Vihreällä räpylällä olisi erittäin hyvä ottaa kiinni tykin syöksemiä varhaiskaaleja. Jos kaalia ei saisi vuorollaan kiinni, palaisi, eikä saisi kaalinpäätä pelikierroksen loputtua kotiin vietäväksi.
Itäautofanien uusi harrastus: kaalipallo!
Kaalia kehiin
4
604
Vastaukset
- hyvä idea
Suomen joukkue on tosi iso.
- palloile, muodon vuoksi
Väärä palsta. ;)
Aloittajalle merkkiyhdistelmä ;) on varmasti outo. Tiedoksi: Se on hymiö, jolla on oma merkityksensä. Täällä niitä ei ole tapana käyttää, koska kaikki ovat aina tosissaan...
- Landlord on
mielestään urheilumiehiä. Laji sopiikin hyvin shit roen - kuskille. Päivän kysymys: Mitä landlord vastaa, jos häneltä kysytään harrastuksista? No. "Ei mitään erikoista. Tai, kyllähän mä trollaan Suomi 24:ssa. Välillä nimimerkillä, välillä ilman."
- Anonyymi
Kaalipallon MM järjestetään Brnossa 9.11.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135203
- 675014
- 904084
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753590Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603168- 432771
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521894- 381750
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371608