Olin sitten viimeistä kertaa Hippo- kisoissa!

Miten selitetään

On se kumma juttu, että vuodesta toiseen kisojen selostaja ylistää ja lässyttää tiettyjen perheiden lapsista tai lastenlapsista. Toisille taas ei laisinkaan, jotka eivät satu piireihin kuulumaan. Ympäri Ähtäriä raikaa, kuinka mahtavat pahviset kahvimukit on tällä kertaa lahjoitettu. Oksettavaa touhua.Tulospalvelussa tuntuu myös vuodesta toiseen sattuvan "virheitä", ellei oman kylän suosikkipentu satukaan olemaan paras.

14

708

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pekka67.

Tervetuloa Ähtäriin ! Tänne kuspäiden kehtoon!

• ANTIKEPU

Ei mitään uutta.Kepulandian pahinta aluetta.Sääli, ettei ulkopuoleltakaan muuttaneelta löydy selkärankaa.

• Osan otto, ymmärrän

Oliko Kaarina kuuluttamassa. Tämä on sitä Ähtärissä valalla olevaa varhaiskasvatusta, jossa tavoiteena on epätasapuolisuus, ja jyvät erotetaan akanoista.
      Eriavoisuus ja sisäpiirin suku sekä kersat huomioidaan jopa vaarit kentän lairalla.

• MYÖHÄIS ÄLYNNYT!!!

VOI HYVÄNEN AIKA. MUUTA IHMEESSÄ POIS IHAN LAPSESI TULEVAISUUDEN VUOKSI. SAAVAT PAREMMAT TODISTUKSET, HARRASTUSMAHDOLLISUUDET JA KOHTELUN MUUALLA. OLEN KOKENUT TUON.

• kiitos ep op

Oli muuten hyvät kisat. Kaikki sai mitallin. Parhaiten menestyneet kaksi jopa kolme.

• Kentän laidalta

Kuuluttaja ei ole tasapuolinen kaikille. Lässyttää kuulutuksissaan tiettyjen perheiden lapsille aivan eri sävyyn kuin muille. Ei ole kivaa sellainen.

• voi voi

No voi hyvänen aika mikä valituslaulu hienoista, hyvin järjestetyistä kisoista! Järjestäkää itse omat kisat ja kuuluttakaa omista ipanoistanne, jos ei kerran juuri heitä muistettu tarpeeksi kehua.

• Maailmalla on tilaa
        voi voi kirjoitti:

No voi hyvänen aika mikä valituslaulu hienoista, hyvin järjestetyistä kisoista! Järjestäkää itse omat kisat ja kuuluttakaa omista ipanoistanne, jos ei kerran juuri heitä muistettu tarpeeksi kehua.

Helppoa puhua kun itsellä ei ole yhtään lasta.Pahalta tuntuu ja ymmärrän tuo ähtärin malli on juuri tätä.Meillä samat huomiot loppui 5v sitten..Ei kannata täällä osallistua.

• voi voi voi

voi hyvänen aika.Miksei täällä Ähtärissä saa mitää sanoa. Heti otetaan nokkiin. Katsokaa vaikka vesa keskisen touhua sivu kaupalla arvostetua. Mies vielä sairas. Kestää eri tavalla arvostetua vielä henkilö kohtausta solvausta.Missä täällä. Kaikesta voi oppia.Lapsilla on vaikeaa jos opetetaan liian hyvälle tai päin vastoin. Kuka hyötyy.Jollakin on tarve vain omaan sädekehään pään päällä.

• edessä se on

Ei ole ihme että lapsi kiusataan. Tälläinen touhu johtaa siihen että lapset joutuvat eri leiriin, jos et itse osaa. ota toisten mielipiteet hyvänä apuna. Koska nyky meno vaatii sitä että osataan tulla kaikenlaisten ihmisten kanssa toineen. Viimeistään työssä käydään palaveria miten täällä ähtäriläinen pärjää.

• voi yhyren kerran

Käsittääkseni kisoissa on paljon koululaisia toimitsemassa, jotka eivät taatusti osaa edes suosia ketään "tiettyjen perheiden lapsia". Tylyä väittää täällä tuollaista. Ja se on kyllä mahtavaa, että joku lahjoittaa edes niitä pahvimukeja, että se ei ole lasten liikuntatoiminnan rahoista pois. Uskomatonta että tällaista jaksetaan nillittää. Olin itse kisoissa, lapset tykkäsivät urheilla ja viihtyivät kisoissa ja se on tärkeintä. Itse en taatusti kuulu mihinkään "piireihin", jos niitä edes on. Jos joku aikuinen katselee omien kapoisten lasien läpi epäkohtia ja haluaa niitä nähdä ja siitä pahoittaa mielensä, voi pysyäkin poissa.

• Urheilua kaikille

Siellä kisoissa on kaiken kuntoisia ja kaiken ikäisiä innostuneita lapsia liikunnasta. Osa kuuluikin lasten urheilukouluun. Osa näistä lapsista kilpailee jopa piirikunnallisessa, jotka osallistuivat Hippokisaan. Heidän naamansa tulee väkisinkin selostajalle tutuksi. Tästä se lähtee. Ensin näihin pieniin oman kylän kisoihin ja siitä jatkamaan eteenpäin. Ei tartte jäädä nyhjöttämään. Lapset tykkää liikkua ja olla toisten lasten seurassa. Kaikki tämä on vanhemmista kiinni kuinka he jaksavat lasta kiikuttaa paikasta toiseen.

• minä vaan

Niin eihän tuo meidänkään Siiri pärjänny mutta toisaalta eihän meillä Siiriä olekaan.

• Anonyymi

Minusta vaikutti ettei urheiluseuran toimitsijat mitanneet reilusti kaikkien pituushyppysuorituksia Kuopiossa vaan suosivat seuransa kasvatteja.
      Tosi harmilliselta ja epäreilulta tuntui toiminta. Näin mittaustyylit ja seuraan kuuluvalle reilusti vetästiin extraa suoritukseen. (Valitettavasti vain mielessäni tyrmistyneenä ihmettrelin näkemääni enkä ääneen maininnut asiasta.)
      Kaikille pitää olla sama kohtelu. Hyvää mainostahan se on urheiluseuralle kun voi "erinomaisuuttaan" korostaa, tosin vilpillisten tulosten jaossa. Eli kuinka erinomaisempia ovat seuraan kuuluvat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      84
      5097
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      24
      3446
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      34
      2785
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      58
      1800
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1576
    6. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1362
    7. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1346
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      241
      1331
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      73
      1058
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      54
      945
    Aihe