Kerroin tunteeni eräälle tytölle ja sain pakit. Se tuntui tosi raskaalta minusta, koska tuntui, että hän olisi ollut juuri se oikea tyttö minulle. Mitenkään voisin yrittää vielä häntä itselleni? Onko siis toisin sanoen enää mitään mahdollisuuksia?
Miten tehdä vaikutus tyttöön PAKKIEN JÄLKEEN?
22
2727
Vastaukset
- preselection jne
eikös yleensä se toimi aika hyvin että pokaatkin toisen naisen niin naisen logiikalla susta tuleekin yhtäkkiä taas haluttava..
- Tosgana
Lyhyesti sanottuna juuri näin.
Huomaa että tästä saat win-win -tilanteen: saat naisseuraa, joka voi osoittautua ties kuinka ihanaksi, ja lisäksi ekan ihastuksen kiinnostus sinua kohtaan nousee.
Älä välttele ihastustyttöäsi, vaan jos näet hänet, mene juttelemaan ja juttele ihan tavallisista asioista opiskelusta vapaa-ajasta äläkä kerjää mitään. Jos olet menossa illalla keilaamaan, niin sano se ääneen "pitää lähteä kun pitää saada asioita tehtyä ennen kun meen illalla keilaamaan." Näin tyttö saa tietää että sinulla on sosiaalista elämää...
- dvfzsvgsabab
On. Et näytä tunteitasi (apeuttasi). Sinun pitää olla vahva. Sinun pitää yrittää herättää muiden naisten kiinnostus, niin naisesi kiinnostuu myös. Toisaalta se on siinä vaiheessa tarpeetonta, koska sinua ei enää kiinnosta. Pettyneenä on todella helppo huomioida muita ja herättää kiinnostus. Etsi tasoasi korkeampi kohde, jotta koet haastetta.
- obbis
Mieti syitä, miksi hän antoi pakit, johtuiko se käytöksestäsi, jostain tytön elämään liittyvästä asiasta, vai hänen kuvasta sinusta?
Jos tyttö ei tuntenut sinua niin hyvin, on paljonkin mahdollista, että hänen kuva sinusta ei vain ollut paras mahdollinen. On mahdollista muuttaa toitsenh kuvaa itsestämme, joten mieti, miten voit hioa itseäsi siihen suuntana, mikä vetosii häneen. Sitten tee se, ja pidä huoli että tyttä näkee sen.
Ihmisen voi aina nähdä uudessa/paremmassa valossa, ellei oikeasti oel satuttanut tms toista, niin sitä kuvaa vaihtamalla voi todellakin saada jonkun takaisin tai kiinnostuneeksi ainakin! :) - spermalentää
Unöhda tuo tyttö. Mahdollisuutesi ovat menneet. Naisia tulee ja menee. Sinun pitää ehdottomasti unohtaa tyttö ja etsiä uusia tyttöjä. Tunteesi siitä, että tyttö on jotenkin erityinen ja sinulle sopiva on pelkkää harhaa..
- Anonyymi
Kerrankin faktaa tuossa.
- Älä lannistu:)
Ota rauhallisesti.Älä tyrkytä itseäsi.Jos hän on kiinnostunut sinusta niin kyllä ottaa yhteyden.Muista omanarvontunto!Pää pystyyn!
- Mies31v.
Ei.
Jos hän sinut tuollaisena hylkäsi, ei hän ollut arvoisesi. Tai sinä et ollut hänen arvoisesi.
Älä vaan ala laihduttamaan, vääntämään rautaa, tekemään sirkustemppuja voittaaksesi hänet. Etkä missään nimessä ala somessa tekemään häntä mukamas pelleksi. Pois sellainen alhainen surkeus. Huorittelemalla kyllä kasvatat ballseja, pakko myöntää.
Jatkat elämääsi, pysähdyt kuuntelemaan itseäsi - sydäntäsi. Vedät paljon kännejä ja annat sielusi soida ja sitä kuuntelet. Yksinäsi.
