Otsikko ^ !
Kerro hyvä MEIKINPOISTOAINE!
6
171
Vastaukset
- x<vcvc
teepuuöljy , pari -kolme tippaa puoleen desiin perusvoidetta... omalla vastuulla
- kyllälähtee
Ihan tavallinen maalinpoistoaine käy.
Aine aiheuttaa pahan palovamman, mutta siihen voit laittaa mitä tahansa aloe vera salvaa, niin haavat paranee parissa viikossa.
Ja iho on taas kunnossa seuraavia juhlia varten.
- rawaha
Lushin valikoimista löytyy joka lähtöön sopiva. Myös sellainen, mikä poistaa vaikka teatterimaskin.
- BLOOD IS LIFE
Käytän itse meikinpoistoliinoja ja vanulappuun laitettavaa vedenkestävän silmämeikin poistoainetta
- harvoinmeikkaan
Erisan puhdistusgeeli. Aika hyvin herkkä nassuni sitä on sietänyt. Jos tykkää vedellä viimeks lotrata, tää kannattaa kokeilla. Ei maksa monta euroa. Ainakin meikkivoiteet voi sillä poistaa jos silmät ei kestä.
Silmiin en voi ite laittaa mitään öljypitoisia, mutta tällä saa sen tosipuhtaaks tunteen silmiin kun voi vedellä huuhdella.
On kätsä retkioloissakn pesulappu vesisysteemillä.
Tuubissa lukee, ettei tarvita kasvovettä välttämäti lotrauksen jälk. Riippuen ihosta - ja kiireestä :-) - niin saatan lopuksi laittaa erboristica arganöljykasvovettä. Vähä niinkuin voiteen tilalle - makeuppi
Sonya aloe eye makeup remover, voi käyttää ripsienpidennyksienkin kanssa. Ihan paras. Toinen hyvä on Nuxe micellar cleansing water, tehokas ja voi käyttää herkälle iholle sekä silmämeikille!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579