2.5 v asunnoton

Vittu mitä touhuu

Menetin kämppäni sen takia kun en ollut pystynyt 3kk maksamaan vuokraa ja laitoin sossuun toimeentulotuki hakemuksen, soitin kuukauden päästä että alkaa olla jo kiire toimeentulotuen kanssa, sossusta sanottiin että jos olet jo kuukausi sitten laittanut hakemuksen niin eiköhän se kohta tule. Kuukauden päästä soitin että mulle tuli lappu että jos en muutaman päivän päästä maksa vuokria niin lennän pihalle.

Sossusta sanottiin vain että hakemus ei ole saapunut heille ja että posti on sen hävittänyt, vaikka toin sen henkilökohtaisesti, sitten he syyttivät minua siitä etten olisi edes tuonut hakemusta. Olen siitä lähin asunut kavereilla ja milloin missäkin. Eilen mulla oli aika sossuun jossa sossu sanoi etteivät he auta minua ennenkuin olen siinä kunnossa etten pysty huolehtimaan asumisesta normaalisti, sitten saisi kriisi asunnon forenomilta.

Tilinauhoja katsoessa sossu sanoi että kun olet tehnyt käteisnostoja toisessa kunnassa niin miksi et muuta sitten sinne ja et kai sä vaan nosta 2 kaupungista toimeentulotukea. Vastasin että olen minä 10 eri paikoissa koska mulla ei ole edelleenkään asuntoa ja etten ole edes tiennyt että 2 eri kaupungista voi nostaa toimeentulotukea.

Uskomatonta toimintaa sossulta Suomalaista kohtaan, sanotaan suoraan että en saa asuntoa ennekun olen vetänyt itseni viellä alemmas ja todella huonoon kuntoon. Tilanteeni on uskomattoman vaikea, olisiko jollain antaa minulle asuntoa vuokralle? Olisin siitä äärettömän kiitollinen.

43

952

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vittu mitä touhuu

      Sitten vielä työkkäri ja sossu syyllistää ja kiristää että menisin tekemään jollekkin monikansalliselle firmalle töitä 9e päivä. Olen sanonut heille että kävisittekö te tekemässä orjapalkalla töitä jollekkin veneen alta ja että mulla on ulosotossa niin paljon ettei se olisi millään kannattavaa, mutta he eivät ymmärrä sitä vaan haluavat minusta orjan. Olen heti valmis töihin jos se on rahallisesti kannattavaa. Hekään eivät tulisi mulle tekemään töitä jos antaisin heille 9e päivässä.

    • jokin ei täsmää

      mihin sun asumistuet ja vuokrarahat on menneet?

      olit ollut ajoissa vuokranantajaan yhteydessä vuokranmaksun viivästymisestä ja sovitellut vuokranmaksun aikataulua? miksi se ei ole estänyt häätöä? sinut siis häädettiin virallisesti oikeuden päätöksellä? miten se noin nopeasti meni?

      miksi et hae toimeentulotukeasi sähköpostitse? siitä jää itselle kopio ja näyttö lähettämisajankohdasta. hakemuksen voi lähettää mihin tahansa kunnan sähköpostiosoitteeseen, heillä on velvollisuus lähettää viesti asiaa hoitavalle taholle. yleensä kaikki voi lähettää kirjaamoon jonka osoite yleensä on kirjaamo(at)kunta.fi. kunnan sivuilla on sosiaalipalveluista kaikki tieto.

      kai olet ollut sosiaaliasiamieheen yhteydessä ja pyytänyt heitä avustamaan toimeentulotuen saamisessa?

      tuo nyt ei ainakaan voinut estää toimeentulotuen saamista, että et ole siinä kunnossa että et pysty huolehtimaan asumisesta normaalisti. toimeentulotuesta päätetään vain tulojen ja menojen perusteella.

    • oma valinta

      "kun en ollut pystynyt 3kk maksamaan vuokraa"

      Suomennos: Olisin kyllä pystynyt helposti maksamaan vuokrani, mutta päätin mieluummin tuhlata rahat viinaan yms.


      joo

      Omapa oli valintasi. Syytä vain itseäsi.

      • Vittu mitä touhuu

        Mulla ei ollut mitään vuokra rahoja, ja olisin tietty maksanut jos olisi ollut. Ei ollut minun valinta todellakaan että sossu hukkaa paperini. En syytä itseäni muiden vakavista virheistä. Jos sain 700 niin millä olisin maksanut 830e kk vuokran?


      • 14+12
        Vittu mitä touhuu kirjoitti:

        Mulla ei ollut mitään vuokra rahoja, ja olisin tietty maksanut jos olisi ollut. Ei ollut minun valinta todellakaan että sossu hukkaa paperini. En syytä itseäni muiden vakavista virheistä. Jos sain 700 niin millä olisin maksanut 830e kk vuokran?

        Miksi vuokrat jäi alunperin maksamatta?

        Miten tällainen oman talouden laiminlyöminen voi olle kenenkään toisen syy.

        Valehteleminen ja vastuun sysääminen muille häiriköivällä asenteella ei auta sinua.


      • ei rahaa juopoille
        Vittu mitä touhuu kirjoitti:

        Mulla ei ollut mitään vuokra rahoja, ja olisin tietty maksanut jos olisi ollut. Ei ollut minun valinta todellakaan että sossu hukkaa paperini. En syytä itseäni muiden vakavista virheistä. Jos sain 700 niin millä olisin maksanut 830e kk vuokran?

