työttömyyskaravaanari

työttömyyselämää

Täss olen ollu karavaanari elämässä mukana ja mikä on työttömän retkeillä. Aikaa on, mutta ei rahaa. Niinpä hieman on toi retkeily-kalusto huono, mutta matkailu sujuu vaan näinkin vaikak ei ole rahaa bensaan..
Itte pidän vaatteet päällä enkä ole naturistii , tms. Mutta kuuamalla on nukuttava alasti. Kohta on varmaan jo pakkasta, niin tarvii sitten toppapukuakin. Vaatteet alkaa sit haisee. Kun monta viikkoa pitää. - se köyhyys ja työttömyys haisee nääs.

170

919

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osaamiskeskus

      Työttömyys on kasvava voimavara suomessa.

    • Hoppivaari

      En minäkään pese kalsareitani kuin kerran vuodessa syksyllä ,hyvin puhaltaa Rumatikki hajut ulos housuista .

      • Joksu fani

        Meilläkin on Fiatinreuhu ropottivaihteilla on käyty Engnlannissakin !!!


      • Hoppivaari
        Joksu fani kirjoitti:

        Meilläkin on Fiatinreuhu ropottivaihteilla on käyty Engnlannissakin !!!

        Onko suositulla rumatikillä ???


      • Reino kysyy
        Hoppivaari kirjoitti:

        Onko suositulla rumatikillä ???

        Voiko Rumatikillä puhallella joson työtönmänä?


      • Joksu vastaa
        Reino kysyy kirjoitti:

        Voiko Rumatikillä puhallella joson työtönmänä?

        Kaikki ollaan työttömänä muut kuinvain hoitajat ovat työssä meillä yötä päivää , kun ne hoitaa meitä yötä päivää .


      • Reino tietää
        Joksu vastaa kirjoitti:

        Kaikki ollaan työttömänä muut kuinvain hoitajat ovat työssä meillä yötä päivää , kun ne hoitaa meitä yötä päivää .

        Niuassa on rumatikki sauna pahviputkilla!!!


      • Tyäeläkeläinen
        Reino tietää kirjoitti:

        Niuassa on rumatikki sauna pahviputkilla!!!

        Hei minäpä olen eläkeellä vaikka ,en ole ollut ikinään töissä


    • kumma juttu

      työttömänä ei ole rahaa diiseliin, ei vakuutuksian ja maksuihin. Auto on seisonnassa ja mies on seisonnassa. Mutta voi sitä retkeillä paikallaankin. Tosin naiset lähtee heti kun saa tietää et on työtön.

      • tyylillä menee

        asuntoautoihin saa aika resuisia naisia, olen huomannu.


      • kovaa on
        tyylillä menee kirjoitti:

        asuntoautoihin saa aika resuisia naisia, olen huomannu.

        Mut työttömänä kun lepää, niin seisoo aika julmasti. naiset tykkää kun on kovaa.
        Töissä tressatuilla munakin nahistuu ja pää.


      • oikea osoite mieless
        kovaa on kirjoitti:

        Mut työttömänä kun lepää, niin seisoo aika julmasti. naiset tykkää kun on kovaa.
        Töissä tressatuilla munakin nahistuu ja pää.

        tyätön ja datsun, siinä on pari, tuli vaikka lepsopari, niin mulkku paikkansa ties


    • Joksu Kuopiosta

      Tule nopeasti Kuopioon. Katsellaan samalla rumatikkiäni

      • työttömyyskaravaanar

        Olen lomaillu tässä vain etelä-suomessa. Parilla paikkakunnalla. Ei oo varaa ajella kuopioon rumantikkiä kattoon. - ja mulla ittellä on puulämmitys.
        Hyvä kesä on ollu. Hieman on ollu pulaa naisseurasta kyllä. Ei rahattoman kanssa noi naiset viihdy, vaika saisivat mnaakin reilusti. Niin moni nainen haluaa turhuutta ja ostopalveluita, esim. ravintolaillallisia, yms joka maksaa meikälle työttömälle liikaa..
        Harva antaa ilmaseksi, pitäs tollai lahjoa ensi ja hyvitellä. Ja joksus olenajkatellut että ihan hukaanmeni esim ravintolakahvitkin, kun oli niin vaatimatonta se daamin sexi...
        Työttömän karavaanarin pettämätön ystävä on toi nyrkkikyllikki.


      • Joksu Kuopiosta
        työttömyyskaravaanar kirjoitti:

        Olen lomaillu tässä vain etelä-suomessa. Parilla paikkakunnalla. Ei oo varaa ajella kuopioon rumantikkiä kattoon. - ja mulla ittellä on puulämmitys.
        Hyvä kesä on ollu. Hieman on ollu pulaa naisseurasta kyllä. Ei rahattoman kanssa noi naiset viihdy, vaika saisivat mnaakin reilusti. Niin moni nainen haluaa turhuutta ja ostopalveluita, esim. ravintolaillallisia, yms joka maksaa meikälle työttömälle liikaa..
        Harva antaa ilmaseksi, pitäs tollai lahjoa ensi ja hyvitellä. Ja joksus olenajkatellut että ihan hukaanmeni esim ravintolakahvitkin, kun oli niin vaatimatonta se daamin sexi...
        Työttömän karavaanarin pettämätön ystävä on toi nyrkkikyllikki.

        Voisimme yhdessä tumputtaa täällä, ja käydään vaikka Partasen kiskalla iltapalalla ,jos alkaa huikoon.

        Onko sulla suksia, voisimme rumatikillä tervata uudestaan suksesi talven varalle.


      • työttömyyskaravaanar
        Joksu Kuopiosta kirjoitti:

        Voisimme yhdessä tumputtaa täällä, ja käydään vaikka Partasen kiskalla iltapalalla ,jos alkaa huikoon.

        Onko sulla suksia, voisimme rumatikillä tervata uudestaan suksesi talven varalle.

        - sun tartte etsiä poikaseuraa muualta. mä olen enmmän pilu mies. Värski pllu antaa mulle sen tunnelman. Ja tollane Tervaus , tms ei kiinnosta, kun en ole vapaamuurari. Muuten kukaan ei ole kutsunut jäseneksi vapaamuurareihin, rotaryihin, leijoniin, kokoomuskeen tai kepuun , ei taida työtön sälli kiinostaa myöskään noita muita mies-seura-miehiä.


      • Tyäeläkeläinen
        työttömyyskaravaanar kirjoitti:

        - sun tartte etsiä poikaseuraa muualta. mä olen enmmän pilu mies. Värski pllu antaa mulle sen tunnelman. Ja tollane Tervaus , tms ei kiinnosta, kun en ole vapaamuurari. Muuten kukaan ei ole kutsunut jäseneksi vapaamuurareihin, rotaryihin, leijoniin, kokoomuskeen tai kepuun , ei taida työtön sälli kiinostaa myöskään noita muita mies-seura-miehiä.

        Mulla on rahaa pankissa,kun touhuan tällä halvemmalla pelillä,Rumatikillä.


      • Noin se aika kuluu
        Tyäeläkeläinen kirjoitti:

        Mulla on rahaa pankissa,kun touhuan tällä halvemmalla pelillä,Rumatikillä.

        On päässyt Jokisen Reinolta taas koko aamupäivä kulumaan palstahomoilun parissa.


      • työttömyyskaravaanar
        Noin se aika kuluu kirjoitti:

        On päässyt Jokisen Reinolta taas koko aamupäivä kulumaan palstahomoilun parissa.

        - ei häiritse, vapaa maa, niin saa puhella vapaasti. ehkäpä se on myös hyvää terapiaa. Itsekin tässä nyt ajan kuluksi kylmää olutt siamaillen, telttatuolisssa, auton vierellä, hölisen tänne kaikenlaista. Ja oma terveys ja mielenterveys on tallella. ja elämän iloa piisaa. Vaikka rahaa ei piisaa. Vaivaa vaan pilun puute täs, laittaa se just pilupula tuumimaan karavaanielämän ja köyhyyden hyviä ja huomoja puolia.....


      • iso maija 56v.
        työttömyyskaravaanar kirjoitti:

        - ei häiritse, vapaa maa, niin saa puhella vapaasti. ehkäpä se on myös hyvää terapiaa. Itsekin tässä nyt ajan kuluksi kylmää olutt siamaillen, telttatuolisssa, auton vierellä, hölisen tänne kaikenlaista. Ja oma terveys ja mielenterveys on tallella. ja elämän iloa piisaa. Vaikka rahaa ei piisaa. Vaivaa vaan pilun puute täs, laittaa se just pilupula tuumimaan karavaanielämän ja köyhyyden hyviä ja huomoja puolia.....

        Tuttu on juttu. Sama naisenpuute täälläkin vaivaa. Olen lepsokaravaanari


      • pilupulamies
        iso maija 56v. kirjoitti:

        Tuttu on juttu. Sama naisenpuute täälläkin vaivaa. Olen lepsokaravaanari

        Luulis et lepson on helppo löytää miehekkäitä naisia, kun niitä tuntuu olevan niin paljon.


