Seroquel XR 200 mg alasajo

Olen syönyt tätä lääkettä nyt muutaman kuukauden (mukaan laskettuna asteittainen nostaminen parin viikon ajan) ja haluan lopettaa. Olen huolissani pitkäaikaisvaikutuksista ja sivuoireista. Ahdistukseni on pahentunut ja olen saanut dissosiaatio-oireita, mitä en ole koskaan aiemmin kokenut. Koen derealisaatiota - iltaisin lääkkeen ottamisen jälkeen tuntuu kuin olisin unessa ja täysin vieraassa ympäristössä. Oire on todella pelottava ja ahdistava. Sykkeeni on jatkuvasti koholla, mikä aiheuttaa paniikkioireita. Nukun enemmän kuin normaalisti enkä meinaa päästä aamulla sängystä ylös.

Minulla on Ketipinor 100 mg ja Ketipinor 25 mg tabuja kotona. Voisiko joku antaa vinkkejä asteittaiseen lopetukseen? Voinko lopettaa melko nopeasti, kun olen käyttänyt lyhyen aikaa?

Eilen otin Serquel XR 200 mg, tänään ajattelin ottaa Ketipinor 100 mg. Onko liian raju pudotus aluksi? Jos koen lopetusoireina sydämentykytyksiä tai muuta sellaista, voinko turvallisin mielin ottaa Propral 10 mg niitä helpottamaan?

Lääke määrättiin mielialan tasaamiseen ja lievään vainoharhaisuuteen. Koen, että psykososiaaliset ja psykologiset selvitymiskeinoni ovat parantuneet rutkasti, ja pärjäisin hyvin ilman lääkettä.

Kiitoksia.
091
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset

Vanhimmat

Ei vielä vastauksia

Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.

Kommentoi aloitusta


eroonantipsykootista kirjoitti:

Olen syönyt tätä lääkettä nyt muutaman kuukauden (mukaan laskettuna asteittainen nostaminen parin viikon ajan) ja haluan lopettaa. Olen huolissani pitkäaikaisvaikutuksista ja sivuoireista. Ahdistukseni on pahentunut ja olen saanut dissosiaatio-oireita, mitä en ole koskaan aiemmin kokenut. Koen derealisaatiota - iltaisin lääkkeen ottamisen jälkeen tuntuu kuin olisin unessa ja täysin vieraassa ympäristössä. Oire on todella pelottava ja ahdistava. Sykkeeni on jatkuvasti koholla, mikä aiheuttaa paniikkioireita. Nukun enemmän kuin normaalisti enkä meinaa päästä aamulla sängystä ylös.

Minulla on Ketipinor 100 mg ja Ketipinor 25 mg tabuja kotona. Voisiko joku antaa vinkkejä asteittaiseen lopetukseen? Voinko lopettaa melko nopeasti, kun olen käyttänyt lyhyen aikaa?

Eilen otin Serquel XR 200 mg, tänään ajattelin ottaa Ketipinor 100 mg. Onko liian raju pudotus aluksi? Jos koen lopetusoireina sydämentykytyksiä tai muuta sellaista, voinko turvallisin mielin ottaa Propral 10 mg niitä helpottamaan?

Lääke määrättiin mielialan tasaamiseen ja lievään vainoharhaisuuteen. Koen, että psykososiaaliset ja psykologiset selvitymiskeinoni ovat parantuneet rutkasti, ja pärjäisin hyvin ilman lääkettä.

Kiitoksia.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu