Kun USA ja NATO menettivät Krimin, Mustanmeren ja osan Ukrainaa Venäjälle, ensimmäisenä USA ja sen sotilasliitto NATO pistivät kovan kovaa vastaan. USA kielsi amerikkalaisten hampurilaisravintoloiden toiminnan Krimillä.
USA:n ja NATOn taloudellisen sodankäynnin kenraalit eivät ymmärtäneet, että kärsijänä oli amerikkalainen hampurilaisyrittäjä ja USA:n talous.
Nyt Venäjä on sitten aikansa katsellut USA:n ja NATOn hampurilaisuhoa tehnyt siirtonsa:
Venäjän viranomaiset tekevät tarkastuksia McDonald's-ravintoloihin eri puolilla Venäjää ja ovat jo sulkeneet 4 Moskovassa sijaitsevaa McDonald'sin ravintolaa.
Venäjälle USA:n ja NATOn kenraalien aloittama hampurilaissota passaa. Venäläisten rahat pysyvät Venäjällä ja Venäjä pääsee siististi eroon amerikkalaisesta roskaruuasta.
Venäjä on voittamassa USAn ja NATOn hampurilaissodankin
500
1288
Vastaukset
- Kovat piipussa
USAn ja Naton kovin ase Ukrainan kriisissä on ollut amerikkalaisten hampurilaisten kielto Krimillä ja Naton pääsihteeri Rasmussen televisiossa.
- Tiltu valehtelee!
Moskovan tiltun tarinoissa on muutama perusvirhe:
- Krimillä ei mäkkäriketjua suinkaan kieltänyt "USA" vaan mäkkäriketju itse!
- jos Venäjä vaiukeuttaa ketjunbtoimintaa mannervenäjällä niin ketju saattaa vetääytyä maasta ja Venäjän suuret kaupungit ovat sitten ainoat paikat, joissa tätä palvelua ei ole. Itse venäläiset eivät saa vastaavaa ketjua aikaiseksi!
"Itselleen sika kiusaa tekee kun kaukalonsa kaataa"!- heselle bisnestä
Mäkkäreiden poistuminen Venäjän markkinoilta on mahdollisuus vaikka Heselle. Kun yksi vedetään pois juurineen niin kaksi rikkaa tulee tilalle :)
- Hampurilaissaarto
Niinistö ja Stubb sen tietävät, jos me annetaan löysiä Venäjälle niin USA ja sotilasliitto NATO määrää Suomen hampurilaissaartoon.
- Kantsii miettii
Kantsuu varmaan ekaks miettiä kuin toimia jos sotilasliitto NATOn taloudellisen sodankäynnin jenkkikenraalit käskevät meitä lyömään vasaralla polveen jotta Venäjä kärsisi tai jos ne kieltää suomalaisen saunan Venäjällä.
- God bless hampurilai
Ei muuta kuin hampurilaiset piippuun!
- Suu auki
USAn ja NATOn taloudellisen sodankäynnin yksikkö on ihan ihmeissään kun Mc'Donaldsin johto itkee taloudellisia tappioitaan.
- Good grief
Usan ja Naton kenraalit eivät voineet kuvitellakaan, että McDonalds kärsii.
- NATOn aseet
USAlla ja NATOlla on omaperäinen taistelutaktiikka, kieltää amerikkalaisilta hampurilaisten myynti Krimillä.
USAn ja NATOn kenraalit eivät kerro, miten hampurilaiskielto ratkaisee Ukrainan kriisin tai kaataa Venäkän?.
Seuraavaksi USAa NATO voisivat kokeilla kirltää amerikkalaisilta yrityksiltä purukumin ja popcornin myynti Ktimillä ja NATO-mailta voisi kieltäävaikka perunasalaatin myynti Venäjällä.- puupääää
opetele eds kitjottamaan
- Tiltu valehtelee!
- jos Venäjä vaiukeuttaa ketjunbtoimintaa mannervenäjällä niin ketju saattaa vetääytyä maasta ja Venäjän suuret kaupungit ovat sitten ainoat paikat, joissa tätä palvelua ei ole. Itse venäläiset eivät saa vastaavaa ketjua aikaiseksi!
"Itselleen sika kiusaa tekee kun kaukalonsa kaataa"! - Hampurilaisaivot
Mikä mahtoi olla USA:n ja NATOn kenraalien aivoitus kieltää amerikkalaisilta yrityksiltä hampurilaisbisnes Krimillä.
Nyt amerikkalaiset yritykset sitten kärsivät mutta Venäjä, rupla, venäläiset eivät ole moksiskaan eikä Ukrainan kriisi ole hampurilaiskiellon takia muuttunut mitenkään.- Maista sinäkin
Telkkarissa näytettiin, kuinka Krimin harvat turistit harmittelivat, ettei McDonaldsiin enää päässyt Putinin pakotteiden vuoksi. Tosin eipä sillä ole väliä, koska Krimillä ei voi käyttää minkäänlaisia luottokortteja.
- Tiltu valehtelee!
jos Venäjä vaikeuttaa ketjun toimintaa mannervenäjällä niin ketju saattaa vetäytyä maasta ja Venäjän suuret kaupungit ovat sitten ainoat paikat, joissa tätä palvelua ei ole. Itse venäläiset eivät saa vastaavaa ketjua aikaiseksi!
"Itselleen sika kiusaa tekee kun kaukalonsa kaataa"!
- Nato pallo hukassa
Mitä järkeä että Usan armeija ja Nato kieltää omien kansalaistensa bisnekset Kun ne ei uskaltanu alkaa sotaan Venäjää vastaan niin olisi edes heittänyt hampurilaisilla
- Tiltu valehtelee!
Nato ei puolustusjärjestönä kiellä yhtään mitään!
Mäkkäriä ei kukaan ole määräillyt vaan se on tehnyt itse omat päätöksensä!
MIKSI Naton olisi pitänyt sotia Venäjän kanssa? Se jää Moskovan tiltulta aina kertomatta!
- Ei mene jakeluun
Usan ja Naton taloudellisen sodankäynnin kenraalit ovat telkkarissa kuin puulla päähän lyötyjä kun saivat kuulla, että amerikkalaiset hampurilaisyrittäjät kärsivät taloudellisia tappioita Venäjäpakotteiden vuoksi.
- Neuvostovastainen
Ai hitto, en tiennytkään että Venäjä on vallattu.
Moskovan Mäkkärit kävi sulkemassa lauma aseistautuneita poliiseja "terveystarkastuksen" nimissä. Tiltun mielestä he olivatkin NATO:n joukkoja Moskovassa. - Tiltu valehtelee!
Venäjän myynti on hampurilaisliikkeille täyttä nappikauppaa, jolla ei ole merkitystä!
- Kun ei oo järkee
Usa ja Nato luulivat olevansa viisaita ja ovelia kun kielsivöt amerikkalaisten hampurilaisravintoloiden toiminnan Krimillä.
Ainoat häviäjät olivat amerikkalaiset yrittäjät. Nyt Venäjä sulkee jo amerikkalaisia MacDonalseja Venäjällä.- Venäjä jäi vaille,,
USA ei ole asettanut minkäänlaisia kieltoja mäkkäreille. Ketju veti itse pois myymälänsä Krimiltä! Nato taas ei järjestönä edes voi mitään kieltoja millekään määritellä!
"Ainoat häviäjät olivat amerikkalaiset yrittäjät. Nyt Venäjä sulkee jo amerikkalaisia MacDonalseja Venäjällä."
Mäkkäri-ketjulle ei Venäjän myynnillä ole mitään merkitystä. Suurimmat häviäjät ovat tietenkin Venäjän kuluttajat, koska Venäjä itse ei vastaavan tasoista ketjua saa aikaiseksi!
- Näkymättömii
Sehän ois riittäny et Usa, Nato ja Eu olis sanonut vaan että amerikkalaiset hampurilaiset on näkymättömii et niitä ei voinostaa eikä syödä.
- Pullamössökenraalit
USA:n armeijan ja NATOn Taloudellisen sodankäynnin osaston kenraaleille kukaan ei ollut kertonut, että kun oma yritystoiminta loppuu ja lakkautetaan myös tulot loppuvat.
- Tiltu valehtelee!
USA ei ole asettanut minkäänlaisia kieltoja mäkkäreille. Ketju veti itse pois myymälänsä Krimiltä! Nato taas ei järjestönä edes voi mitään kieltoja millekään määritellä!
"Ainoat häviäjät olivat amerikkalaiset yrittäjät. Nyt Venäjä sulkee jo amerikkalaisia MacDonalseja Venäjällä."
Mäkkäri-ketjulle ei Venäjän myynnillä ole mitään merkitystä. Suurimmat häviäjät ovat tietenkin Venäjän kuluttajat, koska Venäjä itse ei vastaavan tasoista ketjua saa aikaiseksi! - Ei kun ei kun ei
McDonaldsin johto yrittää selittää USAn armeijan ja NATOn taloudellisen sodankäynnin kenraaleille, että kun McDonalds-hampurilasravintola suljetaan Venäjällä, Venäjä ei kärsi siitä vaan ennen muuta McDonals-yhtiö.
Kenraalit eivät tunnu ymmärtävän McDonaldsin johtoa.
Venäjän viranomaiset ovat sulkeneet viidennen McDonalds-hampurilaisravintolan maassa. Viides suljettava hampurilaisravintola sijaitsi Jekaterinburgissa.- Satusedän tarinat
Asia selvä. Venäjä tottelee nöyrästi amerikkalaisia kenraaleja. Siinäpä Tiltun viesti tiivistettynä.
- Kenraalit kuutamolla
USAn ja NATOn taloudellisen sodan kenraalit olivat täysin puulla päähän lyötyjä kun McDonald'sin johtaja esitti kenraaleille, että yhtiön maine kärsii ja saa aikaan taloudellisia tappioita Venäjä-pakotteiden aiheuttamista sulkemisista kun Venäjä perustaa sulkemiset MCDonald's hampurilaisravintoloiden ja hampurilaisten huonolla hygienialla ja epäterveellisyydellä.
- Satusedän tarinat
Eli Venäjä sulkee ravintoloita USA:n kenraalien tahdosta? Höpö höpö, kyllä se ihan omaa Venäjän soppaa on. Mahtaa moskovalaisteiniä kiinnostaa, kun viikkorahoilla oli tarkoitus mennä Mäkkäriin mutta tilalle saa vain kaalisoppaa.
- Tiltu valehtelee!
Mäkkäri-ketjulle ei Venäjän myynnillä ole mitään merkitystä. Suurimmat häviäjät ovat tietenkin Venäjän kuluttajat, koska Venäjä itse ei vastaavan tasoista ketjua saa aikaiseksi! - Mites tässä nyt näin
Venäläinen oikeusistuin on määrännyt yhden McDonald'sin ravintolan suljettavaksi 90 päivän ajaksi. Ravintola sijaitsee Moskovassa.
- Turha luulo:-)
Venäläinen oikeusistuin voi määrätä vaikka kaikki McDonald'sin ravintolat suljettavaksi , jolloin asiasta kärsivät Venäjän kuluttajat ja venäläiset työntekijät. Mäkkäriketjulle ei Venäjän myynnillä ole merkitystä!
- Jo on kovaa
Kun hampurilasisota ei tuonut tulosta muuta kuin amerikkalaiset yritykset kärsivätpersettä niin nyt USA, NATO, EU kieltää omiltaan venäläisen kaviaariln, venäläisen vodkan ja Venäjän timantit.
- Sika ja kaukalo
Mitään ampurilaissotaa ei ole edes olemassa. Mäkkäri sulki itse Krimin toimipisteet.
JOS Venäjä sulkee KAIKKI McDonald'sin ravintolat, niin asiasta kärsivät Venäjän kuluttajat ja venäläiset työntekijät. Mäkkäriketjulle ei Venäjän myynnillä ole merkitystä!
Venäjä ampu vain omaan jalkaansa, koska sillä ei ole kykyä tai taitoa saada vastaavan tasoista ketjua itse aikaiseksi!
- On se niin kurjaa
On se kurjaa kun venäläiset voivat syödä kaviaaria, juoda votkaa ja ostella timantteja, mutta NATO- ja EU-maiden kansalaiset eivät voi kun USAn, NATOn, EUn talouspakotesodan kenraalin mukaan Venäjä pitää saada kärsimään.
- iltulla on kurjaa?
Voi Tiltu-parka kun olet tyhmä!
Oletko nyt siinä uskossa, että Euroopassa ei ole laisinkaan vodkaa, timantteja tai kaviaareja? JOKA maa tekee vodkaa! Myös Suomi!
Puhuisit edes venäläisistä tuotteista niin lauseessasi olisi edes järjen hiven!
Propagandamiehenä olet surkea esitys!
- Kuka paskastatykkää
Heh heh heh suomalainen vodka ja virolainen kaviaari ja norjalaiset timantit, heh heh heh
- Tiltulla on kurjaa
Ovat vodka, kaviaareja ja timantteja. Jos ne eivät sinulle kelpaa niin mitäs siitä. MUTTA turha väittää, ettei niitä ole Euroopassa!
- Venäjä voitti
Venäjä voitti jo hampurilaissodan. McDonalds tekee jo tappiota Venäjällä ja on Obaman kimpussa idioottimaisen hampurilaiskiellon takia.
- Venäjä hävisi
Mitään hampurilaissotaa ei ole edes olemassa. Mäkkäri sulki itse Krimin toimipisteet.
JOS Venäjä sulkee KAIKKI McDonald'sin ravintolat, niin asiasta kärsivät Venäjän kuluttajat ja venäläiset työntekijät. Mäkkäriketjulle ei Venäjän myynnillä ole merkitystä!
Venäjä ampu vain omaan jalkaansa, koska sillä ei ole kykyä tai taitoa saada vastaavan tasoista ketjua itse aikaiseksi! - Hampurilaisheittoa
Usalla ja Natolla ei ole enää muuta keinoa kun yrittää heittää itäukrainalaisia aluejoukkojen sotilaita hampurilaisilla, mutta sekään ei ole helppoa kun Venäjä on sulkenut McDonaldseja ja Usa, Nato, EU amerikkalaisia burgereita Venäjällä.
- Voi Tiltua
Kalinkan sävelellä: "Kaalisoppa, kaalisoppa..." Muuta kun Venäjällä ei ole kohta tarjolla, ja siinä saattaa nuorisolla tulla hampurilaista ikävä, vai mitä Tiltu?
- Venäjä hävisi
Mitään hampurilaissotaa ei ole edes olemassa. Mäkkäri sulki itse Krimin toimipisteet.
Venäjä ampu vain omaan jalkaansa, koska sillä ei ole kykyä tai taitoa saada vastaavan tasoista ketjua itse aikaiseksi!
- Nami Nami
Venäjän vastapakotteet ja McDonaldsin sulkemiset purevat:
McDonalds on jäänyt kiinni USAssa ihmislihan käytöstä hampurilaisissa. - Mitähän lihaa
Onkohan se USA ja NATOn sotilaiden lihaa, Pentagonin palkkaamien yksityisten palkkasotureiden lihaa vai USAn syrjittyjen mustien lihaa.
- Pakotteet purevat
Kun McDonaldsit kärvistelevät Venäjä- pakotteissa ja laittavat jo ihmislihaa hampurilaisiin niin Italia myy halpaviiniä luksusviininä, tosin vaikka viinikauppa Venäjälle on pakotteiden takia kärsinyt niin väärennetyt viinit on myyty etupäässä USAhan.
- Venäjä hävisi
Venäjä ampu vain omaan jalkaansa, koska sillä ei ole kykyä tai taitoa saada vastaavan tasoista ketjua itse aikaiseksi!- Satusedän tarinat
Tiltu taitaa vain muistella Pietarissa sodanaikaista Leningradin piiritystä. Ihmissyöntihän oli silloin tavanomaista. Muutoin tuo ihmislihajuttu on jopa hänen jutuissaan pohjanoteeraus.
- Ihmisburgereita
Venäjä oli ihan oikeassa sulkiessaan McDonaldseja vastapakotteina vedoten puutteelliseen hygieniaan.
- Satusedän tarinat
Niin, onhan se surkeaa jos venäläiset työntekijät eivät osaa hoitaa edes Mäkkäriä hygieenisellä tavalla.
- Venäjä hävisi
Venäjä ampu vain omaan jalkaansa, koska sillä ei ole kykyä tai taitoa saada vastaavan tasoista ketjua itse aikaiseksi! - Ihmislihaa salaa
McDonalds yritti varmaankin salakuljettaa ihmislihaa omiin Venäjän burgereihinsa ennen kuin Venäjä sulki ne.
- Venäjän uroteko
Paljastiko venäläiset Mc'Donaldsien ihmislihan.
Se oli uroteko.- Satusedän tarinat
Kylläpä Tiltu on pahasti sekaisin.
- Venäjä hävisi
Venäjä ampu vain omaan jalkaansa, koska sillä ei ole kykyä tai taitoa saada vastaavan tasoista ketjua itse aikaiseksi! - Ei ihmislihaa
Venäjä ei hyväksy imislihahampurilaisia vaan se sulki McDonaldseja Venäjällä.
- Venäjä hävisi
Venäjä ampu vain omaan jalkaansa, koska sillä ei ole kykyä tai taitoa saada vastaavan tasoista ketjua itse aikaiseksi!- Satusedän tarinat
Annan ystävällisen neuvon. Väitteet ihmislihan tarjoamisesta Mäkkärissä täyttävät Suomessa rikoksen tunnusmerkistön, ja jos herjauksen kohteeksi joutunut yritys asianomistajana tekee rikosilmoituksen, saa poliisi kirjoittajan selville. Tällaisissa tapauksissa oikeus määrää yleensä korvauksia, ja uskoisin suuryrityksellä olevan merkittävästi enemmän resursseja käräjöintiin, kuin yksittäisellä nettiprovoilijalla. Nyt seuraa se neuvo: lopeta hyvissä ajoin perättömien väitteiden esittäminen.
- McDonalds-ihmislihaa
Satusedän tarinat kirjoitti:
Annan ystävällisen neuvon. Väitteet ihmislihan tarjoamisesta Mäkkärissä täyttävät Suomessa rikoksen tunnusmerkistön, ja jos herjauksen kohteeksi joutunut yritys asianomistajana tekee rikosilmoituksen, saa poliisi kirjoittajan selville. Tällaisissa tapauksissa oikeus määrää yleensä korvauksia, ja uskoisin suuryrityksellä olevan merkittävästi enemmän resursseja käräjöintiin, kuin yksittäisellä nettiprovoilijalla. Nyt seuraa se neuvo: lopeta hyvissä ajoin perättömien väitteiden esittäminen.
Älä sinä everstiluutnantti juhkaile ja auha pskaa. Oletsä duunissa McDonaldsillakin vai mistä pipo kiristää.
McDonalds jäi kiinni ihmislihahampurilaisista. McDonalds hampurilasravintola tarjoaa ihmislihaa hampurilaisissaan.
Venäjällä oli hyvä syy sulkea McDonaldsit Venäjällä. - Älä uhkaile evlut.
Herra everstiluutnantti SatusetäTiltuTuhksamunaKylähulluHullu.
Amerikkalainen McDonalds-hampurilaisravintolaketju, joita ravintoloita Venäjä on sulkenut, on jäänyt kiinni ihmislhan tarjoamisesta. - Satusedän tarinat
McDonalds-ihmislihaa kirjoitti:
Älä sinä everstiluutnantti juhkaile ja auha pskaa. Oletsä duunissa McDonaldsillakin vai mistä pipo kiristää.
McDonalds jäi kiinni ihmislihahampurilaisista. McDonalds hampurilasravintola tarjoaa ihmislihaa hampurilaisissaan.
Venäjällä oli hyvä syy sulkea McDonaldsit Venäjällä.En ole tiennytkään, että everstiluutnantti on hampurilaisravintolan työntekijän ammattinimike. Ystävällinen neuvo sinulle oli tarkoitettu myös sellaiseksi. Ystävällisyys on ilmeisesti sinulle tuntematon mielentila. Väitteesi on täysin perätön, et pysty sitä mitenkään todeksi osoittamaan. Mietihän, miten käy, jos joku laitaa McDonaldsille sähköpostia kysyen "onko totta että harrastatte ihmissyöntiä kuten tällä keskustelupalstalla väitetään yhden kirjoittajan toimesta..."
- McDon. myy ihislihaa
En ole tiennytkään, että everstiluutnantti on hampurilaisravintolan työntekijän ammattinimike. Ystävällinen neuvo sinulle oli tarkoitettu myös sellaiseksi. Ystävällisyys on ilmeisesti sinulle tuntematon mielentila. Väitteesi on täysin perätön, et pysty sitä mitenkään todeksi osoittamaan. Mietihän, miten käy, jos joku laitaa McDonaldsille sähköpostia kysyen "onko totta että harrastatte ihmissyöntiä kuten tällä keskustelupalstalla väitetään yhden kirjoittajan toimesta..."
McDonalds on jäänyt kiinni ihmislihasta.
Sitä ei sotilasarvosi nyt muuksi muuta. - Satusedän tarinat
McDon. myy ihislihaa kirjoitti:
McDonalds on jäänyt kiinni ihmislihasta.
Sitä ei sotilasarvosi nyt muuksi muuta.Et näköjään ymmärtänyt, tai halunnut ymmärtää mitään.
- Tiltu valehtelee!
Venäjä ampu vain omaan jalkaansa, koska sillä ei ole kykyä tai taitoa saada vastaavan tasoista ketjua itse aikaiseksi! - McDonalds ihmisliha
Herra everstiluutnantti Mcdonalds-hampurilaisyhtiö on jäänyt kiinni ihmislihan myymisestä asiakkaille hampurilaisissa.
Sitä ei tiedetä, mistä ihmisliha on tullut, onko se tuontitavaraa Afganistanista, Syyriasta, vai kotimaista USAsta. - IhmislihaaMcDoladsis
USAn hampurilaisyritykset ovat joutuneet konkurssikierteeseen USAn, NATOn, EUn aloitettua hampurilaissodan Venäjää vastaan ja mm. suljettua hampurilaisravintolat Krimillä.
Paha isku tuli kun Venäjä alkoi vastatoimena sulkea McDonaldseja Venäjällä. McDonalds yritti välttää konkurssin myymällä halpaa ihmislisää hampurilaisissa. - Hampurilaspuolustus
Heh heh heh, puolustusvoimat ja everstiluutnantti ottavat tosissaan Niinistön, Stubbin, Haglundin, Kanervan natotuspuuhat.
Nyt Suomen puolustuvoimien Aluetoimisto on komennettu puolustamaan amerikkalaista McDonaldsia netissä.- Satusedän tarinat
Niinpä hyvinkin, ilman muuta. Asiassa on vain sellainen ongelma, että koko aluetoimisto on olemassa vain omassa päässäsi. Uskotko ihan tosissasi noihin juttuihisi?
- Tiltu valehtelee!
Venäjä ampu vain omaan jalkaansa, koska sillä ei ole kykyä tai taitoa saada vastaavan tasoista ketjua itse aikaiseksi! - Us-burgerit häviää
Puolustusvoimien Aluetoimisto on sekaisin kun amerikkalaiset hampurilaiset häviävät Venäjälle.
- Tiltu valehtelee!
Venäjä ampu vain omaan jalkaansa, koska sillä ei ole kykyä tai taitoa saada vastaavan tasoista ketjua itse aikaiseksi! - McDonalds kontallaan
Venäjä on voittanut hampurilaissodan.
USAlle, NATOlle, EUlle saivat lisää bensaa liekkeihin kun paljastui, että McDonalds oli myynyt halvempaa ihmislihaa hampurilaisissa. - Tiltu valehtelee!
Venäjä ampu vain omaan jalkaansa, koska sillä ei ole kykyä tai taitoa saada vastaavan tasoista ketjua itse aikaiseksi! - McDonalds-Ihmislihaa
MCDonaldin ihmislihan ja hevosenlihan käyttö on levinnyt kaikkialle maailmaan, sillä ihmislihaa ja hevosenlihaa löydettiin McDonaldsin lihatehtaasta, mistä liharaaka-aine leviää McDonalds-ravintoloihin.
Venäjä oli tarkkana ja sulki McDonaldseja Venäjällä. - Mäkkärin ihmislihaa
McDonaldsin ihmislihaa löydettiin sekä yhtiön lihatehtaalta että myös rekoista ja McDonaldsin hampurilaisravintoloista.
Venäjä sulki Moskovassa McDonaldseja. - Tiltu valehtelee
Venäjä ampu vain omaan jalkaansa, koska sillä ei ole kykyä tai taitoa saada vastaavan tasoista ketjua itse aikaiseksi! - Lännessä ihmislihaa
Lännessä mäkkäreitä ei ole suljettu vaan McDonalds voi myydä ihmislihaa ja hevosenlihaa hampurilaisissaan.
- Tiltu valehtelee
Venäjä ampu vain omaan jalkaansa, koska sillä ei ole kykyä tai taitoa saada vastaavan tasoista ketjua itse aikaiseksi! - Burgerikannibalismia
Varmasti monelle maalle mm. Venäjälle yllätys, että USA harjoittaa vielä kannibalismia, ihmissyöntiä.
- Ei Venäjälle
McDonalds ei ehkä ehtinyt toimittaa ihmislihaburgereita Venäjälle ennen kuin Venäjä sulki McDonaldsit.
Ihmislihaa syötiin lännessä. - Lapsilihaburgereita
FBI agentti vuosi tiedon, että hampurilaisissa ei ole vain ihmislihaa vaan erityisesti "vähemmän sitkeää" lapsilihaa.
- Venäjä ei syö lapsia
Ihmislihasta oli varmasti kysymys kun Venäjän terveysviranomaiset sulkivat McDonaldseja.
Tuskin venäläiset tiesivät, että McDonalds käytti lastenlihaakin hampurilaisiinsa. Jos olisivat tienneet, ne olisivat käräyttäneet jenkit. - McDonaldsihmislihaa
Ihmislihaa on tavattu 90 %ssa McDonaldsin hampurilaisravintoloita.
- Bon kopoti-tit
Hevosenlhaa oli 65 %ssa McDonalds-ravintoloita.
- Patologinen valehtel
Ilmeisesti Moskovan Tiltulta on turha odottaa lähdeviitettä? Voisi ollakin hankalaa, koska kaikki ihmisliha on keksitty Tiltun pään sisällä!
- Venäjä voittaa
Tiedot McDonaldsin ihmislihasta leviävät.
Ecuador ehdottaa McDonalds'eille ja amerikkalaiselle pikaroskarualle erityisveroa. - Tiltu valehtelee!
Venäjä ampu vain omaan jalkaansa, koska sillä ei ole kykyä tai taitoa saada vastaavan tasoista ketjua itse aikaiseksi! - yäk yäk yäk
Venäjä on tässä hampurilaissodassakin oikea-aikainen ja niskan päällä kuten oli USAta ja Natoa vastaan Georgiassa, Krimillä, Mustallamerellä ja Itä-Ukrainassa.
McDonaldsin Oklahoman lihateehtaasta on löydetty tarkastuksissa ihmisruumiin osia. - Jauhettua ihmistä
McDonaldsin ihmislihaa on ehtinyt levitä melkein kaikkiin hampurilaisravintoloihin eli noin 90 %:iin.
- Satusedän tarinat
Terve taas Tiltu! Miten menee, oletko jo saanut neuvoja miten vastata kysymykseeni ihmislihahampurilaisten todisteista? Mistä tietosi on peräisin?
- Tiltu valehtelee!
Venäjä ampu vain omaan jalkaansa, koska sillä ei ole kykyä tai taitoa saada vastaavan tasoista ketjua itse aikaiseksi! - Venäjä teki oikein
Venäjä oli oikeassa vaatiessaan McDonaldsista tuoteselosteet, mitä jauheliha sisältää.
Kun McDonalds ei saanut niitä aikaisiksi, oli Venäjän onni että se sulki McDonaldseja. Venäläiset säästyivät syömästä ihmislihaa. - Tiltu valehtelee!
Venäjä ampu vain omaan jalkaansa, koska sillä ei ole kykyä tai taitoa saada vastaavan tasoista ketjua itse aikaiseksi! - Venäjän hyvä työ
Venäjä teki oikein,
Venäjällä varmasti tiedettiin, rttä McDolad'sin hampurilaislihan koostumusta, sen täyteaineita on aina epäilty, mutta kuka osasi uskoa, että täytteenä käytettiin ihmislihaakin.
McDonald'sia ottaa varmasti aivoon, että USA ja NATO aloittivat hampurilaissodan Venäjää vastaan. Nyt paljastui kaikki.- Satusedän tarinat
Saiko Tiltu neuvoja vai päättikö hän itse olla vastaamatta hankalaan kysymykseen? Vai pitääkö päivän työnormi saada täyteen mahdollisimman helpolla, siinäpä kysymys.
- Ev.lut vaipan vaihto
Saiko Tiltu neuvoja vai päättikö hän itse olla vastaamatta hankalaan kysymykseen? Vai pitääkö päivän työnormi saada täyteen mahdollisimman helpolla, siinäpä kysymys.
Everstiluutnantti, hae nyt ihan itse vaan ne haluamasi tiedot. Nyt olet vuorokauden itkenyt lähteitä täällä netissä. Kohta sinulle pitää jo vaipatkin vaihtaa.
Siellä armeijassa voit komennella alempiasi, mutta vain alempiasi. Koita nyt ymmärtää, että täällä siviilissä et voi komennella viisaampiasi.
Voin tietysti hakea sinulle tietoja McDonald'sin ihmisihaskandaalista, mutta en tee sitä ilmaiseksi. - Satusedän tarinat
Ev.lut vaipan vaihto kirjoitti:
Everstiluutnantti, hae nyt ihan itse vaan ne haluamasi tiedot. Nyt olet vuorokauden itkenyt lähteitä täällä netissä. Kohta sinulle pitää jo vaipatkin vaihtaa.
Siellä armeijassa voit komennella alempiasi, mutta vain alempiasi. Koita nyt ymmärtää, että täällä siviilissä et voi komennella viisaampiasi.
Voin tietysti hakea sinulle tietoja McDonald'sin ihmisihaskandaalista, mutta en tee sitä ilmaiseksi.Voi kauheaa. Olen väsyttänyt Tiltun. Nyt hän vaatii minua hakemaan perustelut hänen väitteilleen. Hän haluaa palkkaa siitä, että perustelisi mielipiteensä - onkohan tuo sitä putinilaista äärikapitalismia?
- Olet maanvaiva
Voi kauheaa. Olen väsyttänyt Tiltun. Nyt hän vaatii minua hakemaan perustelut hänen väitteilleen. Hän haluaa palkkaa siitä, että perustelisi mielipiteensä - onkohan tuo sitä putinilaista äärikapitalismia?
Everstiluutnantti, kirjoittaja on ihan oikeassa.
Se on vain sinulta pois, kun et ymmärrä mitään, et osaa mitään. Kenenkään ei pidä toimittaa sinulle joitakin linkkejä ja lähteitä, joita et itse osaa hakea eikä kenenkään pidä yrittää opettaa sinua, eikä yrittää sivistää eikä viisastaa sinua. - Satusedän tarinat
Olet maanvaiva kirjoitti:
Everstiluutnantti, kirjoittaja on ihan oikeassa.
Se on vain sinulta pois, kun et ymmärrä mitään, et osaa mitään. Kenenkään ei pidä toimittaa sinulle joitakin linkkejä ja lähteitä, joita et itse osaa hakea eikä kenenkään pidä yrittää opettaa sinua, eikä yrittää sivistää eikä viisastaa sinua.Esitin siis kaikkein vaarallisimman kysymyksen: onko väite totta?
Tosin tiedän, ettei se ole. Väitteen esittämiseen kuuluu myös, että sen pystyy perustelemaan jollain lailla. Se, että tuet itseäsi toisena kirjoittajana esiintymällä ( älä viitsi laittaa mitään höpöjä juttuja vakoiluvehkeistä) ei auta asiassa. Ymmärrän oikein hyvin, että sinulla ei ole minkäänlaisia perusteita väitteellesi. Yritä edes pikkuisen parempaa, ei se voi olla vaikeaa. - Lopeta itkeminen
Esitin siis kaikkein vaarallisimman kysymyksen: onko väite totta?
Tosin tiedän, ettei se ole. Väitteen esittämiseen kuuluu myös, että sen pystyy perustelemaan jollain lailla. Se, että tuet itseäsi toisena kirjoittajana esiintymällä ( älä viitsi laittaa mitään höpöjä juttuja vakoiluvehkeistä) ei auta asiassa. Ymmärrän oikein hyvin, että sinulla ei ole minkäänlaisia perusteita väitteellesi. Yritä edes pikkuisen parempaa, ei se voi olla vaikeaa.Everstiluutnantti, taas aloitat itkemisen ja vonkaamisen. Jos epäilet jonkun kirjoituksia, kumoa ne jos olet eri mieltä tai hae itse tietoa onko asia totta vai ei.
Säälittää tuommoinen saamaton aikuinen, kun et itse tiedä, et osaa, hyökkäät viisaampiesi kimppuun.
Armeijassa alempiarvoiset palelevat sinua mutta täällä siviilissä sinun on yritettävä ansaita asemasi itse eikä se kädet ristissä, itkemällä, valittamalla onnistu. - Satusedän tarinat
Lopeta itkeminen kirjoitti:
Everstiluutnantti, taas aloitat itkemisen ja vonkaamisen. Jos epäilet jonkun kirjoituksia, kumoa ne jos olet eri mieltä tai hae itse tietoa onko asia totta vai ei.
Säälittää tuommoinen saamaton aikuinen, kun et itse tiedä, et osaa, hyökkäät viisaampiesi kimppuun.
Armeijassa alempiarvoiset palelevat sinua mutta täällä siviilissä sinun on yritettävä ansaita asemasi itse eikä se kädet ristissä, itkemällä, valittamalla onnistu.Voi harmi, ei yhtään itketä. Sinun ei tarvitse myöskään sääliä minua.
Trollin tunnistaa myös siitä, ettei hän koskaan todista väitettään oikeaksi. Todistustaakka yritetään sysätä aina niille, jotka julkeavat epäillä hänen väitteidensä todenmukaisuutta. - Surkea trolli
Voi harmi, ei yhtään itketä. Sinun ei tarvitse myöskään sääliä minua.
Trollin tunnistaa myös siitä, ettei hän koskaan todista väitettään oikeaksi. Todistustaakka yritetään sysätä aina niille, jotka julkeavat epäillä hänen väitteidensä todenmukaisuutta.No mutta everstiluutnantti, sinä se vasta surkea trolli olet kun et osaa kuin roikkua lahkeessa ja räksyttää.
Älä ota paineita, ei sinun tarvitse mitään yrittää todistaa. Pyydä nyt vaikka jotain toista kapiaista siellä päivystyksessä hakemaan infoa netistä täällä käsiteltävistä asioista niin ei tarvitse roikkua, itkeä ja räksyttää.
Eiköhän koko puolustusvoimia jo hävetä kun sinä iso mies ja upseeri matelet, kieriskelet, itket, valitat, piehtaroit etkä tajua keskusteltavista asioista yhtään mitään. - Satusedän tarinat
Surkea trolli kirjoitti:
No mutta everstiluutnantti, sinä se vasta surkea trolli olet kun et osaa kuin roikkua lahkeessa ja räksyttää.
Älä ota paineita, ei sinun tarvitse mitään yrittää todistaa. Pyydä nyt vaikka jotain toista kapiaista siellä päivystyksessä hakemaan infoa netistä täällä käsiteltävistä asioista niin ei tarvitse roikkua, itkeä ja räksyttää.
Eiköhän koko puolustusvoimia jo hävetä kun sinä iso mies ja upseeri matelet, kieriskelet, itket, valitat, piehtaroit etkä tajua keskusteltavista asioista yhtään mitään.Tajuanhan minä, että kyselen sinulta mielikuvituksessasi vellovista asioista.