        Seli seli

        3kk vuokrat maksamatta, ja samalla itketään ettei toimeentulotukea tullut 1kk:ssa.

        Ei täsmää.

        Kyllä se vaan on niin, että jokaikisen syrjäytyneen syrjäytyminen on 100% omaa syytään.

        Mitäs menit tuhlaamaan kaikki rahasi päihteisiin


      • Vittu mitä touhuu
        14+12 kirjoitti:

        Miksi vuokrat jäi alunperin maksamatta?

        Miten tällainen oman talouden laiminlyöminen voi olle kenenkään toisen syy.

        Valehteleminen ja vastuun sysääminen muille häiriköivällä asenteella ei auta sinua.

        Siksi jäi maksamatta kun kuukaus tuloni olivat 700 ja vuokra 830. Olisin tietenkin maksanut jos olisi ollut. 700 meni 300 faijani minulle ottamaan lainaan ja lopuilla sain just ja just ruuat.


      • Vuokrayksiö 340€/kk
        Vittu mitä touhuu kirjoitti:

        Siksi jäi maksamatta kun kuukaus tuloni olivat 700 ja vuokra 830. Olisin tietenkin maksanut jos olisi ollut. 700 meni 300 faijani minulle ottamaan lainaan ja lopuilla sain just ja just ruuat.

        Ei sitten tullut mieleen muuttaa ajoissa kämppään, jonka vuokran pystyisit jopa maksamaan?

        Mihin muuten vuokravakuus meni? Kahden kuukauden vuokravakuus?


      • Vittu mitä touhuu
        Vuokrayksiö 340€/kk kirjoitti:

        Ei sitten tullut mieleen muuttaa ajoissa kämppään, jonka vuokran pystyisit jopa maksamaan?

        Mihin muuten vuokravakuus meni? Kahden kuukauden vuokravakuus?

        Tuli mieleen, jo sairaslomalla ollessani etsin asuntoa, mutta ei löytynyt. Vuokravakuutta ei ollut.


      • Vuokrayksiö 340€/kk
        Vittu mitä touhuu kirjoitti:

        Tuli mieleen, jo sairaslomalla ollessani etsin asuntoa, mutta ei löytynyt. Vuokravakuutta ei ollut.

        Sosiaalitoimi hoitaa vuokravakuuden tai -sitoumuksen aina silloin, kun se on välttämätöntä.


      • voisitäparkaa!
        ei rahaa juopoille kirjoitti:

        Seli seli

        3kk vuokrat maksamatta, ja samalla itketään ettei toimeentulotukea tullut 1kk:ssa.

        Ei täsmää.

        Kyllä se vaan on niin, että jokaikisen syrjäytyneen syrjäytyminen on 100% omaa syytään.

        Mitäs menit tuhlaamaan kaikki rahasi päihteisiin

        Siinä yksi lässyn lässy, joka luulee tietävänsä muiden asiat, ja tulee saamaan rangaistuksen ennemmin tai myöhemmin. "Kyllä se vaan on niin..." Miten alkukantaista lässytystä! Mahtaa olla paljon rahaa siellä päässä, kun on varaa tulla aukomaan päätään vähäosaisille! Oli syy mikä vain, mutta älköön ihminen tuomitko ketään muuta, kuin itseään.


    • Vittu mitä touhuu

      En ole otanut åäihteitä, eikä tämä ole mun omaa syytä yhtään! Mulla oli kuukausitulo 700 ja vuokra 830. Uskaltasitko vitun porvari tulla sanoo saman päin naamaa? Taodat olla sama jannu ketä on vainonnut minua jo vuodesta 2008. Mä yritän selvittää et kuka oot, mulla on 2 keinoa siihen.

      • Vuokrayksiö 340€/kk

        Itse olet vainoharhainen ja muille vaarallinen. Olet menettänyt elämänhallintasi täysin! Hakeudu hoitoon! Tässä olisi jo perusteita tahdosta riippumattoman hoidon tarpeen arviointiin.

        Sossu ja mielenterveystoimisto auttavat sinua kyllä, jos vain itse haluat muuttaa tuhoisan ja agressiivisen elämäntapasi.


      • Vittu mitä touhuu
        Vuokrayksiö 340€/kk kirjoitti:

        Itse olet vainoharhainen ja muille vaarallinen. Olet menettänyt elämänhallintasi täysin! Hakeudu hoitoon! Tässä olisi jo perusteita tahdosta riippumattoman hoidon tarpeen arviointiin.

        Sossu ja mielenterveystoimisto auttavat sinua kyllä, jos vain itse haluat muuttaa tuhoisan ja agressiivisen elämäntapasi.

        Olet sama häirikkö joka on vainonnut minua täällä jo pitkään, tiedän kuka olet! Pyydän poliisia selvittämään sen, sillä sain kirjeitä eräältä häiriköltä ketä kirjoitti saman lailla ja samanlaisia juttuja kuin sinä, ihan ilmiselvä tapaus. Ja en viitsi nyt tässä kertoa muuta kuin sen että saat tulla jossain vaiheessa sanomaan nuo samat asiat minulle päin naamaa.


        Ja vittuako mua syyllistät, sossusta en saa apua enkä pääse psykiatrille. Vuokra yksiöt eivät ole täällä 340ekk vaan jotain 800-1200e kk väliltä! Vitun kusipää!


