https://static.ylilauta.org/files/b1/orig/9jfx560p/1373184908575.jpg
Että siis millä perusteella joku sikiötä huomattavasti monimutkaisempi olisi syntynyt sattumalta? Siis se ensimmäinen elävä olento, jonka täytyy olla elävämpi kuin sikiö, jolla on triljoonia soluja ja joka on kykenevä itkemään.
Abortista ja elämästä
60
129
Vastaukset
Ei yksikään synny sattumalta, vaan koska on osa Jumalan suunnitelmaa.
Kerropa siis miten esim. sarjamurhaaja Ted Bundy, Tsingis-Kaani, Hitler ja Stalin edistivät jumalasi suunnitelmia.
- puolimutk-a
kekek-kekek kirjoitti:
Kerropa siis miten esim. sarjamurhaaja Ted Bundy, Tsingis-Kaani, Hitler ja Stalin edistivät jumalasi suunnitelmia.
Oot kekek ikävä ihminen, kun kysyt Samin kaltaiselta yksinkertaselta tollolta noin ikäviä ja kiusallisia kysymyksiä ... ;) Samihan saattaa menettää pian lapsellisen uskonsa ja lakkaa elämästä elävässä uskossa.
(Pistitpä Samille pahan!)
Kaikki kärsimys ja paha maailmassa. Ja myös abortit sekä sekä homoiksi syntyneiden kärsimykset kieltäessään omaa homouttaan ovat osa Jumalan nerokasta suunnitelmaa? puolimutk-a kirjoitti:
Oot kekek ikävä ihminen, kun kysyt Samin kaltaiselta yksinkertaselta tollolta noin ikäviä ja kiusallisia kysymyksiä ... ;) Samihan saattaa menettää pian lapsellisen uskonsa ja lakkaa elämästä elävässä uskossa.
(Pistitpä Samille pahan!)
Kaikki kärsimys ja paha maailmassa. Ja myös abortit sekä sekä homoiksi syntyneiden kärsimykset kieltäessään omaa homouttaan ovat osa Jumalan nerokasta suunnitelmaa?Totta tosiaan, mitä Samin jumala onkaan miettinyt lähettäessään maailmaan ihmisiä joista hän on tiennyt tulevan Samin inhoamia aborttilääkäreitä?
- Puolimutkateisti
kekek-kekek kirjoitti:
Totta tosiaan, mitä Samin jumala onkaan miettinyt lähettäessään maailmaan ihmisiä joista hän on tiennyt tulevan Samin inhoamia aborttilääkäreitä?
Niinpä. Case Sami osoittaa miten pinnallinen, yksinkertainen, naiivi ja mustavalkoinen on yksinkertaisen uskovaisen ajattelumalli maailmasta ja todellisuudesta.
kekek-kekek kirjoitti:
”Kerropa siis miten esim. sarjamurhaaja Ted Bundy, Tsingis-Kaani, Hitler ja Stalin edistivät jumalasi suunnitelmia.”
En tiedä edellä mainittujen kohdalla Jumalan suunnitelmaa, tiedän kuitenkin että sinä ja minä emme ole yhtään heitä parempia.Puolimutkateisti kirjoitti:
Niinpä. Case Sami osoittaa miten pinnallinen, yksinkertainen, naiivi ja mustavalkoinen on yksinkertaisen uskovaisen ajattelumalli maailmasta ja todellisuudesta.
”Niinpä. Case Sami osoittaa miten pinnallinen, yksinkertainen, naiivi ja mustavalkoinen on yksinkertaisen uskovaisen ajattelumalli maailmasta ja todellisuudesta.”
Puolimutka on hyvä ja perustellee, mikä erottaa tämän sarjamurhaaja Ted Bundysta, Tsingis-Kaanista, Hitleristä ja Stalinista? Miksi se et ollut sinä?- puolimutk-a
sami-a kirjoitti:
”Niinpä. Case Sami osoittaa miten pinnallinen, yksinkertainen, naiivi ja mustavalkoinen on yksinkertaisen uskovaisen ajattelumalli maailmasta ja todellisuudesta.”
Puolimutka on hyvä ja perustellee, mikä erottaa tämän sarjamurhaaja Ted Bundysta, Tsingis-Kaanista, Hitleristä ja Stalinista? Miksi se et ollut sinä?"Puolimutka on hyvä ja perustellee, mikä erottaa tämän sarjamurhaaja Ted Bundysta, Tsingis-Kaanista, Hitleristä ja Stalinista?
Noooo, Hitler oli kreationisti ja Stalin kommunisti. Tsingis-Kaani tapatti ihmisiä nykyisen Kiinan alueella ja Stalin nykyisen Venäjän alueella. Stalinin nimi alkaa kirjaimella 'S' ja Hitlerin nimi kirjaimella 'H'. Stalin puhuui venäjää ja Hitler Saksaa. Tedin äidinkieli englanti.
Disco-kipale on tehty ainoastaan Tsingis-Kaanista.
Tedista en tiedä, mutta kaikilla muilla noilla sarjamurhaajilla oli viikset. Yksi elämäni viisauksista onkin se, että en luota miehiin joilla on viikset.
"Miksi se et ollut sinä?"
Siis mikä se?
Ja sitten Retua:
http://youtu.be/75gCMFxCzE8 - puolimutk-a
sami-a kirjoitti:
”Kerropa siis miten esim. sarjamurhaaja Ted Bundy, Tsingis-Kaani, Hitler ja Stalin edistivät jumalasi suunnitelmia.”