    • Laulellen Joksu

      Minullakin on kiva liite

      Tässä on puhtaaksi kirjoitettuni laulujeni teksti

      Fiattini meinaa teettää. Olen itsemurhaa miettinyt
      Ei edes rumatikkini auta

      Varoitus Fiaitin ostajille

      Kyllä tämä on tämän vuoden paras juttu tapahtuma
      Voi v.ittu kun tulee iloiseksi sen luettuani

      Minun VIATISTA särkeentyi nämä eikä ollut paljonajettu ,oli italialainen helle kesän kuljin ,Tässä listani:

      Ei koskaan Fiatia

      VIATTI Ransitinreuhu oli meillä kanssa,vikoja oli yötäpäivää

      804 km paripyörän takarenkas hajosi Klo.19.07.
      1150km Rumatikin 3002sytytytin ei sytytänyt.1000 e maksoi korjaus Delttalla
      1743 km hävisi Potapotin tankin korkkki ja roiskutti
      1780km etuvalosta palo lyhytlamppu ja parkkimis valaisin
      2106 km Portapotin pumppu lakkasi toimimasta Klo.13.09. Jäätyi Portapotti
      2810 km ratiosda kääntyi kanava yötäpäivää Niuvassa eri asemalle
      3275 km tv-antenninputken kiinnitys petti katosta
      3600 km likavemärin hana jäätyi umpeen Petosen ABCllä Öllölässä
      4790 km peruutuskamera pimeni, on tärkeävärkki
      5317 km tuulilasiin tuli kivi ja halkesi
      5709 km akku sökähti,uusi akku kun laitoin niin ei startannut ei mitään, eivät tienneet sitä REIJON DIESELISSÄ! Tilasin toisesta liikkeestä 2 sulaketta
      6900 km ulkooven toppari irtosi
      7121km huohotinputki jäätyi,vaikka ajo tietokone näytti lämmintä Klo.18.06.
      7222km monet laakerit meni, oli syttyä palamaan paripyörät
      7500 km pakoputken kannatinkumilenkki katkesi.makasin melkein päivän alla
      7775km ilmamäärämittari paloi 6kertaa, ei ole kuin ropottivahteisessa ja maksoi 1000e/kpl
      8000 km ei saanut ropottivaihtetta päälle Klo.09.12. sateella.eivät osanneet, Lapinautossa laittaa uutta ilmamäärämittaria päälle. rovaniemellä
      8700 km niveleitä rupesi menemään kartaanista,ostin ne Tamgearilta enkä Motonetistä kun eivät vastanneet puhelimeeni
      9100 kmRumatikin puhallin ei puhaltanut lämmintä pahviputkista. uusi pahviputki oli Kuopissa Klo.16.57. Starkilla kallista
      9438km takaiskunvaimentimesta vuosi yötäpäivää öljyä Tuurin pihassa

      Oli vasta ajettu 200000tuhatta km kun oli tuotu tuo italialainen hellekesänkuljin saksasta vm 2.8 turpodiesel. Aina ajoin 25 000 vuodessa kun oli yhtenä autona yötä päivää. Autonkäyttö päästövero oli 485 e/kg minulla Joksulla
      Eivät ottaneet rintaJoupille kun oli vielä velkaa 9 vuotta Santanderille,eikä REIJON AUTOSSA tienneet

      • Hyvä Joksu

        Eiks ole mukavaa olla kuuluisa sanoitta Vexi Salmen jälkeen . On sinun vikalistasi autostasi sitten lystiä luettavaa.


      • taivaanrantaan fiati

        fly free like the eagle - drive fiat


      • Late Lapista
        taivaanrantaan fiati kirjoitti:

        fly free like the eagle - drive fiat

        Minäpä vein -87 Dugato Matkaajan kaatopaikalle.Hyvä kuiva huone mulla täällä Oulun "piirillä".Late Lapista SSSS Ry!


      • Sanoittaja Joksu
        Late Lapista kirjoitti:

        Minäpä vein -87 Dugato Matkaajan kaatopaikalle.Hyvä kuiva huone mulla täällä Oulun "piirillä".Late Lapista SSSS Ry!

        Minäpä tein laulun Fiaittini vikalistasta


      • Lyhytlamppu Joksu

        Joutui antamaan pussihousuille ilmaiseksi. Vaikka oli hyvillä varusteilla
        Kuka hullu nyt Fiattia ostaisi ????

        Minullakin on itse tehty peruutuskamera autossani


      • Mikä vikana?
        Late Lapista kirjoitti:

        Minäpä vein -87 Dugato Matkaajan kaatopaikalle.Hyvä kuiva huone mulla täällä Oulun "piirillä".Late Lapista SSSS Ry!

        Miksi ne eivät polkeneet sinua kaatopaikalla muiden jätteiden sekaan, Jokinen?


      • Reino vastaa
        Mikä vikana? kirjoitti:

        Miksi ne eivät polkeneet sinua kaatopaikalla muiden jätteiden sekaan, Jokinen?

        No siksi kun kaatopaikalle saa viedä vaan polttokelpoisen jätteen, ihmispökäleet huuhdotaan viemäriin.


      • Lyhytlamppu Sökähti
        Reino vastaa kirjoitti:

        No siksi kun kaatopaikalle saa viedä vaan polttokelpoisen jätteen, ihmispökäleet huuhdotaan viemäriin.

        Joksu heitti taas hyvän. Aivan kippurassa nauretaan Joksulle.

        Itsekö keksit ,vai porukalla Rauhalahdessa


      • aika pikkusia juttuj
        Lyhytlamppu Sökähti kirjoitti:

        Joksu heitti taas hyvän. Aivan kippurassa nauretaan Joksulle.

        Itsekö keksit ,vai porukalla Rauhalahdessa

        mitä nää rauhanlahti-savolaaset tääl kuiva-hupailee. - tai jos hupailette, niin sitten kijoottakaa jotain mojovaa


    • varjossa siemaillen

      Köyhänä ja työttömänä on hankala harrastaa. Rahaa vaan ei ole. Itsellä jäi matkailu-auto remontoimatta. Ja se kanssa seisoo paikallaan. Mutt voi sitä silti liikumattomassa autossa yöpyä ja retkeillä. On kuin kesä-kämppänä.

      • minäkin työttömänä

        Meitä työttömiä on jo yli 1/2 miljoonaa tässä kokoomus-suomessa.
        ( - Vakavasta massa-työttömyys asiasta yritetään vaieta, tai asiaa ei nosteta enää esiin. Sen sijaan puhutaan vaikka homoudesta tai muusta kivasta...siis täyteään jukisuus esim, homoilu-keskustelulla.. --- hallitus-eduskunta...vastuutonta ppropagandaa se... ).
        Köyhyyttä suomessa on nykyään paljon. Ja matkailuauto-vaunu elämä vaatii jonkin verran rahaa. Siksi minä ja moni tuntemani työtön caravaanari toimii säästöliekillä. Auto tai vaunu seisoo. Vähää Rahaa ei kuluteta kuin omaan ruokaan.


      • ollaan vaan
        minäkin työttömänä kirjoitti:

        Meitä työttömiä on jo yli 1/2 miljoonaa tässä kokoomus-suomessa.
        ( - Vakavasta massa-työttömyys asiasta yritetään vaieta, tai asiaa ei nosteta enää esiin. Sen sijaan puhutaan vaikka homoudesta tai muusta kivasta...siis täyteään jukisuus esim, homoilu-keskustelulla.. --- hallitus-eduskunta...vastuutonta ppropagandaa se... ).
        Köyhyyttä suomessa on nykyään paljon. Ja matkailuauto-vaunu elämä vaatii jonkin verran rahaa. Siksi minä ja moni tuntemani työtön caravaanari toimii säästöliekillä. Auto tai vaunu seisoo. Vähää Rahaa ei kuluteta kuin omaan ruokaan.

        Ruokaan menee kaikki raha. Mullakin on hommat ja palkat kadoneet jonnekin aasiaan.
        Ja minkäs voit kun ei ole palkka-töitä, niin ei ole rahaa kuluttaa.
        Palkkatyön vuosilta jäi itselle peugeot matkailu-auto. Joka vielä toimii. Mutta kun ei ole varaa maksaa maksuja, veroja vakuutuksia, jne, , ei ole varaa katsastaa, ei rahaa dieseliin, niin mullakin auto on seisonnassa. Olen liikkumaton työttömyys karavaanari.


