Minä rikas, lottovoittaja, kaunis, tumma, nuori nainen etsin Sinua köyhä mies!
Tarjoan Sinulle kotia luonani pikaisesti ja tämä tarjous ei toistu !
Ilmainen"ylöspito". Ei muuta kun ,olet ja voit hyvin! Ainoa vaatimus on vain: tanssit ja laulat hyvin!
Kelpaako tarjous kenellekkään? Asumisesta vielä minulla on kaunis talo keskellä kaupunkia ,kauniin ja kalaisan joen rannalla.
Eikä tässä vielä kaikki: tuliterä auto odottaa sinua autotallissa joen rannassa.
Odotan vastaustasi pikaisesti koska asialla on kova kiire!
Tule !Tuhkimomies kuluttamaan rahoja kanssani!
Köyhä mies saa kodin rikkaan naisen luona!
9
2775
Vastaukset
- MISSÄ
Tavataan olen ihan hyvä laulaa,ja osaan pitää myös hauskaa.Laita mulle viesti et miten otan yhteyttä,olen 52/181/79
- feija
pitääkö omistaa pussihousut ja pulisongit?
- Duke
Toi oli hyvä :D..
Joo, ei rahalla rakkautta saa, ei ainaskaan tässä tapauksessa. En voi rakastua rahasta, nimittäin menetin aikoinaan 1000 biljardin euron naisen, jos se rakkaudessa=€ pystytään nyt mittaamaan =( - Täällä Kohinoor!
Duke kirjoitti:
Toi oli hyvä :D..
Joo, ei rahalla rakkautta saa, ei ainaskaan tässä tapauksessa. En voi rakastua rahasta, nimittäin menetin aikoinaan 1000 biljardin euron naisen, jos se rakkaudessa=€ pystytään nyt mittaamaan =(Hei !
Luitko Sinä jostain rivien välistä rakkaudesta!
Minusta tuossa jutussa ei puhuttu/kirjoitettu mitään rakkaudesta.
Höpö höpö sanon minä! Pelkkää potaskaa koko juttu!
Kirjoitettu vain sillä, että saisi pojankoltiaisten mielikuvituksen liikkeelle!
- blackie
mihin mä tuun!
- nuorimies..
Olen köyhänuorimies, joka tarvitsisi lämpimän kodin. Olen hellä, romanttinen, luotettava, huumorintajuinen, mukava, iloinen, toiset huomioon ottava, sisäsiisti. Minulta saat paljon hellyyttä ja huomiota. Tulen toimeen kaikkien ihmisten kanssa. Jos sinua kiinnostaa, niin ota yhteyttä niin kerron lisää itsestäni...
- tättärääää
minkä merkkinen se auto on?
- Jari_jkl
Hei...
Rikas,elämässään voittaja, komea, tumma,
pitkä,nuorekas mies. Etsin kaltaistani
menestyjää...kenties sinusta lotto-onninen.
Laitetaanko hynttyyt yhteen vaikken olekkaan
" köyhä "
Jari - Make
Noilla haku ehdoilla paras löytyy Korkeasaaresta
niitä nyt vaan olis useampia mut ne tarvis himan
ja ne on ollu perse auki syntymästä asti ja var-
maan jaksavat pyörittää sua parketilla sekä sai-
sit vielä julkisuutta kaupan päälle , mieti eh-
dotusta ja ku hillot on palanu niin voin tans-
sittää viimeisen hitaan !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964764Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2083804Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1042210Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321248
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621236- 531105
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4851038