Tietääkö kukaan saako 24 vielä jatkoa? Mitä bauerille käy venäjällä? Tuleeko vielä 10. Tuotantokausi? Joku ystävällinen vois valaista :).
24:n jatko?
11
1354
Vastaukset
- 11 kausi
Sitä ei taida kukaan vielä tietää,mutta se loppui sillä tavalla että jatkoa ehkä vielä on tulossa.Loppu sinällään oli aika tökerö,siihen nähden että viimeinen jakso muuten oli koko tämän tuotantokauden paras
- hupa
Samaa mieltä, että viimeinen jakso koko kauden paras ja jatkoa saisi tulla. Innolla odottaen... tänään myös loistava sarja mtv3 klo 21.
- Loppuis jo
Toivotaan nyt kuitenkin jotain parempaa tilalle.Näitä vuodesta toiseen itseään toistavia pölhösarjoja on muutenkin aivan liikaa.
- 11 kausi
Tutkiskelin hieman netin kautta mitä sarjasta kirjoitetaan ulkomailla ja tulos on se että todennäköisesti uusi kausi on tulossa ensi vuonna tai seuraavana,tuotantoyhtiötä hieman kyllä huolettaa pudonneet katsojaluvut
- 11 kausi
Toivotaan että tulisi...
- 11 kausi
Toivotaan että tulisi...
- Hurmu
Jack Bauerista tulee kommunisti ja palaa tekemään vallankumousta. Paljastuu että Jack ei olekaan oikea kommunisti. Sitten joku taas hermostuu ja Jack kaapataan seuraavaa jaksoa varten.
- Jatkoa tulee
Selvishän Bauer Kiinastakin, joten miksei Venäjästäkin?
- Scifisti1977
Tuoreimmissa huhuissa on sellainen käsitys, että FOX tekee 24:sta kyllä lisää, mutta Jack Bauer ei ole siinä enää mukana. Kiefer Sutherland on sanonut, ettei hän enää näe Jack Baueria siinä. Voihan olla, että seuraavassa 24 kaudessa Jack pelastetaan Venäjältä, mutta hänen osuutensa sarjassa loppuu siihen. Jack pääsee Venäjältä takas kotiinsa ja perheensä pariin ja ansaitulle eläkkeelle. Uudessa kaudessa sitten keskitytään uuteen sukupolveen agentteja. Mahdollisesti tähän "Live Another Day" -kaartiin. Ainakin siihen Yvonne Strahovskin näyttelemään Kate Morganiin. Hän oli tosi fiksu ja kova naisagentti. Jackin kanssa pärjäsi hyvin.
Näin itse näen 24:sen tulevaisuuden. Jack vilahtaa uudessa kaudessa, kun hänet saadaan pelastettua Venäjältä ja hän pääsee eläkkeelle perheensä pariin. Uusi agenttisukupolvi hoitaa uhat tästä eteenpäin.
Hyvä sarja kuitenkin ollut. Hommasin tässä PS2:n vasta ja sille on tehtu 24: The game -videopeli ja sepä sijoittuu 2. ja 3. kausien väliin. Siinä selitetään miten Chase tuli Los Angelesin CTU:hun mukaan. Kunnon oma tarinansa koko pelissä. Pelaat Bauerin hahmolla siinä. Hyvä peli ja hyvä tarina.
Anyways kattellaan! - qupra
Jack Baueri keskittyy Venäjän vankiloissa ortodoksikirkkotatuointeihin ja helmien ujuttamiseen alapäähänsä. SIllä välin 24:n päänäyttelijäksi tulee uuden ajan hahmo, eli musta naislesbo.
- jaakkotapani
seuraava 24 kausi voisi olla
24 moscow
kausi 10
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560