Uudet maajussit julkaistu

Naisasialooseri.

25

273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies.

      Kyllä se jonkun läskin naisen saa. Onhan sillä maatila ja omaisuutta joten kyllä joku akka senkin haluaa.

    • Katsoin tuon läpi ja melkein voisi laittaa kirjeen yhdelle noista naisista menemään, mutta kun tarkemmin luki hänen tietojaan niin jää kyllä lähettämättä. Katsellaampa sit kuin paljon kirjeitä se sit saa veikkaan että satoja :)

      • kylmästä lämpimään

        Arvaan, että Kreikan matka 3 kk yksin oli syysi jättää lähettämättä :)


      • Naisasialooseri.
        kylmästä lämpimään kirjoitti:

        Arvaan, että Kreikan matka 3 kk yksin oli syysi jättää lähettämättä :)

        Siellähän se on ollut nussituttamassa kiimavittuaan paikallisilla tummilla panotohtoreilla


    • ätmi

      Mikko on 192 cm. Kyllä tommonen jättiläinen varmasti jonkun löytää.

    • Hmmm...

      En ole ikinä katsonut sitä ohjelmaa, mutta mukava, että maallakin asuvilla miehillä on mahiksia tällaisen ohjelman myötä. Vaikkei landemies ohjelmassa olisikaan, nostanee ohjelma yleistä mielenkiintoa maajusseja kohtaan.

      Te kaupunkilaiset ette voi kuvitellakaan, miten hankalaa voi monen syrjässä asuvan miehen olla saada seuraa.

    • rakastuin <3

      Tuossahan on yksi oikein ylikomea kiiltokuvamieskin mukana. Ainakin kuvan perusteella.Siis Tommi.

      • Naisasialooseri.

        Minäkin veikkaan, että Tommi ja Kimmo, jolla on lävistys, kaulakoru ja geelitukka tulevat saamaan noin 80% kirjeistä, mikä taas kertoo karua kieltään siitä totuudesta että naiset kiinnostuvat samoista miehistä. Myöskin rumat naiset suuntaavat kirjeensä heille eivätkä oman tasoiselleen Mikolle

        Saamme taas yhden Tinder-testin kaltaisen julkisen todistuksen yhdelle markkina-arvoteorian perusteeseistä eli sen, että naisten kiinnostus ja sitä kautta seksi jakautuu erittäin epätasaisesti miesten kesken.

        Ihan samalla tavalla kuin muutama vuosi sitten komein mies eli Jarkko sai yli 300 kirjettä ja ATM Ari-Ville taisi saada alle kymmenen ja on ilmeisesti vieläkin naiseton.Muistattehan heidät, loistavia arkkityyppejä todellisuudesta, jotka MAT esittelee.

        Ihme, ettei Laasanen ottanut ilmiöön mitään kantaa blogissaan. Sehän olisi ollut hänelle täydellinen todiste MAT:n paikkaansapitävyydestä, jolla olisi voinut lyödä vasten kasvoja hänen blogissan pyöriviä MAT:n kieltäjiä, pääasiassa naisia, vastaan.


    • morsianehdokas

      Teoriassa voisin kuvitella laittavani kirjettä jollekin sellaiselle, joka asuisi 2 h ajomatkan päässä PK-seudusta. En vaan missään tapauksessa haluaisi mihinkään kuvauksiin ja telkkariin.

      Missäköhän vaiheessa tulisi videoviestit? Niistä näkisi ulkonäköä, puhetta ja yleisolemusta paljon paremmin kuin pelkistä monta vuotta vanhoista yksittäisistä kuvista.

    • Nainen 25

      Komeita naisia ja miehiä.

    • Näin on marjat

      Eipä maalaismies juuri muuten tunnu kiinnostavan naisia. Vasta kun hänestä tulee halpa tv-julkkis, alkaa hameväki innostua.

      En yleensä ivaa naisia, mutta tässä kohtaa pitää todeta, että ovat vähintään yhtä yksinkertaista väkeä kuin miehet.

    • lottamari<3

      Jaksaako joku oikeasti seurata tuollaista soopaohjelmaa telkusta, jossa noiden vuorosanat ja kaikki jutun käänteet on jo etukäteen sovittu.

    • ikoo

      Juhanilla on vielä huonoNpi tilanne. 170cm, inssi, ei seurustelua takana. Liekö vielä poikuuskin tallella.

      • Naisasialooseri.

        Näköjään kyllä, lukaisin Juhanin esittelyn tarkemmin. Hän on todellakin pieni, hintelä, vaalea haalea mies. Ulkonäöstä ei löydy yhtään mitään maskuliinista, joka saisi elukan kiimavitun märkimään. Ja pistän myös pääni pantiksi, että hän ei ikinä kohottaisi sormeakaan naista vastaan, toisin kuin nämä aggressiiviset panokarjut, joiden tekosista saamme lehdestä lähes joka viikko lukea.

        Hän myös kertoo olevansa rauhallinen ja harkitsee tarkoin ennen kuin tomii, mitään spontaania ja yllätyksellistä on siis turha odottaa. Tylsää tavallista arkea vain.

        Hän myös kuvailee itseään kunnolliseksi ja sitä hän kyllä 100% varmasti on. Tuskin on syyllistynyt edes parkkisakon ottamiseen.


      • Jii007

        Luultavasti on poikuus tallella. Ei siellä maalla varmaan lutkat käy pahemmin itseään panetuttamassa. Kuvailee itseään kunnolliseksi, avuliaaksi ja pieneksi. Siinä on jo kolme sellaista piirrettä joista nykynaiset valitettavasti eivät liiemmin innostu. Varmaan kuitenkin saa muutaman kirjeen hiirulaisilta tai epätoivoisilta naisilta. Toivon kuitenkin, että Juhani löytää sen hyvän ja arvostavan naisen elämäänsä joko ohjelman kautta tai muuten. Valitettavasti hyvät ja miestä oikeasti arvostavat naiset on aika vähissä.


      • Ikisinkku M

        Jo tuossa esittelytekstissä tosiaan joko Juhani tai sen laatija tekevät kyllä parhaansa jotta kukaan nainen ei vaan turhaan kirjoittaisi:

        "Juhani asustaa kotitilallaan samaa pihapiiriä vanhempiensa kanssa, jotka vielä auttelevat päivän askareissa. Kauniissa pihapiirissä on kaksi taloa, joista toinen on tarkoitus remontoida Juhanille ja tulevalle puolisolle omaksi kodiksi."

        Varmaan tosi innostava ajatus asua samassa pihapiirissä appivanhempien kanssa, täytyy olla aika epätoivoinen semmoisen joka siihen lähtee.

        "Juhani punnitsee sanansa tarkkaan. Hän on fiksu ja harkitsevainen luonne. Juhani tuntuu pohtivan asiat valmiiksi ennen kuin toimii."

        Onko nuo muka tarkoitettu joksikin kehuksi? Naisillehan nuo tuntuu toimivan inhokkeina kun ei ole sitä jännävärinää.


      • 13+8
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Jo tuossa esittelytekstissä tosiaan joko Juhani tai sen laatija tekevät kyllä parhaansa jotta kukaan nainen ei vaan turhaan kirjoittaisi:

        "Juhani asustaa kotitilallaan samaa pihapiiriä vanhempiensa kanssa, jotka vielä auttelevat päivän askareissa. Kauniissa pihapiirissä on kaksi taloa, joista toinen on tarkoitus remontoida Juhanille ja tulevalle puolisolle omaksi kodiksi."

        Varmaan tosi innostava ajatus asua samassa pihapiirissä appivanhempien kanssa, täytyy olla aika epätoivoinen semmoisen joka siihen lähtee.

        "Juhani punnitsee sanansa tarkkaan. Hän on fiksu ja harkitsevainen luonne. Juhani tuntuu pohtivan asiat valmiiksi ennen kuin toimii."

        Onko nuo muka tarkoitettu joksikin kehuksi? Naisillehan nuo tuntuu toimivan inhokkeina kun ei ole sitä jännävärinää.

        Täysin normaali tilanne maalla tuo, kaikissa maajussi-ohjelmissa osa jää asumaan samaan pihapiiriin. Ennen vanhaan kaikki maalla tekivät niin. Sehän riippuu täysin appivanhemmista onko hyvä asia vai ei. Jos lapsia siunaantuu yleensä hyvä, niin lapsenvahditkin on lähellä.


      • Ikisinkku M
        13+8 kirjoitti:

        Täysin normaali tilanne maalla tuo, kaikissa maajussi-ohjelmissa osa jää asumaan samaan pihapiiriin. Ennen vanhaan kaikki maalla tekivät niin. Sehän riippuu täysin appivanhemmista onko hyvä asia vai ei. Jos lapsia siunaantuu yleensä hyvä, niin lapsenvahditkin on lähellä.

        Ennenvanhan se oli varmaan yleisempää juu ja ihan ymmärrettävääkin mutta nykypäivänä luulisi molemminpuolin oman rauhan vuoksi olevan hyvä ettei ihan samassa pihassa asustella. Aika ihana pitäisi naisen olla jotta itse suostuisin vastaavanlaiseen järjestelyyn ja menisin appivanhempien kanssa samaan pihaan asumaan, tuntuisi että on jatkuvan tarkkailun alla ja jonkinlainen palkaton renki koko suvulle.


      • maajussitar.
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Ennenvanhan se oli varmaan yleisempää juu ja ihan ymmärrettävääkin mutta nykypäivänä luulisi molemminpuolin oman rauhan vuoksi olevan hyvä ettei ihan samassa pihassa asustella. Aika ihana pitäisi naisen olla jotta itse suostuisin vastaavanlaiseen järjestelyyn ja menisin appivanhempien kanssa samaan pihaan asumaan, tuntuisi että on jatkuvan tarkkailun alla ja jonkinlainen palkaton renki koko suvulle.

        Olen nähnyt oikein toimivia tällaisia pihapiirejä maalla, joissa kaksi sukupolvea asuvat naapurissa. Kyllä me maajusseista kiinnostuneet olemme tällaiseen valmiina, se on oikeastaan ihan olettamus, että appivanhemmat asuvat lähellä. Tiedän myös monia pariskuntia, joissa mies on muuttanut samaan pihaan appivanhempien kanssa ja oikein hyvin toimii. Kyllä ne kaupunkilaissuhteet paljon nopeammin päättyvät ja riitaantuvat.

        Juhani vaikutti minusta noista kivoimmalta. En vain halua tv-ohjelmaan.


    • --------------------

      Naisten taso on noussut lisääntymiskelpoisempaan suuntaan. Enää ei ole niitä 60v muumioita niin kuin takavuosina.

    • Ikisinkku M

      Tatuoitu nainen kyllä nosti hymyn huulille :D

      • ????

        Uskotko hänen olevan periaatteen miehen äiti?


      • voisi olla..
        ???? kirjoitti:

        Uskotko hänen olevan periaatteen miehen äiti?

        Kertoiko nainen jossain, että poika itkeskelee omassa huoneessa, kun äidillä on vientiä ja hän näkee pahoja unia jyystärikarjuista? Nyt painajaiset kyllä pahentuvat entisestään, kun sulhasehdokkaat tulevat jonossa taistelemaan äidistä.


      • haluu haluu

        Niin minullekin. Nätti likka!


      • Ikisinkku M
        ???? kirjoitti:

        Uskotko hänen olevan periaatteen miehen äiti?

        niin no nyt kun lukaisin sen nsisen esittelytekstin se "Poikani Teemu" kyllä myös on aika huvittava muttei voi olla periksen äiti kun on ollut naimissa poikansa saadessaan, perishän käsittääkseni on yhden yön jännärakkauden hedelmä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe