Kaikki luetaan luottamuksella.
Voit kirjoittaa viestisi tähän.
Laita viestiä Jumalalle
12
115
Vastaukset
- Moi Jumala
Moi Jumala. Oon nyt töissä. Ootko säkin? Mulla on kivaa, onko sullakin kivaa?
- tietääks ketää
tarviiin jeren puhelinnumeroo
- jippuvaa90
vai että oikein luottamuksella :) nooh mitäshän nyt sitte kysyisin hmm... pakko sanoo ei nyt tule ainankaan mieleen muuta ko miks tääl tapahtuu kaikkee greisii judanskei??
- jippuvaa90
vai että oikein luottamuksella :) nooh mitäshän nyt sitte kysyisin hmm... pakko sanoo ei nyt tule ainankaan mieleen muuta ko miks tääl tapahtuu kaikkee greisii judanskei??
- Viestiä
Hyvä Ukkosenjumala Thor, voisitko tehdä ensi kesästä täysin ukonilmattoman, että saan istua tietokoneella rauhassa pelkäämättä salamaniskua. Kiitos ja näkemiin.
- eki-seta
Mitä mä luulin et täält pääsee Narniaan!
- gfvgc
Mitä kuuluu?
- Artling
Huomenta Luoja,
nappasit ja tiedän sen.
Rakkaudella Artling
Ps. paistaa se tänäänkin - Anyonymoossi
Miks v*tussa luomakuntasi on täynnä viallisia kappaleita. Enkä puhu vammaisista
- aikalainen
Oi SINÄ SUURI ÄÄRETÖN VOIMA jonka osa myös mekin olemme, sillä olemmehan ilmentämässä voimaasi täällä ajassa ja aineessa, ajallinen elämämme on kuitenkin rajallista, jotein joudut ilmenemään fyysisten elämien ketjuna, alkaen esiasteelta, kwehittyen täydellisyyttä kohti. on kuitenkin tullut mutkia matkaan kohti täydellisyyttä.
Henkinen kehityksemme polkee paikallaan, aiheuttaen surta kärsimyst ja tuskaa ihmismielissä, joka ilmenee myös väkivaltana ja sotina.
Anna vihjeitä, että ymmärtäisimme oman tilamme, että miksi ja minkä vuoksi, olemme menneisyydessä tietämättämme, joutuneet tähän tilaan, jajautuneet paratiisitilasta ulos.
Jokaisen meidän on ymmärretävä oma tilamme, ja perisyntimme, jotta tuo paluu olisi mahdollista tuohon tilaan takaisin, jotta näin palaisimme tuohon normaallin maailmanjärjestykseen, jotta kärsimyksemme päättyisi, jarakkauden valo loistasi meistä kaikkialle - hiiuliheii
Moi jumala pesitkö hampaat kun menit nukkumaan?
- ali.en
Joo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774472Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112423- 1721595
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431486- 1241360
- 1191270
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721189Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81176- 661115
- 35966