Kauhulla luin, että Bextra kuuluu samaan sarjaan kuin Vioxx. Olen syönyt sitä 3 vk, en osaa sanoa, onko ratkaisevasti auttanut polvien nivelrikossa, mutta sydänalassa on jotenkin kamala olo ollut koko ajan. Jotenkin puristava ja puuduttava olo. Aiemmin ei ole ollut mitään...
Bextra
7
1050
Vastaukset
- seutti
Bextra kuuluu tosiaan koksibeihin, mutta sisältää eri vaikuttavaa ainetta kuin Vioxx. Toisekseen Vioxxilla todettiin vakavia haittavaikutuksia PITKÄAIKAISESSA (väh. 1,5 vuotta) käytössä, joten akuutin kivun hoidossa todennäköisesti kuitenkin turvallinen. Lyhytaikaisessa käytössä siis en olisi kovin huolissani. Mutta jos sivuvaikutuksia ilmenee niin toki kannattaa ottaa yhteys lääkäriin. Mielikin voi tehdä tepposia, jos ajattelet että hui kauhistus mikä lääke, niin elimistö voi kyllä reagoida juuri ajattelemallasi tavalla..
- liz
Toki kaikissa lääkkeissä on sivuvaikutuksia, ja vaikuttaa eri ihmisillä eritavalla. Mutta kyllä Bextraa pidetään hyvänä ja tehokkaana lääkkeenä, käytetään paljon myös sairaaloissa..
- Minä 1952
Jätin Bextran pois, ja palasin taas ibuprofeiiniin, ja ei ole puristavaa tunnetta ja tykytystä sydämen seudulla. Olen varmaan sille tosi herkkä. Söin sitä kyllä 20 mg heti alusta asti.
- Minä 1952
Minä 1952 kirjoitti:
Jätin Bextran pois, ja palasin taas ibuprofeiiniin, ja ei ole puristavaa tunnetta ja tykytystä sydämen seudulla. Olen varmaan sille tosi herkkä. Söin sitä kyllä 20 mg heti alusta asti.
Joo, sydänoireet ovat jääneet pois. Harmi, että tuo lääke sopii niin huonosti, jos se muuten olisi ollut turvallisempi.
Ei kai noita ibuprofeniineja voi kauan syödä, menee maha riekaleiksi. - Terveyskeskuslääkäri
Sunnuntai Hesarissa yleisökirjoituksessa Terveyskeskuslääkäri kertoo totuuden..
- noidannuolettunut
eipä tunnu auttavan tämä lääke..
löydin vanhoja Nimed lääkkeitä ja yks tabletti auttoi niin et kivut hävis vähäks aikaa kokonaan..
ovat kyllä jo kiellettyjen listalla, joen vein apteekkiin hävitettäväksi.- jaaha
On saanut myyntilupansa takaisin.
http://www.nam.fi/uploads/myyntilupatiedotteet/Myyntilupatiedote_9_2004.pdf
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h72763Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062611Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182307Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.481889Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201073En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.70986