      • Vuokrayksiö 340€/kk
        Vittu mitä touhuu kirjoitti:

        Olet sama häirikkö joka on vainonnut minua täällä jo pitkään, tiedän kuka olet! Pyydän poliisia selvittämään sen, sillä sain kirjeitä eräältä häiriköltä ketä kirjoitti saman lailla ja samanlaisia juttuja kuin sinä, ihan ilmiselvä tapaus. Ja en viitsi nyt tässä kertoa muuta kuin sen että saat tulla jossain vaiheessa sanomaan nuo samat asiat minulle päin naamaa.


        Ja vittuako mua syyllistät, sossusta en saa apua enkä pääse psykiatrille. Vuokra yksiöt eivät ole täällä 340ekk vaan jotain 800-1200e kk väliltä! Vitun kusipää!

        Mielenterveytesi parhaaksi kerron sinulle, että tämä avaus ja sen kopio maailman menoa-palstalla ovat ainoat joissa olen sinut tavannut ja sinulle vastannut.

        Nimimerkin kunniaa ei voi loukata ja hänen kanssaan keskusteleminen ole rikos..

        Lopeta valehteleminen. Suurin osa siitä mitä kirjoitat on valetta tai valeiden vääristämää. Ennen kaikkea yritä päästä vainoharhastasi ja tuosta itsetuhoon johtavasta agressiivisuudestasi kaikkea muuta maailmaa vastaan.

        Tee itse jotain auttaaksesi itseäsi! Kukaan ei voi auttaa sinua niin kauan kuin hyökkäät kaikkia vastaan ja laiminlyöt oman vastuusi.


      • Vittu mitä touhuu
        Vuokrayksiö 340€/kk kirjoitti:

        Mielenterveytesi parhaaksi kerron sinulle, että tämä avaus ja sen kopio maailman menoa-palstalla ovat ainoat joissa olen sinut tavannut ja sinulle vastannut.

        Nimimerkin kunniaa ei voi loukata ja hänen kanssaan keskusteleminen ole rikos..

        Lopeta valehteleminen. Suurin osa siitä mitä kirjoitat on valetta tai valeiden vääristämää. Ennen kaikkea yritä päästä vainoharhastasi ja tuosta itsetuhoon johtavasta agressiivisuudestasi kaikkea muuta maailmaa vastaan.

        Tee itse jotain auttaaksesi itseäsi! Kukaan ei voi auttaa sinua niin kauan kuin hyökkäät kaikkia vastaan ja laiminlyöt oman vastuusi.

        Sinä olet lähetellyt minulle, en viitsi tässä edes sanoa että mitä. Tismalleen samat sanat olivat saamassani kirjeessä. Poliisi tutkii varmasti tämän asian, 4 viikon sisällä lupasi. Jos ei sinua vastaan ole näyttöä niin ainakin sinut kaivetaan esiin ja kuulustelupöytäkirjasta nään nimesi ja sitten saat kertoa kaiken tämän minulle päin naamaa.


      • Vittu mitä touhuu
        Vuokrayksiö 340€/kk kirjoitti:

        Mielenterveytesi parhaaksi kerron sinulle, että tämä avaus ja sen kopio maailman menoa-palstalla ovat ainoat joissa olen sinut tavannut ja sinulle vastannut.

        Nimimerkin kunniaa ei voi loukata ja hänen kanssaan keskusteleminen ole rikos..

        Lopeta valehteleminen. Suurin osa siitä mitä kirjoitat on valetta tai valeiden vääristämää. Ennen kaikkea yritä päästä vainoharhastasi ja tuosta itsetuhoon johtavasta agressiivisuudestasi kaikkea muuta maailmaa vastaan.

        Tee itse jotain auttaaksesi itseäsi! Kukaan ei voi auttaa sinua niin kauan kuin hyökkäät kaikkia vastaan ja laiminlyöt oman vastuusi.

        Uskomattoman törkeetä että sinä väität MINUN olevan mielisairas sen takia kun sossu hukkasi paperini ja että kehotat MINUA tappamaan itseni ja lähettelet minulle kirjeitä missä on tismalleen samat sanat kuin täällä kirjoituksissasi! En usko että kyseessä on sattuma, vaan mokasit itsesi. Olet kusessa!


      • Vittu mitä touhuu
        Vuokrayksiö 340€/kk kirjoitti:

        Mielenterveytesi parhaaksi kerron sinulle, että tämä avaus ja sen kopio maailman menoa-palstalla ovat ainoat joissa olen sinut tavannut ja sinulle vastannut.

        Nimimerkin kunniaa ei voi loukata ja hänen kanssaan keskusteleminen ole rikos..

        Lopeta valehteleminen. Suurin osa siitä mitä kirjoitat on valetta tai valeiden vääristämää. Ennen kaikkea yritä päästä vainoharhastasi ja tuosta itsetuhoon johtavasta agressiivisuudestasi kaikkea muuta maailmaa vastaan.

        Tee itse jotain auttaaksesi itseäsi! Kukaan ei voi auttaa sinua niin kauan kuin hyökkäät kaikkia vastaan ja laiminlyöt oman vastuusi.

        iten laiminlyön oman vastuuni? En mitenkään. Olisin tietty maksanut vuokran jos olisi ollut rahaa! En ole mokannut mitään, en ainakaan syyllistynyt rikokseen niinkuin sinä! Ja turha sun on selitellä et sä et oo muka mun vainooja kun olet itse mokannut itsesi ja paskat on jo housuissa. Tämä ei jää tähän, et ole ensimmäinen pelle joka jää kiinni minulle, kun on ``anonyymisti`` nimimerkin takaa huudellut!


      • Vuokrayksiö 340€/kk
        Vittu mitä touhuu kirjoitti:

        Sinä olet lähetellyt minulle, en viitsi tässä edes sanoa että mitä. Tismalleen samat sanat olivat saamassani kirjeessä. Poliisi tutkii varmasti tämän asian, 4 viikon sisällä lupasi. Jos ei sinua vastaan ole näyttöä niin ainakin sinut kaivetaan esiin ja kuulustelupöytäkirjasta nään nimesi ja sitten saat kertoa kaiken tämän minulle päin naamaa.

        Olet niin agressioidesi sokaisema, että luulet jokaisen olevan sinun "vainoajasi".

        Mitä kirjeitä "vainoajasi" lähettää? Jos asiatonta sähköpostia tai paperipostia, niin olen täysin samaa mieltä että kannattaa tehdä rikosilmoitus. Väitit sen jo tehneesi, mutta sen täytyy olla valetta, sillä se koski nimimerkeillä käytävää nettikeskustelua, jossa ei voi tapahtua kunnianloukkausrikosta.. Annapa diaarinumero ja todista olevasi sanojesi mittainen.

        Vain täysi idiootti uhkailee laittomasti ensinnäkin sivullisia henkilöitä ja toisekseen edes oikeaa kistakumppaniaan..


      • Vuokrayksiö 340€/kk
        Vittu mitä touhuu kirjoitti:

        Uskomattoman törkeetä että sinä väität MINUN olevan mielisairas sen takia kun sossu hukkasi paperini ja että kehotat MINUA tappamaan itseni ja lähettelet minulle kirjeitä missä on tismalleen samat sanat kuin täällä kirjoituksissasi! En usko että kyseessä on sattuma, vaan mokasit itsesi. Olet kusessa!

        Kehoitan hakeutumaan hoitoon, sillä selvästi kärsit sairaalloisesta vainoharhasta ja siihen liittyvästä agressiivisuudesta. En ole kertaakaan kehottanut ketään tappamaan itsensä! En ole lähettänyt sinulle kertaakaan kirjeitä.

        Se että et saa hoidettua asioitasi sossun kanssa, on taatusti osin omaa syytäsi. Miten voit kuvitella asioidesi järjestyvän, jos käytöksesi sossun kanssa asioidessasi on samaa tasoa kuin käytöksesi netissä?

        Saat satavarmasti lainmukaisen toimeentulotuen, jos vain laitat sossulle hakemuksen ja annat tarvittavat tiedot. Jos yksi hakemus katoaa, laita toinen hakemus. Edelleen suosittelen lähettämään hakemuksen sähköpostitse, esimerkiksi kunnan kirjaamoon. Lain mukaan sossun on hyväksyttävä sähköinen asiointi.


      • Vuokrayksiö 340€/kk
        Vittu mitä touhuu kirjoitti:

        iten laiminlyön oman vastuuni? En mitenkään. Olisin tietty maksanut vuokran jos olisi ollut rahaa! En ole mokannut mitään, en ainakaan syyllistynyt rikokseen niinkuin sinä! Ja turha sun on selitellä et sä et oo muka mun vainooja kun olet itse mokannut itsesi ja paskat on jo housuissa. Tämä ei jää tähän, et ole ensimmäinen pelle joka jää kiinni minulle, kun on ``anonyymisti`` nimimerkin takaa huudellut!

        Oman vastuusi laiminlyönnillä tarkoitan sitä, että sen sijaan että hoitaisit asiasi, raivoat hyvin agressiivisesti ja vainoharhaisesti netin keskustelupalstoilla.

        Tunnut jättäneen asioitesi hoitamisen kokonaan. Jos toimeentulotuki on sinulta kielletty, laita valitus ja samantien seuraava hakemus. Sosiaalisasiamies antaa neuvoja ja halutessasi jopa hoitaa asiaasi.

        Miksi värität tarinaasi mm väittämällä sossun kieltäneen toimeentulotuen koska et ole tarpeeksi huonossa kunnossa? Se ei taatusti ole totta.


      • Vittu mitä touhuu
        Vuokrayksiö 340€/kk kirjoitti:

        Oman vastuusi laiminlyönnillä tarkoitan sitä, että sen sijaan että hoitaisit asiasi, raivoat hyvin agressiivisesti ja vainoharhaisesti netin keskustelupalstoilla.

        Tunnut jättäneen asioitesi hoitamisen kokonaan. Jos toimeentulotuki on sinulta kielletty, laita valitus ja samantien seuraava hakemus. Sosiaalisasiamies antaa neuvoja ja halutessasi jopa hoitaa asiaasi.

        Miksi värität tarinaasi mm väittämällä sossun kieltäneen toimeentulotuen koska et ole tarpeeksi huonossa kunnossa? Se ei taatusti ole totta.

        ``Miksi värität tarinaasi mm väittämällä sossun kieltäneen toimeentulotuen koska et ole tarpeeksi huonossa kunnossa? Se ei taatusti ole totta.``

        Kuka niin on väittänyt? Vuosaaren sossu sanoi että saan forenomin kriisi asunnon vasta sitten kun en pysty enään huolehtimaan itestäni ja asuntoni kunnosta! He eivät voi asunto asioissa auttaa minua! Oletko aivan sekaisin? Etkö osaa edes lukea? Ja sinä sen raivoomisen aloitit


      • Vittu mitä touhuu
        Vuokrayksiö 340€/kk kirjoitti:

        Oman vastuusi laiminlyönnillä tarkoitan sitä, että sen sijaan että hoitaisit asiasi, raivoat hyvin agressiivisesti ja vainoharhaisesti netin keskustelupalstoilla.

