mielipiteitä

inCloset..?

Hei!
Tämä aihe voi olla joidenkin mielestä todella typerä, mutta minua kiinnostaisi tietää mitä ihmiset ovat mieltä seksuaalivähemmistöistä eli homoista lesboista ja bi-seksuaaleista? Miten reagoisit jos saisit tietää että paras ystäväsi olisi joku noista tai sisartuksesi? Ihmisten mielipiteet tästä kiinnostavat minua, koska olen itse tyttö ja bi-seksuaali enkä ole kertonut juuri kenelläkään ja kuolaan salaa siskoni parasta ystävää, joka on tyttö. Itseäni tämä hieman hävättää, en tiedä onko siinä hävettävää mutta silti. Kiitos jos vastaatte jotain tähän!

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • whatisthebigdeal?

      Ei tuossa mitään ihmeellistä ole. Munki viiden hengen kilikissä on vain yks hetero: loput on kaks bitä, yks lesbo ja ite olen a. Oikeasti en älyä, miksi ihmiset tekevät niin ison jutun seksuaalisesta suuntautumisesta - ihmisiä kaikki samalla tavalla.

      Ja kysy ihan rauhassa ulos sitä siskosi kaveriasi. Jos ei kiinnostunut susta, niin jatka elämää ja kokka kohti uusia kujeita.

      • inCloset..?

        En kyllä oikein voi pyytää häntä ulos.. En osaa selittää,mutta en vain voi. Tämä tilanteeni on hieman ristiriitainen. Haluaisin, että perheeni ja tuttuni saisivat tietää asiasta, mutta sitten taas en, koska pelkään mitä he siitä sanoisivat ja ajattelisivat,mutta tämä asia kuitenkin vaivaa minua aika paljon..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5178
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1512
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1353
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      958
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      63
      728
    Aihe