En tiedä edellä mainittujen kohdalla Jumalan suunnitelmaa, tiedän kuitenkin että sinä ja minä emme ole yhtään heitä parempia."En tiedä edellä mainittujen kohdalla Jumalan suunnitelmaa, tiedän kuitenkin että sinä ja minä emme ole yhtään heitä parempia."
Enpä tiedä sinusta, mutta minä en ainakaan oo tappanut/tapattanut ketään joten oon huomattavasti parempi ihminen kuin kukaan noista psykopaateista.
Sami on niin nöyrä, vaatimaton ja tunnustuksellinen syntisyytensä suhteen kaikkinäkevän Jumalan edessä, että on ihme jos Sami ei tempaista suoraan taivaaseen istumaan Jumalan vasemmalle puolelle. Tietääkseni se oikean puolimmainen istuin on jo varattu. puolimutk-a kirjoitti:
"Puolimutka on hyvä ja perustellee, mikä erottaa tämän sarjamurhaaja Ted Bundysta, Tsingis-Kaanista, Hitleristä ja Stalinista?
Noooo, Hitler oli kreationisti ja Stalin kommunisti. Tsingis-Kaani tapatti ihmisiä nykyisen Kiinan alueella ja Stalin nykyisen Venäjän alueella. Stalinin nimi alkaa kirjaimella 'S' ja Hitlerin nimi kirjaimella 'H'. Stalin puhuui venäjää ja Hitler Saksaa. Tedin äidinkieli englanti.
Disco-kipale on tehty ainoastaan Tsingis-Kaanista.
Tedista en tiedä, mutta kaikilla muilla noilla sarjamurhaajilla oli viikset. Yksi elämäni viisauksista onkin se, että en luota miehiin joilla on viikset.
"Miksi se et ollut sinä?"
Siis mikä se?
Ja sitten Retua:
http://youtu.be/75gCMFxCzE8”"Miksi se et ollut sinä?"”
”Siis mikä se?”
Miksi sinulla olisi vähemmän pahuuden potentiaalia kuin edellä mainituilla?puolimutk-a kirjoitti:
"En tiedä edellä mainittujen kohdalla Jumalan suunnitelmaa, tiedän kuitenkin että sinä ja minä emme ole yhtään heitä parempia."
Enpä tiedä sinusta, mutta minä en ainakaan oo tappanut/tapattanut ketään joten oon huomattavasti parempi ihminen kuin kukaan noista psykopaateista.
Sami on niin nöyrä, vaatimaton ja tunnustuksellinen syntisyytensä suhteen kaikkinäkevän Jumalan edessä, että on ihme jos Sami ei tempaista suoraan taivaaseen istumaan Jumalan vasemmalle puolelle. Tietääkseni se oikean puolimmainen istuin on jo varattu.”Enpä tiedä sinusta, mutta minä en ainakaan oo tappanut/tapattanut ketään joten oon huomattavasti parempi ihminen kuin kukaan noista psykopaateista.”
Ehkäpä se on kehityksen ja paremmaksi tulemisen mitta, että ihminen huomaa olevansa muita parempi. Maailma pursuaa kaltaisiasi muita parempia.- puolimutk-a
sami-a kirjoitti:
”"Miksi se et ollut sinä?"”
”Siis mikä se?”
Miksi sinulla olisi vähemmän pahuuden potentiaalia kuin edellä mainituilla?"Miksi sinulla olisi vähemmän pahuuden potentiaalia kuin edellä mainituilla?"
Oonkos minä väittänyt että minulla olisi "pahuuden potentiaalia" (mitä ihmettä se nyt onkaan) vähemmän kuin muilla?
En nyt kuitenkaa oo ketään tappanut/tapattanut. Enkä aio niin tehdä eikä minulla oo mitään haluakaan niin tehdä.
Se on kuule ihan jeesuspörinäistä huuhaata tuo "pahuuden potentiaali". Kaikkea sinäkin meet yksinkertaisena tollona uskomaan.
Jos sinä tunnet omaavasi "pahuuden potentiaalia" ja "ääni" sisälläsi kehottaa toteuttamaan tuota potentiaalia, niin otathan ASAP yhteyttä lähimpään mielenterveystoimistoon. Jookosta? - puolimutk-a
sami-a kirjoitti:
”Enpä tiedä sinusta, mutta minä en ainakaan oo tappanut/tapattanut ketään joten oon huomattavasti parempi ihminen kuin kukaan noista psykopaateista.”
Ehkäpä se on kehityksen ja paremmaksi tulemisen mitta, että ihminen huomaa olevansa muita parempi. Maailma pursuaa kaltaisiasi muita parempia."Ehkäpä se on kehityksen ja paremmaksi tulemisen mitta, että ihminen huomaa olevansa muita parempi. Maailma pursuaa kaltaisiasi muita parempia"
Totesin olevani parempi kuin mainitut henkilöt siinä suhteessa, että en oo tappanut/tapattanut ketään enkä halua tehdä sitä.
Monissa muissa asioissa löytyy paljon parempia ihmisiä kuin minä. Esimerkiksi ne vapaaehtoiset, jotka eivät tekopyhäile täällä palstalla elävästä uskostaan vaan matkustavat vapaaehtoisina hoitamaan Ebola-potilaita. Minä en uskalla matkustaa. Siinä suhteessa oon itsekäs pelkuri. puolimutk-a kirjoitti:
"Ehkäpä se on kehityksen ja paremmaksi tulemisen mitta, että ihminen huomaa olevansa muita parempi. Maailma pursuaa kaltaisiasi muita parempia"
Totesin olevani parempi kuin mainitut henkilöt siinä suhteessa, että en oo tappanut/tapattanut ketään enkä halua tehdä sitä.