        Tunnut jättäneen asioitesi hoitamisen kokonaan. Jos toimeentulotuki on sinulta kielletty, laita valitus ja samantien seuraava hakemus. Sosiaalisasiamies antaa neuvoja ja halutessasi jopa hoitaa asiaasi.

        Miksi värität tarinaasi mm väittämällä sossun kieltäneen toimeentulotuen koska et ole tarpeeksi huonossa kunnossa? Se ei taatusti ole totta.

        Kuka on sanonut että minulta on toimeentulotuki evätty? Nyt en ymmärrä sinua ollenkaan


      • Vittu mitä touhuu
        Vuokrayksiö 340€/kk kirjoitti:

        Olet niin agressioidesi sokaisema, että luulet jokaisen olevan sinun "vainoajasi".

        Mitä kirjeitä "vainoajasi" lähettää? Jos asiatonta sähköpostia tai paperipostia, niin olen täysin samaa mieltä että kannattaa tehdä rikosilmoitus. Väitit sen jo tehneesi, mutta sen täytyy olla valetta, sillä se koski nimimerkeillä käytävää nettikeskustelua, jossa ei voi tapahtua kunnianloukkausrikosta.. Annapa diaarinumero ja todista olevasi sanojesi mittainen.

        Vain täysi idiootti uhkailee laittomasti ensinnäkin sivullisia henkilöitä ja toisekseen edes oikeaa kistakumppaniaan..

        ``Olet niin agressioidesi sokaisema, että luulet jokaisen olevan sinun "vainoajasi".`` En ole jokaista luullut, vain sinua. Mokasit itsesi pahasti, sillä mulle lähetetyissä kirjeissä lukee sanan tarkkaan muutamia asioita joita kirjoitit minulle tänne, kun epäiltyjä rikosnimikkeitä on 3 niin poliisin on joka tapauksessa kuultava sinua, koska ei voi olla sattumaa että joku randomi kirjoittaa minulle juuri samoja juttuja kun vainoojani kirjeissään.

        Mulla on sähköpostiin tullut kopio rikosilmoituksesta. Anna sähköpostisi niin laitan sen sulle tulee.


      • Vittu mitä touhuu
        Vuokrayksiö 340€/kk kirjoitti:

        Kehoitan hakeutumaan hoitoon, sillä selvästi kärsit sairaalloisesta vainoharhasta ja siihen liittyvästä agressiivisuudesta. En ole kertaakaan kehottanut ketään tappamaan itsensä! En ole lähettänyt sinulle kertaakaan kirjeitä.

        Se että et saa hoidettua asioitasi sossun kanssa, on taatusti osin omaa syytäsi. Miten voit kuvitella asioidesi järjestyvän, jos käytöksesi sossun kanssa asioidessasi on samaa tasoa kuin käytöksesi netissä?

        Saat satavarmasti lainmukaisen toimeentulotuen, jos vain laitat sossulle hakemuksen ja annat tarvittavat tiedot. Jos yksi hakemus katoaa, laita toinen hakemus. Edelleen suosittelen lähettämään hakemuksen sähköpostitse, esimerkiksi kunnan kirjaamoon. Lain mukaan sossun on hyväksyttävä sähköinen asiointi.

        ``En ole lähettänyt sinulle kertaakaan kirjeitä.`` Älä selitä.

        ``Se että et saa hoidettua asioitasi sossun kanssa, on taatusti osin omaa syytäsi. Miten voit kuvitella asioidesi järjestyvän, jos käytöksesi sossun kanssa asioidessasi on samaa tasoa kuin käytöksesi netissä?`` Se että sossu hävitti paperini ei johtunut käytöksestäni.


        ``Saat satavarmasti lainmukaisen toimeentulotuen, jos vain laitat sossulle hakemuksen ja annat tarvittavat tiedot`` Varmasti saan, miksi en saisi? Olenko väittänyt etten saa?


      • sairas olet
        Vuokrayksiö 340€/kk kirjoitti:

        Oman vastuusi laiminlyönnillä tarkoitan sitä, että sen sijaan että hoitaisit asiasi, raivoat hyvin agressiivisesti ja vainoharhaisesti netin keskustelupalstoilla.

        Tunnut jättäneen asioitesi hoitamisen kokonaan. Jos toimeentulotuki on sinulta kielletty, laita valitus ja samantien seuraava hakemus. Sosiaalisasiamies antaa neuvoja ja halutessasi jopa hoitaa asiaasi.

        Miksi värität tarinaasi mm väittämällä sossun kieltäneen toimeentulotuen koska et ole tarpeeksi huonossa kunnossa? Se ei taatusti ole totta.

        suututit päähän potkitun tarkoituksella ja tulet joutumaan siit vielä rosikseen. odottelen mielenkiinnolla tämän tarinan päätöstä :) itselleni ei tulisi kuuloonkaan haukkua sairaaksi julkisesti tuntemattomia ja viellä vähemmän lähetellä heille kirjeitä, pilkka sattuu tässä tapauksessa varmasti omaan nilkkaan.


      • Vuokrayksiö 340€/kk
        Vittu mitä touhuu kirjoitti:

        ``Olet niin agressioidesi sokaisema, että luulet jokaisen olevan sinun "vainoajasi".`` En ole jokaista luullut, vain sinua. Mokasit itsesi pahasti, sillä mulle lähetetyissä kirjeissä lukee sanan tarkkaan muutamia asioita joita kirjoitit minulle tänne, kun epäiltyjä rikosnimikkeitä on 3 niin poliisin on joka tapauksessa kuultava sinua, koska ei voi olla sattumaa että joku randomi kirjoittaa minulle juuri samoja juttuja kun vainoojani kirjeissään.