Jos joskus tapaatte on aloitteen tultava häneltä. Ja jos ei ole ihan ali-ihminen(=tyypillinen naisen sukupuolen omaava nainen), niin hän pyytää anteeksi ja kertoo syyt rehellisesti. [Tekee tämän kun huomaa että oletkin ihana, seksikäs, statusta omiva könsikäs].
Unohda siis. Jos kuitenkin pääset pidemmälle, niin kohtele kuin reikää ja jätä heti panemisen jälkeen. Oppii jotain tärkeetä elämästä. Nyt oli hänen aikansa kuulla sana EI.
Jos hän ei ollut ali-ihminen, niin 40-vuotiaana oppi vihdoinkin. Se viisaus jaksoi julmana vitsinä nousta pitkin suonikohjuja nilkasta aina ohi jo kuihtuneen kaivon kohti korkeimpia asioita. Silloinhan voi lukea menaiset-tarinoita ja alkaa vaikka puumailemaan. Nuorena tyttönä oltiin niin julmia. Nyt kohdattu realiteetit ja lapsiakaan ei kukaan laita alulle. [mutta sinä naisena hankkiuduit raskaaksi vaikka väkisin jotta saisit lapsesi] Tough shit.
Surullista todeta että rakkaus on kuin vieras sana.- Anonyymi
No nyt on kyllä aika katkeran kuulosta settiä
- karu fakta
Fakta on se, että et voi saada niin kauan kuin tunnet noin, että hän on sinulle jotenkin korvaamaton. Sitten vasta, kun naiset on sinulle vain pisaroita valtameressä, yhden mennessä toinen tulee, niin sitten vasta naiset alkaa sinustakin kiinnostumaan.
- spermalentää
Asia on valitettavasti juuri näin. Valitettavasti siksi, että ap:n voi olla hyvin hankala uskoa tätä jarua faktaa, koska hän yhä elättelee harhaisia kuvitelmia tytöstä ja itsestään..
- perseestä
Tää on niin surullista, mutta totta.
Naisia tulee mulle ovista ja ikkunoista, mutta jos kiinnostun jostain oikeasti ja nainen vaistoaa sen ja vähänkin burgeroin jossain kohtaa tunteitteni takia, niin tulee näpeille. Heti. - Anonyymi
spermalentää kirjoitti:
Asia on valitettavasti juuri näin. Valitettavasti siksi, että ap:n voi olla hyvin hankala uskoa tätä jarua faktaa, koska hän yhä elättelee harhaisia kuvitelmia tytöstä ja itsestään..
Tiedän tuon tunteen, kun nainen antaa pakit ja edelleen kuvitteli, että kyllä nainen on kiinnostunut, kun itse on kiinnostunut naisesta, mutta uskottava se on, ettei nainen olekaan.
Sitä on vaan unohdettava nainen ja vältettävä naisen kohtaamista, niin kyllä se pikkuhiljaa unohtuu tämä nainen, vaikka aikaa siihen voi kulua paljonkin ihastumisen tunteesta pääsemisen yli.
- SekaSikiö
Itse en ole sitä mieltä, että kannattaa mennä muita naisia vikittelemään juuri kun on paljastanut tunteensa yhdelle. Vaikka pakit tulikin.
Uskon että se saisi vain naisen ajattelemaan ettei mies hänestä edes tosissaan ollut kiinnostunut, halusi vain "sänkykaveria" itselleen ja siksi heti iskemässä muitakin naisia.
Yritä uudestaan. Ei saman tien, mutta yritä kuitenkin. Älä luovuta. Olet pistänyt naisen ajattelemaan sinua.
Jos olette kavereita, jatka hyvällä mielellä kaverisuhdettanne äläkä mene piiloon hänet kohdatessasi. - ----
Älkää vittu ikinä "kertoko tunteistanne" ihastuksellenne. Se ei ikinä johda mihinkään. Kuka helvetti tuollaiseen opettaa? Itseki nuorena ja tyhmänä siihen sorruin, en tiedä mistä olin sen saanut päähäni, että niin pitäisi tehdä. Kiinnostus pitää näyttää teoilla, eikä tehdä mitään ujoja tunnustuksia.