Kokeilin vain, että saanko sinut poikkeamaan tavallisesta linjastasi ja vastaamaan minulle. Onnistuihan se taas, eikä tarvinnut piehtaroida vaan istua sohvassa iPad sylissä samalla telkkaria katsellen. Sellaista täällä "aluetoimistossa".
- 20-40 %
Venäjän hyvä työ,
McDonalds'lka kuten muillakin amerikkalaisilla hampurilaisketjuilla liikeidea perustuu esipaistettuihin hampurilaispihveihin, joiden lihakoostumus sekoitetaan keskitetysti omissa lihatehtaissa.
Niissä tehtaissa McDonald's on sitten sekoittanut jauhelihaan jauhettua ihmislihaa ja jauhettua hevosenlihaa.
Ihmislihapitousuuksia ei ole paljastettu. Venäjä olisi voinut paljastaa, mutta se onnETO-kuuliainen. Veikkaus ihmislihaa n. 20-30 %, hevosenlihaa 30-40 %.- Reseptisalailua
20-40 %,
periaatteessa kysymyksessä on vain yhden "seos" ruuvin kääntämisestä, mutta tottakait McDonaldsilla on ohjeet siitä, mikä lihan kokonaiskoostumus ja mm. eri lihojen, jauhojen, mausteiden seossuhteet ovat.
Tosin luulisi, että ihmisliha-hevosliha-reseptit ovat ei-kirjallisia.
- ihmislihakauppaa
Täällä on kysytty, että mistä ihmisliha tuli McDonaldsille.
Yksi arvio on, että ihmislihan toimittivat ihmisten sisäelinkauppaa harjoittavat israelilaislaboratoriot, jotka saivat ihmislihan keräämällä ihmisruumita USAn, NATO, Israelin armeijan sodista.- Satusedän tarinat
Onnittelen. Toverit, olette saaneet tietoonne pirullisen siionisti-fasistis-pankkiirillisen suunnitelman. Kukaan muu ei vain ole kuullut tästä maailmaa järisyttävästä uutisesta. Voitteko vakuuttaa minutkin kertomalla, mikä on tietolähteenne ja missä tito on julkaistu.
- Israelilaislabrat
Onnittelen. Toverit, olette saaneet tietoonne pirullisen siionisti-fasistis-pankkiirillisen suunnitelman. Kukaan muu ei vain ole kuullut tästä maailmaa järisyttävästä uutisesta. Voitteko vakuuttaa minutkin kertomalla, mikä on tietolähteenne ja missä tito on julkaistu.
No mutta everstiluutnantti, etkö tiedä tästäkään mitään.
Kysymys on Israelin lääkäreiden liikkuvista laboratorioista, jotka tekevät USAn, NATOn, Israelin armeijan suostumuksella sisäelinkauppaa keräämällä niitä USAn, NATOn, Israelin armeijan sodissa kuolleiden ruumiista taistelupaikoilta.
Esim. munuaiset on israelilaislaboratorioiden hittituote, päämarkkina-alueena Yhdysvallat. - Lisäbisnestä
Israelilaislabrat kirjoitti:
Kysymys on Israelin lääkäreiden liikkuvista laboratorioista, jotka tekevät USAn, NATOn, Israelin armeijan suostumuksella sisäelinkauppaa keräämällä niitä USAn, NATOn, Israelin armeijan sodissa kuolleiden ruumiista taistelupaikoilta.
Esim. munuaiset on israelilaislaboratorioiden hittituote, päämarkkina-alueena Yhdysvallat.Ei mitenkään kaukaa haettu asia, että israelilaislaboratoriot tekisivät lisäbisnestä ihmislihalla. Eikö McDonaldsinkin johdossa ole juutalaisia?
- Satusedän tarinat
Israelilaislabrat kirjoitti:
Esim. munuaiset on israelilaislaboratorioiden hittituote, päämarkkina-alueena Yhdysvallat.En todellakaan tiedä. En minä voi mitenkään tietää sellaisesta, mikä on vain sinun pääsi sisällä. En pysty muuttumaan everstiluutnantiksikaan, koska sekin on vain sinun mielikuvituksessasi.
- Ihmiselinkauppaa
USAn armeija ja NATO joutuivat ikävään tilanteeseen. FBI joutui nappamaan Israelin ihmiselinliigan yhden pomon Rosenbaumin, mutta vain siksi, että USAssa ja NATO-maissa sairaaloiden lääkärit ja johtajat nostivat metelin ihmiselinten pimeästä kaupasta ja pimeistä markkinoista.
McDonaldsin ihmislihan toimittajista ei ole julkaistu tietoja eikä ketään ole pidätetty. - Puoskaritoimintaa
Ihmiselinkauppa,
myös elinsiirtopotilaat tekivät valituksia, koska eivät saanet esim. pimeästä munuaisesta korvauksia, jos elinsiirto ei onnistunut. - Ruhot lihoiksi
Israelin laboratorion jäljiltä taistelukentillä on sotilaita ja siviileitä, joilla ei ole esim. munuaisia, tai sydäntä, tai keuhkoja ym.
Ei olisi suuri askel myydä ruhot lihoiksi.tse asiass se vähentäisi riskiä jäädä ihmiselinryöstöstä kiinni. - Tiltu valehtelee!
Venäjä ampu vain omaan jalkaansa, koska sillä ei ole kykyä tai taitoa saada vastaavan tasoista ketjua itse aikaiseksi! - Nykyihmissyöntiä
Venäjä on varsin tietoinen Israelin, USAn armeijan, NATOn ihmiselinbusineksesta.
Ehkä Venäjällä oli tiedustelutietoja ihmislihabusinksestakin kun se sulki McDonaldseja Venäjällä kun McDonalds ei suostunut antamaan selostetta hampurilaislihasta, - Tiltu trollaa!
Venäjä ampu vain omaan jalkaansa, koska sillä ei ole kykyä tai taitoa saada vastaavan tasoista ketjua itse aikaiseksi! - Ihmiskauppaa
Venäjä ei kuulu USAn, NATOn ja Israelin ihmiselinkaupparinkiin eikä ihmisliharinkiin.
- Tiltu trollaa!
Venäjä ampu vain omaan jalkaansa, koska sillä ei ole kykyä tai taitoa saada vastaavan tasoista ketjua itse aikaiseksi! - Hampurilaissotaa
Sotilaallinen organisaatio:
Israelin ihmiselinten ja ihmislihan kauppiaat muodostavat pieniä ryhmiä, joita ohjataan keskiteysti. - Tiltu trollaa!
Venäjä ampu vain omaan jalkaansa, koska sillä ei ole kykyä tai taitoa saada vastaavan tasoista ketjua itse aikaiseksi! - Lihakauppiaat
Jep, Rosenbaum oli ainakin 2-3 "solun" verkostossa.
- Tiltu trollaa!
Venäjä ampu vain omaan jalkaansa, koska sillä ei ole kykyä tai taitoa saada vastaavan tasoista ketjua itse aikaiseksi! - Liikkuvat labrat
Israelilla on liikkuvia laboratorioita, jotka toimivat yhteistössä Israelin, USAn, NATOn armeijoiden kanssa ja jotka kerää taistelukentiltä ja pommituspaikoilta ruumiita ja niistä sisäelimiä.
- Tiltu trollaa!
Venäjä ampu vain omaan jalkaansa, koska sillä ei ole kykyä tai taitoa saada vastaavan tasoista ketjua itse aikaiseksi! - Yksi lisää
Kosovon pääministeri Hashim Tatci on tunnettu sisäelinkauppias.
USAlla ja Natolla on logistiikkatukikohta Kosovossa. - Tiltu trollaa!
Venäjä ampu vain omaan jalkaansa, koska sillä ei ole kykyä tai taitoa saada vastaavan tasoista ketjua itse aikaiseksi! - Lapsilihaa
Ruotsalaiset paljasti, että Israelin armeija kerää kuolleita lapsia ja myös vangitsee ja tappaa heitä.
Se selittäisi McDonaldsin lapsilihan. - Palestiinalihaa
Palestiinalaista lapsilihaa.
- Tiltu trollaa!
Venäjä ampu vain omaan jalkaansa, koska sillä ei ole kykyä tai taitoa saada vastaavan tasoista ketjua itse aikaiseksi! - Jo 12
Venäjä on sulkenut jo 12 McDonaldsia.
- Tiltu trollaa!
Venäjä ampuu vain omaan jalkaansa, koska sillä ei ole kykyä tai taitoa saada vastaavan tasoista ketjua itse aikaiseksi! - CIA kostaa
McDonalds tekee jo huimaa tappiota Venäjällä. Yhtiön johtajat yrittävät selittää asiaa USAn ja NATOn amerikkalaisille taloudellisen sodankäynnin kenraaleille, mutta tuloksetta.
On mahdollista, että CIA on paljastanut McDonaldsien ihmislihan käytön. - Tiltu mäkkärille!