        Mulla on sähköpostiin tullut kopio rikosilmoituksesta. Anna sähköpostisi niin laitan sen sulle tulee.

        Luuletko todella, että rupean keskustelemaan sinun kanssasi sähköpostitse? Ei kiinnosta niin paljon. Minua kiinnostaa vain se, mikä tässä tarinassasi on totta ja mikä ei.

        Edelleen vainoharhasi johdattaa sinua pahasti harhaan. En ole sinun vainoajasi. Mitä se sitten tarkoittaakin.

        Olen kyllä kirjoittanut kärkevästi, mutta ihmettelen miten et huomaa minun olevan sen puolesta, että saat lainmukaisesti asunnon ja toimeentulon. Kärkevä tarinasi kyseenalaistaminen johtuu suoraan omien viestiesi sävystä ja sekavuudesta.

        Toinen virheeni on etten ole käyttänyt samaa nimimerkkiä, en niitä jaksa aina tarkistaa, vaan otan uuden.


      • Vuokrayksiö 340€/kk
        Vittu mitä touhuu kirjoitti:

        ``En ole lähettänyt sinulle kertaakaan kirjeitä.`` Älä selitä.

        ``Se että et saa hoidettua asioitasi sossun kanssa, on taatusti osin omaa syytäsi. Miten voit kuvitella asioidesi järjestyvän, jos käytöksesi sossun kanssa asioidessasi on samaa tasoa kuin käytöksesi netissä?`` Se että sossu hävitti paperini ei johtunut käytöksestäni.


        ``Saat satavarmasti lainmukaisen toimeentulotuen, jos vain laitat sossulle hakemuksen ja annat tarvittavat tiedot`` Varmasti saan, miksi en saisi? Olenko väittänyt etten saa?

        Edelleen en ole vainoajasi ja meidän ainoa yhteys on tasan näissä kahdessa avauksessasi.

        Sossu hävitti paperisi, mitä sitten! Sossu hävittää jatkuvasti papereita, tahallaan ja vahingossa. Miksi et käy sossun kanssa paperisotaa loppuun asti, maltillisesti ja asiallisesti? Sossun on maksettava vuokra-asunnosta kaikki se, mitä itse et asumistuen ja muiden tulojen kanssa voi maksaa! Sossun on myös autettava sen asunnon saamisessa, esimerkiksi vuokravakuuden kanssa!

        Miksi sen asunnon pitää olla juuri forenomissa! Luulisi asuntoja saavan muualtakin.


      • Vuokrayksiö 340€/kk
        Vittu mitä touhuu kirjoitti:

        ``Miksi värität tarinaasi mm väittämällä sossun kieltäneen toimeentulotuen koska et ole tarpeeksi huonossa kunnossa? Se ei taatusti ole totta.``

        Kuka niin on väittänyt? Vuosaaren sossu sanoi että saan forenomin kriisi asunnon vasta sitten kun en pysty enään huolehtimaan itestäni ja asuntoni kunnosta! He eivät voi asunto asioissa auttaa minua! Oletko aivan sekaisin? Etkö osaa edes lukea? Ja sinä sen raivoomisen aloitit

        Tämän muistin väärin. Minulla ei ole mitään ongelmaa tunnustaa, että en ole kaikkea ymmärtänyt oikein.

        Itseasiassa sinä aloitit raivoamisen. Uhosit tehneesi toisesta keskustelijasta rikosilmoituksen ja kirjoitit ihme uhkauksia, johon minä sanoin rikosilmoituksesi olevan valetta.


      • Vittu mitä touhua
        Vuokrayksiö 340€/kk kirjoitti:

        Edelleen en ole vainoajasi ja meidän ainoa yhteys on tasan näissä kahdessa avauksessasi.

        Sossu hävitti paperisi, mitä sitten! Sossu hävittää jatkuvasti papereita, tahallaan ja vahingossa. Miksi et käy sossun kanssa paperisotaa loppuun asti, maltillisesti ja asiallisesti? Sossun on maksettava vuokra-asunnosta kaikki se, mitä itse et asumistuen ja muiden tulojen kanssa voi maksaa! Sossun on myös autettava sen asunnon saamisessa, esimerkiksi vuokravakuuden kanssa!

        Miksi sen asunnon pitää olla juuri forenomissa! Luulisi asuntoja saavan muualtakin.

        ``Sossu hävitti paperisi, mitä sitten! Sossu hävittää jatkuvasti papereita, tahallaan ja vahingossa. Miksi et käy sossun kanssa paperisotaa loppuun asti, maltillisesti ja asiallisesti?`` Mä käviun loppuun asti. Onko sun noin vaikeata tajuta, että 5kk kun on vuokrat olleet meidän vuokranantajalla rästissä niin se on moro! Väännän sinulle rautalangasta, sossu hukkasi paperini ja 5kk vuokrat kerkesivät olemaan rästissä, uusi hakemus ei olisi auttanut koska mulla ei ollut enään asuntoa

        ``Miksi sen asunnon pitää olla juuri forenomissa! Luulisi asuntoja saavan muualtakin.`` Helsingin sossuilla ei ole muita asuntoja

        ``Sossun on maksettava vuokra-asunnosta kaikki se, mitä itse et asumistuen ja muiden tulojen kanssa voi maksaa!`` Niinhän ne olisi maksaneetkin ellei olisi hävittänyt papereita. Sinä et kyllä tajua aloitusta sitten ollenkaan.