Monissa muissa asioissa löytyy paljon parempia ihmisiä kuin minä. Esimerkiksi ne vapaaehtoiset, jotka eivät tekopyhäile täällä palstalla elävästä uskostaan vaan matkustavat vapaaehtoisina hoitamaan Ebola-potilaita. Minä en uskalla matkustaa. Siinä suhteessa oon itsekäs pelkuri.”Totesin olevani parempi kuin mainitut henkilöt siinä suhteessa, että en oo tappanut/tapattanut ketään enkä halua tehdä sitä.”
Olet yhtä paljon murhaaja kuin paheksumasi huonommat.
Vaaralliseksi sinut tekee se, että et tiedosta olevasi yhtä paha. Voisikin sanoa, että tämän maailman hyvät ovat niitä samoja, jotka suorittivat kansanmurhat.
Huonot pahat tekevät vähiten pahaa.puolimutk-a kirjoitti:
"Miksi sinulla olisi vähemmän pahuuden potentiaalia kuin edellä mainituilla?"
Oonkos minä väittänyt että minulla olisi "pahuuden potentiaalia" (mitä ihmettä se nyt onkaan) vähemmän kuin muilla?
En nyt kuitenkaa oo ketään tappanut/tapattanut. Enkä aio niin tehdä eikä minulla oo mitään haluakaan niin tehdä.
Se on kuule ihan jeesuspörinäistä huuhaata tuo "pahuuden potentiaali". Kaikkea sinäkin meet yksinkertaisena tollona uskomaan.
Jos sinä tunnet omaavasi "pahuuden potentiaalia" ja "ääni" sisälläsi kehottaa toteuttamaan tuota potentiaalia, niin otathan ASAP yhteyttä lähimpään mielenterveystoimistoon. Jookosta?”En nyt kuitenkaa oo ketään tappanut/tapattanut. Enkä aio niin tehdä eikä minulla oo mitään haluakaan niin tehdä.”
Mitä eroa sinulla ja edellä mainituilla murhaajilla on? Miksi et kykenisi samaan? Mitä heissä oli sellaista, mitä sinussa ei ole?- puolimutk-a
sami-a kirjoitti:
”Totesin olevani parempi kuin mainitut henkilöt siinä suhteessa, että en oo tappanut/tapattanut ketään enkä halua tehdä sitä.”
Vaaralliseksi sinut tekee se, että et tiedosta olevasi yhtä paha. Voisikin sanoa, että tämän maailman hyvät ovat niitä samoja, jotka suorittivat kansanmurhat.
Huonot pahat tekevät vähiten pahaa.”"Totesin olevani parempi kuin mainitut henkilöt siinä suhteessa, että en oo tappanut/tapattanut ketään enkä halua tehdä sitä.”
Olet yhtä paljon murhaaja kuin paheksumasi huonommat. "
Ihankos totta? Ja millä perusteella? Jollakin objektiivisella vai mahdollisesti jollakin käsittämättömällä uskonnollis-hörhöily-subjektiivisella perusteella.
"Vaaralliseksi sinut tekee se, että et tiedosta olevasi yhtä paha."
Apua.
"Voisikin sanoa, että tämän maailman hyvät ovat niitä samoja, jotka suorittivat kansanmurhat."
No just. Samilla ihan pikkasen surisee ja pörisee pääkopassa nytten ...
"Huonot pahat tekevät vähiten pahaa."
Makes sense - not.
Jessus että oot idiootti. Mutta sehän oli jo tiedossa. - puolimutk-a
sami-a kirjoitti:
”En nyt kuitenkaa oo ketään tappanut/tapattanut. Enkä aio niin tehdä eikä minulla oo mitään haluakaan niin tehdä.”
Mitä eroa sinulla ja edellä mainituilla murhaajilla on? Miksi et kykenisi samaan? Mitä heissä oli sellaista, mitä sinussa ei ole?"En nyt kuitenkaa oo ketään tappanut/tapattanut. Enkä aio niin tehdä eikä minulla oo mitään haluakaan niin tehdä.”
"Mitä eroa sinulla ja edellä mainituilla murhaajilla on?"
Edelleen se, että en nyt kuitenkaa oo ketään tappanut/tapattanut. En oo myöskään kommunisti enkä kreationisti (luojan kiitos).
"Miksi et kykenisi samaan? Mitä heissä oli sellaista, mitä sinussa ei ole?"
He olivat psykopaatteja - minä en.
Kuuluuko elävään uskoon se, että on sellainen tekopyhä ja älyvapaa idiootti niinkuin sinä Sami? puolimutk-a kirjoitti:
"En nyt kuitenkaa oo ketään tappanut/tapattanut. Enkä aio niin tehdä eikä minulla oo mitään haluakaan niin tehdä.”
"Mitä eroa sinulla ja edellä mainituilla murhaajilla on?"
Edelleen se, että en nyt kuitenkaa oo ketään tappanut/tapattanut. En oo myöskään kommunisti enkä kreationisti (luojan kiitos).
"Miksi et kykenisi samaan? Mitä heissä oli sellaista, mitä sinussa ei ole?"
He olivat psykopaatteja - minä en.
Kuuluuko elävään uskoon se, että on sellainen tekopyhä ja älyvapaa idiootti niinkuin sinä Sami?>He olivat psykopaatteja - minä en.
