Millasia niksejä teillä on peittää rasvasuus hiuksista? Kyllä mäkin hiuksiani pesen (tietysti) mutta joskus bileillan jälkeen, kun aamulla pitäis lähtee kouluun, hiukset näyttää kovin likasilta... Hiuslakka peittää kyllä jotenkin, mutta oisko muita ehdotuksia?
rasvaisuuden peitto?
5
616
Vastaukset
- shine
hassu juttu, mutta tepsii:) Mun äiti kayttää ajoittain tällaista "kuivapesua", kun tukka on likainen: Ota vähän ruisjauhoa kämmenillesi ja hiero se käsiin niin että muruset tippuvat lavuaariin ja käsiin jää ohut jauhoinen pinta. Hiero se hiuksiin sormilla kammaten. Voit toistaa saman ja lopuksi kampaat hiukset normaalisti. Tummiin hiuksiin tosin en suosittele tätä:)
- ...........
Kyllä. Tätä samaa voi kokeilla perunajauhoilla. Laitat jakauksiin ja harjaat pois. Mutta todellakin, tummiin hiuksiin ei toimi ;)
- Gross....
todellakaan ole sitä kolmea minuuttia aikaa pestä hiukset aamulla???????!!!!??????
Märällä tukalla kouluun lähteminen on pienempi pahe kuin likaisella letillä ulos lähteminen!
Vaikka mitä kikkaa käytätkin, lupaan että tukkasi haisee likaiselle ja sitä ei mitkään jauhokikat peitä. Gross!Ja puhuu ihminen, jonka hiukset on korkeintaan olkapäille... Hiuksieni pesemiseen menee ainakin 15 min ja kuivumiseen puol päivää. Ja näin 5 asteen lämmössä ei tunnu mukavalta kulkea märillä hiuksilla. Ties minkä aivokalvon tulehduksen saa...
- Mriu
donna_86 kirjoitti:
Ja puhuu ihminen, jonka hiukset on korkeintaan olkapäille... Hiuksieni pesemiseen menee ainakin 15 min ja kuivumiseen puol päivää. Ja näin 5 asteen lämmössä ei tunnu mukavalta kulkea märillä hiuksilla. Ties minkä aivokalvon tulehduksen saa...
Itselläni on myös ollut tälläisiä ongelmia, hiukseni ovat pitkät ja joskus ei kerrassaan ole aikaa pestä hiuksia. Tyvestähän hiukset rasvoittuu aika paljon, joskus olen pitäny paksua pantaa päässäni, kangas tms. käärinyt hiukset kiinni, donitsilla tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713