Pinup mallikurssi, osallistua vai ei?

Mimmula

Hei!

Onko kukaan käynyt mallitoimisto Pin-up.fi:n mallikurssia?
Nyt alkaa 1.9. uusi kurssi ja haluaisin tietää kannattaako sinne osallistua?
Saako rahalle vastinetta?

19

354

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mountain Dew

      Kullimarssille kannattaa aina lähteä mukaan!

      • ..tuo sama tuli mullekin mieleen..miksiköhöän?


      • Mountain Dew
        pervokki kirjoitti:

        ..tuo sama tuli mullekin mieleen..miksiköhöän?

        Jos siksi että molemmat marssitaan ylpeinä "toisella puolella" katua muitten iloisten miesten kanssa (jos rehellisiä ollaan).


      • siksikö sitä kutsutaan kun ne kävelee sillä catwalkilla ,. ?


    • Jos luet oikein huolella ja ajatuksella kurssin tarjonnan, niin varmasti pystyt itse päättelemään, kannattaako.

    • Mimmula

      Halusin kysyä kokemuksia kurssin käyneiltä, olen kyllä lukenut kurssin tarjonnan. :)

      • Sanonpa suoraan että ei todellakaan kannata.
        Ihonhoitoa ja meikkivinkkejä ja muutama
        Poseerausasento sulle kerrotaan ja tämä kaikki
        Facebookissa.
        Joudut maksaa lisää kuvauksista ja mitä teet niillä kuvilla jos et pääse ees malliksi?!
        Joku kaveri ottaa susta varmaan niitä ilmaseen..
        Yksi tapaaminen pääkaupunkiseudulla joka ei mua ainakaan viisastuttanut.
        malliksi et pääse jos et mielistele kovasti.


      • Mimmula
        naunau kirjoitti:

        Sanonpa suoraan että ei todellakaan kannata.
        Ihonhoitoa ja meikkivinkkejä ja muutama
        Poseerausasento sulle kerrotaan ja tämä kaikki
        Facebookissa.
        Joudut maksaa lisää kuvauksista ja mitä teet niillä kuvilla jos et pääse ees malliksi?!
        Joku kaveri ottaa susta varmaan niitä ilmaseen..
        Yksi tapaaminen pääkaupunkiseudulla joka ei mua ainakaan viisastuttanut.
        malliksi et pääse jos et mielistele kovasti.

        Kai siellä kuvauksissa oli kuitenkin ammattikuvaaja ja valot ja kaikki, niinku studiossa taijotai??? Kaverin ottamat kuvat kun on semmosia räpsyjä iPhonella :D
        Mitäs mallinhommia siellä sai sitten? Pääsiks niinku lehtiin ja semmosta? :) Seiska ois aika kiva!


      • Mimmula kirjoitti:

        Kai siellä kuvauksissa oli kuitenkin ammattikuvaaja ja valot ja kaikki, niinku studiossa taijotai??? Kaverin ottamat kuvat kun on semmosia räpsyjä iPhonella :D
        Mitäs mallinhommia siellä sai sitten? Pääsiks niinku lehtiin ja semmosta? :) Seiska ois aika kiva!

        Eräässä ravintolassa kuvaukset ja 25e kappale kuvat. .
        Valitut henkilöt sitten pääsi sen mallitoimiston listoille.
        Ei siä kurssiaikana mihkää lehtii päässy.
        Festareillebois päässy pari kertaa pörräämään.


      • Vaikka en itse aiokaan pin-up -malliksi (vaikka raamit kyllä riittäisivät), niin tuo teksti on täynnä liioittelua, eli yritetään peitellä sen olematonta antia.


      • Mimmula kirjoitti:

        Kai siellä kuvauksissa oli kuitenkin ammattikuvaaja ja valot ja kaikki, niinku studiossa taijotai??? Kaverin ottamat kuvat kun on semmosia räpsyjä iPhonella :D
        Mitäs mallinhommia siellä sai sitten? Pääsiks niinku lehtiin ja semmosta? :) Seiska ois aika kiva!

        asuin yhteen aikaan entisen vuoden Tähtitytön naapurissa ,. jouduin siihen aikaan käyttämään kuonokoppaa ,.


    • Ruma-Elsa .

      Käyn tämän kirjekurssina.

    • pettynyttt

      en suosittele kurssia, kamalaa rahastusta! Itselleni jäi kurssista melko tyhjä olo. mielistelyllä näyttää pääsenvän eteenpäin ja tätä en itse harrasta.

      • 3+15

        Näinhän tällä alalla toimitaan, yrittäkää jo nuoret wanna-be missukat ymmärtää!
        Jos olet erittäin ystävällinen huom! oikeille miehille, urasi etenee.

        Säälittää vähän kauniit pikkutytöt, jotka kuvittelevat liikoja. Ei tämä niin helppo ala ole, reittä pitkin täytyy kiivetä, mitä eivät kaikki kiivenneet enää tunnusta. Tunnen kyllä montakin.


    • KaikenNähny

      Kurssille ei kannata missään nimessä osallistua. Itse osallistuin silloin kun kurssi maksoi 150€ ja sekin oli liikaa....jopa casting kuvaukset joutui itse maksamaan. Toiminta oli halventavaa. Sini ja muutama hänen "kätyri" hoisi mahtavasti toisten hakkumisen jos meikit tai hiukset ei miellyttänyt...kuulemma näytti perseeltä...kuvaukset ja keikat oli mukavia tai vähemmän mukavia, riippuen Sinin sen hetken mielentilasta (mikä vaihtui 5 min välein) jos mallina haluaa kyseisessä puljussa pysyä niin täytyy olla ilkeä luonteeltaan ja tehdä paljon töitä ilmaseks. Keikkapalkoistkin (jotka oli säälittävän pieniä)lähti selittämättömiä "ALV" summia sinin omaan taskuun...kuitenkin palkkatoimiston tyyppi myönsi että asia on näin ja että siitä on myös huomautettu....ainiin ja jos oot liian kaunis sut heitetään pihalle koska kukaan ei saa olla kauniimpi ku Sini....joten ei, ei kannata lähteä siihen touhuun vaan hakeudu muihin vastaavanlaisiin mallitimistoihin, kierrä ko kaukaa!!

    • CDR

      http://bit.ly/OBECjm

      Osallistumalla nettikyselyihin voit olla mukana vaikuttamassa tulevaisuuden tuotteiden ja palveluiden kehitykseen. Kyselyihin vastaaminen kestää yleensä muutama minuutti ja saat aina korvauksen ajastasi.

      • bugi

        Viirus varoitus, älä avaa!!!!


    • Sandypimp

      Onko sitä semmoista toimistoa edes enää.
      Lopetettu 2015. YTJ tiedon mukaan.

      Tarkkana. Mallitoimisto maksaa sulle jutut, mallina et maksa itse. Jos menee toisinpäin homma kusee...

    • Ellikka2

      Ei Todellakaan kannata. Rahalle saa parempaa vastinetta saunan sytykkeenä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      437
      3216
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      114
      2693
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      397
      2674
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      161
      2112
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1927
    6. 173
      1335
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1317
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1196
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      74
      1154
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1010
    Aihe