Ja tätä Sami ei jostain syystä suostu tajuamaan.
Psykopaatin lievempi muoto on narsisti. Vaivaisiko narsismi Samiakin jollain tasolla?sami-a kirjoitti:
”En nyt kuitenkaa oo ketään tappanut/tapattanut. Enkä aio niin tehdä eikä minulla oo mitään haluakaan niin tehdä.”
Mitä eroa sinulla ja edellä mainituilla murhaajilla on? Miksi et kykenisi samaan? Mitä heissä oli sellaista, mitä sinussa ei ole?Sami, mitä eroa sinulla ja edellä mainituilla murhaajilla on? Miksi et kykenisi samaan? Mitä sinussa on sellaista, mitä heillä ei ollut?
- söin hänet
RepeRuutikallo kirjoitti:
>He olivat psykopaatteja - minä en.
Psykopaatin lievempi muoto on narsisti. Vaivaisiko narsismi Samiakin jollain tasolla?Sami pröystäilee huonoudellaan ja heikkoudellaan. Varsin vastenmielinen itsekehun muoto.
söin hänet kirjoitti:
Sami pröystäilee huonoudellaan ja heikkoudellaan. Varsin vastenmielinen itsekehun muoto.
Niin ja pyrkii ohjaamaan keskustelua sitomalla keskustelijoiden kädet väittämällä jonkun olevan jotain mitä hän haluaa heidän olevan :"Minä myönnän olevani paha ja niin olet sinäkin vaikket myönnä sitä ja me kaikki ihmiset olemme pahoja ja siksi argumenttini ovat toimivia, koska me ihmiset olemme niin pahoja ja siksi täytyy olla Jumala joka sietää meitä ihmisiä, jotka olemme pahoja ja olen oikeassa, koska jos kiistät tämän olet paha jne ad infinitum...".
- voi vajakkia
sami-a kirjoitti:
En tiedä edellä mainittujen kohdalla Jumalan suunnitelmaa, tiedän kuitenkin että sinä ja minä emme ole yhtään heitä parempia.Kumpi on pahempi ihminen?
a) Sellainen joka haluaa tappaa ja tappaa myös?
b) Sellainen joka haluaa tappaa mutta ei tapa?
Sinun pahuudestasi en taas tiedä mutta monet näkemyksesi kyllä edustavat hyvin epäkristillistä suhtautumista lähimmäisiä kohtaan. Olitko muuten koulukiusaaja lapsena? sami-a kirjoitti:
En tiedä edellä mainittujen kohdalla Jumalan suunnitelmaa, tiedän kuitenkin että sinä ja minä emme ole yhtään heitä parempia.Mielestäsi siis kuka hyvänsä voidaan pistää oikeuden päätöksellä sähkötuoliin, koska kukaan ei ole yhtään parempi kuin sarjamurhaaja Ted Bundy.
- Ei uskoisi helpolla?
sami-a kirjoitti:
”Totesin olevani parempi kuin mainitut henkilöt siinä suhteessa, että en oo tappanut/tapattanut ketään enkä halua tehdä sitä.”
Huonot pahat tekevät vähiten pahaa.Inkompetenssi on helvetin huono puolustus, jopa datanomille.
marathustra kirjoitti:
Niin ja pyrkii ohjaamaan keskustelua sitomalla keskustelijoiden kädet väittämällä jonkun olevan jotain mitä hän haluaa heidän olevan :"Minä myönnän olevani paha ja niin olet sinäkin vaikket myönnä sitä ja me kaikki ihmiset olemme pahoja ja siksi argumenttini ovat toimivia, koska me ihmiset olemme niin pahoja ja siksi täytyy olla Jumala joka sietää meitä ihmisiä, jotka olemme pahoja ja olen oikeassa, koska jos kiistät tämän olet paha jne ad infinitum...".
Muistakaamme, että Samin ja muiden kretupellejen "paha" ja "pahuus" tarkoittavat sitä mitä he kuvittelevat kretujumalan vaatimusten vastaiseksi. Esimerkiksi kretujumalan olemassaolon ja taikatemppujen kiistäminen on suurta pahuutta. Tämäkin käsite poikkeaa siis kretuilla siitä mitä sillä ihmiset yleensä ymmärtävät.
Ei uskoisi helpolla? kirjoitti:
Inkompetenssi on helvetin huono puolustus, jopa datanomille.
Mun iässä voisi sentään jo inkontinenssilla jotain selittää, jos olisi tarvetta.
voi vajakkia kirjoitti:
Kumpi on pahempi ihminen?
Sinun pahuudestasi en taas tiedä mutta monet näkemyksesi kyllä edustavat hyvin epäkristillistä suhtautumista lähimmäisiä kohtaan. Olitko muuten koulukiusaaja lapsena?>Olitko muuten koulukiusaaja lapsena?
Veikkaan kyllä että oli kiusittu.puolimutk-a kirjoitti:
”"Totesin olevani parempi kuin mainitut henkilöt siinä suhteessa, että en oo tappanut/tapattanut ketään enkä halua tehdä sitä.”
Olet yhtä paljon murhaaja kuin paheksumasi huonommat. "
Ihankos totta? Ja millä perusteella? Jollakin objektiivisella vai mahdollisesti jollakin käsittämättömällä uskonnollis-hörhöily-subjektiivisella perusteella.
"Vaaralliseksi sinut tekee se, että et tiedosta olevasi yhtä paha."
Apua.
"Voisikin sanoa, että tämän maailman hyvät ovat niitä samoja, jotka suorittivat kansanmurhat."
