isuzu trooper -90

arska

Sanokaahan maasturimiehet kannattaako tommoiseen sekaantua. Ajettu n300tkm onko noissa muutakin kuin vikaa. Pitäisi löytää jokin nelikko.

18

5757

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pajeristi

      Minulla se oli semmonen keväällä vaihhoin pajeroon. Peltiähän siihen piti vaihhella ja niveliä ja laturi siinäpä ne suurimmat nii ja takajarruissa oli aina ennen katastusta hommia. Moottori ei syöny öljyä lähtiessäänkaan eikä lootassa ollu mitään vikaa.Sitä on vaikee sanoo kannattaako sekaantua kun ei sitä tuon ikästä ihan viatonta peliä taho löytyä oli mikä sojota tahansa.Kato noita ainakin mitä mainitsin luulisin että sinun kannattas tuohon ruosteeseen eniten kiinnittää huomiota.Sen vielä sanon että oli ihan hyviä kilometrejä isutsulla ja ajettiin aika paljon tuolla tien ulkopuolella .

    • Idän Matkamies

      No,kokemuksesta kertoen: 2.8td,ensimmäinen kesti 900 kilometriä liikkeeltä ja tuli kiertokanki ulos öljypohjasta...

      Nyt olen sen verran viisastunut ja hankkinut niitä 2kpl lisää,ongelmina oli tuo ruoste,tahtoo ruostua runkopalkki,mutta hitsaamalla saa rautaa lisää. Jarrut pitää laitella,tässä ei ole automaattimista käsijarrun säätöä.Ja toisena liukupultit tahtoo jumitella. Niveliä ja suojakumeja mennee niinkuin muissakin. Itse auto on mukavempi ajella kuin pajero,kohtuullinen kulutuskin noin 8-8.5 litraa sadalle,ei pääse muilla tahdo samoihin lukemiin...

      • Pajeristi

        Joo kunno peli isutsu oli ajoin sillä neljättasataa tuhatta eikä tosiaan ollu kovasyömänen enempi syöpi tämä nykynen pajero (99)vaan täytyy sanoa paremmat on kyllä vejot huomattavasti pajerossa.


      • Idän Matkamies
        Pajeristi kirjoitti:

        Joo kunno peli isutsu oli ajoin sillä neljättasataa tuhatta eikä tosiaan ollu kovasyömänen enempi syöpi tämä nykynen pajero (99)vaan täytyy sanoa paremmat on kyllä vejot huomattavasti pajerossa.

        Kai se on naperon tekniikka mennytkin 10 vuodessa eteenpäin että on vedoiltaan parempi.

        Ei tuo trooperkaa ole ikäisiään ja samoilla kone koolla oleviin verrattuna huono eikä laiska,mutta ei sitä pidäkään verrata esim: hj61 joka kyllä vielä tänä päivänäkin on mahdoton voimanpesä..


      • Pajeristi
        Idän Matkamies kirjoitti:

        Kai se on naperon tekniikka mennytkin 10 vuodessa eteenpäin että on vedoiltaan parempi.

        Ei tuo trooperkaa ole ikäisiään ja samoilla kone koolla oleviin verrattuna huono eikä laiska,mutta ei sitä pidäkään verrata esim: hj61 joka kyllä vielä tänä päivänäkin on mahdoton voimanpesä..

        Joo samaa oon mieltä jos saman ikäsiin verrataan ja pärjee vielä hyvin nykyäännii.Hyvä ol käyntiin lähtemään kans.Siitä voemapesästä en tiijä van jos sen aikusista maasturista puhutaa tuossa nuapurissa ol mersu siinä se oli oikee maasturi mutta tiellä piti niin kovvoo meteliä että ei tahtonu puhettaan kuulla.


    • arska

      Mihinkä vikoihin pitää varautua tommosen jos hommaa kestääko kone ja laatikko miten.

      • Pajeristi

        Oikeestaan kun tuon ikäsestä puhutaan enpä voi puhua kun siitä joka oli itelläni siinä oli kyllä moottori ja loota hyvässä kunnossa kun minulta lähti.Oli ajettu neljättäsataa tuhatta peltihommia oli tulossa ainakin.Niistä muista tuli jo tuolla yllä mainittuakin.


    • isuzuisti

      Itselläni Cambo 2,23D jolla ajettu 270tkm.

