Vuosien varrella on kirjoitettu 25542 viestiä. Niissä on 1806 viestiketjua.
Huomasin seuraavaa, kun hain kirjoittajat, jotka muistin:
I Jarlau Jarinhotelli 6603
Hyvä Jari! olet eka hyvässä mielessä, sillä sinä kerrot asiat niinkuin ne ovat.
II Bushmanni 5158
Sinun pitää vielä kiriä, että pääset johtoon negatiivisten uutisiesi kanssa.
III Alex.kasi 4440
Hyvä Alex. yhdessä Jarin kanssa olette pitäneet lippua korkealla.
IV Sirkka-Iita 3188
Hyvä Sirkka-Iita, olet mukana hyvässä seurassa.
V Timo Flink 2861
Kiitos Timo! Olet tehnyt hyvää työtä oikean työsi ohella ja tuonut asiat ihan perusteellisesti esille sanasta sanaan.
VI Kopittelija007 1233
Sinua en tunne, mutta esiinnyit aika usein, joten pääsit sakkiin 10 parhaan joukkoon.
VII Otakoppi 895
Sinäkin olet tuntematon, joten en osaa kehua, en moittia!
VIII Kai_A 863
Kiitos painavista ja mielenkiintoisista puheenvuoroista. Sinuan kirjoituksiasi luetaan.
IX Annu42 Anelmass 721
Minä itte, valitsinko hyvät vastustajat, kun näin vähän olen saanut aikaan?
X Ilmiantaja 481
En oikein tiedä, mitä annat ilmi, kai se jotakin tärkeää on, ainakin sinun mielestäsi?
Oli mienekiintoista katsoa, kuka täällä on eniten ja kenellä aika menee ruutua katsellessa ja toisille neuvoja jaellessa.
Onneksi itse saamme päättää, kenen neuvoista otamme vaarin ja kenen neuvot hylkäämme.
Selasin tilastoja
7
92
Vastaukset 7
Hei-
Kiitos, kiitos- Minulla ei ole tarkoitus olla päällimmäisenä kuitenkaan mutta vuosia on kertynyt.
"Jarlau" nimimerkki on laskuissa mukana, en ol ekauaa "Jarinhotellia" käyttänyt.
Täällä palstalla on joitakin kirjoittajia joiden viestit kuuluvat kuitenkin "ateismi" -palstalle.
Aina joskus on todellisia kysymyksiäkin kuitenkin täällä.
Yst. t. Jari Laurila- onneksi juu
Juu ONNEKSI - ei tarvitse esimerkiksin uskoa että meillä on luotujaan ikuisesti piinaava Luoja. niinkuin monet ovat täälläkin yrittäneet meille opettaa ja uskotella.
Hyvä "anelmas"!
Sinä olit ensimäinen ystäväni ja puoustajani näillä sivuilla. "Annu 42" oli nimimerkkisi. Toinen useissa raamatunpaikoissa samoin ajattelija ja yhteen hiileen puhaltaja oli "alexis kasi".
"Anne-Elinasta" tuli myöskin ystäväni vuosien saatossa, vaikka hänelläkin on nimimerkki muuttunut jonkun kerran, niin edelleenkin olemme kirjeystäviä pitkästä välimatkasta huolimatta.
"Jarlau"(Jarin hotelli) on aina ystävällinen kaikille ja muistaa lopuksi toivottaa siunausta.
Aiemmin täällä kirjoitteli myöskin nimim. "Hirvas", mutta valitettavasti ei enää nykyisin.
Uskova 1 on joko poistunut kuvioista tai kirjoittelee nyt toisella nimimerkillä.
Sitten on vielä Antti Kantola, josta lopuksi tuli adventisti myönteinen ja hän alkoi käydä adventistien tilaisuksissa, sen lisäksi että kirjoitteli tällä palstalla, valitettavasti harvemmin nähty viimeaikoina.
Timo Flink joka puhuu AINA täyttä asiaa ja jaksaa oikoa väärinkäsityksiä.
Tässäpä nämä minulle tärkeimmät kirjoittajat tällä palstalla, joiden ansiosta täällä on saatu tuotua esiin sitä todellista adventismia, vastapainoksi niille sadoille valheille, joita adventismista ja adventisteista on liikkeellä.
Kiitos teille kaikkille, on ollut ilo kuulua joukkoonne.
Siunausta kaikille teille:
Sirkka-Iita.- 1+2=3
Aina yhtä syyttäjähenkinen Uskova 1 haukkuu nykyisin adventisteja (luultavati) "ilmiantajan" nahkoissa? Kuva kertoo kaiken!
1+2=3 kirjoitti:
Aina yhtä syyttäjähenkinen Uskova 1 haukkuu nykyisin adventisteja (luultavati) "ilmiantajan" nahkoissa? Kuva kertoo kaiken!
Ihanko totta, en ole ajatellut, mutta saattaa olla tottakin.
Kun olen todennut kirjoitusten laadun, en ole lukenut,
mutta olipa hyvä, etten osannut yhdistää. Jos olisin osannut
olisi sija noussut tuolta kymmenennestä...
Näin käy, kun ei ole puhtailla jauhoilla matkassa.
;o) Hymyillään ja jatketaan kirjoitusten harjoittelua.
Minäkin haluan toivottaa teille kaikille Jumalan siunausta
viikon varrelle.
terv
Kiitokset Flinkin Timolle. Muille en nyt ruusuja jakele.
Mun mielestä Otakopilla ja Kopittelija007:llä on jonkinlainen kaksisuuntainen mielialahäiriö ja ne on yksi ja sama persoona... ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881348
- 591081
- 65931
Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?
Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste160812Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.57623Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?96582Oothan sä erilainen mies
Kaikintavoin. Ikävä kyllä en tunnistanut sitä seikkaa aikoja sitten, ja nyt olen armottoman rakastunut. Olen vaan ❤️34556- 77548
- 75545
- 39538