No just. Samilla ihan pikkasen surisee ja pörisee pääkopassa nytten ...
"Huonot pahat tekevät vähiten pahaa."
Makes sense - not.
Jessus että oot idiootti. Mutta sehän oli jo tiedossa.”Ihankos totta? Ja millä perusteella? Jollakin objektiivisella vai mahdollisesti jollakin käsittämättömällä uskonnollis-hörhöily-subjektiivisella perusteella.”
Jos pahuus olisi suhteellista niin kun annat ymmärtää, olisit suhteessa yhtä paha kuin muut. Et kai oikeasti väitä, että olet suhteessa muita parempi? Pimeä 2000 luku on pimeää keskiaikaa pahempi.voi vajakkia kirjoitti:
Kumpi on pahempi ihminen?
Sinun pahuudestasi en taas tiedä mutta monet näkemyksesi kyllä edustavat hyvin epäkristillistä suhtautumista lähimmäisiä kohtaan. Olitko muuten koulukiusaaja lapsena?”Kumpi on pahempi ihminen?
b) Sellainen joka haluaa tappaa mutta ei tapa?”
Yhtä pahoja ovat.
Pahuuden potentiaali realisoituu tekoina eritavalla eri ihmisillä. Pahuudella on monet kasvot ja ilmenemisen muodot, joista tappaminen on yksi. Väitän kyllä, että kaikki me pystymme tappamaan.
Tämän maailma parhaat hyvät suorittivat kansanmurhat.
Huonot ja pahat tekevät vähemmän pahaa juurikin siksi, että he tiedostavat pahuuden potentiaalinsa, ja osaavat ennakoida sitä. Ihminen, joka on kohdannut sisäisen pahuutensa, ymmärtää että on yhtä paha kuin muut.
Pahuudessa jos jossain, ihmiset ovat tasa-arvoisia.kekek-kekek kirjoitti:
Mielestäsi siis kuka hyvänsä voidaan pistää oikeuden päätöksellä sähkötuoliin, koska kukaan ei ole yhtään parempi kuin sarjamurhaaja Ted Bundy.
”Mielestäsi siis kuka hyvänsä voidaan pistää oikeuden päätöksellä sähkötuoliin, koska kukaan ei ole yhtään parempi kuin sarjamurhaaja Ted Bundy.”
Ne jotka käynnistävät sähkötuolin olivat yhtä pahoja kuin tämä Bundy oli.
Muita paremmat hyvät ovat niitä, jotka tappavat eniten huonompiaan. Jos he tietäisivät olevansa yhtä huonoja kuin tappamansa huonot, he tappaisivat vähemmän.
Tappaminen pitää aina oikeuttaa jotenkin, jos ei muulla niin olemalla muita parempi.- huolestunut setä
sami-a kirjoitti:
”Kumpi on pahempi ihminen?
b) Sellainen joka haluaa tappaa mutta ei tapa?”
Yhtä pahoja ovat.
Pahuuden potentiaali realisoituu tekoina eritavalla eri ihmisillä. Pahuudella on monet kasvot ja ilmenemisen muodot, joista tappaminen on yksi. Väitän kyllä, että kaikki me pystymme tappamaan.
Tämän maailma parhaat hyvät suorittivat kansanmurhat.
Huonot ja pahat tekevät vähemmän pahaa juurikin siksi, että he tiedostavat pahuuden potentiaalinsa, ja osaavat ennakoida sitä. Ihminen, joka on kohdannut sisäisen pahuutensa, ymmärtää että on yhtä paha kuin muut.
Pahuudessa jos jossain, ihmiset ovat tasa-arvoisia.Sami-a kirjoittaa melkoisen häiriintynyttä tekstiä. Tulee mieleen Norjan Breivik. Toivottavasti Sami-a vain trollaa eikä ole tosissaan ...
sami-a kirjoitti:
”Mielestäsi siis kuka hyvänsä voidaan pistää oikeuden päätöksellä sähkötuoliin, koska kukaan ei ole yhtään parempi kuin sarjamurhaaja Ted Bundy.”
Ne jotka käynnistävät sähkötuolin olivat yhtä pahoja kuin tämä Bundy oli.
Muita paremmat hyvät ovat niitä, jotka tappavat eniten huonompiaan. Jos he tietäisivät olevansa yhtä huonoja kuin tappamansa huonot, he tappaisivat vähemmän.
Tappaminen pitää aina oikeuttaa jotenkin, jos ei muulla niin olemalla muita parempi.Kaikki pitäisi siis laittaa sähkötuoliin. Ja se ihmiskunnan viimeinen jäsen eli pyöveli tekisi kai itsemurhan sähkötuolilla.
kekek-kekek kirjoitti:
Kaikki pitäisi siis laittaa sähkötuoliin. Ja se ihmiskunnan viimeinen jäsen eli pyöveli tekisi kai itsemurhan sähkötuolilla.
”Kaikki pitäisi siis laittaa sähkötuoliin. Ja se ihmiskunnan viimeinen jäsen eli pyöveli tekisi kai itsemurhan sähkötuolilla.”
Jeesus sanoi, että sillä tuomiolla millä te tuomitsette, teidät tuomitaan. Vedämme päällemme tuomiota, koska teemme samoja tekoja, joista toisemme tuomitsemme. Noin ollen emme voi itseämme millään puolustaa.marsunkiillottaja kirjoitti:
Sami, mitä eroa sinulla ja edellä mainituilla murhaajilla on? Miksi et kykenisi samaan? Mitä sinussa on sellaista, mitä heillä ei ollut?