      • Joksu Kuopiosta
        ollaan vaan kirjoitti:

        Ruokaan menee kaikki raha. Mullakin on hommat ja palkat kadoneet jonnekin aasiaan.
        Ja minkäs voit kun ei ole palkka-töitä, niin ei ole rahaa kuluttaa.
        Palkkatyön vuosilta jäi itselle peugeot matkailu-auto. Joka vielä toimii. Mutta kun ei ole varaa maksaa maksuja, veroja vakuutuksia, jne, , ei ole varaa katsastaa, ei rahaa dieseliin, niin mullakin auto on seisonnassa. Olen liikkumaton työttömyys karavaanari.

        Minä saan sairaseläkkeen


      • tyhjän panttina
        ollaan vaan kirjoitti:

        Ruokaan menee kaikki raha. Mullakin on hommat ja palkat kadoneet jonnekin aasiaan.
        Ja minkäs voit kun ei ole palkka-töitä, niin ei ole rahaa kuluttaa.
        Palkkatyön vuosilta jäi itselle peugeot matkailu-auto. Joka vielä toimii. Mutta kun ei ole varaa maksaa maksuja, veroja vakuutuksia, jne, , ei ole varaa katsastaa, ei rahaa dieseliin, niin mullakin auto on seisonnassa. Olen liikkumaton työttömyys karavaanari.

        Voisihan sitä vaikka vuokrata autoa eli laittaa se tuottamaan.


      • ei idealismi toimi..
        tyhjän panttina kirjoitti:

        Voisihan sitä vaikka vuokrata autoa eli laittaa se tuottamaan.

        - teoria on eri juttu, kuin todellisuus. Ja rikas ei tosiaan tiedä miten köyhä on täysin jumissa köyhyydessä.

        - monenkin työttömän köyhän asunto-auto tai vaunu, tms. on halpa räppänä, - josta ei ole tasa-veroja maksettu, ei siis ole katsastettu, ei autoveroja, yms, kun ei ole varaa maksaa niitä kaikkia eri tasa-vero maksuja , jne..---- ei siis käyttökelpoinen ja niin hyvä, että joku haluaisi vuokrata.... ---- Köyhyydessä ei ole varaa maksaa tasa-veroja. , ja mieluummmmin nälkäänsä syö kuin maksaa katsastukset ja vakuutukset. yms. byrokratian. ------- ikävä kyllä - markkinatalous ja bisnes ei ole köyhälle kovinkaan järkevää ja mahdollista .... Ja esim. rahaa- lainaa ei saa. ei ole vakuuksia, jne ---- ikävä kyllä todellisuudessa se näin on.
        - ei se markknatalous.- idealismi vaan toimi, kun ei ole rahaa.......
        Mutta rikkaat ha rikolliset kyllä saa rahaa.....


    • Intian mallia

      Noi eri maksut on liikaa työttömälle. tulottomalle. - Ja nyt oli budgetti keskustelussa maininta, että maksut vaan nousee, - mm. polttoainevero, käyttömaksut, jne. Ja todellisiuudessa jo nyt, isolla osalla kansaa ei ole varaa edes katsastuttaa autoa enää ! Ollaan aivan kuin intiassa. Jo iso Osa on niin syvällä köyhyydessä.
      Toivotalkoissa tuloerot kasvaa ja maa näin vähitellen murtuu.

      • Se on reino on se

        Se on reino on se reino


    • ss karavaanari

      Nyt se poijaat otti ohraleivän, ja nahkurin orsilla tavataan. - se omaan pesään kusija tuppi haastaa riitaa venäjän kanssa. -- Nyt loppu loputkin työt ja vallitseva massa-työttömyys suomessa muutttuu kohta totaali-työttömyydeksi ja kokoomus-köyhyydeksi.
      Naivien johtajien takia on ennekin kärsitty nälkää ja vilua.

      Hankkikaa nyt talven säilykkeet ja laittakaa lukkojen taa, kohta nähdään kokoomus toivtalkoo nälkää aivan oikeasti !

      • Joksu Kuopiosta

        Meillä on täällä Niuvassa kyllä ruokaa riittävästi, ilman tuppiakin.
        Partanen toimittaa Kalakukkoja kyllä , kun vaan hoitajamme soittelee hänelle.
        Jäähdytetään kukot sitten rumatikillä


      • kuset housussa

        se on tuppi kuin joku ressukka sventuuva, jota kapitalistit käyttää hyvälksi.
        Ja suomen kansa kärsii.


      • över karavaanari
        kuset housussa kirjoitti:

        se on tuppi kuin joku ressukka sventuuva, jota kapitalistit käyttää hyvälksi.
        Ja suomen kansa kärsii.

        stupidon ura jää lyhyeksi, niin kalliiksi se naivi tollo suomelle tulee....


      • Onkohan tietoa?
        över karavaanari kirjoitti:

        stupidon ura jää lyhyeksi, niin kalliiksi se naivi tollo suomelle tulee....

        Mahtaako olla perillä edes Rumatikin hyvästä puhallintehosta?


      • Karmee tilanne
        Onkohan tietoa? kirjoitti:

        Mahtaako olla perillä edes Rumatikin hyvästä puhallintehosta?

        stupido on malliesimerkki liikaa koulutetusta tollosta - jonka arvo ja aseennemaailma on aivan naivi......huvittava. Jossain aputöissä kaveri menisi, mutta ei pitäsi päästää minnekään johtavaan asemaan sotkemaan.


    • työttömyysmallia....

      Moi. Sama juttu. Auto seisonnassa jo 3 vuotta. Ei palkkaa, ei rahaa, ei rahaa ajella ja maksaa.
      Ollaan vaan. Nyt sentään pöydällä hieman suolasta ja janojuomaa, tässä etuteltan varjon alla. Tuuli löyhyyttelee lämpimästi. Ja Naurattaa aivan kun uutisia kuuntelee. Eu-tunarointi ja oma tunarointi upottaa tämän maan. Vastuuta ei ota kukaan. Terveitä Visioita ei ole. On vain suuri jumalaton ahneus.

    • työttömyys-veljet

      - juuuuu, samma här. Rehellistä työtä ja rehellisiä työsuhteita ei löydy tässä kokoomus-landiassa. kaikenlaista suurta kusetusta kyllä on tarjolla.
      - Kukapa töitä ilman palkkaa tekisi, niin parempi on vaan lomailla.
      - ittekin tässä nyt autolla, joka seisoo paikallaan, ja on pois rekisteristä. Ei oo varaa kuluttaa. Kaikki menee ruokaan ja tavallisiiin menoihin. Kesällä olen tällai autolla lepäilemässä. Kylmälaukussa juomat ja pieni grilli. Ilmat suosii.

    • työtön jäähtymässä

      vaunulla täs myös, - jäähtymässä.
      Asutaan suomalaisessa erittäin huonosti tehdyssä kerrostalossa. Se koko asunto alue on nykyään kuin amerikan slummista. Ei toimi talvella ei kesällä. Ja asujaimisto on jotain moniongelmaista mamu sakkia. Ja täs viime vuosina olen havainnu, että muukin suomen ns. osaaminen on aika paljo tätä tasoa, eli alasajossa, tuhon tiellä, siis myös talous, esim.
      - onneksi on tämä vaunu, jonne voi kesäisin vetäytyä jäähtymään ja elelemään luolamiehen tavoin vaatimattomasti. Ja mies tässä oikeastaan kaipaisi kosteata naarasta, niin elo olisi leppoissaa. Tressatut pingoittuneet hikiset uupuneet tressi naaraat ei tuo miehelle nautintoa. Enemmänkin ne vaan suorittaa naidessaankin ja se on hupaisaa ähkintää, mutta ei se nautintoa tuo.

    • työttömyyscamping

      Meitä työttömiä on paljon. Ja camping miehiäkin löyttyy monia. Itse tunnen, itseni lisäksi, 4 kpl aikuista ammattimiestä jotka ei löydä rehellisiä töitä enää.
      Ja siksi ollaan vaan leireilty ja asuntoautoiltu ja vaunuiltu. Halavalla eletään ja iltaa istutaan. Poltiikan puhuminen on lopetettu jo aikaa sitten, kun se harjoitettu ääliöpolitiikka ja ahneuspolitiikka pistää niin vihaksi.

      • työtön caravaanari

        vihaa herättää tosiaan se poliittinen hölinä. Kun on massa-työttömyys suomessa ja leipäjonot. mutta silti vaan venäjää uhitellaan tai puhutaan homoilusta ( - puhutaan pskaa, kai ettei tartteis työttömyys ongelmaa hoitaa... tai edes ettei tarvi puhua massa-työttömyys ongelmasta, leipäjonoista, jne..)


      • eikun nikkaroimaan

        Eikö 4:n ammattimiehen kannattaisi perustaa jo jonkinlainen mökkitalkkarisysteemi tai ryhtyä muuten yrittäjäksi, niin saisi jotakin tienestiä makoilemisen ja ruikuttamisen sijaan. Eihän se vaatisi kuin vanhan pakettiauton ja niitä työkaluja, joita aikuisella miehellä jo muutenkin on.


