Ostin Lidlistä uuden sadon perunoita mutta mitä hittoa? Uusia perunoita, jotka keitettäessä KUORIVAT ITSE ITSENSÄ! Siis LIDLin uusita perunoista IRTOAA KUORI omia aikojaan keitettäessä! Normaalilla keittoajalla, ei ylipitkällä! Ikinä en ole muiden kauppojen perunoilla nähnyt vastaavaa. En uusilla enkä vanhoila perunoilla.
ÄLÄ OSTA MONSANTON VILJELIJÖIDEN LIDLILLE MYYMIÄ GEENIMANIPULOITUJA PERUNOITA!
GMOnsanto! GMOnsanto!
LIDLin perunat KUORIUTUVAT ITSESTÄÄN!
17
312
Vastaukset
- äly hoi
Ja minkä ihmeen takia uudet perunat olisivat millään tavalla geenimanipuloituja?
- Se selitys
Avaaja on Magneettimedian (juutalaisvainon ja hömppähuuhaauskontojen levittäjä) ja Verkkomedian (Putinin rahoittama propagandakanava) lukija.
- GMOnsanto
Siksi, että Monsanto-niminen firma päättää nykyään kaikesta, mitä me saamme syödä! Se sanelee LIDLillekin ne ehdot, mitä voidaan ostaa, ja Monsanto-hirviö pakottaa LIDLin ostamaan GEENIMANIPULOITUJA PERUNOITA!
- No tuskin on
Se selitys kirjoitti:
Avaaja on Magneettimedian (juutalaisvainon ja hömppähuuhaauskontojen levittäjä) ja Verkkomedian (Putinin rahoittama propagandakanava) lukija.
koska juuri Magneettimedian ja Verkkomedian tyypithän nimenomaan ovat juuri niitä, jotka palvovat Lidliä Jumalana!
- Tuskin.
GMOnsanto kirjoitti:
Siksi, että Monsanto-niminen firma päättää nykyään kaikesta, mitä me saamme syödä! Se sanelee LIDLillekin ne ehdot, mitä voidaan ostaa, ja Monsanto-hirviö pakottaa LIDLin ostamaan GEENIMANIPULOITUJA PERUNOITA!
Peruna on helppo ja nopea kasvattaa, ja uudet perunat myydään pieninä. Joten missä välissä sitä geenimanipulaatiota tarvitsee? Varsinkin kun perunat ovat todennäköisesti kotimaisia, eikä täällä mitään GMO hommia harrasteta.
- GMOnsanto
Tuskin. kirjoitti:
Peruna on helppo ja nopea kasvattaa, ja uudet perunat myydään pieninä. Joten missä välissä sitä geenimanipulaatiota tarvitsee? Varsinkin kun perunat ovat todennäköisesti kotimaisia, eikä täällä mitään GMO hommia harrasteta.
Kyllä harrastetaan, koska mitenkään muuten sinä et voi selittää sitä, että vain LIDLin perunat kuorivat itse itsensä! Se on geenimanipulaatioita, ja ilmeisesti LIDL ostaa Monsanton sopimusviljelijoiden geenimanipuloituja perunoita.
MONSANTON HIRMUVALTA ON PYSÄYTETTÄVÄ! - Jyväjemmarin poika
GMOnsanto kirjoitti:
Kyllä harrastetaan, koska mitenkään muuten sinä et voi selittää sitä, että vain LIDLin perunat kuorivat itse itsensä! Se on geenimanipulaatioita, ja ilmeisesti LIDL ostaa Monsanton sopimusviljelijoiden geenimanipuloituja perunoita.
MONSANTON HIRMUVALTA ON PYSÄYTETTÄVÄ!Kuules, minun kotitilallani ilmiö ei ole ollenkaan harvinainen. Peruna kuoriutuu itsekseen tietyissä olosuhteissa. Emme osaa geenejä itse manipuloida ja siemenperuna on tietääkseni ollut aina omaa tuotantoa ja kellarissa idätettyä. Mieti nyt hörhö vähän mitä täällä kirjoittelet.
- NWO Peruna
Se johtuu ihan Niburun vetovoimasta.
Kemikaalivanat saa myös Perunat kuoriutumaan.
Mutta sehän on vaan hyvä. Säästyy kuorimisen vaiva.- [:]
[:]
- Monsanto,
[:] kirjoitti:
[:]
Lidlin hovihankkija.
- Poltatko taas ?
Tuollaista se Kannabis sitten teettää...
Hohhoijaa...- 3Timo
Joo mä kallistuin kans ton saman diagnoosin puolelle! :/
- bbfbfndnfnfllffl
[:]jauhoisat lajikkeet tekee juuri noin[:]
- Kiitos tiedosta,
en enää koskaan asioi Lidlissä! Onneksi vieressä on Siwa - se vähän parempi lähikauppa!
- 3Timo
Eksoo ikinä enne uusii pottui syöny!?!
Niihä niist AINA irtoo, ku niis on nii onnettomat ne kuoret!
PS: ja ainaki tän kylän liiderin potut o iha kotimaista disainia, et jos sä oot löytäny jostai GMO-pottui, ni me poliisin pakeille!
Niitä ei saa EU alueella myyä ku Itävallassa! - haluan luomua
En nyt ota kantaa tuohon muuten kuin siten että minäkin olen
todennut osan perunoista käyttäytyvän omituisesti,
vesi ikäänkuin pääsee kuoren sisään ja kuori on ryppyinen,
ja irtoaa kerralla,peruna on keskeltä omituisen valkoinen ja
maistuu pahalta, tämä vain joissakin perunoissa, mutta haluni syödä
perunoita on kadonnut tuon seurauksena.
Ostan muuten perunani K-kaupasta.
Itse epäilen että perunoita lannoitetaan liikaa tai kyseessä on
jokin sairaus, vaikuttaako tuo perunoiden peseminen noin,
en tiedä mutta jotain on pielessä.- Jep.
Ihme juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1212306
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten4252170Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?971186Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?13975- 44804
Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.34800Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi109776Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!15774Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte166706Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan
Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti32699