asuu nykyään Hervannassa Linforssinkadulla, heille rakenetiin sinne kerrostalot. Niin meni asunnon ja elinpiirin arvo kukaan ei osta asuntoa kun ei voi pitää ikkunoita tai partsin ovea auki jatkuvan mölyn takia.
Istuvat penkeillä Ahvenusjärven ranassa pullo kiertää ja jengi metelöi. Mutta se ei ole sitä julkijuopottelua, koska se on tenutorveloiden elämän tarkoitus. Asunnon arvolle se tietää jyrkää laskua.
Suurin osa Tampereen juopoista
15
649
Vastaukset
- Terve järki
Olisit miettinyt aikanasi kannattaako asuntoa ostaa ylipäätään Hervannasta.
- Topin Ilona
Ostin ennen ogelmaisille rakennuttus kerrostalo korttelia.
Asukaiden pesiytyminen Ahvenusjärven näköalapenkeille alkoi pari vuotta sitten. Yksiön hinta on jo romahtanut ja jopa kaksiosta voi edes pyytää 30 000 vähemmän. - Näin olen kuullut
Kaupunki asuttaa ongelmaisia (alko- ja huume-) ihan kyllä omakotialueillekin. Erään poliitikon velipoika on hommannut vanhoja omakotitaloja. Ottaa niihin sellaisia vuokralaisia joiden vuokrat maksaa sossu - on nääs varma vuokransaanti.
- Ent. Sos.työn.tek
Paskapuhetta enkä todellakaan usko. Tiedän että valehtelet.
- Kuulopuheita ?!
Sossu ei maksa ihmisten vuokria muuta kuin tilapäisesti kuukausi tai pari kerrallaan. . Näin on näreet.
- -.-.-.-.
Tuttava asui Insinöörinkatu 48 sai kolmiostaan 45 000 vähemmän tenttu-ukkojen metelin takia. Hän muutti Linnanmaalle.
- nytkö vai aiemmin
Koska myi asunnon? Hervanta on jo 90-luvulta tai paljon aiemmin, tunnettu siitä että naapurina voi olla myös alkoholiongelmaisia. En tiedä kuinka iso yllätys se voi olla.
- katto päänpäällä
Tuo on asia, jolle ei oikein voi mitään. Varmaan muuttaisin itse rauhallisempaan. :/ Ehkä voit ajatella etteivät he kuole pakkaseen, kun on katto päänpäällä. Voihan sitä muualta löytää toisen järven ja rannan - jotain parempaa, uutta. Koita kestää.
- uutta ei pidä
Ratinan rannan pultsareille rakennetiin Lindforsinkadulle kolmen kerrostalon kortteli ihan uusia.
Teekkarinkadulle on tulossa Ahvenisjärven rantaa kerrostalo aivan edllisen viereen joka rakennettu 2007, siinä sitten katsellaa vastapäistä kerrostaloa ikkuna näkymänä ja kuunnella mölinää. - Denatommi
Kerran yks dena väänsi isot p*skat yhdelle geokätkörastille. Siinä on kiva gps:n kanssa metsästää deekunpaskaa tampereen keskustasta...
- kun maailma ei riitä
Tampereen päätäjät pitävä Hervantaa kaatopaikkana, jos jotain vähennetään tai supistetaan, se otetaan Hervannasta.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Hervanta
Vaikka hervannassa asuu 23 000 asukasta se on Suomen suuri lähiö, palvelut siiretään ja lomautetaan ihan ensimmäisenä sieltä.
Totta siellä asuu paljon opiskelijoita joiden elämän tapa ja asenne yhteiskuntaan on ihan alle kaiken mahdollisen..
http://www.ess.fi/uutiset/kotimaa/2014/08/14/allottava-yllatys-opiskelijaboksissa-katso-kuvat?ref=kotimaa-article-textlist-mostReadCurrent-default- ällötys
Miten toi juttu liittyy Hervantaan? Kirjoitus ja kuva oli LAHDESTA!
- opintotuki pois.
Olen vieraillut Mikontalossa 1990 ja sieltä ainakin silloin olisi saanut aivan samalaiset kuvat.
Se on se köyhä ja iloinen opiskelija elämä.
"Ei opintolainoja, ei työttömätkään joudu ottamaan työttömyyslainoja." Opiskelijoiden älynkuvatus 2014.- Vohap
"Muut elättää kun juon sossupummina kaljaa sohvalla"
Sossupummien ajatuksenjuoksua 2014
- pekka-
Monesti tälläinen jahtaaminen ja kirjoittelu juuri aiheuttaa näissä puleissa ja narkeissa sitä uhmaa. Antakaa ihmisten olla niin ne antavat muidenkin olla. Olen joskus saanut pultsarit ihan puhumalla kuriin. Toki ei ihan toivottomia tapauksia olleet. Moni kun on viinalla tai muulla tuhonnut aivonsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692088
- 452082