      Tuntuu luotettavalta, joskaan ei Toyotan luokkaa (esim sähköpuoli).

      Kiinnostaisi päivittää maasturiin, mutta hintaa ei saa olla monen auton vertaa.

      Siis, kuinkapaljon pyydetään Isuzu troopereista vm90 ikäluokasta?

      • Eikka

        Haitari on pitkä 1000€-5000€ kunnosta ja KM kiinni mutta 2000€ saa jo suht hyvän.


    • Stillwater

      Itselläni on ollut Trooper 2.2TD -89 vuoden verran, hintaluokka oli parin tonnin päälle. Peltihommia oli toista neliötä, esim. _kaikki_ helmakourut uusiksi... Käyttötarkoitus on tosin yleisautona mettällä ja kylillä, ei raakaa off-roadia, joten eipä tälle vertaista löydy. Kulutus on 9 l, hiljainen tiellä, menee kohtuu hyvin poluilla (turha vääntää tästä enempää, edellinen oli Suzuki SJ410, meni mukavasti... tasausp. lukkoja näihin molempiin tosin kaipailee), tilaa on tavaroille/matkustajille, matkanopeus vielä mukavilla kierroksilla tuommoista 110 km/h. Ei se revitä ryteikön läpi, mutta ei sitä kaiketi siihen ole suunniteltukaan. Varaosat hintavia harvinaisuuden vuoksi, itse laitan juuri nyt vesipumppua ja korottelen jousia... Ei tämän tekniikka leviä yhtään sen enempää kuin muidenkaan ikäistensä. Jos ei pysty hitsaamaan ja vaihtamaan isompia "kulutusosia" (vesipumppu, syyläri, niveliä ym.), niin en suosittele. Maasturi (kevyt tai raaka) on harraste, ei hanke. Aina voi ajella Micralla, jos halpaa haluaa, heh.

    • seppo2524

      ostakaa lada niva, kaikki muut on paskoja

    • DN

      Niin, ensivuoden Nivassa saattaa olla jo samaa tekniikkaa kuin -90 luvun trooperissa tai pajerossa. Mutta ajo-ominaisuuksista ei ole vielä tietoakaan.

    • samulihi1

      hei! Minulla olisi izuzu trooper 2.8 intergooler turbo-91(todennäköisesti 92 malli,rek syksyllä 91)ja nyt sellainen ongelma että alipaineletkut sekaisin,eli tarvitsisin siihen korjauskirjan,huoltokirjan,käsikirjan,eli jotain kirjallisuutta että saisin letkut oikeaan järjestykseen.Olisiko kellään vihjeitä?,jos on soita 0400 395107

    • ARSKA-LAPISTA

      Olisko kellään ISUZU-TROOPER 3,0TD-98 isompikorisen KÄYTTJÄNKÄSIKIRJAA

    • 2.8TD

      Ei siihen alipaineletkuviidakkohelvettiin löydy varmaan mitään apuja mistään. Itteki sotkin kerran ne letkut. Mutta onko kellään hyvää Trooperin raatoa jossain kuusen alla?? Miel. ruosteeton ja suorakylkinen (heh heh)! Mulla ois hyvä kone mut auto ruostu alta pois.

      • Mustang960

        Jos ei ole vielä löytynyt runkoa moottorille, niin täällä olisi tarve sun moottorille! :)
        0400 183502


    • 2.8 TD2

      Ja noita 3.0 litrasen Trooperin suomenkielisiä käsikirjoja ei saa mistään. Saksasta tai Japanista voi koittaa jonkun kielistä löytää. Ei nääs tuotu Suomeen ollenkaan noin uusia.

    • ARSKA LAPISTA

      Onko jollakin täällä suomessa ISUZU TROOPER 3.0 TD maasturia,tai jotakin teollisuuskonetta jossa on tällainen isuzun 3.0td moottori.Näitä moottoriahan on myös Saab autoissa jossakin mallissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

      Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1381
    2. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

      Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1195
    3. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

      Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      24
      1139
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

      Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      211
      1070
    5. Mitä toivot

      ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      126
      1051
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

      Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      984
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

      Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      307
      947
    8. Haluaisin vain varmistua

      Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      919
    9. Olet sä silti

      Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      895
    10. Minkä merkkisellä

      Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      73
      869
    Aihe