    • kjiuy

      Ei tosiaan 3kk häätöä saa, jos asunnon omistaja tulee tyhjentämään asuntoa omin päin ,niin soittaa poliisit paikalle.

      • Vittu mitä touhuu

        Tuskin kukaan on 3kk saanut häätöä.


    • joguu

      nyt menee jo sen verran törkeäksi,että minä puutun asiaan.lähetä mulle s postii,ollaan yhteydessä.tiedän erään varman keinon millä saat selville tuon ahdistelijasi.oikeen itteänikin ottaa päähän, kun sinulta on viety valtion mokien toimesta asunto ja tuo idiootti ei edes ymmärrä selvästä kirjoituksestasi huolimatta sen sisältöä vaan luulee ettei sinulle ole myönnetty toimeentulotukea ym.todella outoa jos hän on muka lukenut juttusi että hän ei tajua mitä siinä lukee.kuka on väittänyt että aloittajalta on evätty tt tuki?

      ````Miksi värität tarinaasi mm väittämällä sossun kieltäneen toimeentulotuen koska et ole tarpeeksi huonossa kunnossa? Se ei taatusti ole totta.``siis mitä hemmettiä sä nyt oikeen sekoilet.kuka on väittänyt näin?ei ainakaan aloittaja. [email protected]

    • Vuokrayksiö 340€/kk

      Älä vaihda nimimerkkiä juuri kun asia rupeaa selviämään.

      Täytyyhän jostain löytyä vuokra-asunto, jota voit hakea. Mitä olet tehnyt asunnon saamiseksi ja mistä se johtuu ettet asuntoa saa? Pakkohan sossun on maksaa asumiskuluista kaikki mitä et asumistuella ja omilla tuloilla saa maksettua.

      Edelleen ehdotan että olet sosiaaliasiamieheen yhteydessä, sosiaaliasiamiehen kuuluu varmistaa sossun asiakkaan edun toteutuminen.

      • Vittu mitä touhuu

        Ai mistä johtuu etten saa asuntoa? Varmaankin 5kk vuokraveloista, en saa asuntoa ennen kuin ne on maksettu. Olen hakenut asuntoa tietenkin jokapäivä. Sossu maksaisi asumiskuluni, miksi ihmeessä ei maksaisi? Olet ihan sekaisin. Mistä olet saanut päähäsi ettei maksaisi?


      • Vittu mitä touhuu
        Vittu mitä touhuu kirjoitti:

        Ai mistä johtuu etten saa asuntoa? Varmaankin 5kk vuokraveloista, en saa asuntoa ennen kuin ne on maksettu. Olen hakenut asuntoa tietenkin jokapäivä. Sossu maksaisi asumiskuluni, miksi ihmeessä ei maksaisi? Olet ihan sekaisin. Mistä olet saanut päähäsi ettei maksaisi?

        En edelleenkään saanut asumistukea, en vaikka vuokra oli tuloja suurempi.


      • Vuokrayksiö 340€/kk
        Vittu mitä touhuu kirjoitti:

        Ai mistä johtuu etten saa asuntoa? Varmaankin 5kk vuokraveloista, en saa asuntoa ennen kuin ne on maksettu. Olen hakenut asuntoa tietenkin jokapäivä. Sossu maksaisi asumiskuluni, miksi ihmeessä ei maksaisi? Olet ihan sekaisin. Mistä olet saanut päähäsi ettei maksaisi?

        Ymmärrät varmaan ettei voi ulkopuoliselle vaikuttaa kovin loogiselta, kun samaan aikaan sanot ettei sinua auteta saamaan asuntoa ja kuitenkin sanot että sossu maksaisi kaiken.

        Aiemmat vuokrarästit eivät voi kokonaan estää asunnon saamista. Yksityisiltä voi olla vaikeampi saada asuntoa, mutta asuntoja on myös kunnalla ja tukijärjestöillä. Asunto on yleensä mahdollista saada myös yksityiseltä vuokranantajalta juuri siksi että sossun on hoidettava tällaisessa tapauksessa vuokravakuudet ja kohtuullinen vuokra tasan joka sentiltä jota vuokralainen ei itse voi maksaa.


      • ding dong

        `` mistä se johtuu ettet asuntoa saa`` ai mistähöhän? aloittaja kertoo että hänelle jäi maksamatta 5 kuun vuokrat. oletko tyhmä vai idiootti?


      • Vittu mitä touhuu
        Vuokrayksiö 340€/kk kirjoitti:

        Ymmärrät varmaan ettei voi ulkopuoliselle vaikuttaa kovin loogiselta, kun samaan aikaan sanot ettei sinua auteta saamaan asuntoa ja kuitenkin sanot että sossu maksaisi kaiken.

        Aiemmat vuokrarästit eivät voi kokonaan estää asunnon saamista. Yksityisiltä voi olla vaikeampi saada asuntoa, mutta asuntoja on myös kunnalla ja tukijärjestöillä. Asunto on yleensä mahdollista saada myös yksityiseltä vuokranantajalta juuri siksi että sossun on hoidettava tällaisessa tapauksessa vuokravakuudet ja kohtuullinen vuokra tasan joka sentiltä jota vuokralainen ei itse voi maksaa.

        Mua ei auteta saamaan asuntoa mitenkään. Se ei ole asunnonsaannin auttamista jos saan sossusta lakisääteisen toimeentulotuen sen maksuun.


