Nyt antoi kamuttaja niin hyvät vihjeet, että selvisi . Kyselin joiltain entisiltä lieksalaisilta, mutta ei oikein sitä kautta selvinnyt, mutta vihjeet, netti ja eräät etelän urheilu miehet auttoi.
Turhemmillekin on Lieksassa muistomerkkejä tehty ja nyt olen sitä mieltä että kamuttaja ansaitsisi. Onhan Juicenkin patsas synnyinseudullaan Juankoskella vaikka ei siellä päivätyötään tehnyt Hämmästyin todella, mutta sen sanon etten kerro sitä täällä ja jos joku muukin löytää niin ei julkaista, sovitaanko niin.
Ihmeen hyvässä kunnossa olet henkisesti ja muisti pelaa iän huomioon ottaen.
Kamuttajan henkilöllisyys selvisi
11
234
Vastaukset
- tiina tyttö
Missä kamuttaja kertoo niitä tietoja kerro heti
- No älä nyt
Ihanko itte keksit kuka se Kamuttaja on?
Kyllähän se on keksitty jo ajat sitten- tiina tyttö
No voitko sanoa jotain josta selviää, vai lössytätkö vain, niin kuin täällä niitä on ollut vaikka kuin monta. Jos tosiaan tiedät niin kerro, asuuko Lieksassa.
No en minä kyllä mitään muistomerkkejä ansaitse.
En ole vielä kuollut, enkä tehnyt Lieksaa niin valtavan tunnetuksi.
Urheilinkin aivan muiden paikkakuntien seuroissa ja perustin sen seurankin tänne syvään etelään.
Kyllä siellä on niitä jotka tosiaan ansaitsisi muistomerkin aivan omasta takaa.
Lieksan legendoissa heitä on tullut esiin useita.- iivöli
Niinjotta kamuttaja ei siis ole ns hulluerkki( apukoululainen) joka pääsi eläkkeelle jo 18 vuotiana nuppinsa takia ja ei tehnyt koskaan oikeita töitä! Juoksenteli aikansa kulukseen kisoissa vaikak oli vain pelkkä c tason urheilija! Hänen taidot ei tosin riitä edes internetin käyttöönkään!
- Kamuttaja-Setä
Olen jäänyt seurailijaksi enkä ole enää aktiivinen vaikuttaja. Vastuut olen siirtänyt edellisissä ketjuissa nimeämilleni tahoille.
- Homottaja-Setä
Kamuttaja-Setä pyysi minua ottamaan osan Lieksan kansalaisaktiivien tehtävistä.
- voi hinttipoloista
Hyvin tuo on onnistunut kun vähänpäästä on päästäänviallisen kansalisaktiivi homon kirjoituksia!
- Homottaja-Setä
Homot pystyvät hoitamaan yhteiskunnallisia tehtäviä vähintään yhtä hyvin kun heterotkin.
No joo pelaahan tuo muisti vielä jotenkin vaikka alkaa paljon jo unohtua.
Ei sitä tiedä kuinka kauan.- pellejä olette
voiko joku kertoa tarkemmin eikä vain fiilistellä tietävänsä. Minusta kun tuntuu ettei täällä kukaan todella tiedä vaikka monet leikkii tietävänsä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602