Aivan pöyristyttävää miten paljon pari suhteessa eläviä miehiä käy salilla ja siellä bongaillaan panoja! Naiset hoitaa kotia ja muksuja ja miehet panee ympäri kyliä... En tiedä onko oma mieheni näitä mutta tekisi mieli noille petetyille naisille kertoa mikä meno oikeasti on.. :(
Turun kunto pettäjiä
5
154
Vastaukset
- pöyristynyt myös
Ei ole uusi ilmiö tuo.
- kuntoileva_natu
Tuleeko aloittajalle muka yllätyksenä saleilla (varsinkin puku- ja peseytymistiloissa) tapahtuva homostelu? Vanha juttuhan tuo on ja 80% saleilla maleksivista miehistä on siellä munan perässä.
- Big Gun's
Nyt poju heitit kyllä suurimman valheen näillä foorumeilla pitkään aikaan. 25 vuotta saleilla pyörineenä en ole kertaakaan huomannut että kukaan miehistä olisi kiinnostunut samasta sukupuolesta. Turpaan olisi jokainen saanu kenestä sellaista olisi edes epäilty. vaihda reenipaikkaa jos tuollaista ilmenee. Tai onko sulla jotain hampaankolossa voimahrjoittelijoita kohtaan? Oletko itse huomannut ettei rahkeesi riitä edes naisten painoihin ja siksi täällä itket?
- gay selfdenial
Big Gun's kirjoitti:
Nyt poju heitit kyllä suurimman valheen näillä foorumeilla pitkään aikaan. 25 vuotta saleilla pyörineenä en ole kertaakaan huomannut että kukaan miehistä olisi kiinnostunut samasta sukupuolesta. Turpaan olisi jokainen saanu kenestä sellaista olisi edes epäilty. vaihda reenipaikkaa jos tuollaista ilmenee. Tai onko sulla jotain hampaankolossa voimahrjoittelijoita kohtaan? Oletko itse huomannut ettei rahkeesi riitä edes naisten painoihin ja siksi täällä itket?
Siellä joku "isopyssyinen" mies jo tulikin kieltämään bodypiireissä yleisen homostelun.
- plösöpoika
Big Gun's kirjoitti:
Mitä väliä painoilla muka on? 60 kiloinen kynäniska tiputtaa 100 kiloisen bodarin helposti, itsekin olen livenä muutamaan otteeseen tuollaista todistanut. Itsekin (löysänä 100 kilon läskinä ja hädin tuskin 90 penkaavana) olen tiputtanut 150 kiloa penkaavan ukkelin joka kovin tuhersi itkua tapauksen päätteeksi.
Että mene vaan rasvaamaan kakkareikääsi valmiiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818