      • alinkasti

        hah haa,, tää sälli ei varmaan tunne köyhän pien yrittäjän asemaa ja mahdollisuuksia suomessa !! --- meneppä pankkiin lainaa kyselemään kun olet työtön.........jo.se avaa silmäsi...


    • onnellinen reissaaja

      Eikös se ole hyvä, ettei tarvi töissä käydä? Kyllä ajan saa kulumaan reissussakin, korvausrahat riittää hyvin matkailuun.

      • ei varaa juu

        -siinäpä se on,ne ns. korvausrahat on niin pienet, että saat jsut syödäksesi. Harrastuksiin ei ole rahaa. ja esim. matkailu maksaa....
        Joten työtön karavaanari on paikallaan. tukevasti.


      • edut heikkenee
        ei varaa juu kirjoitti:

        -siinäpä se on,ne ns. korvausrahat on niin pienet, että saat jsut syödäksesi. Harrastuksiin ei ole rahaa. ja esim. matkailu maksaa....
        Joten työtön karavaanari on paikallaan. tukevasti.

        Ja työömyys edut vaan heikkenee, työttömyys turvaa ajetaan alas koska se on liiana kaliis. Leipjonot näin pitenee, hyvinvointivaltiossa,,,,,,.ajan kuvaa

        sdp-kokoomus-kepu-vihreä -- politrukki-hallintoa.. se on.

        Ja syy on se, että etelä-suomen lähiöt on tuotu täyteen mamuja, jotka tulee erittäin kalliiksi kun ne lepää ilmaisissa asunnoissa. ( verovaroin maksettua...idealismia..).
        - nyt täytyy järjestelmän höykyyttää tämä lepäävä työvoima töihin.
        - ja siinä kärsii myös kanta-suomalainen työtön.. ja joutuu samaan kuin afrikasta tuotu työvoimapulan hedelmä.


    • karavaanari rahatta

      Täällä kanssa työtön karavaanari, joka viettää tässä nyt maanantaipäivää vaunulla, kahvia keitellen. Sää on hyvä, kovin kuumuus taittunut. Itikat vähentyneet, jne.
      Suomi 2014 on sellaien paikka, kun yli 50v iässä saat potkut, niin on tosi hankala löytää työpaikka enää. Olet pudokas.
      Muuten kyllä menee ja vapaa-aika kelpaaa. Mutta se raha. Ilman pallkka-rahaa olet ahneus maassa, kokoomus-landiassa aika avuton olio.
      Rahaa pitäisi olla, että voi elää.

      • työtöntö menoa

        - täällä myös TYÖTÖN k.VAANARI, ja tiistaita mennään. Vettä tulee niin että etuteltta on luokilla. ja työttömyys jatkuu. Radiossa uutisissa POLIITTISET PÄSSINPÄÄT PUHUU KAIKKEA MOSKAA. VALEHTELEVAT SUJUVASTI, HYVÄLLÄ PALKALLA.
        Tällaista arjenkuvaa ilman rahaa karvaanarielämästä.


      • Poliittinen visio
        työtöntö menoa kirjoitti:

        - täällä myös TYÖTÖN k.VAANARI, ja tiistaita mennään. Vettä tulee niin että etuteltta on luokilla. ja työttömyys jatkuu. Radiossa uutisissa POLIITTISET PÄSSINPÄÄT PUHUU KAIKKEA MOSKAA. VALEHTELEVAT SUJUVASTI, HYVÄLLÄ PALKALLA.
        Tällaista arjenkuvaa ilman rahaa karvaanarielämästä.

        Ettekö ole kuulleet että suomessa on vakava työvoimapula. ja että eritysesti työvoiman tarjontaa tulee lisätä ! - hallituksen viisaat näin visioi 2014. ja maksetut ekonomisti marakatit toistaa tätä visiota.


      • vastuullistapolitiik
        Poliittinen visio kirjoitti:

        Ettekö ole kuulleet että suomessa on vakava työvoimapula. ja että eritysesti työvoiman tarjontaa tulee lisätä ! - hallituksen viisaat näin visioi 2014. ja maksetut ekonomisti marakatit toistaa tätä visiota.

        Juu, olen kuulut tuon vision useita kertoja uutisista mm. Ja se onkin aika huvittava visio, kun maassa on massa-työttömyys jota ei edes saada hoidettua.

        Tämä on siis markkintalous-uskovaisten ahnetta propagandaa, harhaan johtamista aidoimmillaan ja ilman vastuuta. Vastuun ottajat pakeni jo Brysselliin lihapatojen äärelle...Ja Se rikkaiden höynäyttämä sven tuuva katainen juuri puhui vastuullisesta politiikasta..... - voi oksennus sentään...


    • kulutuksetontajuhlaa

      Moro vaan te kaikki työttömät karavaanarit. Täällä myös työtön mies paikallaan matkailuautoilee. Ilman kuluja. Kuluttamatta.

      • Kuluja kumminkii

        Kyllä sitä jonniiverran kuluja on,vaikkei Rumatikkiä piällä pitäiskää,ainaski vessa-aineet.


      • kulutuksetontajuhlaa
        Kuluja kumminkii kirjoitti:

        Kyllä sitä jonniiverran kuluja on,vaikkei Rumatikkiä piällä pitäiskää,ainaski vessa-aineet.

        ei ole nyt mitään kuluja, muuta kun ruoka - muuhun ei ole varaa kun palkkaa ei tue mistään.
        Työtön pskantaa luontoon - siis ilman osto kemikaaleja.


    • uudet kengät projekt

      Terve te työttömät karavaani veljet. Täälä itse myös työttömänä ja rahattomana karavaanielämää vietän. Auto ei kulje ja liiku. Itse ajelen polkupyörällä.
      Tässä on hankintaprojektina ehjät kengät. Täytyy yrittää säästää ja kerätä pulloja jne, että on varaa ostaa uudet kengät. Tällä taloudellisella tasolla se on tämä työtön elämä.

      • palkan puute talous

        terve terve. saman olen huomannut, että kokoomus-kepu-palveluyhteiskunnassa on hankala ostaa palveluita ja tuotteita, kun ei ole palkka-tuloa.


      • keinot käyttöön

        Eikö sitä majoitusyksikköä voi viedä tai hinata vaikka yleisen uimarannan parkkiin, niin olisi luonnonläheisellä, kauniilla paikalla, missä vietää ikäänkuin lomaa.
        Voihan sinne sitte ajella vaikka fillarilla peruselintarvikkeiden ja välttämättömän vesikannun kanssa. Akkuja kun käyttää välillä laturissa, niin voi soitella ratiota ja käytellä vaikka lämmitintä kylminä öinä.


    • suomi sukeltaa

      Heh. Täällä kanssa kesällä retkeilevä työtön. Vaunun vetoon ei ole rahaa, niin ollaan paikallaan. Meitä Työttömiä on varmaan jo reilusti yli 1/2 miljonaa ! - Osa on ns. piilotyöttömiä, ei näy tilastoissakaan.

      • kokoomuslandia

        mä olen kanssa piilokaravaanari ja ei ole rahaa erilaisiin autoilun tasa-veroihin enää.
        ilman palkkaa ei ihminen nääs kuluta,,,,,,,,,, juu juu.


      • Halvemmalla38
        kokoomuslandia kirjoitti:

        mä olen kanssa piilokaravaanari ja ei ole rahaa erilaisiin autoilun tasa-veroihin enää.
        ilman palkkaa ei ihminen nääs kuluta,,,,,,,,,, juu juu.

        Rumatikki Portapottu ja Aromipesä,niillä alkuun,eikä maksa paljon.


    • työtöntämenoa

      Hyvää työvoimpulaa kaikille.

    • työllinen

      Työttömät ja pien eläkeläiset hyödyntävät karavaanaialueita pientä korvausta vastaan. Ilman heitä ei hommat toimi. Tärkeitä yhdistysten toiminnan kannalta. Parempi tuloiset eivät viitsi.

      • sfläinen

        Eipä tietenkään, me yövymme puskissa.


      • rahaa säästetään
        sfläinen kirjoitti:

        Eipä tietenkään, me yövymme puskissa.

        Ei oo työötömillä varaa mihinkään maksuihin. Mutta niin myös yöpyy ulkomaalaisetkin karavaanarit suomeessa. Jopa leirytymiskielto kylttien vieressä esim. Lpr satamassa. - hienot autot on, mutta ei rahaa leirintä-aluelle menoon ! ja yöllä jatko johdolla otetaan luvatta sähkökin venetolpista , yms.... säästäväistä väkeä,, - mm italia - englanti-saksa - belgia - ranska... - ohi kulkiessani olen katsellut tätä menoa.


    • kenen hyvinvointia ?

      Leipäjonot - ns. hyvinvointivaltiossa !!!

    • kuva ajastamme

      Kokoomus-leipäjono karavaanari --- olisiko aikamme kuvaa ?

