oon innostunut käymään salil ja tiiän että pitää syödä että palautuu treenistä ja lihakset saa ravintoa mut mun äiti aina valittaa kun avaankin jääkaapin oven! se vihaa mun harrastusta ja en saa edes omia ostamiani juttuja pitää jääkaapis kun alkaa valitus miten syön koko jääkaapin tyhjäksi. ja mitenkään köyhiä meidän talossa ei olla vaan tuo on ihan tapa valitusta!! mikä avuksi? painan siis vain 61 kiloa ja oon 179 senttinen poika.
äiti valittaa koko ajan kun syön
vali vali
2
160
Vastaukset
- ootko joku jonne?
Teet niin kuin äitisi sanoo niin kauan, kun asut sen katon alla.
- Selvä tapaus
Äitisi tahtoi sinusta aina tyttöä. Nyt sitten saat olla syömättä aikuiseksi asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11710282
- 525020
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422201Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052058- 261914
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131591Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411392Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31991Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta24983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54967