Nainen on kauneimmillaan alle 20-vuotiaana

................

Sanoisin että naisen kauneuden huippu sijoittuu suunnilleen ikävuosille 15.-20. Parikympin jälkeen naisella alkaa hidas mutta tuskallinen rupsahtamisprosessi joka jatkuu noin nelikymppiseksi jonka jälkeen naisella ei teekään enää oikein mitään.

3

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Treenaava natumies

      En sanoisi missään nimessä noin rajusti, että ei tee enää yhtään mitään 40v jälkeen. Poikkeustapaukset säilyvät varsin kauniina jopa 70 vuotiaiksi, ihmeellisimmät joka tämänin yli. Ja nainen on paljon muutakin kuin ulkonäkö, nuoremmilla ei ole henkisesti minulle juuri mitään tarjottavaa kun taas vanhemmilla naisilla on hienoja elämänkokemuksia ja muuta henkistä ja ehkä taloudellistakin pääomaa.

      Itse pidin teinejä täysin turhina melkeen 40 vuotiaaksi asti. Tuossa neljääkymppiä lähestyessäni kiinnostus oman ikäisiini lakkasi tyystin, ei vaan tunnu miltään katsoa rupsahtavaa yli 30v naisvartaloa ellei se ole hyvin säilynyt. Nyt 45 vuotiaana ehdoton yläraja naisilleni on 30v (poikkeuksena siis poikkeuksellisen hyvin säilyneet/kauniit), olen oppinut arvostamaan kaunisihoista kiinteää vuorta vartaloa aivan eri tavalla. Nuori nainen voi olla varsin lihavakin ja silti todella himoittava, läskikin on jotenkin täydellisesti pakkautunut. Vanhemmat lihavat naiset ovat kauhistus, koska juuri läskeihin vetovoima vaikuttaa voimakkaimmin, lihakset pysyvät ylväinä läpi elämänsä, mutta kun suuret määrät läskiä venyttää ihoa niin se on yksinkertaisesti ällöttävää. Nuorilla iho ei ole vielä niin venynyt tai on elastinen ei kä näytä huonolta.

      Ottaakseni kantaa aloittajan viestiin minusta parhaimmat naiset ovat todellaki aloittajan ikähaarukassakin, mutta lisäisin tuohon vielä ihmisestä riippuen 5-8 vuotta eli 15-29 vuotiaat. Se on aivan mahtavaa näin vanhempanakin miehenä pidellä käsissään nuoria vaaleita pakaroita joita vähän levittämällä paljastuu se ihana pinkki luomakunnan lahja ja koskematon puhdas anus. Monet nuoret naiset taas ovat hulluna reilusti vanhempiin miehiin joiden elämänkokemus ja jutut ovat aivan eri luokkaa mitä ikäisillään. Miehen pitää kuitenkin pitää vartalonsa ehdottamasti kunnossa, sillä nuoret naiset eivät innostu lihavista elähtäneistä miehistä sen koommin kuin me rupsahtaneista naisista. Kyllä elämä on ihanaa.

    • immenkalvon poksautt

      Tytöt rupeaa rupsahtamaan 16 vuotiaina eli heti kun ovat laillisia,

    • Hetero aviomies

      Nuoren intialaismiehen pieni peppu edessäni, uhh nuuskaisu anuksesta, kielellä pyörittely.. uh, what an aroma

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      146
      10646
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3023
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2839
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1646
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1458
    Aihe