Ostaisinko vanhan lava auton , vaikka dieselin. Sitten maksaisin pakollisia menoja vuodessa noin 700 euroa. Hmm. Aika kallista!
Ostaisiko vanhan lava auton?
10
486
Vastaukset
- mun mielestä
Mutta ajattele että jos polttaa askin päivässä tupakkaa se maksaa jotain kaksi tonnia, aika paljon.
- PuSe
Mistä saat tuon summan "kiinteät kulut? 700 euroa?
- 345e vuosi
Arvailemallahan saa aikaan vaikka minkälaisia summia, ja tuloksia.
- kuin
lava auto on rupisenakin kallis saa henkilöauton ja peräkärryt ja bensa rahaa sillä hintaa.
- H-M-N-T-I
Lava-autossa on tunnelmaa.
Meikällä on ollut Hiluxia, MB 207/508/609, Useampi Nissan, Transit, Isuzu ja kaikki nuo ovat olleet lavallisia, sekä dieseleitä. Välissä kokeilin henkilöautoa ja peräkärryä, mutta se on kuin kortongilla nus...
Jälleen on lavapaku ja elämä hymyilee.
- Älä osta lava autoa
mulla ollu 11 kpl lavaautoja kaikki lahos käsiin ei enää ikinä lavaautoa
- Lava kauhu
Ei ne mitään lahoa, jos niistä pitää huolta, samalla lailla lahoaa henkilöautotkin jos niistä ei huolta pidetä.
- t3t4
Mua kiinnostaa Peugeot 404/504 diesel pick up , on kiinostanut jo pikkulapsesta saakka. Saas nähdä päätyykö sellainen joskus käyttöautokseni.
- wgtrgy
Nyt kiinnostaa skoda felicia pick up.
- pikku lavainen
menisi tuolainenkin etuveto ja kohtu kulutus. kuinka kestää sitten ajoa tekniikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241139Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72895
- 73869