- missplanner
1. Hyväksy pakit, jos hangottelet heti vastaan ja yrität heti, menetät KAIKEN toivon IKUISESTI. Siis eka, relaa, hyväksy, anna olla. ole cool pakkien kanssa.
2. Sitten annan tytölle aikaa olla omissa oloissaan, ei hetkene yhteyddenottoja
3. Sillä välin kehität itseäsi, mietit miksi sait pakit ja kuinka voit kehittyä. Itsensä kehittämienn kannattaa AINA, joten et tee asiaa vain tuon tytön takia, vaan itsesi takia
4. Anna tuon tytön nähdä ja havaita parantunut itsetuntosi ja olemuksesi, ja kaikki muukin, mikä kirkastaa hänen kuvansa sinusta.
5. Ole edelleen cool, mutta ystävällienn aina tyttöä kohtaan.
6. Kun hän on alkanut huomioimaan sinua uudelleen, alat heräöttelemöön hänen kiinnostustana lisää, alat olemana enemmän yhteyksissä, ystävällinen jne...
7- Pian huomaatkin että olet ikäänkuin huomaamattasi saanut sne toisne mahdollisuuden, hyväksymällä tilanteen, olemalla cool ja ystävällinen, ja vain hiomalla itseäsi paremmaisi (ainakin hänen silmissään) ;)- nimikerkkini
Toi on just totta, pahinta mitä kukaan koskaan voi tehdä jos saa pakit tai tulee jätetyksi, on että alka mankumana, masentumaan, tai ei hyväksy pakkeja sen toisen edessä! Se oikeasti tappaa ja tuhoaa viimeisemmätkin toivon rippeet pois.
On paljon voimaannuttavampaa tiedustella miksi, ja sitten sano että harmi mutta ok, eli olla ok ja cool asian kanssa, siten osoitat toiselle että arvostat itseäsi, ja toisen ajatuksia ja tunteita ja otat etäisyyttä. Se jo heti saa sen toisen ajattelemaan että tekiköhän virheen kun toinen on niin kypsä ja vahva.
Siltä pohjalta on sitten hyvä myöhemmin alkaa uudelleen lämmittelemään toista, kun oma arvostus ei ole karissut toisen silmissä....
Itse olen sitä mieltä, että jso jollain joskus on kiinnostusta sinuua kohtana ollut, edes jonkinmoista, niin se siemen voi aina alkaa kasvamaan uudelleen, kunhan sitä ei ole tuhottu esim satuttamalla toista oikeasti, tai muuten dramaattisesti esim ettei ole arvostanut toista.
- näytä sille
Kannattaa palkata seuralainen. Itse palkkasin kauniin seuralaisen ja sitten ihastukseni tuli mustasukkaiseksi, alkoi soittelee että olis halunnut tavata ja jutella ja vietää aikaa, pyysi leffaan ja baariin. Sanoin että en kerkeä kun on muuta.
- näin se menee
Jos onnistut nyt jostain saamaan kauniin tyttöystävän, niin kas kummaa, tämä pakkien antaja alkaakin yhtäkkiä nähdä sinussa uusia puolia ja kiinnostuu sinusta ja tulee korvat luimussa hakemaan huomiotasi.
- toivoton tapaus
Ei sulla enää oo mitään mahdollisuuksia, usko se jo!
Kloroformi, pyyhe ja puskaan vaanimaan...
:D- Anonyymi
Vanha ketju mutta: "Se tuntui tosi raskaalta minusta, koska tuntui, että hän olisi ollut juuri se oikea tyttö minulle. "
Entä sinä? Olisitko ollut juuri se oikea tytölle?
Minä minä minä minä......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t765670- 353161
- 442788
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402092Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272075Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291879- 1001864
- 1751805
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241488Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171278