Kasvojen kohotus miehelle

ikämies

Yli 50 vuotta miehellä mittarissa ja kasvoissa alkaa olla väsymisen merkkejä. Posket roikkuvat jonkin verran, silmäpussitkin näkyvät... jne. Iho on vaan veltostunut.

Olisi mukava kuulla miehiltä kommenttia, jotka ovat käyneet kasvojen kohotuksessa, miten homma onnistui ja mitä paikkaa suosittelisit korjausleikkaukseen.

7

139

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saksassa leikattu

      Suomesta ei löydy miehille näitä leikkaushoitoja valitettavasti.

      • Esko -54

        Kyllä löytyy. Kysy Mehiläisestä.


      • 2+2
        Esko -54 kirjoitti:

        Kyllä löytyy. Kysy Mehiläisestä.

        Mehiläiseen ei kannata mennä. Jos tapahtuu jotakin odottamatonta/ikävää, et saa mitään apua heiltä. Rahansa saatua firmaa ei kiinnosta auttaa, jos potilaan kasvot ovat pilalla!


    • semmoista se

      Kyllä miehetkin käyvät operaatioissa ja hassua että vieläkina ajatellaan että vain naiset käy korjauttamassa ikämuutoksia. Miehet eivät varmaan kirjoittele näillä palstoilla.Mene konsultaatioon ja pyydä arvio. Siitä se lähtee.

    • höpö hommaa

      Turhaa ei betoniraudoittaja mitään kasvojenkohotusta tarvi.Ikäänny vaan arvokkaasti.

      • Leikattu mies

        Suomessa tehdään kasvojenkohotus leikkauksia niin miehille, kuin naisillekin. Minulle Tatu Tarkka teki sellaisen Hämeenlinnan Mehiläisessä. Hinta yläluomileikkauksen kanssa 3080 €. Aika simppeli homma, n. 3-viikon toipumisaika ja naamasta lähti ainakin 10 v. pois. Olin silloin 58v. Nykyään olen 63v. ja minua luullaan n. 5-kymppiseksi. Aloittaja on aivan oikealla asialla. Käy vaan konsultaatiossa parin, kolmen kirurgin luona ja tee päätöksesi niiden perusteella.


    • 55v mies

      3vuotta sitten, ollessani 52v, kasvoni korjasi Jyri Kullamaa. Olen edelleen tyytyväinen tulokseen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      165
      6911
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4087
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2065
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1999
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1849
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1591
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1583
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      20
      1564
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1408
    Aihe