    • työttömyysköyhä

      Heh. - puhutte asiaa. Köyhyys lisäntyy. Ja se on suomessa aivan itse tehty talousmalli se.

      • harvainvalta

        60 % ei äänestä - siksi pääsee ne ahneet hallitukseen ja eduskuntaan.......


    • kausi lopuillaan...

      Alkaa yöt olla jo kylmiä, kosteus hiippii matkailuautoon. Kausi on ohi. Mutta mukava kesä oli matkailuautoilla. Mullakin oli auto koko kesän paikallaan. Työttömällä ei ole varaa ajaa ja maksaa lukuisia eri ajoneuvo-tasaveroja. Ja nyt ei ole varaa lämmittää, niin talvella ei ole käyttöä autolla. - että tälläinen palveluyhteiskunta tämä.

      • Tyäeläkeläinen

        Meillä reissataan vielä Lokakuulle,pitää vaan muistaa kääntää Rumatikki kolmoselle.


    • leipäjonot visiona

      Vkl oli jo kylmä yöllä. Itse olen myös työttömänä ja rahattomana. Ja kauhulla kuuntelen uutisia kun, siellä politiikassa täysin osaamaton, moraaliton, ahne väki on vallassa ja vaalehtelee.

    • kausipaikkalainen

      Täytyy olla vähintään kuuden tuhannen euron bruttotulot pariskunnalla, että kannattaa edes kuvitella alkavansa matkailuautoilevaksi pariskunnaksi. Sellaiset kymppivuotiaat ja vanhemmat autot ovat kalliita korjata ja fiilis ei ole hyvä vanhan resun kanssa tapellessa.

      • yks ukko vaan

        samaa mieltä, kannattaa vaihtaa muija uuteen ja tuoreeseen. parempi fiilis tulee heti.
        kun fiiliksessä fiilistelee tuoreen muijan kanssa tulee hyvä fiilis.


      • Toinen ukko vaan
        yks ukko vaan kirjoitti:

        samaa mieltä, kannattaa vaihtaa muija uuteen ja tuoreeseen. parempi fiilis tulee heti.
        kun fiiliksessä fiilistelee tuoreen muijan kanssa tulee hyvä fiilis.

        Se on rahamiesten touhua. Onnea vain fiilistelijälle.


      • ei rahaa juu
        Toinen ukko vaan kirjoitti:

        Se on rahamiesten touhua. Onnea vain fiilistelijälle.

        meikäläisellä ei juuri ole sexielämää, kun on aika tylsää se, kun on sama pylly ja juttu aina. niin jää väliin. Enempi vaan kahvin keittelyä täs se on toi liitto. Ja kun työttömyys iskee, niin ei ole varaa käyttää autoa. Alle tonnin hintaisessa vanhassa matkailu-autossa voi yöpyä, jos katto pitää vettää jne. Mutta ei ole varaa sitä katsastaa, kunnostaa, ei ole varaa maksaa erilaisia tasa-vero maksuja auton käytöstä.
        Matakiluauto on vaan paikallaan, kuten on tämä massa-työttömyyskin. Ollaan köyhinä hilja ja pelätään kokoomuksen uusia kurjennuksia.


      • Väinö vaan
        ei rahaa juu kirjoitti:

        meikäläisellä ei juuri ole sexielämää, kun on aika tylsää se, kun on sama pylly ja juttu aina. niin jää väliin. Enempi vaan kahvin keittelyä täs se on toi liitto. Ja kun työttömyys iskee, niin ei ole varaa käyttää autoa. Alle tonnin hintaisessa vanhassa matkailu-autossa voi yöpyä, jos katto pitää vettää jne. Mutta ei ole varaa sitä katsastaa, kunnostaa, ei ole varaa maksaa erilaisia tasa-vero maksuja auton käytöstä.
        Matakiluauto on vaan paikallaan, kuten on tämä massa-työttömyyskin. Ollaan köyhinä hilja ja pelätään kokoomuksen uusia kurjennuksia.

        Vaan ei johtuisi sexielämän puute siitä, että vaimo on pistänyt kävelimet ristiin?!

        Sepä se on tilanne monessa torpassa, miehet eivät vaan kehtaa sitä myöntää. Kaffenkeittelyksi se on meilläkin mennyt :(


      • färskiä tekee mieli
        Väinö vaan kirjoitti:

        Vaan ei johtuisi sexielämän puute siitä, että vaimo on pistänyt kävelimet ristiin?!

        Sepä se on tilanne monessa torpassa, miehet eivät vaan kehtaa sitä myöntää. Kaffenkeittelyksi se on meilläkin mennyt :(

        Ja ei se liian tuttu vehjes enää kiinnosta. On se niin samaa huttua puskee... ei siis kehtaa. Ja färskimpää plua saa vaan rahalla, kun on jo ikää miehellä. Tällasta se on.


    • palkaton terapia

      tervehdys kaikille työttömille ja varsinkin työttömille karavaanareille !

      Itse kävin eilen työvomatoimistossa, ja työtä ei löydy edelleenkään sieltä kautta tai muiltakaan markkinoilta. , eikä ole siellä työttömyysvirastossa koulutusta eikä mitään muutakaan tarjolla työttömälle enää. Työvoimatoimisto vaan on, mutta ei se toimi.
      - Kun aloin vaatia jonkunlaista palvelua tai toimenpidettä, niin esittivät sitten että menisin kuntoutumaan töihin ilman palkkaa. - alkoi se itkettää ja nauratta,,,, että työtä ikänsä tehnyt ihminen lähtisi töihin ilman palkkaa, harjoitelemaan ilman palkkaa työn tekemistä !!!! - tähän on tultu !

      • pitkäiaikais karavaa

        Ihmettelin kanssa että miksi se on edelleen olemassa se työvoimatoimisto, kun sieltä ei mitään apua saa. Se on nykyäänvain turhaa hallintoa, joka tosiaan ei neuvo, tue ja paranna työttömän asemaa.


    • Autot Seisoo

      On se s..tana, ois valtionfirmalla työllisyysrahoja käyttämättä, mutta se ei käy TE- toimistolle.

      • Joksu palkallakaan?

        Joksu on palstavahtina,höpöttää yötäpäivää Reinosta ja Rumatikistä,mutta mahtaako tuo olla palkkahomma?


      • Yötyöläinrn
        Joksu palkallakaan? kirjoitti:

        Joksu on palstavahtina,höpöttää yötäpäivää Reinosta ja Rumatikistä,mutta mahtaako tuo olla palkkahomma?

        Oon palkkatyössä.


    • uusi jako

      Täälläkin työttömänä ja ilman palkkaa. Haittaa harrasteita tämä rahattomuus. Olisiko aika jo tarttua aseisiin ja jakaa tuloa ja työtä oikeasti ??

      • Rumatikillä

        Halvemmalla pääsee kun puhaltelee Suven Rumatikillä,ei talvirenkaita.


    • rumstikkeli

      ei talvirenkaita, ei webastoa ,kun on rumatikki- Edullinen värkki.
      Ei tarvi sompailla liukkailla

    • Liimatainen terska

      Kyllä on taas häivyttävä talveksi eteläeurooppa turneelle, ettei eurot rupea plakkariin pesää rakentelemaan. Pillu on muuten hyvä värkki, pistää monen karavaanarin elelemää yli varojensa. Esim. ostamalla tuloihin nähden liian hinnakkaan matkailuauton. On selvää ettei jeesuskaan pyhällä hengellä elellyt vaikka niin väittikin. Kuinkas karavaanari riepu voisi nälässä elää josnei ruokajonoissa olsi?

    • köyhyys politiikkaa

      Massa työttömyys runtelee suomea. Kokoomus-leipäjonot tuhoaa suomea. Kepu -kokoomus-sdp- pääministerit ja ahne eu politiikka ovat suomen syvälle suohon ajaneet !

      • Tyäeläkeläinen

        Halvemmaksi tulisi pääluvunmukaan ja tietysti Rumatikillä,mutta rahaa on pankissa ja lisää pukkaa kuunvaihteessa.Rumatikki mulla tosin on.


    • kokoomus-landia

      Massa-työttömyys viikot kesätapahtumaksi !!!

      • käyttömaksut

        Trafi taas muisti palautuksilla, onhan se yli 600 e vuodessa. Otin iloisella mielellä vastaan rahat. Ei tarvinnut TUVIN anomuksia täytellä. Ihan kotimaisella kaavakkeella anelin.


    • oleskeluyhteiskunta

      Täällä myös paikallaan, kun ei ole varaa lukuisiin tasa-veroihin. Työttömänä ei oo rahaa. Kummallinen kokoomus- palveluyhteiskunta tällainen on. Työttömien ja köyhien massat lepää. Työvoima ei ole käytössä, ja maassa ihmetellään kun ei tule verotuloja...... Rikkaat ei maksa enää veroja ja työttömät ei paljoa maksa....
      Tosin taitaa työttömän veroprosentti olla kuitenkin korkeampi kuin rikkaan veroprosentti , ollaanhan ahneessa kokoomus-kepu-sdp- räty- landiassa.

