Ostaisinko vanhan lava auton , vaikka dieselin. Sitten maksaisin pakollisia menoja vuodessa noin 700 euroa. Hmm. Aika kallista!
Ostaisiko vanhan lava auton?
10
537
Vastaukset
- mun mielestä
Mutta ajattele että jos polttaa askin päivässä tupakkaa se maksaa jotain kaksi tonnia, aika paljon.
- PuSe
Mistä saat tuon summan "kiinteät kulut? 700 euroa?
- 345e vuosi
Arvailemallahan saa aikaan vaikka minkälaisia summia, ja tuloksia.
- kuin
lava auto on rupisenakin kallis saa henkilöauton ja peräkärryt ja bensa rahaa sillä hintaa.
- H-M-N-T-I
Lava-autossa on tunnelmaa.
Meikällä on ollut Hiluxia, MB 207/508/609, Useampi Nissan, Transit, Isuzu ja kaikki nuo ovat olleet lavallisia, sekä dieseleitä. Välissä kokeilin henkilöautoa ja peräkärryä, mutta se on kuin kortongilla nus...
Jälleen on lavapaku ja elämä hymyilee.
- Älä osta lava autoa
mulla ollu 11 kpl lavaautoja kaikki lahos käsiin ei enää ikinä lavaautoa
- Lava kauhu
Ei ne mitään lahoa, jos niistä pitää huolta, samalla lailla lahoaa henkilöautotkin jos niistä ei huolta pidetä.
- t3t4
Mua kiinnostaa Peugeot 404/504 diesel pick up , on kiinostanut jo pikkulapsesta saakka. Saas nähdä päätyykö sellainen joskus käyttöautokseni.
- wgtrgy
Nyt kiinnostaa skoda felicia pick up.
- pikku lavainen
menisi tuolainenkin etuveto ja kohtu kulutus. kuinka kestää sitten ajoa tekniikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2266596- 1711745
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)661527- 701094
- 1051010
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?6957Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte126891Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy203873- 100836
En olisi uskonut et
Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.66799