        ``Aiemmat vuokrarästit eivät voi kokonaan estää asunnon saamista. Yksityisiltä voi olla vaikeampi saada asuntoa, mutta asuntoja on myös kunnalla ja tukijärjestöillä`` Vuokrarästit estävät kokonaan asunnonsaannin jopa kirkolta ei saa asuntoa jos luottotiedoissa on asumiseen liittyviä rästejä. Luuletko etten olisi edes tuota selvittänyt 2.5v aikana? Sossu ``auttaa`` mua asunnon saannissa vaan silleen että se antaa listan asuntoloista ja vuokran antajista vaikka tietää etten saa vuokrattua asuntoa ellen ole maksanut vuokravelkoja. Näin ainakin Helsingissä ja Vantaalla


      • Hävytöntä
        Vuokrayksiö 340€/kk kirjoitti:

        Ymmärrät varmaan ettei voi ulkopuoliselle vaikuttaa kovin loogiselta, kun samaan aikaan sanot ettei sinua auteta saamaan asuntoa ja kuitenkin sanot että sossu maksaisi kaiken.

        Aiemmat vuokrarästit eivät voi kokonaan estää asunnon saamista. Yksityisiltä voi olla vaikeampi saada asuntoa, mutta asuntoja on myös kunnalla ja tukijärjestöillä. Asunto on yleensä mahdollista saada myös yksityiseltä vuokranantajalta juuri siksi että sossun on hoidettava tällaisessa tapauksessa vuokravakuudet ja kohtuullinen vuokra tasan joka sentiltä jota vuokralainen ei itse voi maksaa.

        ``Aiemmat vuokrarästit eivät voi kokonaan estää asunnon saamista`` Voi herran jestas! Ne juuri jos mitkään estää. Mistä puskasta sinä olet tullut tähän keskusteluun haukkumaan aloittajaa, vaikka et itse edes ymmärrä mitä hän on kirjoittanut. Huomasin että ilmeisesti aloittaja on jakanut tämän ketjun erääseen Facebook ryhmään. Siellä ``Vuokrayksiö 340€/kk`` haukkumisia ja vainoamista ei katsota hyvällä :)


      • sääliväinensivusta
        Vittu mitä touhuu kirjoitti:

        Mua ei auteta saamaan asuntoa mitenkään. Se ei ole asunnonsaannin auttamista jos saan sossusta lakisääteisen toimeentulotuen sen maksuun.


        ``Aiemmat vuokrarästit eivät voi kokonaan estää asunnon saamista. Yksityisiltä voi olla vaikeampi saada asuntoa, mutta asuntoja on myös kunnalla ja tukijärjestöillä`` Vuokrarästit estävät kokonaan asunnonsaannin jopa kirkolta ei saa asuntoa jos luottotiedoissa on asumiseen liittyviä rästejä. Luuletko etten olisi edes tuota selvittänyt 2.5v aikana? Sossu ``auttaa`` mua asunnon saannissa vaan silleen että se antaa listan asuntoloista ja vuokran antajista vaikka tietää etten saa vuokrattua asuntoa ellen ole maksanut vuokravelkoja. Näin ainakin Helsingissä ja Vantaalla

        Voi sinua raasu! Älä juutu haukkujien lässytyksiin kiinni. Tuo 340 pitänyt niin visusti kiinni haukkumisistaan, että täytyy olla jollain tavalla sairas tyyppi. Haukkuu se koirakin kuultuaan, vaan ei aina nähtyään. Ei pidä unohtaa, että narsisteja on olemassa. Niiden kanssa on turha alkaa jammaamaan. Älä vastaa suunpieksijälle enää mitään. Tämä on nyt jo mennyt liian pitkälle. Imeisesti 340 on niin ylpeä menestyksestään, että se on noussut päähän. Siinä näette yhden, jolle mitään valtaa ei voi antaa, koska se nousee kuin kusi päähän. En tiedä missä päin olet, mutta voisin yrittää auttaa jotenkin. Välimatka voi olla tosi suuri senkin puoleen, kun ajattelen noita vuoran hintoja. PK seudulta?


      • kostoonsuloinen..
        ding dong kirjoitti:

        `` mistä se johtuu ettet asuntoa saa`` ai mistähöhän? aloittaja kertoo että hänelle jäi maksamatta 5 kuun vuokrat. oletko tyhmä vai idiootti?

        Narsisti se on. Menestys noussut kuin kusi päähän. Kertoisi edes, onko se kiinalaisessa kukko tai kenties lohari. Ymmärtäis ja osais käsittää edes sen kautta. Mutta viimeistää nähdään jos nähdään tuomiopäivänä. Sen se idiootti on unohtanut. Silloin saatte vetää sitä toivottavasti pataan, jos Herra suo...


      • Anonyymi
        Hävytöntä kirjoitti:

        ``Aiemmat vuokrarästit eivät voi kokonaan estää asunnon saamista`` Voi herran jestas! Ne juuri jos mitkään estää. Mistä puskasta sinä olet tullut tähän keskusteluun haukkumaan aloittajaa, vaikka et itse edes ymmärrä mitä hän on kirjoittanut. Huomasin että ilmeisesti aloittaja on jakanut tämän ketjun erääseen Facebook ryhmään. Siellä ``Vuokrayksiö 340€/kk`` haukkumisia ja vainoamista ei katsota hyvällä :)

        Pitäisikö ihmisen ihan itse keskittyä järjestämään asioitaan kuntoon sen sijaan että vinkuu
        täällä palstalla viikkokausia onnetonta kohtaloaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8484
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2585
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2303
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1694
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe