NorLevo

Mina

Onko kokemuksia kyseisistä NorLevo jälkiehkäisypillereistä? Oliko jotain oireita ja kauanko ne kesti? Nyt jo pari päivää kestänyt huimailu, väsymys ja huonovointisuus alkaa ottaa voimille.. Kiitos Teille, jotka viitsitte vastata!!!

8

1880

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pii

Mä just tiistaina jouduin hakemaan enkä kyl huomannu itselläni mitään sivuvaikutuksia. Puolenpäivän aikaan otin ja illalla oli pientä mahakipua, samanlaista ku menkkojen aikana mut lievempää. Johtuiskohan siitä että otin ruuan yhteydessä, vuosia sitten otin tyhjään mahaan ja sillo oli kyl huono olo... Se ei kyl edes ollu tätä NorLevoa vaan sitä jota sillon oli markkinoilla.

• minä vaan

mulla oli pahoinvointia ja väsymystä, mut se ei kestänyt kyllä kun vaan päivän.

• Mä vaan...

Moi!

Mulla itelläni ei pahemmin ollut vaikutusta,mitä nyt pikkasen hikoilutti ja päätä särki.
      Meni päivässä ohi.

Kyllä se siintä helpottaa,ainakin uskoisin niin.
      Tseppiä sulle.

• Ansku

Ite oon joutunu käyttämään ko. valmistetta useempaankin kertaan tässä viimesen vuoden sisään ja koskaan ei oo ollu mitää ihmeempiä oireita pientä pahoinvointia lukuunottamatta..

• onneton

Olen käyttänyt vain kahdesti, mutta peräkkäisillä kierroilla. Eka ok, tokassa meni kierto sekaisin, tosi lyhyt väli. Onko sinulla vaikuttanut kiertoon? Jos vaikutti, korjautuuko tilanne jos ei enää käytä?

• mmm
        onneton kirjoitti:

Olen käyttänyt vain kahdesti, mutta peräkkäisillä kierroilla. Eka ok, tokassa meni kierto sekaisin, tosi lyhyt väli. Onko sinulla vaikuttanut kiertoon? Jos vaikutti, korjautuuko tilanne jos ei enää käytä?

Mulla ei ollut mitään sivuvaikutuksia:) Ehkä... Otin pillerit alkuviikosta ja nyt loppuviikosta alkoi vuoto. Jos kyseessä on menkat niin ne on 2 viikkoa etuajassa... Mutta onko se mahdollista? Kaikki puhuu vaan että menkat alkoi myöhässä tai ajallaan. Vai onko mulla nyt sittenkin jotain sivuvaikutuksia???

• Mina
        mmm kirjoitti:

Mulla ei ollut mitään sivuvaikutuksia:) Ehkä... Otin pillerit alkuviikosta ja nyt loppuviikosta alkoi vuoto. Jos kyseessä on menkat niin ne on 2 viikkoa etuajassa... Mutta onko se mahdollista? Kaikki puhuu vaan että menkat alkoi myöhässä tai ajallaan. Vai onko mulla nyt sittenkin jotain sivuvaikutuksia???

Ihan sama juttu! Otin tiistaina pillerit ja eilen alkoi vuoto. Pari viikkoa etuajassa. Ja vatsa on todella kipeä mutta jotenkin erilailla kun "normaalien" kuukautisten aikana.. Liekö syytä olla huolissaan??

• mmm
        Mina kirjoitti:

Ihan sama juttu! Otin tiistaina pillerit ja eilen alkoi vuoto. Pari viikkoa etuajassa. Ja vatsa on todella kipeä mutta jotenkin erilailla kun "normaalien" kuukautisten aikana.. Liekö syytä olla huolissaan??

Huh, helpotti nyt ainakin se että muillakin on ollu samanlainen tilanne...
        Mulla ei tosiaan ollu minkäänlaisia kipuja tms missään vaiheessa, mut kuukautiset tuli sitten etuajassa ja kesti normaalia vähemmän aikaa. Mut kaipa kaikki on ok... Mielenkiinnolla odotan miten käy ensi kuussa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2721
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2521
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2239
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1134
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe