Ateismin perusopintokokonaisuus

Aate Isti

Suomessa on kehitetty Tieteeseen perustuva yliopistotasoinen Ateismin Perusopintokokonaisuus.

Tieteeseen perustuvia uudenaikaisia menetelmiä ovat mm:

- TaroT
- TeeLehdistäEnnustus
- KahvinPuruAnalyysi
- Tieteellinen Venustelu Kuutamolla
- RäpylästäEnnustelu
- Laadullinen Noppa-Analyysi
- SatunnaisArvailun Kritiikin Kumoamisen Perustelusysteemi perustuen Satunnaisiin Arvauksiin
- Hatusta vai Hihasta - päätelmäsysteemi

Opinnot antavat valmiudet toimia Valtion KriminaattiPsykolopaattipolistologina, joka tekee Loistavia Päätelmiä Ihmisten Syyllisyydestä sen mukaisesti mitä Viiripää-Opistosta valmistunut Politologinen Päättäjä vaatii.

Nykyiset Tieteelliset KriminaattiPsykolopaattipoliisilogia-menetelmät on rakennettu kehäpäätelmäkyselysysteemiksi, jolla voidaan osoittaa kenet tahansa syylliseksi ihan mihin tahansa riippumatta siitä vastaako syytetty vai ei.

Valmistuttuaan Lailliseksi KriminaattiPsykolopaattipolistologiksi saa Vallan osoittaa kenet tahansa syylliseksi ihan mihin vain halua ja sen myötä Itsetunto kasvaa mittaamattomiin, sillä Rajaton Valta Ihmisten manipuloinnissa on osoittanut Suomessa jo monta kertaa voimansa ja suomalaisen oikeusvaltion toimintaa ihastellaan jo maailmanlaajuisesti.

Maailmanlaajuisen ihastelun huomaa siitä, että Suomi on rajattu ulos yhä useammista kansainvälisistä systeemeistä.

Alan perusopinnot koostuvat Ennustamisen Perusopinnoista, joihin pääset mukaan vaikka http://www.utu.fi/fi/yksikot/ffrc/Sivut/home.aspx

Uusimpana Ennustamisen kohteena ovat sivuston mukaan "Pirulliset ongelmat", joten aivan äkkiä ei Ateismi-opintojen tutkimusaiheet näytä loppuvan.

Omat Tarot-kortit mukaan.

1

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      17
      3521
    2. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      3512
    3. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      478
      1795
    4. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      131
      1536
    5. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      148
      1535
    6. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      561
      1427
    7. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      217
      1417
    8. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      113
      1355
    9. Oot nainen kaunis

muista hymyillä jatkossakin.
      Ikävä
      49