Tietääks joku mist voisin imuroida simsin?
mitä lataan sims:in(2)
8
531
Vastaukset
- ....
millä tahansa p2p-ohjelmalla, suoraan netistä sitä et saa ladattua
esim. bittorrent & suprnova, lopun saat ottaa itse selville- jips
Vitsin järkee! osta kaupasta! imuroiminen on laitonta!
- ......
jips kirjoitti:
Vitsin järkee! osta kaupasta! imuroiminen on laitonta!
kun ei ees oo laitonta
- apaavi
...... kirjoitti:
kun ei ees oo laitonta
No ei sen imuroiminen siltikään oo kovin järkevää! Munkin mielest pitäis ostaa se kaupasta!
apaavi kirjoitti:
No ei sen imuroiminen siltikään oo kovin järkevää! Munkin mielest pitäis ostaa se kaupasta!
Kyl mul on rahaa mut oliha sitä ihan pakko kokeilla :P
Omaan käyttöön lataaminen p2p:llä ei ole kiellettyä ainakaan tän vuoden loppuun mennessä. Ne kuulemma keksii uusia lakeja.- .....
lammas-jr kirjoitti:
Kyl mul on rahaa mut oliha sitä ihan pakko kokeilla :P
Omaan käyttöön lataaminen p2p:llä ei ole kiellettyä ainakaan tän vuoden loppuun mennessä. Ne kuulemma keksii uusia lakeja.eipä se itselläkään rahasta ollut kiinni... latasin pelin, kokeilin, kyllästyin peliin parissa tunnissa
=> ei hintansa arvoinen, saa jäädäkin kaupan hyllyyn minun puolesta...
lataamisen paras puoli: voi testata ennen ostoa, ei tule turhaan ostettua pelejä jotka pelatessa osoittautuvat pettymykseksi - *lumina*
..... kirjoitti:
eipä se itselläkään rahasta ollut kiinni... latasin pelin, kokeilin, kyllästyin peliin parissa tunnissa
=> ei hintansa arvoinen, saa jäädäkin kaupan hyllyyn minun puolesta...
lataamisen paras puoli: voi testata ennen ostoa, ei tule turhaan ostettua pelejä jotka pelatessa osoittautuvat pettymykseksiEn kai minä oo koskaan saanu ees peliä vauhtiin kahessa tunnissa, jos oon luonu uuden perheen... :D
Minä ostin kyllä heti aidon. Ykköstä pelailin poltetulla versiolla ja aina oli joku ongelma siinä. Aitona oon simssit siitä asti ostanu. Kuitenki tykkään niin paljo, enkä pelaa muita pelejä ni ei mee nyt loppujen lopuksi niin paljo rahaa.
Mut jos en koskaan olis pelannu jotain peliä ja suunnittelisin ostoa, olis kyl kiva kokeilla ensin sitä ilmaseksi. Mutta simssit mun mielestä melko turvallinen ostos. Ei oo kertaakaan jääny kaduttaan. - ......
*lumina* kirjoitti:
En kai minä oo koskaan saanu ees peliä vauhtiin kahessa tunnissa, jos oon luonu uuden perheen... :D
Minä ostin kyllä heti aidon. Ykköstä pelailin poltetulla versiolla ja aina oli joku ongelma siinä. Aitona oon simssit siitä asti ostanu. Kuitenki tykkään niin paljo, enkä pelaa muita pelejä ni ei mee nyt loppujen lopuksi niin paljo rahaa.
Mut jos en koskaan olis pelannu jotain peliä ja suunnittelisin ostoa, olis kyl kiva kokeilla ensin sitä ilmaseksi. Mutta simssit mun mielestä melko turvallinen ostos. Ei oo kertaakaan jääny kaduttaan.en mikään älytön sims fani ole, ykkönen lisäosineen oli ihan ok, ja sitä tukin jossain välissä pelattua kyllästymiseen asti...
sims2 ei mielestäni tuonut tullessaan mitään järin mielenkiintoista uutta, parempi grafiikka ja jotain pientä uutta, mutta ei kuitenkaan mitään niin merkittävää että olisi pystynyt herättämään henkiin kiinnostuksen peliä kohtaan.... ja sims2 on kuvakulmat niin p*rseestä ettei ole hyvä tosikaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292228
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261868Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121429Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121297Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701221- 931048
- 17937
- 88903
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115741