      • kaupungin virkamies

        Vai pitäisi sinulle leipä kanniskella naaman eteen, kyllä se on niin, että jokaisen on känttynsä haettava. Töitä piisaa jos vain on haluja tehdä, ei nekään kotoa sinua löydä. Suomi on hyvä maa meille rikkaille ja ahkerille asua. Mene sinäkin töihin, pystyt suoriutumaan viimekesäisestä hankinnastasi, 100 000 matkailuautostasi. Ei kait se ole itsetarkoitus elellä yli varojensa, vai onko täällä saitilla mukava purnata niitä vastaan ketkä hoitelevat asioitasi?


      • paskan maku suussa
        kaupungin virkamies kirjoitti:

        Vai pitäisi sinulle leipä kanniskella naaman eteen, kyllä se on niin, että jokaisen on känttynsä haettava. Töitä piisaa jos vain on haluja tehdä, ei nekään kotoa sinua löydä. Suomi on hyvä maa meille rikkaille ja ahkerille asua. Mene sinäkin töihin, pystyt suoriutumaan viimekesäisestä hankinnastasi, 100 000 matkailuautostasi. Ei kait se ole itsetarkoitus elellä yli varojensa, vai onko täällä saitilla mukava purnata niitä vastaan ketkä hoitelevat asioitasi?

        Me ollaan muijan kans nykyään omavaraisia
        http://photos1.blogger.com/blogger/7515/1636/1600/kgb-scheissen poskeen.jpg


      • Palsvahti Joksu

      • leipäjono terapia
        kaupungin virkamies kirjoitti:

        Vai pitäisi sinulle leipä kanniskella naaman eteen, kyllä se on niin, että jokaisen on känttynsä haettava. Töitä piisaa jos vain on haluja tehdä, ei nekään kotoa sinua löydä. Suomi on hyvä maa meille rikkaille ja ahkerille asua. Mene sinäkin töihin, pystyt suoriutumaan viimekesäisestä hankinnastasi, 100 000 matkailuautostasi. Ei kait se ole itsetarkoitus elellä yli varojensa, vai onko täällä saitilla mukava purnata niitä vastaan ketkä hoitelevat asioitasi?

        nyt kaupungin virkamiehille potkut - ja leipäjonoon ... hopi hopi ...- näin naivit ajatukset tervehtyy... hopi hopi...


      • Rumatinkiä?
        leipäjono terapia kirjoitti:

        nyt kaupungin virkamiehille potkut - ja leipäjonoon ... hopi hopi ...- näin naivit ajatukset tervehtyy... hopi hopi...

        Nyt kun tuota ilmastonmuutosta touhutaan,oletteko miettineet Rumatikkiä?


      • On jo peli
        Rumatinkiä? kirjoitti:

        Nyt kun tuota ilmastonmuutosta touhutaan,oletteko miettineet Rumatikkiä?

        Ei oo miettimisse piellä,meiiäpä on jo Rumatikki


      • paskan maku suussa

      • Tuure vaan

    • dollari päivässä fin

      Moro ! täälläkin työttömänä maailmaa imettelen. Olen Rahaton työtön karavaanari ja varmaan seuraava askel käy kokoomus-leipäjonoon. Ei oo rahhaa, ei oo .... Köyhyys on sisllä täällä ns. hyvinvointivaltiossa. Ei tarvi enää ahneen politikon ihmetellä suurieleisesti ja suurena maailmanparantajana afrikan köyhyyttä !!

      • Köyhyys on täällä !

        Oma maa mätänee alta, Leipäjonot pitenee suomessa. Massa-työttömyys jyllää.
        Ja silti liiassa hyvinvoinissa itse elävät naivit idealisti poltikkomme muka-muka ratkaisevatt maailman sotia ja murheita. Moraalitonta ja huvittavaa touhua.


      • kapina tulossa
        Köyhyys on täällä ! kirjoitti:

        Oma maa mätänee alta, Leipäjonot pitenee suomessa. Massa-työttömyys jyllää.
        Ja silti liiassa hyvinvoinissa itse elävät naivit idealisti poltikkomme muka-muka ratkaisevatt maailman sotia ja murheita. Moraalitonta ja huvittavaa touhua.

        Juu. tämä kaatuu omaan mahdottomuuteensa. Kun leipäjonot muuttuu kapinajonoiksi.


      • Palstavahtijoksu
        kapina tulossa kirjoitti:

        Juu. tämä kaatuu omaan mahdottomuuteensa. Kun leipäjonot muuttuu kapinajonoiksi.

        Mulla on niuvassa huone ja Reinosta juttelen Rummatiikistä,tiiä mittä,tuota noi.


    • Reinoparka!

      Ei tuo Reino ilkeyttään täällä mellasta, Reinoparalla on parantumaton psyykkinen sairaus!

      • Aivan niin

        Reinon pitkälle kehittyneelle psyykkiselle sairaudelle on lääketieteessä nimikin, alkoholin ja lääkkeiden liikakäytöstä johtuva atrofia.


      • Palstavahti Joksu
        Aivan niin kirjoitti:

        Reinon pitkälle kehittyneelle psyykkiselle sairaudelle on lääketieteessä nimikin, alkoholin ja lääkkeiden liikakäytöstä johtuva atrofia.

        Kahtaviestiä peräkkäin ,se on Reino.on se Reino.ja Rumstikillä syksyyn.


    • köyhä retkeilee

      Kokoomus-Leipäjonossa täälläkin. Kulutus on minimissä. Nöyränä Armopaloja kyttäilen leipäjonossa ja varmaan kokoomusväki pääsee taivaaseen kun tekee laupeudentyötä ? Voivttu mitä menoa ja jumalatonta ahneuden syntiä tää toivotalkoo peli on.

      • Limaista huijjausta

        Toivotalkoiden päämannekiini katosi brysseliin , ei siis itsekkään usko omiin juttuihinsa.


    • lomailua pyörällä

      Vaihdoin polkupyörään. Halvempi ajella, melkein ilman tasa-veroja kulkee. Tosin ruuan tasa-verot rassaa pyöräilyä.

      • Palstavahti Joksu

        Minäpä yötäpäivää Reinoani mietin ja Rumatikkiä,se on reino on se reino


    • anaalisessioleipäjon

      Kumarra ja nuole ahnetta kokoomus-kepu anaalia. se voimistaa. ahnetta kokoomusta ja kepua.

    • lahtauskaravaanari

      Moron kuntit ja mimmit. Ja muut työn raskauttamat. Työttömänä kans mulla täs menee ja kesä oli hyvä. Käytännön Vinkkinä, et Kannattaa kuseskella kauemmas vaunusta, itte huomasin et alkaa vaunun kulma vihertää ,kun on roisketta joskus kus kus, siihen tullu.
      Mut virheistä oppii, työttömällä ei ole kiirettä. Kun töitä palkalla ei ole. Ja Aikuisena ihmisenä en kehtaa harjoitella työntekoa ilman palkkaa, edes "kuntouttavassa" mielessä, kun en kuntoutusta tarvitse. ( ilman palkkaa, orjatyötä olisi tarjolla kummma kyllä...). Mutta eikös se sisällissota just käyty siksi 1917, että orjuus loppuisi - olen ainakin itse niin ajatellut.
      Tarvitaanko nyt jo uutta sisällissotaa, jotta ahne lahtari alkaa taas peljätä ja kunnioittaa työmiestä !? Täytynee alkaa jo rasvailla aseita.

      • uskontonamarkkinatal

        Kyllä se voimannäyttö on nyt tarpeen. Lahtari taas yrittää alistaa ja ahnehtii köyhiltä kaiken. Kannatan voimannäyttöä. Koska pelkäävä lahtari on parempi yhteistyökumppani kuin ahne nousukas, naivisti markkinatalous uskovainen...


      • Pelkoa tarvitaan
        uskontonamarkkinatal kirjoitti:

        Kyllä se voimannäyttö on nyt tarpeen. Lahtari taas yrittää alistaa ja ahnehtii köyhiltä kaiken. Kannatan voimannäyttöä. Koska pelkäävä lahtari on parempi yhteistyökumppani kuin ahne nousukas, naivisti markkinatalous uskovainen...

        Nuija kapina leipäjonoista ?


      • Pöhlökustaa Joksu
        Pelkoa tarvitaan kirjoitti:

        Nuija kapina leipäjonoista ?

        Kyllä minulla leipää riittää täällä Niuvassa. Sossu maksaa


      • Kyllä, kyllä
        Pöhlökustaa Joksu kirjoitti:

        Kyllä minulla leipää riittää täällä Niuvassa. Sossu maksaa

        Niin ollaan arveltukin jo että sossun elätti sinun täytyy olla, Jokinen!


      • Pöhlökustaa Joksu
        Kyllä, kyllä kirjoitti:

        Niin ollaan arveltukin jo että sossun elätti sinun täytyy olla, Jokinen!

        Nyt tuli jo uusi värikäs juttu minulta. Olenhan sossun elätti Niuvan pöpilästä.


      • Kyllä , kyllä
        Pöhlökustaa Joksu kirjoitti:

        Nyt tuli jo uusi värikäs juttu minulta. Olenhan sossun elätti Niuvan pöpilästä.

        Tottakai olet sossun elätti, Reino! Onko sitä muka joku kyseenalaistanut?


    • jonoon mars

      Ahneuden markkina ja työmarkkina ei toimi.
      - mutta suuret ja korkeat on johtajien palkat ja edut edelleen.
      Vain leipäjonot ratkaisee ongelman - siis nyt johtajien leipäjonot ?

      • Pölökustaa Joksu

        Mikä täällä pöhlölässä on makoilla ilmaiseksi


      • Joksu Kuopista
        Pölökustaa Joksu kirjoitti:

        Mikä täällä pöhlölässä on makoilla ilmaiseksi

        Meillä on täällä Niuvassa kyllä ruokaa riittävästi.
        Partanen toimittaa Kalakukkoja kyllä , kun vaan hoitajamme soittelee hänelle.
        Jäähdytetään kukot sitten rumatikillä


    • ei osaamista ole....

      Työttömänä myäs täällä. Harrasteet on oltava halpoja. Ei ooo rahaa.
      Syy suomen kurjistumiseen leipäjonomaaksi on pari huonoa hallitusta ja päättämättämät hallitukset, ja vallaton presidentti. (laman arkkitehdit; kepu-sdp-kokoomus-vihreät-rkp ).
      Kun johto ei toimi, ei koko maa toimi.

    • oikeisto yle

      Lehdistä, tv, ja yleensä tiedotus vaikenee aktiivisesti massa-työttömyys ongelmasta.
      - esim yle on nykyään kokoomus-johtoinen - ahneus politiikka pelaa !!!!

    • hekoheko

      Täällä on jollain näköjään jäänyt Kokoomus inhovaihde päälle, kun selvästi sama äijä kirjoittelee vastauksia vähän joka kommenttiin.

      • poliittinen malli

        varmaan johtunee se inho ja viha siitä, että tämän maan kurjuuteen on ajanut kokoomus-kepu ja sdp - ja aivan itte.


    • Köyhyyslandia

      Pakkasta yöllä. Kausi ohi.
      Nyt työttömät ja muut raskautetut sisätiloihin.

      • saa yrittää

        Ei saa jäädä tuleen makaamaan. Lunta vaan kolaamaan, niin pysyy yleiskunto yllä, jos vaikka saisi jostakin töitä tulevaisuudessa. Sitä voi työttömät perustaa vaikka Tmi lumenpudottajat , niin katoilta löytyy aina töitä. Voi sitten jemmata saadut rahat siihen kesän viettoon.
        Mutta jos on jo valmiiksi alkoholisoitunut ja työkyvytön/haluton, niin voi vain jatkaa sitä iänikuista ruikuttamista.


      • Kiivetään katolle
        saa yrittää kirjoitti:

        Ei saa jäädä tuleen makaamaan. Lunta vaan kolaamaan, niin pysyy yleiskunto yllä, jos vaikka saisi jostakin töitä tulevaisuudessa. Sitä voi työttömät perustaa vaikka Tmi lumenpudottajat , niin katoilta löytyy aina töitä. Voi sitten jemmata saadut rahat siihen kesän viettoon.
        Mutta jos on jo valmiiksi alkoholisoitunut ja työkyvytön/haluton, niin voi vain jatkaa sitä iänikuista ruikuttamista.

        Tuossa on ideaa!!
        Se lumihan tulee sieltä kerrostalon katolta ihan painovoimalla, joten ei tarvitse ponnistella. Sopii siis hyvin, vaikka mulla on keinonivel lonkassa ja sydämenlaajentuma.


      • Ei lusmuilulle
        Kiivetään katolle kirjoitti:

        Tuossa on ideaa!!
        Se lumihan tulee sieltä kerrostalon katolta ihan painovoimalla, joten ei tarvitse ponnistella. Sopii siis hyvin, vaikka mulla on keinonivel lonkassa ja sydämenlaajentuma.

        Juuri näin!

        Kyllä työtä löytyy kun työhaluja vaan on. Kesällä voit mennä asfalttihommiin.


      • Joksu neuvoo
        Ei lusmuilulle kirjoitti:

        Juuri näin!

        Kyllä työtä löytyy kun työhaluja vaan on. Kesällä voit mennä asfalttihommiin.

        Rumatikillä voi lähteä vaikka lumettamaan laskettelurinteitä. Talvella rumatikki on joutilasvärkki lumettamiseen


      • Palstavahtijoksu
        Joksu neuvoo kirjoitti:

        Rumatikillä voi lähteä vaikka lumettamaan laskettelurinteitä. Talvella rumatikki on joutilasvärkki lumettamiseen

        Onko hyvävärkki Rumatikki,kesäiseen ajanviettoon?


      • Joksu vastaa
        Palstavahtijoksu kirjoitti:

        Onko hyvävärkki Rumatikki,kesäiseen ajanviettoon?

        Rumatikki on hyvä värkki, jos ei lämmittää tarvitse


    • en tue kyykytystä

      Liikenteen, autoilun eri Tasa veroja ei ole köyhällä varaa maksaa. Auto ja vaunu seisonnassa. -------- näin suomi nousuun !
      ---------- ajattele nyt, miksi maksaisit jollekin trafille ja hallintovirkamiehille palkkaa, siis tasa-veroja !! --------- ei siis kannata ollenkaan tukea sortajaa ja kyykytys-järjestelmää.

      • liian kallista puuha

        Oikeassa olet, on nääs täysin turhaa elättää joutavaa ylisuurta virkamies- ja hallinto-.systeemiä.


      • palkat alas
        liian kallista puuha kirjoitti:

        Oikeassa olet, on nääs täysin turhaa elättää joutavaa ylisuurta virkamies- ja hallinto-.systeemiä.

        Sammaa miletä. Työttömän on turha ylläpitää rakenteita jotka aiheuttaa eriarvoisuutta.


      • eihaittaaole
        palkat alas kirjoitti:

        Sammaa miletä. Työttömän on turha ylläpitää rakenteita jotka aiheuttaa eriarvoisuutta.

        k..pä seisoo kuin karavaanarin järki.


      • Se on se reino
        eihaittaaole kirjoitti:

        k..pä seisoo kuin karavaanarin järki.

        Se on Reino on se Reino


      • liikaakapoja
        palkat alas kirjoitti:

        Sammaa miletä. Työttömän on turha ylläpitää rakenteita jotka aiheuttaa eriarvoisuutta.

        kapo hallinto on kallista ja sitä on liikaa, esim koko työvoimahallinto, alue hallinto, eu hallinto...jne,

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Kapo


    • moraali uupuu

      JOO. köyhyys lisääntyy ja työttömyystilastotkin väärennetään !! - moraalitonta menoa kokoomus-kepu-sdp-vihreä-rkp-suomessa. - Leipäjono kutsuu !

      • Kokkomusnuari

        Onko tämä muka nykyhallituksen syytä että minulla on Rumatikki,ei varmasti ole.


    • työttömänäCaravaanarina

      On ollu hyvä kesä työttömälle taas, ja hyvää caravaanari elämää,,
      vanha vaunu on kämppänä ja kesällä tullu oltua siellä ja vietettyä laatuaikaa !!!
      Nyt kylmät yöt jo, ja pitää palata kaameaan lähiöön. Talven aikaa sit betonilaatikossa ja lähiön hulluja ja pakolais turisteja katsellen. Säälittävää menoa se lähiö elämä.

      • piiiitkääätalvi

        joo, yöt kylmenee, ei pärjää kesä-autossa enää. paluu lähiöön on edessä. työttömänä täälläkin.


    • TyötönRahaton

      työttömän ja köyhän kannattaa kiinnittää huomio ajoneuvon vakuutukseen,
      esim. itse huomasin, että nykyinen op pohjola on epärehellinen vakuutusyhtiö.
      ( se entinen, vanha pohjola oli rehellisemmin toimiva yhtiö..).
      Op pohjola on piilottanut liikennekäytöstä poisto ilmoitetun auton vakuutuksiin maksun, nyt sen nimi oli minimi vakuutusmaksu 14e. Aiemmin nimi oli kausimaksu tms.. Se on maksu Joka viedään salaa op bonuksista. ( tieto maksusta piilotettu ilmoituksen taka sivulle piiloon..).
      Ja tuolla 14e summalla työtön syö jo pari päivää, että se on merkittävä maksu köyhälle !

