Ostaisinko vanhan lava auton , vaikka dieselin. Sitten maksaisin pakollisia menoja vuodessa noin 700 euroa. Hmm. Aika kallista!
Ostaisiko vanhan lava auton?
10
550
Vastaukset
- mun mielestä
Mutta ajattele että jos polttaa askin päivässä tupakkaa se maksaa jotain kaksi tonnia, aika paljon.
- PuSe
Mistä saat tuon summan "kiinteät kulut? 700 euroa?
- 345e vuosi
Arvailemallahan saa aikaan vaikka minkälaisia summia, ja tuloksia.
- kuin
lava auto on rupisenakin kallis saa henkilöauton ja peräkärryt ja bensa rahaa sillä hintaa.
- H-M-N-T-I
Lava-autossa on tunnelmaa.
Meikällä on ollut Hiluxia, MB 207/508/609, Useampi Nissan, Transit, Isuzu ja kaikki nuo ovat olleet lavallisia, sekä dieseleitä. Välissä kokeilin henkilöautoa ja peräkärryä, mutta se on kuin kortongilla nus...
Jälleen on lavapaku ja elämä hymyilee.
- Älä osta lava autoa
mulla ollu 11 kpl lavaautoja kaikki lahos käsiin ei enää ikinä lavaautoa
- Lava kauhu
Ei ne mitään lahoa, jos niistä pitää huolta, samalla lailla lahoaa henkilöautotkin jos niistä ei huolta pidetä.
- t3t4
Mua kiinnostaa Peugeot 404/504 diesel pick up , on kiinostanut jo pikkulapsesta saakka. Saas nähdä päätyykö sellainen joskus käyttöautokseni.
- wgtrgy
Nyt kiinnostaa skoda felicia pick up.
- pikku lavainen
menisi tuolainenkin etuveto ja kohtu kulutus. kuinka kestää sitten ajoa tekniikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.1373738Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,843219SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.852624Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.72416Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2472353Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a392206Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv601758- 42959
- 95948
- 53839