on se vaan mukava seurata televisiosta nyt reaaliajassa tuota eläkekeskustelua.
Siellä nlikymppiset puhuu syvällä rintaäänellä,kuinka työnteolla kerrytetään eläkettä aina liki seitenkymppisiksi vaareiksi ja muoreiksi.
- Pitää sanoa, että on se tämä kyseinen sukupolvi viisasta (nelikymppiset).
Annetaan vaan muorien ja vaarien tehdä hommia mahdollisimman pitkään.
Niiltä jää hyvät palkkarahat säästöön, koska ovat siihen mennessä jo asuntonsa ja autonsa maksaneet.
Saattavatpa jopa sijoitellakin nuo yli kuusikymppisenä tienaamansa rahat tuottaviin kohteisiin.
Ja kun piru omansa korjaa lyhyen eläkkeellä olon jälkeen, jää sekin suurempi säästössä oleva rahasumma perillisille tapeltavaksi.
-Muuten onko se niin, että valtio maksaa muiden kuin valtion työntekiöiden eläkkeet??
Olenko elänyt vallan harhassa kuvitellessani, että työssä ollessani olen eläkemaksujen kautta itse rahastoinut omat eläkkeeni?
NIIN JA VIELÄ:
Akathan voisivat olla työelämässä 74 vuotiaiksi.
Jäisi sitä eläkkeeläoloaikaa suurinpiirtein yhtä paljon, kuin meille miehillekin.
Keskimääräinen elinikä huomioon ottaen.
-Ainakin noin tasa-arvon vuoksi.
Eläkkeistä sanoisin,että
Takametsien Taavi
1
152
Vastaukset
- Hitman
...esim Paavo Lipponen könyämässä rakennustelineillä, kiipeilemässä talojen katoilla tai hitsaamassa laivan runkoa edes nykyisessä iässään :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760