      Itse luulin että kun auto on liikennekäytöstä poistossa, niin ei mene maksuja !! Niinpä, jouduin tämän op pohjola kausimaksun vuoksi vaihtamaan vakuutusyhtiötä., kun op pohjola ei poistanut maksua pyynnöstäni...

      Ja samaa ahnetta tasa vero keinottelua on sähkölaskuissa,, kuin sähkön siirrosta maksamme vaikka emme sähköä käyttäisi...

      • bisnestäkarkuunlähdin

        Minäkin lähdin pois pohjolasta, kun oli noita ylimääräisiä maksuja ilmestynyt jostain.


      • työttömyysmalli

        Työttömän tulot on niin alhaiset, ettei ole varaa enää autoilun tasaveroihin, maksuihin vakuutuksiin, trafi ja kts. kuluihin.
        Niinpä minullakin, työttömällä, se matk. auto on paikallaan,
        en aja kun ei ole rahaa, mutta kesäisin vietän vapaa-aikaa autolla.
        Ollaan vaan ja oleillaan lomilla.
        Terveisin, mies lappeenrannasta.


    • OllaanVaanKuluttamatta

      Samoja juttuja, ei ole varaa maksaa trafi yms tasa-veroja. vakuutuksia,,yms.
      Matk auto ollu vaan paikoillaan kämppänä
      Työttömyys on kuin avo vankila, kun mitään ei voi rahaton tehdä.

    • talviuhkaa

      kesä meni ja leiri karavaani elämää, matka auto parkissa jo 3v ajan, mutta sopiva kesän yöpymisiin. mukava olla ja haistella suvituulta, tehdä nuotioruokaa, makkaran, kalan kypsymistä, ja siin se sujuu.
      nyt viileätä jo ja ei ole varaa lämmittää. toukokuussa uudelleen leiriin. hyvää talvea kaikille .

      • winterCamping

        kiitos toivotuksista, mutta vielä tarkenee tuonne jouluun asti kyllä. kun itse lisäeristin tuon vanhan auton. Nyt lämpenee ja pitää lämmön hyvin.
        Tuuletusta kyllä vaatii että saa kosteuden pois.
        Työttömänä täälläkin.........


    • Vinkkimodelle

      Olisikohan tämän palstan moden jo korkea aika joko opetella tehtävänsä, tai jos ei millään sitä opi, niin jättää se sellaisten hoidettavaksi jotka sen osaavat.

      • pravdaaaa

        kai kipeistä asioista ei saa keskustella, vaan kulttuuri marxismin hengessä suolletaan vaan valittua totuutta...


    • RahattomanaLomalla

      mulla on asuntoauto, ja se ei kulje kun ei ole varaa vakuutuksiin, trafi veroihin yms.
      ja mulla on purjevene, sillä kesällä myös retkeilen.
      Mutta asuntoauto on paljon kätevämpi.
      Veneily on sellaista aika tylsää puuhaa ja tapaa yli tärkeitä tylsiä ihmisiä siinä vene puuhassa.
      Ja ahneita satama paikkoja, yms täysin skeidaa....
      Työttömänä jo 7 v ja rahasta on pula.
      ikää jo 57v niin töihin ei kelpaa.... hankala tilanne.

      • AhneusTulonjako

        Samoja juttuja. Ilman palkkaa on hankala harrastaa. Työttömyys on selainen rahaton avo vankila..


      • tasaverottappaa

        remontit maksaa, trafi, vakuutukset, diesel,,,,,,,,
        mullakin auto on huollettuna käyttämättä paikoillaan, kun ei ole varaa ajaa..


      • PalkkaaPuuttuu

        Aivan sama tilanne täällä.
        Kun se paljon mainostettu työvoimapula ei vaan tarjoa töitä palkalla !


      • jatkuvapula
        PalkkaaPuuttuu kirjoitti:

        Aivan sama tilanne täällä.
        Kun se paljon mainostettu työvoimapula ei vaan tarjoa töitä palkalla !

        kokoomus työvoimapula on sellainen, ei töitä, ei palkkaa......


    • Anonyymi

      Oltu jo 10 vuotta jouten mutta onneksi on aikaa kulunut niin, että saan eläkettä.
      Aika pieni on tuo eläke, kun nettokin jää sen myötä alle kahden tonnin mutta tarkka ja huolellinen ihminen tulee sillä toimeen ihan mukavasti .
      Päivittäiset tarpeet tulee hankittua sekä laskut maksettua ja välillä voi jopa reissun heittää, sellaisen muutaman sadan kilometrin verran vaan. Eipä silti, eihän se Garda-järvi edes kiinnosta, kun kotimaassa on puhtaammat vedet.

      • Anonyymi

        sulla asiat paremmin, jos eläkkeelle jo pääsit... minä olen edelleen työmarkkinatuella, työttömänä, ja eläkeikää ovat nostaneet, niin varmaan roikun työmarkkinatuki köyhyydessä viel monia vuosia.
        näin on kun ei meille 60v ukoille ole missään palkka-töitä, ei eläkettä, jne. ei siis ole eläkeputkea kun on köyhänä työmarkkinatuella.
        Työpanos ei kelpaa palkalla, niin minkäs teet, on vain työttömyys.
        Siinä caravaanari elämä muuttuu ei kuluttavaksi. ja olen paikoillaan, en ajele, en maksa tasa-veroja.
        kuitenkin vanha romu asuntoauto on kesäkämppänä. ja hyvillä säillä voi siellä viettää aikaa.
        Joskus aikaisemmin uskoin hyvinvointi suomeen ja tasa-arvoon. enää en usko noihin hokemiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sulla asiat paremmin, jos eläkkeelle jo pääsit... minä olen edelleen työmarkkinatuella, työttömänä, ja eläkeikää ovat nostaneet, niin varmaan roikun työmarkkinatuki köyhyydessä viel monia vuosia.
        näin on kun ei meille 60v ukoille ole missään palkka-töitä, ei eläkettä, jne. ei siis ole eläkeputkea kun on köyhänä työmarkkinatuella.
        Työpanos ei kelpaa palkalla, niin minkäs teet, on vain työttömyys.
        Siinä caravaanari elämä muuttuu ei kuluttavaksi. ja olen paikoillaan, en ajele, en maksa tasa-veroja.
        kuitenkin vanha romu asuntoauto on kesäkämppänä. ja hyvillä säillä voi siellä viettää aikaa.
        Joskus aikaisemmin uskoin hyvinvointi suomeen ja tasa-arvoon. enää en usko noihin hokemiin.

        Vanha asuntoauto tai vaunu on suorastaan mainio kesänviettopaikka.
        Kulut on lähes olemattomat kun kesän kaasut jääkaappiin ja hellaan on 20 € .
        Kun muistaa hakea vettä ja kerran viikossa elintarvikkeita niin pärjää.


      • Anonyymi

        Melkoisen hyvä eläke jos nettosummakin lähentelee paria tonnia. Oikeilla köyhillä nettosumma jää reilusti alle tonnin. Mutta eihän heillä olekaan minkäännäköistä autoa, saatika matkailuvälinettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkoisen hyvä eläke jos nettosummakin lähentelee paria tonnia. Oikeilla köyhillä nettosumma jää reilusti alle tonnin. Mutta eihän heillä olekaan minkäännäköistä autoa, saatika matkailuvälinettä.

        No, empä menis kehuskelemaan sillä matkailuvälineelle, vaikka se onkin vielä ihan tieliikennekunnossa. Tuo vaunu kun on halpa pitää ja katsastaa, mutta tällä hetkellä sellaisen yli 30 vuotiaan vaunun käypä arvo on tonnin verran, kun se ikivanha on kunnoltaan lähinnä työmaaparakkitasoa. Mutta kelpaa vaatimattomalle ihmiselle.
        Onneksi on tuota eläkettä siunaantunut sen verran että vetoauton ison remmihuollon kykeni sentään kustantamaan (900 €) . Sekun on dieselissä vähän tyyriimpi.
        Täytyy vielä ennen joulua teettää jonkin verran remonttia, mihin se toinen tonni katoaa.
        Onneksi on kuitenkin tullut sukan varteen kerättyä killinkejä sen verran, että talous ei siitäkään takaiskusta lannistu. Ei ole tarvinnut pikavippeihin turvautua.


    • Anonyymi

      Majoituskohteen voi paikoittaa vaikka lähelle uimarantaa parkkipaikalle, niin puhtanapitokin on selvästi halvempaa. Juomavettä saa aina jostakin talosta tai huotsikalta , jos sellainen sattuu olemaan lähipiirissä. Fillarilla vaan lenkuttaa lähikauppaan tai vastaavaan niin saa säilyviä elintarvikkeita. Joku tuttu voi autolla heittää isomman muuttokuorman tai ne sata säilykepurkkia, mitkä on tarpeeseen.

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      66
      3193
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      548
      3026
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2295
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1992
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1815
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      305
      1805
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1592
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      102
      1302
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1218
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      23
      1205
    Aihe