Kannattaa kiertää kaukaa kyseinen liike. Myivät vm 2011 Audi A4, joka oli rikki. Öljyt ei pysy sisällä. Kun olin 2 viikon päästä heihin yhteydessä ja kerroin, että öljyt ei pysy sisällä niin myönsivät vian, mutta sanoivat että ei kuulu heille, että on nyt mun ongelma.
Kuluttajasuojan kautta nyt asiaa viemässä eteenpäin. Helpommalla pääsisi, jos ei tollasia paskaliikkeitä olisi olemassa.
Facebookissa ryhmä tästä kyseistä liikkeestä missä saa jakaa mielipiteitä niiden toiminnasta.
https://www.facebook.com/autocentertamperekokemuksia?fref=ts
Tampereen Autocenter
11
716
Vastaukset
- Hesaanko sitten?
Vai niin.
- Kokemustakierräkaukaa
Tampereen autocentterissä epäluotettava palvelu. Myyjät puhuu suun täydeltä mitä mieleen vaan juonii.. Että tälläistä palvelua Tampereen autocentterissä
- Ottaistientoiseltapuolel
Samaa mieltä !!!
- Anonyymi
Tämä paska firma kannattaa kiertää kaukaa. On muuten myös kuluttaja.fi mustallalistalla.
- Anonyymi
Ei se ole firman syy että folkkari tekee noin huonoa kalustoa, ei tainnut olla yhtään toitsua myynnissä??🤯🤯🤯🤯
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole firman syy että folkkari tekee noin huonoa kalustoa, ei tainnut olla yhtään toitsua myynnissä??🤯🤯🤯🤯
Epärehellistä touhua Tampereen autocenterissä !!
- Anonyymi
No , joskus saa mitä tilaa, vaikkei sitä itse edes ymmärrä, karma kostaa.
- Anonyymi
Joo yksityinen saa aina mitä tilaa, ja ihan oikein, ei aina voi eikä kannata itkeä, neidit.
- Anonyymi
Ihan oikein että saatte omaa lääkettänne, siittäs saatte.
- Anonyymi
Firma pärjää paremmin ja laajenee koko ajan, huomattavasti paremmin kuin yksikään teistä kirjoittajista, mieti sitä ja miksi näin on , et tajua kuitenkaan, et todellakaan, sori.
- Anonyymi
Salmivirta yhtiöt Mänttä se jätkä Simo salmivirta ei anna kuittia tehdystä autohuollosta.Ei vaikka pyydetään.Se jätkä ottaa kaiken rahan omiin taskuihin ohi kassan.Eli kyseessä on verovilppi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897