta paras leffa on sofia coppolan Virgin Suicides. uskomaton, sellaista tunnelmaa ei mikään muu leffa kehitä, se pitää otteessaan ja jättää sanattomaksi. laittaa ajattelemaan. toisin kuin gladiator. hah.- myy
Hyvän elokuvan tunnistaa siitä, että katsomisen jälkeen elokuva pyörii mielessä tuntien ajan. Gladiaattori aiheutti juuri tuon ilmiön, valitettavasti kuitenkin vain ensimmäisellä katselukerralla.. Siinä elokuvassa oli niin upeeta se, että kosto vietiin kerrankin loppuun asti, eikä (kuten yleensä jenkkileffoissa) saada äkillistä armahtamisen puuskaa.
- gina9
american beauty
- mä*vaan
varjojen valtakunta...oikee vamppyyri leffa!!
- -_-;;
mä*vaan kirjoitti:
varjojen valtakunta...oikee vamppyyri leffa!!
paras leffa on perhosvaikutus! mahtava juoni! pisti väkisinkin miettimään omaa tulevaisuuttani...
- snoopy
eiköhän jokainen kykene sen valitsemaan itsekin. Kiitos kuitenkin kun jaksatte kertoa mikä todella on se paras elokuva. Sitten kun olen vanha ja dementoitunut niin nappailen mielipiteeni näiltä keskustelufoorumeilta. Siihen asti muodostan ne itse =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 232970
- 541416
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa751041Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140988- 45911
- 61872
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45848Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171832- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746