mitä lataan sims:in(2)

sims fani

Tietääks joku mist voisin imuroida simsin?

8

534

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

millä tahansa p2p-ohjelmalla, suoraan netistä sitä et saa ladattua

esim. bittorrent & suprnova, lopun saat ottaa itse selville

• jips

Vitsin järkee! osta kaupasta! imuroiminen on laitonta!

• ......
        jips kirjoitti:

Vitsin järkee! osta kaupasta! imuroiminen on laitonta!

kun ei ees oo laitonta

• apaavi
        ...... kirjoitti:

kun ei ees oo laitonta

No ei sen imuroiminen siltikään oo kovin järkevää! Munkin mielest pitäis ostaa se kaupasta!

• apaavi kirjoitti:

No ei sen imuroiminen siltikään oo kovin järkevää! Munkin mielest pitäis ostaa se kaupasta!

Kyl mul on rahaa mut oliha sitä ihan pakko kokeilla :P
        Omaan käyttöön lataaminen p2p:llä ei ole kiellettyä ainakaan tän vuoden loppuun mennessä. Ne kuulemma keksii uusia lakeja.

• .....
        lammas-jr kirjoitti:

Kyl mul on rahaa mut oliha sitä ihan pakko kokeilla :P
        Omaan käyttöön lataaminen p2p:llä ei ole kiellettyä ainakaan tän vuoden loppuun mennessä. Ne kuulemma keksii uusia lakeja.

eipä se itselläkään rahasta ollut kiinni... latasin pelin, kokeilin, kyllästyin peliin parissa tunnissa
        => ei hintansa arvoinen, saa jäädäkin kaupan hyllyyn minun puolesta...

lataamisen paras puoli: voi testata ennen ostoa, ei tule turhaan ostettua pelejä jotka pelatessa osoittautuvat pettymykseksi

• *lumina*
        ..... kirjoitti:

eipä se itselläkään rahasta ollut kiinni... latasin pelin, kokeilin, kyllästyin peliin parissa tunnissa
        => ei hintansa arvoinen, saa jäädäkin kaupan hyllyyn minun puolesta...

lataamisen paras puoli: voi testata ennen ostoa, ei tule turhaan ostettua pelejä jotka pelatessa osoittautuvat pettymykseksi

En kai minä oo koskaan saanu ees peliä vauhtiin kahessa tunnissa, jos oon luonu uuden perheen... :D

Minä ostin kyllä heti aidon. Ykköstä pelailin poltetulla versiolla ja aina oli joku ongelma siinä. Aitona oon simssit siitä asti ostanu. Kuitenki tykkään niin paljo, enkä pelaa muita pelejä ni ei mee nyt loppujen lopuksi niin paljo rahaa.

Mut jos en koskaan olis pelannu jotain peliä ja suunnittelisin ostoa, olis kyl kiva kokeilla ensin sitä ilmaseksi. Mutta simssit mun mielestä melko turvallinen ostos. Ei oo kertaakaan jääny kaduttaan.

• ......
        *lumina* kirjoitti:

En kai minä oo koskaan saanu ees peliä vauhtiin kahessa tunnissa, jos oon luonu uuden perheen... :D

Minä ostin kyllä heti aidon. Ykköstä pelailin poltetulla versiolla ja aina oli joku ongelma siinä. Aitona oon simssit siitä asti ostanu. Kuitenki tykkään niin paljo, enkä pelaa muita pelejä ni ei mee nyt loppujen lopuksi niin paljo rahaa.

Mut jos en koskaan olis pelannu jotain peliä ja suunnittelisin ostoa, olis kyl kiva kokeilla ensin sitä ilmaseksi. Mutta simssit mun mielestä melko turvallinen ostos. Ei oo kertaakaan jääny kaduttaan.

en mikään älytön sims fani ole, ykkönen lisäosineen oli ihan ok, ja sitä tukin jossain välissä pelattua kyllästymiseen asti...

sims2 ei mielestäni tuonut tullessaan mitään järin mielenkiintoista uutta, parempi grafiikka ja jotain pientä uutta, mutta ei kuitenkaan mitään niin merkittävää että olisi pystynyt herättämään henkiin kiinnostuksen peliä kohtaan.... ja sims2 on kuvakulmat niin p*rseestä ettei ole hyvä tosikaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      106
      4873
    2. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      151
      4834
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      4652
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      3014
    5. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      30
      2683
    6. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2194
    7. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      2158
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1889
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      73
      1390
    10. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      22
      1375
    Aihe