”Sami, mitä eroa sinulla ja edellä mainituilla murhaajilla on?”
Pahuuden potentiaalin suhteen ei mitään eroa.
Olen yhtä paljon murhaaja.
Se en ollut minä, onneksi se en ollut minä, miksi se en ollut minä? Olenko se minä?RepeRuutikallo kirjoitti:
>He olivat psykopaatteja - minä en.
Psykopaatin lievempi muoto on narsisti. Vaivaisiko narsismi Samiakin jollain tasolla?”He olivat psykopaatteja - minä en.
Ja tätä Sami ei jostain syystä suostu tajuamaan.”
Ihan tavalliset ihmiset kykenevät tappamaan, ei siihen mitään sairausluokitusta tarvita. Kaikkina aikoina ihmiset ovat tappaneet toisiaan. Kyse on varsin yleisestä ilmiöstä, eikä suinkaan sairaudesta niin kuin annat ymmärtää.
Maailman parhaat tiedemiehet ovat kehittäneet tehokkaita tappomenetelmiä, joita yhteiskuntien paras aines on käyttänyt heikomman aineksen poistamiseksi. Kehitys on aina edellyttänyt ruumiskasoja. Maailma ei muutu paremmaksi ilman ruumiskasoja.sami-a kirjoitti:
”He olivat psykopaatteja - minä en.
Ja tätä Sami ei jostain syystä suostu tajuamaan.”
Ihan tavalliset ihmiset kykenevät tappamaan, ei siihen mitään sairausluokitusta tarvita. Kaikkina aikoina ihmiset ovat tappaneet toisiaan. Kyse on varsin yleisestä ilmiöstä, eikä suinkaan sairaudesta niin kuin annat ymmärtää.
Maailman parhaat tiedemiehet ovat kehittäneet tehokkaita tappomenetelmiä, joita yhteiskuntien paras aines on käyttänyt heikomman aineksen poistamiseksi. Kehitys on aina edellyttänyt ruumiskasoja. Maailma ei muutu paremmaksi ilman ruumiskasoja.Ottaakseni esimerkin läheltä, sekä sodanjälkeinen Suomi että naapurimme Ruotsi jo 1800-luvulta lähtien ovat muuttuneet olennaisesti paremmiksi yhteiskunniksi ilman minkäänlaisia ruumiskasoja.
Psykopatia ei ole sairaus, vaan luonteen häiriö.
Kun porukkaan lisätään lukuisammat narsistit, voimme todeta että jumalasi on viisaudessaan luonut luonnehäiriöisiä aivan riittävästi jotta tappokoneet on saatu pyörimään. Onneksi nykyisessä sivistysmaailmassa normaalit ihmiset saavat aika hyvin pidettyä tuon porukan kurissa.sami-a kirjoitti:
”Kaikki pitäisi siis laittaa sähkötuoliin. Ja se ihmiskunnan viimeinen jäsen eli pyöveli tekisi kai itsemurhan sähkötuolilla.”
Jeesus sanoi, että sillä tuomiolla millä te tuomitsette, teidät tuomitaan. Vedämme päällemme tuomiota, koska teemme samoja tekoja, joista toisemme tuomitsemme. Noin ollen emme voi itseämme millään puolustaa.Muista että tieteellisen raamatuntutkimuksen mukaan Jeesuksen sanomaksi kirjatusta ainoastaan 20–30 % on hänen suustaan peräisin. Loppu on uuden uskonnon perustajien keksimää, eli vaikka pitäisi Jeesusta jumalana, tuon 70–80 prosentin säveltäjät olivat silti vain erehtyväisiä ihmisiä.
sami-a kirjoitti:
Jeesus sanoi, että sillä tuomiolla millä te tuomitsette, teidät tuomitaan. Vedämme päällemme tuomiota, koska teemme samoja tekoja, joista toisemme tuomitsemme. Noin ollen emme voi itseämme millään puolustaa.Miksi sitten tuomitset ne itseäsi paremmat pahat ihmiset?
Itse kukin meistä syntyy melko sattumalta, koska mies tuottaa elämänsä aikana miljardeittain erilaisia siittiöitä, ja nainen kymmeniä erilaisia munasoluja.
Melko vaikeaa on myös ennustaa, kuka nainen pariutuu tai parittelee kenenkin miehen kanssa.
Ihmisessä on muuten triljoonia soluja vain amerikkalaisittan ilmaistuna. Erään arvion mukaan ihmisessä on 3,72 × 10^13 solua = 37,2 biljoonaa solua.
http://informahealthcare.com/doi/abs/10.3109/03014460.2013.807878Ellei tämä ole etukäteen määrätty. Mutta ihminen toki ylpeyksissään kuvittelee, että on vain sattuma kuten koko järjestynyt maailma, universumi ja sen sellaiset.
- Hehheheeheh
aateismi kirjoitti:
Ellei tämä ole etukäteen määrätty. Mutta ihminen toki ylpeyksissään kuvittelee, että on vain sattuma kuten koko järjestynyt maailma, universumi ja sen sellaiset.
''Ellei tämä ole etukäteen määrätty.''
Kukas se nyt onkaan deterministi. aateismi kirjoitti:
Ellei tämä ole etukäteen määrätty. Mutta ihminen toki ylpeyksissään kuvittelee, että on vain sattuma kuten koko järjestynyt maailma, universumi ja sen sellaiset.
