Kaikki luetaan luottamuksella.
Voit kirjoittaa viestisi tähän.
Laita viestiä Jumalalle
12
131
Vastaukset
- Moi Jumala
Moi Jumala. Oon nyt töissä. Ootko säkin? Mulla on kivaa, onko sullakin kivaa?
- tietääks ketää
tarviiin jeren puhelinnumeroo
- jippuvaa90
vai että oikein luottamuksella :) nooh mitäshän nyt sitte kysyisin hmm... pakko sanoo ei nyt tule ainankaan mieleen muuta ko miks tääl tapahtuu kaikkee greisii judanskei??
- jippuvaa90
vai että oikein luottamuksella :) nooh mitäshän nyt sitte kysyisin hmm... pakko sanoo ei nyt tule ainankaan mieleen muuta ko miks tääl tapahtuu kaikkee greisii judanskei??
- Viestiä
Hyvä Ukkosenjumala Thor, voisitko tehdä ensi kesästä täysin ukonilmattoman, että saan istua tietokoneella rauhassa pelkäämättä salamaniskua. Kiitos ja näkemiin.
- eki-seta
Mitä mä luulin et täält pääsee Narniaan!
- gfvgc
Mitä kuuluu?
- Artling
Huomenta Luoja,
nappasit ja tiedän sen.
Rakkaudella Artling
Ps. paistaa se tänäänkin - Anyonymoossi
Miks v*tussa luomakuntasi on täynnä viallisia kappaleita. Enkä puhu vammaisista
- aikalainen
Oi SINÄ SUURI ÄÄRETÖN VOIMA jonka osa myös mekin olemme, sillä olemmehan ilmentämässä voimaasi täällä ajassa ja aineessa, ajallinen elämämme on kuitenkin rajallista, jotein joudut ilmenemään fyysisten elämien ketjuna, alkaen esiasteelta, kwehittyen täydellisyyttä kohti. on kuitenkin tullut mutkia matkaan kohti täydellisyyttä.
Henkinen kehityksemme polkee paikallaan, aiheuttaen surta kärsimyst ja tuskaa ihmismielissä, joka ilmenee myös väkivaltana ja sotina.
Anna vihjeitä, että ymmärtäisimme oman tilamme, että miksi ja minkä vuoksi, olemme menneisyydessä tietämättämme, joutuneet tähän tilaan, jajautuneet paratiisitilasta ulos.
Jokaisen meidän on ymmärretävä oma tilamme, ja perisyntimme, jotta tuo paluu olisi mahdollista tuohon tilaan takaisin, jotta näin palaisimme tuohon normaallin maailmanjärjestykseen, jotta kärsimyksemme päättyisi, jarakkauden valo loistasi meistä kaikkialle - hiiuliheii
Moi jumala pesitkö hampaat kun menit nukkumaan?
- ali.en
Joo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.704908Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113339Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j192574Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.561653- 471556
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441326- 941282
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2171037Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.71975IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51865