Mäkkäri on maailman suurin ketju ja se tekee huimaa voittoa maailmalle. Venäjän rönsy on mäkkärille turhanpäiväinen ja se voi sen lopettaa koska hyvänsä. Tiltu ei oikein ymmärrä kapitalismia? Ei lännessä yksikään yritys ole tilivelvollinen millekään "kenraaleille" siitä, että mitä se tekee! Mäkkäri voi tehdä täysin mielensä mukaan olematta tilivelvollinen kellekään!
Moskovan Tiltun puheet ihmislihan käytöstä ovat lapsellisia, alkeellista propagandaa ja hän häpäisee niillä itsensä. Toki ihmislihaa olisi prhaiten tarjolla Venäjällä, tuhansien katulasten maailmassa, mutta maailmalaajuisella ketjulla ei ole mitään järkeä tai tarvetta sellaista käyttää.
Ei ole Tiltulle kunniaksi tuon keksityn valeen toistelu! - Ihmislihabisnestä
McDonalds hankki ihmislihaa kun sen bisnekset eivät menneet enää hyvin.
Venäjä oli hereillä eikä sallinut McDonaldsin myydä ihmislihaa eikä hevosen lihaa Venäjällä.
USAssa hygienia ym. ravintolamääräykset ovat niin olemattomat, että McDonalds pystyi myymään ihmislihaa ennen kuin kuluttajat alkoivat protestoimaan, - Tiltu mäkkärille!
Mäkkäri on maailman suurin ketju ja se tekee huimaa voittoa maailmalle. Venäjän rönsy on mäkkärille turhanpäiväinen ja se voi sen lopettaa koska hyvänsä. Tiltu ei oikein ymmärrä kapitalismia? Ei lännessä yksikään yritys ole tilivelvollinen millekään "kenraaleille" siitä, että mitä se tekee! Mäkkäri voi tehdä täysin mielensä mukaan olematta tilivelvollinen kellekään!
Moskovan Tiltun puheet ihmislihan käytöstä ovat lapsellisia, alkeellista propagandaa ja hän häpäisee niillä itsensä. Toki ihmislihaa olisi prhaiten tarjolla Venäjällä, tuhansien katulasten maailmassa, mutta maailmalaajuisella ketjulla ei ole mitään järkeä tai tarvetta sellaista käyttää.
Ei ole Tiltulle kunniaksi tuon keksityn valeen toistelu! - RusBurger
McDonalds-yhtiön johto valittaa kun venäläinen hampurilaisketju RusBurger avaa ravintolansa niissä tiloissa, mitkä McDonald jätti tyhjiksi Krimillä.
- Ei ihmisenlihaa
RusBurger ei myy ihmisenlihaa niin kuin McDonalds.
- Viisaat venäläiset
Amerikkalainen Burger King olisi halunnut aloittaa McDonaldsien tiloissa, mutta USAn armeijan ja NATOn taloudellisen sodankäynnin kenraalit kielsivät.
Nyt tilat on ottanut venäläinen RusBurger, jonka juustopurilainen on maankuulu.- Satusedän tarinat
RusBurger... ei hemmetti.
Onkohan se Putinin lähipiirin omistama ketju, mistähän meinaavat saada juustoa pihvin päälle kun on tuontikielto..?
Ihan oikeasti, Tiltu, tuo oli tosi hauskaa komiikkaa!
- Ei pakasteihmistä
RusBurger sanoo mainoksissaan suoraan, että ei käytä pakastettua lihaa kuten McDonalds (ihmisliha oli pakastettua).
- Satusedän tarinat
Hieno mainos: " Meillä ei ole ihmisiä hampurilaisen välissä eikä asiakkaina. Juustopurilaiset ilman juustoa tänään vain 10 ruplaa. Maksu etukäteen käteisellä, kortti ei käy."
- Tiltu trollaa!
Venäjä ampuu vain omaan jalkaansa, koska sillä ei ole kykyä tai taitoa saada vastaavan tasoista ketjua itse aikaiseksi! - Jo kaduttaa
Nyt kun RusBurgerilla menee hyvin mm. Krimillä McDonalds ilmoitti, että se ei vetäytynytkään Krimiltä ikuisesti vaan vain tilapäisesti.
- ottaa koppaan niin h
Kun USA ja NATO pakottivat McDonald'sin lähtemään Krimiltä Sevastopolista, krimiläisillä ja venäläisillä ei kauaa nokka tuhissut.
Nyt entisissä McDonald'sin tiloissa on venäläinen RusBurger.
Ja amerikkalaisia ottaa koppaan niin hitosti. - Tiltu trollaa!
Venäjä ampuu vain omaan jalkaansa, koska sillä ei ole kykyä tai taitoa saada vastaavan tasoista ketjua itse aikaiseksi! - Hyvin pyyhkii
RusBurger kasvaa nopeasti. Sillä on jo 15 hampurilaisravintolaa Venäjällä ja kohta 2 lisää Krimillä.
Venäläiset olivat viisaita, kun USAlle ja NATOlle ei raha kelpaa, venäläiset alkoivat kehittää omia hampurilausravintoloitaan. - Hampurilaisten syy
Hartwall Arenaltakin yritettiin estää hampurilaisravintolat ja hampurilaisten myynti.
Naton, Eun, Usan, kokoomuksen mielestä hampurilaiset ovat aiheuttaneet Usan, Naton ja Eun sotatappion Ukrainassa. - Tiltu trollaa!
Hartwall-areenalla myydään hampurilaisia entiseen tapaan!
Vain Tiltu yksin uskoo, että hampurilaisilla on ylipäätään jotain poliittista merkitystä!- Suomiburgerit
No mutta everstiluutnantti,
Amerikkalaiset McDonalds ja Burger King eivät saa myydä hampurilaisia venäläisomisteisella Hartwall Arenalla.
Hesburger saa. Venäläiset omistajat suosivat suomalaista Hesburgeria, jota natottajat ovat yrittäneet painostaa lopettamaan myyntipisteensä Hartwall Arenassa. - Tiltu on tyhmä!
Suomiburgerit kirjoitti:
No mutta everstiluutnantti,
Amerikkalaiset McDonalds ja Burger King eivät saa myydä hampurilaisia venäläisomisteisella Hartwall Arenalla.
Hesburger saa. Venäläiset omistajat suosivat suomalaista Hesburgeria, jota natottajat ovat yrittäneet painostaa lopettamaan myyntipisteensä Hartwall Arenassa.En ole everstiluutnantti ja tuohan on täysin normaali tilanne. Myynti annetaan vain yhdelle. Ei suomalainen välitä siitä kenen hampurilainen se on. Kaikki ovat ok.
Kukaan ei mahda mitään Suomessa "painostamalla"! Et sinäkään! - Vapaa kilpailu
Tiltu on tyhmä! kirjoitti:
En ole everstiluutnantti ja tuohan on täysin normaali tilanne. Myynti annetaan vain yhdelle. Ei suomalainen välitä siitä kenen hampurilainen se on. Kaikki ovat ok.
Kukaan ei mahda mitään Suomessa "painostamalla"! Et sinäkään!Heh heh heh everstiluutnantti, myynti voidaan antaa niin monelle kuin haluaa kunhan pelisäännöistä sovitaan.
Sotilaskodissa syödään ja juodaan mitä saadaan, mutta vapailla markkinoilla siviilissä sillä on suurikin merkitys kenen hampurilaisia syödään.
Hartwall Arenan omistajat suosivat suomalaista Hesburgeria, jonka taas NATO-mediatalo Sanoma Oy haluaa murskata, koska se tekee kauppaa venäläis-suomalaisten kanssa. - Tiltu trollaa!
Vapaa kilpailu kirjoitti:
Heh heh heh everstiluutnantti, myynti voidaan antaa niin monelle kuin haluaa kunhan pelisäännöistä sovitaan.
Sotilaskodissa syödään ja juodaan mitä saadaan, mutta vapailla markkinoilla siviilissä sillä on suurikin merkitys kenen hampurilaisia syödään.
Hartwall Arenan omistajat suosivat suomalaista Hesburgeria, jonka taas NATO-mediatalo Sanoma Oy haluaa murskata, koska se tekee kauppaa venäläis-suomalaisten kanssa."Heh heh heh everstiluutnantti, myynti voidaan antaa niin monelle kuin haluaa kunhan pelisäännöistä sovitaan"
Teoriassa kyllä, mutta käytännössä yksinoikeudesta saa isommat rahat. Ensi vuoiden kilapilun taas voittaa joku muu!
- Tuorelihaa
RusBurgereiden liikevaihto tuplaantuu lähes kuukausittain.
RusBurger tarjoaa tuorelihapihvejä eikä pakastelihapihvejä niin kuin McDonalds tarjosi ennen kuin se lopetti Venäjällä kun Pentagon kielsi.- Tiltu trollaa!
Kun tyhjästä lähtee on helppo tuplata. RusBurger ei ikinä pysty venäläisvoimin samaan kvaliteettiin kuin suuret amerikkalaisketjut! Venäjä ampui omaan jalkaansa! Pentagon ei tällaisiin asioihin puutu!
- rusburgerit
Ei voi valittaa rusburgerit on ihan ok.
- Tiltu trollaa!
