hyvä hammaslääkäri

maisuuu2

Uutena hyvinkääläisenä tiedustelen hyvää yksityistä hammaslääkäriä, joka on potilasystävällinen.

10

3954

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wqwqwrr

      Ainakin Oralin Mari Mustosen olen havainnut hyväksi.

    • joovaan

      Ihan samaa olin tulossa ehdottamaan, kuin edellinenkin kirjoittaja :) Mari on todella mukava.

    • Hampaat

      Oralissa kaikki hammaslääkärit todella hyviä ja ystävällisiä. Ottavat hyvin huomioon "pelkäävän" asiakkaan.
      Myös Vasilji on erittäin hyvä.

      • vakiasiakas

        Oral ok. Tosin mistään muusta ei ole kokemusta yli 20 vuoteen.


      • Jekku678

        Välttäkää ylimielistä Toni Heinosta! Huonoa hoitoa ja vastenmielinen äijä!


      • vakiasiakas
        Jekku678 kirjoitti:

        Välttäkää ylimielistä Toni Heinosta! Huonoa hoitoa ja vastenmielinen äijä!

        Minä en ole havainnut Toni-pojussa mitään sen kummempaa kuin muissakaan Oralin lääkäreissä. Ihan samaa tasahyvää plaatua. Minulla on vakihammaslääkärinä toinen henkilö, mutta olen käynyt muillakin silloin tällöin, kun omalta ei löydy aikoja.

        Ainoa huono asia on uudistunut nettiajanvarausjärjestelmä, joka ei anna kirjoittaa vapaamuotoista tekstiä ajanvarauksen syyksi, on vain vakiselitykset. Joutuu laittamaan sähköpostia hammaslääkärille siitä, miksi on menossa käymään, kun mikään valmiista syistä ei ole oikea.

        Olen antanut tästä palautetta Oralille, eivät edes viitsineet vastata. Myös vakihammaslääkärilleni annoin palautetta ja hän sanoi, että myös lääkäreiden kannalta uusistunut ajanvarausjärjestelmä (joskus viime vuoden puolella uudistunut) meni huonompaan suuntaan.

        Käyttäjät ei yleensä kauheasti piittaa tietojärjestelmistä, käyttävät nöyrästi. Siksi ne on mitä on. Ajanvarauskin on yksi simppeleimmistä järjestelmistä, mitä maailma pitää sisällään.


    • ttxxnn

      Oral kuitenkin on harvoja, ellei ainoa hammaslääkäriasema Hyvinkäällä, jossa ylipäänsä nettiajanvaraus - pisteet siitä!

      Mari on AIVAN ihana, sai tämänkin pelkopotilaan rennolla olemuksellaan vähemmän piukeaksi :) Tomilla kävin myös, ihan mukava hänkin vaikkei ehkä niin "ulospäinsuuntautunut"... Ja työn jälki on ollut molemmilla hyvää.

      • Oralista vielä

        Pitääkö muuten hammaslääkärin suuntautua ulospäin? Potilashan ei voi sanoa paljon muuta kuin ää ja öö siinä tuolissa, kun on suu täynnä tuffereita ja laitteita.

        No ymmärtin kyllä, potilaalle pitää kertoa mitä tehdään, jotta hän on ajan tasalla siitä, mitä hänen suussaan tapahtuu tai tulee ehkä tapahtumaan myöhemmin. Vasili kerran pelotteli minua tulevaisuuden suhteen, maalasi turhan synkkiä ennusteita. Siksi en ole enää käynyt hänellä.

        Nettiajanvarauksen tulisi olla vakio kaikkialla. Siinä on vain se, että joskus täytyisi varata kaksi aikaa, ja siitähän on sovittava hammaslääkärin kanssa edeltäpäin.


    • 1peltsi

      Jussintorin hammaslääkäriasemalla on meidän perhe asioinut vuosia eikä keksi mitään moitittavaa. Hannele on varsinkin tosi hyvä huomioimaan potilaan erityisongelmat.

    • mambbo

      Joku on varmaan tehnyt hintavertailua? Itse olen käynyt Prosmilessä Uudenmaankadulla. Vahva tunne on, ettei kyseinen hoitola ainakaan hintavertailussa pärjää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      178
      9404
    2. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      69
      7228
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      60
      3645
    4. Valkeakosken sekopää murhaaja.

      Itselläni on 3 teini ikäistä tytärtä ja tämä tapaus on herättänyt minussa tosi paljon surua ja vihaa. On käsittämättömän
      Valkeakoski
      105
      1428
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      58
      1332
    6. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1293
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      21
      1199
    8. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      228
      1188
    9. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      1003
    10. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      931
    Aihe