Miehelläni ei seiso ja on pieni muna ja laittaa aina kaiken muun syyks
ettei tarvi rakastella.
Miehellä
11
235
Vastaukset
- 15+5
jätä mies ja hanki parenpi
- Pupujussukka
Ei mullakaan iso ole mutta seisoo. Ei vaan ole naista, jonka kanssa pupuilla.
- Kelpaako
Minulla on iso muna ja tahdon rakastella sinua.
- 69ko
tahdon miehen joka ei elvistele ja koita keksiä tekosyitä.
ei sellasta eunokkia Huono syy!!!
En kyllä kieltäytyisi iloleikeistä, jos mulla olisi se oma mussukka, joka minua haluaisi.- 0asis 79
Sama meillä. Äijällä aina muka jotain tärkeää meneillään netissä, ettei ehdi, eikä kiinnosta.
- nähny kaiken
Äijät osaa laittaa kaiken naisen syys, vaikka itessä on vikaakin
Helppo naiselle sanoo, kun sä oot ollu tollanen ja tollan ei ihmekään
ettei seiso.
Se on tekosyy ei kestä sitä ettei seiso nii tarvii pistää syyks ihan mikä
vaan , vaikka itsestä johtuukin - 16+9
Munkin miehellä pieni muna ja ei kiihotu ja kesken seisokki pysähtyy keskenkaiken.
Ei vaan tajua, että elintapoja pitää myös muuttaa ja olla muutakin kuin koko ajan vittumainen.. Siinä menee hermo.
Ei kyllä aikasemmat miehet tollasia oo ollut kuin nykynen on - laihduta,.
Olet liian ruma.
- la kumparsiittiö
Mutta rahhoo sillä on ja sen takkee sie oot sen kanssa. Hanki tumma mies rakastajaks. Muna seisoo ja hiki haisee. Temppujen jälkee se vielä tangoon siut taevuttoo.
- 20+14
Mistäs sinä tiedät onko kirjottaja ruma.
Taidat laiduta itse olla ruma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492328- 262193
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161494- 1241427
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883