Uutena hyvinkääläisenä tiedustelen hyvää yksityistä hammaslääkäriä, joka on potilasystävällinen.
hyvä hammaslääkäri
10
4682
Vastaukset
- wqwqwrr
Ainakin Oralin Mari Mustosen olen havainnut hyväksi.
- joovaan
Ihan samaa olin tulossa ehdottamaan, kuin edellinenkin kirjoittaja :) Mari on todella mukava.
- Hampaat
Oralissa kaikki hammaslääkärit todella hyviä ja ystävällisiä. Ottavat hyvin huomioon "pelkäävän" asiakkaan.
Myös Vasilji on erittäin hyvä.- vakiasiakas
Oral ok. Tosin mistään muusta ei ole kokemusta yli 20 vuoteen.
- Jekku678
Välttäkää ylimielistä Toni Heinosta! Huonoa hoitoa ja vastenmielinen äijä!
- vakiasiakas
Jekku678 kirjoitti:
Välttäkää ylimielistä Toni Heinosta! Huonoa hoitoa ja vastenmielinen äijä!
Minä en ole havainnut Toni-pojussa mitään sen kummempaa kuin muissakaan Oralin lääkäreissä. Ihan samaa tasahyvää plaatua. Minulla on vakihammaslääkärinä toinen henkilö, mutta olen käynyt muillakin silloin tällöin, kun omalta ei löydy aikoja.
Ainoa huono asia on uudistunut nettiajanvarausjärjestelmä, joka ei anna kirjoittaa vapaamuotoista tekstiä ajanvarauksen syyksi, on vain vakiselitykset. Joutuu laittamaan sähköpostia hammaslääkärille siitä, miksi on menossa käymään, kun mikään valmiista syistä ei ole oikea.
Olen antanut tästä palautetta Oralille, eivät edes viitsineet vastata. Myös vakihammaslääkärilleni annoin palautetta ja hän sanoi, että myös lääkäreiden kannalta uusistunut ajanvarausjärjestelmä (joskus viime vuoden puolella uudistunut) meni huonompaan suuntaan.
Käyttäjät ei yleensä kauheasti piittaa tietojärjestelmistä, käyttävät nöyrästi. Siksi ne on mitä on. Ajanvarauskin on yksi simppeleimmistä järjestelmistä, mitä maailma pitää sisällään.
- ttxxnn
Oral kuitenkin on harvoja, ellei ainoa hammaslääkäriasema Hyvinkäällä, jossa ylipäänsä nettiajanvaraus - pisteet siitä!
Mari on AIVAN ihana, sai tämänkin pelkopotilaan rennolla olemuksellaan vähemmän piukeaksi :) Tomilla kävin myös, ihan mukava hänkin vaikkei ehkä niin "ulospäinsuuntautunut"... Ja työn jälki on ollut molemmilla hyvää.- Oralista vielä
Pitääkö muuten hammaslääkärin suuntautua ulospäin? Potilashan ei voi sanoa paljon muuta kuin ää ja öö siinä tuolissa, kun on suu täynnä tuffereita ja laitteita.
No ymmärtin kyllä, potilaalle pitää kertoa mitä tehdään, jotta hän on ajan tasalla siitä, mitä hänen suussaan tapahtuu tai tulee ehkä tapahtumaan myöhemmin. Vasili kerran pelotteli minua tulevaisuuden suhteen, maalasi turhan synkkiä ennusteita. Siksi en ole enää käynyt hänellä.
Nettiajanvarauksen tulisi olla vakio kaikkialla. Siinä on vain se, että joskus täytyisi varata kaksi aikaa, ja siitähän on sovittava hammaslääkärin kanssa edeltäpäin.
- 1peltsi
Jussintorin hammaslääkäriasemalla on meidän perhe asioinut vuosia eikä keksi mitään moitittavaa. Hannele on varsinkin tosi hyvä huomioimaan potilaan erityisongelmat.
- mambbo
Joku on varmaan tehnyt hintavertailua? Itse olen käynyt Prosmilessä Uudenmaankadulla. Vahva tunne on, ettei kyseinen hoitola ainakaan hintavertailussa pärjää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073195GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431177- 831152
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja521075Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351022- 67878
- 45867
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862- 53857
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24831