"Mutta ihminen toki ylpeyksissään kuvittelee, että on vain sattuma kuten koko järjestynyt maailma, universumi ja sen sellaiset."
Onko se sitten nöyryyttä, kun joku kuvittelee yliluonnollisen olion rakentaneen kaiken tämän vain häntä varten?marathustra kirjoitti:
"Mutta ihminen toki ylpeyksissään kuvittelee, että on vain sattuma kuten koko järjestynyt maailma, universumi ja sen sellaiset."
Onko se sitten nöyryyttä, kun joku kuvittelee yliluonnollisen olion rakentaneen kaiken tämän vain häntä varten?On se. Kristillistä nöyryyttä.
- Ei teismille
aateismi kirjoitti:
Ei ole ihmisen ylpeyttä tarkastella maailmaa johdonmukaisesti ja todeta siitä rehellisesti jotain johtopäätökseksi. Ylpeyttä (vieläpä toisinaan haitallista) on kuvitella olevansa jokin jumalan kuva ja luomakunnan kruunu. RepeRuutikallo kirjoitti:
On se. Kristillistä nöyryyttä.
Kiitos rakas Jumala, että olet luonut tämän paiseruton ihan minua varten?
aateismi kirjoitti:
Monet ovat sitä mieltä että aviopuoliso onkin väärä valinta. Mutta ehkäpä uskovaisen maailmankuvassa väärät valinnat onkin predestinoitu.
Tällöin ei voida tietenkään puhua vapaasta tahdosta (eikä esim. "Jeesuksen vastaanottamisesta") yhtään mitään.
Samin reaktioaika: 42 minuuttia.
- tieteenharrastaja
Voisikohan hiukan keskustella myös avauksesta:
"Että siis millä perusteella joku sikiötä huomattavasti monimutkaisempi olisi syntynyt sattumalta? Siis se ensimmäinen elävä olento, jonka täytyy olla elävämpi kuin sikiö, jolla on triljoonia soluja ja joka on kykenevä itkemään."
Miten niin "monmutkaisempi ja elävämpi"? Ensimmäiseksi syntyi biologian tutkijain hypoteesin mukaan sikiön biljoonista soluista joka ainoaa yksinkertaisempi erillinen solu, joka kykeni lisääntymään jakautumalla.- Miten on
Jos sikiö ei ole elävä, niin sitten ensimmäisen elävän olennon täytyy olla monimutkaisempi kuin sikiö. Vai voitaisiko sittenkin myöntää, että sikiöt ovat eläviä ja abortintekijät murhaajia?
- tieteenharrastaja
Miten on kirjoitti:
Jos sikiö ei ole elävä, niin sitten ensimmäisen elävän olennon täytyy olla monimutkaisempi kuin sikiö. Vai voitaisiko sittenkin myöntää, että sikiöt ovat eläviä ja abortintekijät murhaajia?
Sikiö on elävä ja ampiainen on sitä huomattavasti elävämpi. Haluatko, että ampiaisen tappajakin on murhaaja?
Vakavasti ottaen murha on rikosnimike, jonka merkityksen Suomen kansa on eduskunnan kautta asettanut laissa. Kansankielessä sitä toki käytetään erilaisissa solvaavissa ja toista alentavissa merkityksissä, jotka kuitenkaan eivät ole oikeita.
PS Arvasin toki heti, mihin pyrit. Samiko nyt olet vai jyrri uudella nimllä? tieteenharrastaja kirjoitti:
Sikiö on elävä ja ampiainen on sitä huomattavasti elävämpi. Haluatko, että ampiaisen tappajakin on murhaaja?
Vakavasti ottaen murha on rikosnimike, jonka merkityksen Suomen kansa on eduskunnan kautta asettanut laissa. Kansankielessä sitä toki käytetään erilaisissa solvaavissa ja toista alentavissa merkityksissä, jotka kuitenkaan eivät ole oikeita.
PS Arvasin toki heti, mihin pyrit. Samiko nyt olet vai jyrri uudella nimllä?”Vakavasti ottaen murha on rikosnimike, jonka merkityksen Suomen kansa on eduskunnan kautta asettanut laissa.”
Murhata saa, kunhan noudattaa lakia. Kansanmurhat, abortit ja sodat ovat toteutettu lainsuojasta käsin. Elämälle ja yhteiskunnalle arvolliset murhaavat vähemmän arvollisia.
Raskauttavinta on murhata puolustuskyvyttömiä syntyviä.
Syntyvien kaikkein pienimpien murhaajille tullaan mittaamaan samalla mitalla, sanoi Jeesus. Myllynkivi kaulaan ja syvyydyn kuiluun olisi heille helpompaa.sami-a kirjoitti:
”Vakavasti ottaen murha on rikosnimike, jonka merkityksen Suomen kansa on eduskunnan kautta asettanut laissa.”
Murhata saa, kunhan noudattaa lakia. Kansanmurhat, abortit ja sodat ovat toteutettu lainsuojasta käsin. Elämälle ja yhteiskunnalle arvolliset murhaavat vähemmän arvollisia.
Syntyvien kaikkein pienimpien murhaajille tullaan mittaamaan samalla mitalla, sanoi Jeesus. Myllynkivi kaulaan ja syvyydyn kuiluun olisi heille helpompaa.Jos sikiö on arvokkaampi kuin iso ihminen, sitten kai alkio on arvokkaampi kuin sikiö, ja munasolu ja siittiö ovat kaikkein arvokkaimpia.
