mitä lataan sims:in(2)

sims fani

Tietääks joku mist voisin imuroida simsin?

8

550

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      millä tahansa p2p-ohjelmalla, suoraan netistä sitä et saa ladattua

      esim. bittorrent & suprnova, lopun saat ottaa itse selville

      • jips

        Vitsin järkee! osta kaupasta! imuroiminen on laitonta!


      • ......
        jips kirjoitti:

        Vitsin järkee! osta kaupasta! imuroiminen on laitonta!

        kun ei ees oo laitonta


      • apaavi
        ...... kirjoitti:

        kun ei ees oo laitonta

        No ei sen imuroiminen siltikään oo kovin järkevää! Munkin mielest pitäis ostaa se kaupasta!


      • apaavi kirjoitti:

        No ei sen imuroiminen siltikään oo kovin järkevää! Munkin mielest pitäis ostaa se kaupasta!

        Kyl mul on rahaa mut oliha sitä ihan pakko kokeilla :P
        Omaan käyttöön lataaminen p2p:llä ei ole kiellettyä ainakaan tän vuoden loppuun mennessä. Ne kuulemma keksii uusia lakeja.


      • .....
        lammas-jr kirjoitti:

        Kyl mul on rahaa mut oliha sitä ihan pakko kokeilla :P
        Omaan käyttöön lataaminen p2p:llä ei ole kiellettyä ainakaan tän vuoden loppuun mennessä. Ne kuulemma keksii uusia lakeja.

        eipä se itselläkään rahasta ollut kiinni... latasin pelin, kokeilin, kyllästyin peliin parissa tunnissa
        => ei hintansa arvoinen, saa jäädäkin kaupan hyllyyn minun puolesta...

        lataamisen paras puoli: voi testata ennen ostoa, ei tule turhaan ostettua pelejä jotka pelatessa osoittautuvat pettymykseksi


      • *lumina*
        ..... kirjoitti:

        eipä se itselläkään rahasta ollut kiinni... latasin pelin, kokeilin, kyllästyin peliin parissa tunnissa
        => ei hintansa arvoinen, saa jäädäkin kaupan hyllyyn minun puolesta...

        lataamisen paras puoli: voi testata ennen ostoa, ei tule turhaan ostettua pelejä jotka pelatessa osoittautuvat pettymykseksi

        En kai minä oo koskaan saanu ees peliä vauhtiin kahessa tunnissa, jos oon luonu uuden perheen... :D

        Minä ostin kyllä heti aidon. Ykköstä pelailin poltetulla versiolla ja aina oli joku ongelma siinä. Aitona oon simssit siitä asti ostanu. Kuitenki tykkään niin paljo, enkä pelaa muita pelejä ni ei mee nyt loppujen lopuksi niin paljo rahaa.

        Mut jos en koskaan olis pelannu jotain peliä ja suunnittelisin ostoa, olis kyl kiva kokeilla ensin sitä ilmaseksi. Mutta simssit mun mielestä melko turvallinen ostos. Ei oo kertaakaan jääny kaduttaan.


      • ......
        *lumina* kirjoitti:

        En kai minä oo koskaan saanu ees peliä vauhtiin kahessa tunnissa, jos oon luonu uuden perheen... :D

        Minä ostin kyllä heti aidon. Ykköstä pelailin poltetulla versiolla ja aina oli joku ongelma siinä. Aitona oon simssit siitä asti ostanu. Kuitenki tykkään niin paljo, enkä pelaa muita pelejä ni ei mee nyt loppujen lopuksi niin paljo rahaa.

        Mut jos en koskaan olis pelannu jotain peliä ja suunnittelisin ostoa, olis kyl kiva kokeilla ensin sitä ilmaseksi. Mutta simssit mun mielestä melko turvallinen ostos. Ei oo kertaakaan jääny kaduttaan.

        en mikään älytön sims fani ole, ykkönen lisäosineen oli ihan ok, ja sitä tukin jossain välissä pelattua kyllästymiseen asti...

        sims2 ei mielestäni tuonut tullessaan mitään järin mielenkiintoista uutta, parempi grafiikka ja jotain pientä uutta, mutta ei kuitenkaan mitään niin merkittävää että olisi pystynyt herättämään henkiin kiinnostuksen peliä kohtaan.... ja sims2 on kuvakulmat niin p*rseestä ettei ole hyvä tosikaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe