Kysymys krisseleille

utelijas

Miksi niin monet teistä viettävät kaiket päivät ateismipalstalla trollaamassa ja häiriköimässä? Onko se Jumalan käsky vai mikä?

12

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lukija2

      "Miksi niin monet teistä viettävät kaiket päivät ateismipalstalla trollaamassa ja häiriköimässä?"

      En tiedä. Minun mielestäni kullakin palstalla tulisi saada rauhassa keskustella palstan aiheesta.

      • Mene pois

        Olet tämän foorumin häirikkö. Mene pois täältä.


      • Lukija2
        Mene pois kirjoitti:

        Olet tämän foorumin häirikkö. Mene pois täältä.

        "Olet tämän foorumin häirikkö. Mene pois täältä."

        Enpä tiedä, kenelle tuon viesstisi tarkoitit, mutta minun käsittääksen kuka hyvänsä asiallinen kirjoitatja voi kirjoittaa tänne niin kuin muillekin palstoille.


    • teismi

      Samaa voisi sanoa ateisteille, jotka tulevat kristinusko-palstalle härnäilemään ja käännyttämään ihmisiä ateismiin vastoin ateismin omia periaatteita olla tekemättä tällaista henkistä väkivaltaa kuin käännyttäminen.

      • korjaus

        "vastoin ateismin omia periaatteita"

        Teismi on uskoa jumalan tai jumalien olemassaoloon
        Ateismi on uskon puute jumalan jumalien olemassaoloon

        Niis teismissä kuin ateismissäkään ei ole mitään muuta sisältöä, ei oppia, ei periaatteita.


      • utelijas

        Laskehan huviksesi, kuinka monta ateistien käännyttävää tai härnäävää viestiä on YHTEENSÄ kaikilla kristillisyyteen liittyvillä palstoilla ja laske sitten, montako vastaavaa käännyttävää ja härnäävää krisselien viestiä on pelkästään ateismipalstalla.
        Yleensä krisselipalstat täyttyy krisselien keskinäisistä oppiriidoista ja toisilleen v*ttuilusta ja joukosta löytyy vain hakemalla joku ateistin loukkaava ai käännyttävä viesti. Ateismipalsta taas on täynnä krisselien käännytystä ja v*ttuilua niin että ateistit jäävät melkein vähemmistöön siellä.


      • Tieto on valtti
        korjaus kirjoitti:

        "vastoin ateismin omia periaatteita"

        Teismi on uskoa jumalan tai jumalien olemassaoloon
        Ateismi on uskon puute jumalan jumalien olemassaoloon

        Niis teismissä kuin ateismissäkään ei ole mitään muuta sisältöä, ei oppia, ei periaatteita.

        Ateismi perustuu tietoon. Ei huuhaaseen niin kuin uskonnot.


      • Tieto on valtti kirjoitti:

        Ateismi perustuu tietoon. Ei huuhaaseen niin kuin uskonnot.

        Sinulla on siis TIETOA Jumalan olemattomuudesta? Oi voi.

        "Yksinkertaisesti sanottuna: todisteen olemattomuus ei ole olemattomuuden todiste."
        http://www.skepsis.fi/jutut/virhelista.html


    • risseli

      Minä en muista tiedä, itse olen käynyt siellä vain kerran. Siellä saa lukea niin iljettävää pa*kaa, etten sinne toista kertaa ole halunnut edes kurkistaa.

      • arisseli

        Te risselithän sinne sitä pa*kaa syydätte. Minä saatan innostua syytämään sitä takaisin teidän palstoille ja sitten teitä v*tuttaa:D.


      • risseli
        arisseli kirjoitti:

        Te risselithän sinne sitä pa*kaa syydätte. Minä saatan innostua syytämään sitä takaisin teidän palstoille ja sitten teitä v*tuttaa:D.

        Niinpä! Arisseli, miksi vastaat tyhmyyteen samanlaisella tyhmyydellä?


      • arisseli
        risseli kirjoitti:

        Niinpä! Arisseli, miksi vastaat tyhmyyteen samanlaisella tyhmyydellä?

        Älä nyt risseli ymmärrä tahallisesti väärin. Sanoinko, että alan sitä pa*kaa syytämään? Sanoin, että saatan innostua ja tarkoitus oli vaan osoittaa, että homma toimii kyllä toisinkin päin niin halutessa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      430
      3065
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      106
      2421
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      367
      2217
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2005
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1827
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1257
    7. 166
      1255
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      957
    Aihe