Wetteri mainostaa 2000e vaihtoautotarjousta katsastetusta autosta kun ostaa yli 8000e auton. Voinko ostaa halvan katsastetun auton ja viedä sen samana päivänä vaihtoautoksi? Saako katsastusasemalla auton heti omiin nimiin vai kestääkö siinä pitempään? Tarkoitus olisi käyttää tätä kikkaa koska saan nykyisestä autosta vain 2000e vaihdossa ja möisin sen sitten itse myöhemmin eteenpäin. Auto mihin meinasin vaihtaa on hinnaltaan hyvä vertaillessa muiden liikkeiden hintoihin eli siinä ei pitäisi olla tuota samaa 2000e lisähintaa.
2000e vaihtotarjous katsastetusta autosta
9
2052
Vastaukset
- yht.tiedotveskis
Hesasta saisit kuitenkin samanlaisen halvemmalla.
- autoa-ostamassa
No nyt ei oo tarkotus lähteä hesaan asti autoa vaihtamaan. Hesassa saa myös nykyisestä autosta vähemmän vaihdossa.
- Tarjous tyhmille
Tässä tulee totuus 2000 euron hyvityksistä.
Jos jollakin liikkeellä on tavoitteena saada jostakin autosta 6000 €, niin siihen laitetaan 8000 €:n hintalappu. Sitten on helppo "hyvittää" mistä tahansa pommista 2000 €.
Käytännössä siis maksat välirahana todellisen kauppahinnan, ja annat oman autosi täysin ilmaiseksi. 100 euron arvoinen auto ei muutu 2000 euron arvoiseksi sillä, että siitä hyvitetään enemmän. Se myydään sieltä liikkeestä usein purkaamolle 100 eurolla.
2000 euron hyvitystä lupaavilla liikkeillä on käytännössä aina 2000-3000 euroa korkeammat pyynnit vastaavissa autoissa kuin muilla.
Ainoa asia, jolla on todellisuudessa merkitystä, on se, kuinka paljon asiakas maksaa välirahaa. Hyvin usein halvemmalla pyynnillä myytävä auto on paremmassa kunnossa kuin se muuten vastaava, josta pyydetään enemmän. Eri myyjät vain tavoittelevat erisuuruisia voittoja. - Tarjous tyhmille
Tarjous tyhmille kirjoitti:
Jos jollakin liikkeellä on tavoitteena saada jostakin autosta 6000 €, niin siihen laitetaan 8000 €:n hintalappu. Sitten on helppo "hyvittää" mistä tahansa pommista 2000 €.
Käytännössä siis maksat välirahana todellisen kauppahinnan, ja annat oman autosi täysin ilmaiseksi. 100 euron arvoinen auto ei muutu 2000 euron arvoiseksi sillä, että siitä hyvitetään enemmän. Se myydään sieltä liikkeestä usein purkaamolle 100 eurolla.
2000 euron hyvitystä lupaavilla liikkeillä on käytännössä aina 2000-3000 euroa korkeammat pyynnit vastaavissa autoissa kuin muilla.
Ainoa asia, jolla on todellisuudessa merkitystä, on se, kuinka paljon asiakas maksaa välirahaa. Hyvin usein halvemmalla pyynnillä myytävä auto on paremmassa kunnossa kuin se muuten vastaava, josta pyydetään enemmän. Eri myyjät vain tavoittelevat erisuuruisia voittoja.Jos et ole uusavuton, saat tingittyä sen hyvityksenä luvatun 2000 €, ja voit myydä oman autosi itse. Silloin kaikki mitä saat omastasi, on voittoa. Sillä ei ole merkitystä, maksatko osamaksulla, sillä autoliike saa rahat tililleen seuraavana päivänä rahoitusyhtiöstä.
- pikkuliikkeeseen
Tarjous tyhmille kirjoitti:
Ainoa asia, jolla on todellisuudessa merkitystä, on se, kuinka paljon asiakas maksaa välirahaa. Hyvin usein halvemmalla pyynnillä myytävä auto on paremmassa kunnossa kuin se muuten vastaava, josta pyydetään enemmän. Eri myyjät vain tavoittelevat erisuuruisia voittoja....eli hesaan kaupoille.
- Pjeenis
kysyitkö mitä maksaa auto käteisellä, todennäköisesti saman kuin viemällä romuauton vaihdossa?
- debet ja kredit
Aina voi kysyä suoran oston hintaa ja katsoa mitä tarjoavat ilman sitä rotiskoa.
Tuollainen tarjous on lähinnä houkuttelemassa niitä joiden mielestä omalla autolla on käyttöarvoa enemmän kuin myyntiarvoa, tai eivät edes kehtaa tuoda sitä vaihtoon eivätkä tiedä että mm. Kuusakoski noutaa romuauton veloituksetta pois.
http://www.kuusakoski.fi/Kuluttajille/Romuautokierratys/Romuauto/
Riskinä on että auton pyyntihinnassa on huomioitu tuo "huippuhyvitys", eli kannattaa verrata huonommin hyvittävien pyyntihintoja ja välirahoja. Joku kirjataan sen 2000 euron hyvityksen maksajaksi.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kirjanpito - jskjddkfjkd
Et ole saamassa mitään hyvitystä. Saman kahdeksan tonnin auton saa muualta 4-5 tuhannella?
- Vääriä vastauksia
Kysyttiin että saako auton heti nimiinsä katsastuskonttorilla. Vastaus on että kyllä saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432201Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21968Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist174872Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75752
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675