Miten varmistat että jokainen siittiösi saa mahdollisuuden siittää munasolu ja käynnistää näin uusi ihmiselämä?- tieteenharrastaja
kekek-kekek kirjoitti:
Jos sikiö on arvokkaampi kuin iso ihminen, sitten kai alkio on arvokkaampi kuin sikiö, ja munasolu ja siittiö ovat kaikkein arvokkaimpia.
Miten varmistat että jokainen siittiösi saa mahdollisuuden siittää munasolu ja käynnistää näin uusi ihmiselämä?Eihän hän vastusta edes ehkäisymenetelmiä, jotka estävät hedelmöityneen munasolun kasvun. Yksisilmäinen kohkaaja; taistelee kymmentätuhatta tapausta vastaan (Suomi vuodessa) ja unohtaa puoli miljoonaa.
sami-a kirjoitti:
”Vakavasti ottaen murha on rikosnimike, jonka merkityksen Suomen kansa on eduskunnan kautta asettanut laissa.”
Syntyvien kaikkein pienimpien murhaajille tullaan mittaamaan samalla mitalla, sanoi Jeesus. Myllynkivi kaulaan ja syvyydyn kuiluun olisi heille helpompaa.>Raskauttavinta on murhata puolustuskyvyttömiä syntyviä.
Olet sekaisin kuin seinäkello.
>Syntyvien kaikkein pienimpien murhaajille tullaan mittaamaan samalla mitalla, sanoi Jeesus.
Käskikö Jeesus uskovaisen lisäilemään sanomisiinsa omiaan?tieteenharrastaja kirjoitti:
Eihän hän vastusta edes ehkäisymenetelmiä, jotka estävät hedelmöityneen munasolun kasvun. Yksisilmäinen kohkaaja; taistelee kymmentätuhatta tapausta vastaan (Suomi vuodessa) ja unohtaa puoli miljoonaa.
”Eihän hän vastusta edes ehkäisymenetelmiä, jotka estävät hedelmöityneen munasolun kasvun.”
Abortin vastustaminen on väärä lähtökohta. Paljon parempi olisi, jos syntyvilläkin olisi ihmisoikeuksia: oikeus syntyä ja elää niin kuin 100% abortin kannattajilla.
Jos emme puolusta ihmiselämää kaikissa tilanteissa, ei ole syytä olettaa, että kykenisimme puolustamaan sitä ollenkaan. Historia ei loista syntyvien eikä syntyneiden elämän puolustamisella. Olemme tehneet kompromisseja ihmisarvon suhteen paremman maailman toivossa.
Kehitys edellyttää aina heikomman aineksen poistamista keskuudesta. Ihmiskunta kehittyy ruumiskasojen avulla. ”Parhaat jäävät jäljelle” eli ne, jotka suorittivat kansanmurhat.RepeRuutikallo kirjoitti:
>Raskauttavinta on murhata puolustuskyvyttömiä syntyviä.
Olet sekaisin kuin seinäkello.
>Syntyvien kaikkein pienimpien murhaajille tullaan mittaamaan samalla mitalla, sanoi Jeesus.
Käskikö Jeesus uskovaisen lisäilemään sanomisiinsa omiaan?”Käskikö Jeesus uskovaisen lisäilemään sanomisiinsa omiaan?”
Matt 25:
40. Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.
Syntyvät ovat pienimpiä ja vähimpiä veljiä ja sisaria, joiden murhaaminen on tehty Jeesukselle. Abortin tekijät ja kannattajat vastaavat teoistaan kerran Jeesuksen edessä.
Lasten veri on tuleva päällesi. Tee parannus ja anna syntyville ihmisarvo tai muuten heidän verensä on oleva päälläsi.sami-a kirjoitti:
”Käskikö Jeesus uskovaisen lisäilemään sanomisiinsa omiaan?”
Matt 25:
40. Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.
Syntyvät ovat pienimpiä ja vähimpiä veljiä ja sisaria, joiden murhaaminen on tehty Jeesukselle. Abortin tekijät ja kannattajat vastaavat teoistaan kerran Jeesuksen edessä.
Lasten veri on tuleva päällesi. Tee parannus ja anna syntyville ihmisarvo tai muuten heidän verensä on oleva päälläsi.Suvereenisti siis keksit Jeesuksen sanomisille mieleisiäsi merkityksiä.
Sinuna alkaisin nyt kiireesti huolehtia ensi sijassa omista asioistani, sillä ne eivät tunnu olevan täysin kunnossa.sami-a kirjoitti:
Matt 25:
Lasten veri on tuleva päällesi. Tee parannus ja anna syntyville ihmisarvo tai muuten heidän verensä on oleva päälläsi."Tee parannus ja anna syntyville ihmisarvo tai muuten heidän verensä on oleva päälläsi."
Sinulla Sami on kova kiire saada ihmisiä tänne maailmaan, jotta voit arvostella heidät huonoiksi ja pahoiksi. Ja ehkäpä kaupan päälle siinä tulisi vielä pari homoa, että saat jaella heille vielä sinun viturallaan olevaa tasa-arvoa.sami-a kirjoitti:
Matt 25:
Lasten veri on tuleva päällesi. Tee parannus ja anna syntyville ihmisarvo tai muuten heidän verensä on oleva päälläsi.Siittiö ja munasolut ovat vielä pienempiä.
- kujnhgfbnvcvcbvb
Olenko minä siis murjaaka kun masturboin useqasti päivittäin? Kaikki se elämä kun lentää vessanpönttöön...joudun siis helvettiin. Noh enpä usko koko paskaan muutenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051886Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841659Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641534Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841173
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561132- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023