Käyttääkö kukaan ko. minipillereitä ? Mitä ne maksaa ? Kiitös, jos joku osaa kertoa.
Cerazette-pillerit
11
1354
Vastaukset
- ...
3 kk noin 27 €.
- Olen
... kiitos !
- ei tätä enää!
ei nimittäin haluttanu enää yhtään, ei.
hermo oli myös koko ajan katkeemaisillaan. kamalia pillereitä!!- Saana2
Mä jouduin alottaan cerazette pilsut koska mulla on liian paljon vaaratekijöitä mun terveydessä. Oon syöny näitä nyt puoli vuotta ja haluttomuus on jokapäivänen asia. En haluu lopettaa näitä koska kortsun kanssa on kamalaa. Myöskään en voi syödä enää muita pillerimerkkejä tai terveyteni vaarantuu. Kiva dilemma. Myöskin menkkojen epäsäännöllisyys ja poisjäänti on hirveää. En suosittele näitä oikeesti kellekkään!
- Olen
Hmph. Eipä oo onneks vaikuttanut mun halukkuuteen, mut herkempi kyllä oon.
- liina
Olen kirjoitti:
Hmph. Eipä oo onneks vaikuttanut mun halukkuuteen, mut herkempi kyllä oon.
sen verran tehokas pilleri että minä tulin raskaaksi vaikka otin aina samaan aikaan pillerit enkä todellakaan unohdellu niitä. et siihen jäi niiden pillereiden popsiminen...
- mie vaan
Nää pillerit on jotain niiiiin kamalaa et ei uskois.. Menkat jäi kokonaan pois, halut hävis, naamaan pukkas näppylöitä enemmän ku koskaan murrosiässä, hermot meni pienimmästäkin... Siksipä siirryin ehkäisyrenkaaseen ja nyt menee loistavasti!
- Minttu
Ite syöny nyt 4kk ja IHANAA Ku menkat on jääny pois! Halut ennallaan ja muutenkin no okei pari näppyä nassussa enemmän sou what. KU ite kärsin hirmu aknen johon jouduin syömään puol vuotta antibiottia putkeen et tää on ihan minimalista. enkä vaihtais pois
- tuulia22
Kokeilin cerazetteja 6kk, 6v:n Diane Novien popsimisien jälkeen. Parasta oli että menkat jäivät pois (pientä tiputteluvuotoa oli tosi harvoin), hallelujaa!
Ja mielialat olivat aurinkoisen ihanat kokoajan! ja seksihalut ylittivät jopa poikaystävän ;)
Mutta, sain akneni takaisin jonka diane nova oli vienyt pois aiemmin. no thanks.
Kaikki on yksillöllistä, joten kokeilemalla voi vaan löytää sen itselleen parhaimmain vaihtoehdon.
Cerazeteista vielä se positiivinen puoli, et jos ne passaaa, niin voi vaihtaa super helppoon ja edulliseen ehkäisykapselliin (ehkäisyteho 3-5vuotta).- Olen
Mä oon näitä nyt reilun kuukauden käyttänyt ja halut on vaan kasvanut. Ylittää mullakin rakkaani halut melkein ;)
Vuodot on kyllä alkuun ollut aika paskat, mutta nyt näyttää jo paremmalta. Mielialat on kyl vaihdellut, mutta ei pahasti. Pari kiloakin on pudonnut eikä finnejä oo yhtään sen enempää ku ennenkään. - keiju
Olen kirjoitti:
Mä oon näitä nyt reilun kuukauden käyttänyt ja halut on vaan kasvanut. Ylittää mullakin rakkaani halut melkein ;)
Vuodot on kyllä alkuun ollut aika paskat, mutta nyt näyttää jo paremmalta. Mielialat on kyl vaihdellut, mutta ei pahasti. Pari kiloakin on pudonnut eikä finnejä oo yhtään sen enempää ku ennenkään.jouduin vaihtaa yhdistelmäpillereistä cerazetteminipillereihin. kuukauden aikana oli kolmet kuukautiset, parhaimmillaan kestivät 9 päivää.
nyt olen vuotanut jo yli kaksi viikkoa! tosi kivaa!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18013608
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585493Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454940Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1543726Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402853Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1201801Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3721697Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371525