Ei voi kehua... rusburgerit ovat taattua neukkuskeidaa!
Kun tyhjästä lähtee on helppo tuplata. RusBurger ei ikinä pysty venäläisvoimin samaan kvaliteettiin kuin suuret amerikkalaisketjut! Venäjä ampui omaan jalkaansa! Pentagon ei tällaisiin asioihin puutu! - Rahasampoja
RusBurgerin lisäksi Burger Bar on ruvennut takomaan rahaa kun USA kielsi amerikkalaiset hampurilaisyritykset Venäjällä.
- Bye bye yankies
Joo amerikkalaiset burgerit on pudotettu pois suurkaupunkien mm. Moskovan ja Pietarin burgerravintola- ja burgerannos -esitteistä.
- Satusedän tarinat
No senhän Tiltu tietää, kun on Pietarissa paikan päällä. Suomessa asia ei hetkauta. Ihmettelen vaan, että piti perustaa (ainakin Tiltun mielikuvituksessa) venäläinen hampurilaisketju apinoimaan amerikkalaista ruokaa. Eikö venäläinen ruoka maistukaan nuorisolle?
Kun kerran tiedät asioista paikan päällä, niin kerrohan miltä Ukrainan sodan ja Putinin vastaiset mielenosoitukset näyttivät Moskovassa?
- Burger-moka
USAn ja NATOn taloudellisen sodankäynnin kenraalien äly ei riittänyt miettimään, mitä seurauksia sillä on kun USA kieltää amerikkalaishampurilaiset Krimiltä.
Amerikkalaisburgerien maine meni jopa USAssa. McDonald'sin, Taco Bellin ja Burger Kingin suosio romahtanut USAssa. Myynti on vähentynyt 18-20 % kauttaaltaan ja suosio tippunut yli 30 %. - RusBurger porskuttaa
Amerikkalaisia ottaa kupoliin kun RusBurgerilla on parempia burgereita ja edullisempaan hintaan kuin koskaan McDonaldsilla, alle 50 ruplaa.
- Burger Bar
Saat helposti burgerin 40 ruplalla ja siinä on juustoa, kokoliha pihvi, ketsuppia, majoneesia sekä salaatti mukana.
McDonalds veti jauhopihveistään älytöntä 52 ruplaa.- Paljonko maksoi
Burger Bar,
paljonko maksoi McDonald'sin ihmislihaburgeri tai hevosenlihaburgeri. - Ei ehtinyt huijata
Paljonko maksoi kirjoitti:
Burger Bar,
paljonko maksoi McDonald'sin ihmislihaburgeri tai hevosenlihaburgeri.McDonalds ei koskaan ehtinyt myydä ihmislihaa tai hevosenlihaa Venäjällä.
Toki Venäjän viranomaiset epäilivät sitä ja vaativat dokumentit myytävästä lihasta. Kun McDonaldas ei toimittanut dokumentteja, Venäjän terveysviranomaiset sulkivat McDonaldseja. - Omaan jalkaan!
Ei ehtinyt huijata kirjoitti:
McDonalds ei koskaan ehtinyt myydä ihmislihaa tai hevosenlihaa Venäjällä.
Toki Venäjän viranomaiset epäilivät sitä ja vaativat dokumentit myytävästä lihasta. Kun McDonaldas ei toimittanut dokumentteja, Venäjän terveysviranomaiset sulkivat McDonaldseja.Mitään hampurilaissotaa ei ole edes olemassa. Mäkkäri sulki itse Krimin toimipisteet.
Venäjä ampuu vain omaan jalkaansa, koska sillä ei ole kykyä tai taitoa saada vastaavan tasoista ketjua itse aikaiseksi!
- Hampurilaissota
McDonaldsin yritysjohto ei ole yhtä tyhmää kuin sinä everstiluutnantti tai USAn ja NATOn taloudellisen sodankäynnin kenraali McMaster.
McDonaldsin johtajat ymmärsivät, että jos he sulkisivat hampurilaisravintolansa, he kärsisivät taloudellisesti, McMaster ei ymmärtänyt kuten et näköjään sinäkään.
McDonaldsin johtajat kuten eivät mitkään yrittäjät tee tappiota tahallaan.
USA, Pentagon, NATO asetti hampurilaistoiminnan, myynnin Venäjällä ja tuotteiden viennin Venäjälle heti sanktiolistalle.
Nyt USAn armeija, NATO, EU, McDonalds ovat salanneet paljonko on tullut takkiin, mutta pian sen kuulee kun mm. RusBurger ja Burger Bar julkaisevat tuloksensa. - Omaan nilkkaan
Hampurilaissota,
McDonald'din johto vetosi USAn sodanjohtoon, että he tekevät tappiota kun joutuvat sulkemaan hampurilaisravintolansa, mutta USAn armeija/taloudellisen sodankäynnin yksikkö, Pentagon, NATO eivät käsitelleet vetoomusta.
Kun McDonald's hylkäsi vuokraliikehuoneistonsa ja jopa jätti joitakin hampurilaisravintoloiden kalusteita Venäjälle, RusBurger tuli apuun ja ryhtyi harjoittamaan hampurilaistoimintaa tiloissa.
Silloin McDonald'sin johto esitti hädissään, että McDonald'sit eivät koskaan lähteneet Krimiltä pysyvästi vaan vain tilapäisesti. - RusBurger Suomeen
RusBurger saattaa tulla Suomeenkin aluksi itärajalle.
- Turha vaiva!
Venäläisellä 'laadulla' ei Suomessa kilpailla!
- Hieno homma
RusBurger tulee kauppakeskuksiin.
Hieno homma. Saadaan valinnanvaihtoehtoja. RusBurgerissa on isot tuorelihapihvit ja hyvät salaatit. - Vähin äänin
Venäjä on jo voittanut hampurilaissodan.
Seuraava askel on kun amerikkalaiset hampurilaisfirmat palaavat Venäjälle vähin äänin. - Tiltu trollaa!
Venäjä ampuu vain omaan jalkaansa, koska sillä ei ole kykyä tai taitoa saada vastaavan tasoista ketjua itse aikaiseksi! - Kun on fiksu
Krimiläiset olivat fiksuja. Ne katsoivat kun McDonalds jätti ravintolansa tyhjilleen, ottivat käyttöön ne ja perustivat niihin RusBurger-ravintolat ja nyt kauppa käy RusBurgerilla mutta ei McDonaldsilla.
- Tiltu trollaa!
Venäjä ampuu vain omaan jalkaansa, koska sillä ei ole kykyä tai taitoa saada vastaavan tasoista ketjua itse aikaiseksi! - Se on kapitalismia
Kun on fiksu,
no tottakait jos tyhmä hylkää ravintolansa niin viisas ottaa ne käyttöön ja tekee niillä rahaa. - Tiltu trollaa!
Venäjä ampuu vain omaan jalkaansa, koska sillä ei ole kykyä tai taitoa saada vastaavan tasoista ketjua itse aikaiseksi! - RusBurgerin markkina
McDonalds teki tyhmän liikkeen kun suostui USAn ja Naton painostukseen ja sulki McDonaldsit Krimillä.
Nyt venäläinen RusBurger valtaa markkinoita. Sen Tsaarin burgeri on venäläisten ja ulkomaisten kuluttajien keskuudessa arvioitu paremmaksi kuin mikään McDonaldsin burgeri. - Tiltu trollaa!
Venäjä ampuu vain omaan jalkaansa, koska sillä ei ole kykyä tai taitoa saada vastaavan tasoista ketjua itse aikaiseksi!- pusherger
Mutta kun Venäjän ei tarvitse tehdä kaikkea itse. Kyllä se korvaava ketju löytyy aasiasta, jos ei hese älyä markkinarakoa.
- Tiltu trollaa!
Venäjä ampuu vain omaan jalkaansa, koska sillä ei ole kykyä tai taitoa saada vastaavan tasoista ketjua itse aikaiseksi! - Ne ei ymmärtäny
USAn ja NATOn taloudellisen sodankäynnin kenraalit eivät ymmärtäneet McDonaldsin johtoa, joka valitti, että McDonalds-hampurilaisravintoloiden sulkeminen Krimillä tuottaa McDonalds-yhtiölle tappiota.
- Venäjä voitti
USA ja Nato hävisivät hampurilaissodan Venäjälle.
Venäjällä hampurilaisbisnes pyörii hyvin ja rahat jäävät venäläisyrityksille.
USA:n McDonalds tekee tappiota eikä USA ja Nato anna lupaa Burger Kingille avata hampurilaisravintoloita Venäjällä. - Venäjä hävisi!
Venäjä ampuu vain omaan jalkaansa, koska sillä ei ole kykyä tai taitoa saada vastaavan tasoista ketjua itse aikaiseksi! - Venäjä taas ekana
Burger Kingillä oli jo valmis suunnitelma mennä Venäjän markkinoille Burger Rus -toiminimellä.
Vaan Venäjä ehti taas ensin kuten Krimillekin ja ryhtyi laajentamaan venäläistä RusBurger-ketjua, joka nyt dominoi Venäjän hampurilaismarkkinoita Krimillä ja yhä enemmän myös Moskovassa.
McDonald's ja Burger King ovat käärmeissään, ei niinkään Venäjälle kuin USAlle, NATOlle, EUlle, jotka estivät niiden hampurilaistoimintaa Venäjällä. - Venäjä hävisi!
Venäjä ampuu vain omaan jalkaansa, koska sillä ei ole kykyä tai taitoa saada vastaavan tasoista ketjua itse aikaiseksi! - Ne yrittävät vielä
Burger Kingillä oli jo valmis suunnitelma mennä Venäjän markkinoille Burger Rus -toiminimellä.
Vaan Venäjä ehti taas ensin kuten Krimillekin ja ryhtyi laajentamaan venäläistä RusBurger-ketjua, joka nyt dominoi Venäjän hampurilaismarkkinoita Krimillä ja yhä enemmän myös Moskovassa.
McDonald's ja Burger King ovat käärmeissään, ei niinkään Venäjälle kuin USAlle, NATOlle, EUlle, jotka estivät niiden hampurilaistoimintaa Venäjällä.
Kumpikin McDonslds ja Burger King ovat sanoneet yrittävänsä vielä Venäjän markkinoille kun USAn, NATOn, EUn pakotesota päättyy.
Venäjällä tekee rahaa. Siellä on isot markkinat ja se McDonaldsia ja Burger Kingiä nyt jurppii. - Venäjä hävisi!
Venäjä ampuu vain omaan jalkaansa, koska sillä ei ole kykyä tai taitoa saada vastaavan tasoista ketjua itse aikaiseksi! - US-Burgerdiktatuuri
Ne yrittävät vielä,
se riippuu USAsta ja Natosta.
Ne kielsivät McDonaldsin ja Burger Kingin toimet Venäjällä ilmoituksella pääkonttoriin. Kun pakotesota loppuu McDonaldsin ja Burger Kingin pitää vielä saada lupa USAlta/Pentagonilta toimia Venäjällä. - Venäjä hävisi!
Venäjä ampuu vain omaan jalkaansa, koska sillä ei ole kykyä tai taitoa saada vastaavan tasoista ketjua itse aikaiseksi! - RusBurger menestyy
RusBurgerin suosio kasvaa, koska se käyttää vain kotimaisia raaka-aineita.
Suomen lähinnä oleva RusBurger löytyy Kostamuksesta.
Kun USA kielsi kolmen McDonald'sin toiminnan Krimillä, RusBurger toimii nyt siellä McDonald'sin hylkäämissä tiloissa. - Venäjä hävisi!
Venäjä ampuu vain omaan jalkaansa, koska sillä ei ole kykyä tai taitoa saada vastaavan tasoista ketjua itse aikaiseksi! - Rus Burgerin suosio
Kostamuksen Rus Burger on saanut hyvät arvostelut suomalaisilta.
- On maassa!
Kyllä vain! Pieni osa kokeilijoista selvis ilman vatsavaivoja:-)
- Nyt Ukrainassa
USA, NATO, Israel ovat panneet Ukrainassa pystyyn ihmisliha- ja elinsiirtobusineksen:
ETYJ, Euroopan Turvallisuusjärjestö vahvistaa, että Itä-Ukrainassa tehdään laittomia elinsiirtoja.
Elimet ovat peräisin murhatuilta ihmisiltä. Etyj-tarkkalijoiden mukaan Donetskin joukkohaudoista löydetyistä ruumiista puuttuu osa sisäelimistä.- Näin Venäjällä!
"Elimet ovat peräisin murhatuilta ihmisiltä. Etyj-tarkkalijoiden mukaan Donetskin joukkohaudoista löydetyistä ruumiista puuttuu osa sisäelimistä."
Kuten Moskpvan Tiltu tietääkin niin niitä elimiä asetetasan parhaillaan paikoilleen Venäjän sairaaloissa maksusta. Putin kuuluu haluavan tekopeniksen!
- Omastatakaakin
Nyt Ukrainassa,
USAn armeijalla ja NATOlla on ihan omaakin "tuotantoa".
USAn armeija ja NATO eivät nimittäin järjestä tapetut sotilaan ruumiinvalvojaisia. Sotilaan vanhemmat tai aviopuoliso ei pääse näkemään sotilasruumista. - Tiltu valehtelee!
Mistä niitä "tapettuja sotilaita" oikein löydät? USA sotii vain Afganistanissa ja poistuu sieltäkin. Nato ei sodi Tiltun suruksi missään!
Riippumatta todellisuudesta Moskovan Tiltu keksii silkkaa skeidaa! - Venäjä hävisi!
Venäjä ampuu vain omaan jalkaansa, koska sillä ei ole kykyä tai taitoa saada vastaavan tasoista ketjua itse aikaiseksi! - Hampurilaisjoukot
ETYJin ihmiskaupan torjunnan erikoisedustaja Mrs. Jabrussynova vahvisti tiedon puuttuvista elimistä ukrainalaiselle televisiolle.
- Putin kukkoilee!
"ETYJin ihmiskaupan torjunnan erikoisedustaja Mrs. Jabrussynova vahvisti tiedon puuttuvista elimistä ukrainalaiselle televisiolle."
Ja samalla hän vahvisiti, että Putinilla riippuu nyt alapäässä Ukrainan ruumisvarastosta pöllitty tekopenis!
- Vernäjä häviää!
Venäjä ampuu vain omaan jalkaansa, koska sillä ei ole kykyä tai taitoa saada vastaavan tasoista ketjua itse aikaiseksi! - Sisäelin-sota
USA, NATO, Israel asialla: Kaikilta tapetuilta on viety sisäelimet.
- Ulkoelin-sota
Ei, kyllä ne ovat venäläisten tekosia. Eikä Putinia kiinnosta sisäelimet vaan ainoastaan ulkoiset ja riippuvat elimet.
Hedelmistään puu tunnetaan!
- Elimiä, ihmislihaa
Etyj: elimet oli leikattu irti kaupattavaksi.
Ihmislihan kauppaa Etyj ei vahvista nyt, vaan se tulee ajankohtaiseksi kun selvitykset hävinneistä ihmisistä selviää.- Ulkoelin-sota
Niinpä! Venäjä niitä leikkelee ja uusia elimiä asennetaan Venäjän johdolle! Omat eivät enää riitä!
- Tilaustöitä
Ukrainan armeija ja Kosovo, jossa on USAn armeijan ja NATOn logistiikkatukikohta tekevät elinsiirtoryöstöjä tilauksesta.
USAn armeijalla ja Israelilla on liikkuvat laboratoriot, jolloin ne pystyvät ottamaan ihmisten elimiä myös varastoon joksikin aikaa.- Tiltu trollaa!
Täyttä skeidaa Moskovan Tiltulta. Länsi ei tuollaiseen sorru, mutta kapinallisilla ja Venäjällä on tähän jo pitkät perinteet!
- Elintapetut
Ukraina on ottanut niitä omilta kuolleilta sotilailtaan ja siviileilyä jotka ne on tappanu.
- Syylliset esiin!
Ei suinkaan vaan kyseistä puuhaa harrastavat Itä-Ukrainan kapinalliset ja alueella 'lomalla' olevat venäläiset sotilaat!
- Vernäjä häviää!
Venäjä ampuu vain omaan jalkaansa, koska sillä ei ole kykyä tai taitoa saada vastaavan tasoista ketjua itse aikaiseksi! - Eniten ostetut
Ainakin sydämet ja munuaiset oli leikattu irti.
- Myös maksat
myös maksa oli leikattu irti.
- Vernäjä häviää!
Venäjä ampuu vain omaan jalkaansa, koska sillä ei ole kykyä tai taitoa saada vastaavan tasoista ketjua itse aikaiseksi! - Pakko myöntää
Etyjin virkailijan oli pakko myöntää sisäelinten ryöstöt kun Itä-Ukrainan viranomaiset veivät Etyjin tarkkailijat 400 itäukrainalaisen ruumiin joukkohaudalle.
- Pakko tuomita!
Tottakai he sen myöntävät ja paheksuvat niistä kapinallisten ja Venäjän armeijan toimia! Moinen kannibalismi on aina tuomittavaa!
- Iso ryöstöjengi
Etyj on luvannut tutkia elinryöstöt, mutta se on vaikea tehtävä, koska Ukrainan armeijalla on USAn, NATOn ja EUn suoja.
- Isoin ryöstöjengi!
Etyj on luvannut tutkia elinryöstöt, mutta se on vaikea tehtävä, koska Itä-Ukrainan kapinalliset ja Venäjän armeijan lomalaiset suojelevat toisiaan!
- Kohtu-varkaat
Naisetkin ovat yhä suuremmassa vaarassa USAn ja Naton sodissa. Maailman ensimmäinen synnytys on nyt tehty elinsiirtona saadusta kohdusta.
- Tiltun kohtu
Ja tuloksena tuli Moskovan Tiltu! Luulisi olevan varoittavan esimertkin kohtujen kohtuukäytöstä!
- Uusi elinryöstö
USA, NATO, Israel ovat saaneet uuden rlinsiirtobusineksen, naisten kohdut.
- Naiset vaarassa
Elinsiirto-kohtu-synnytykset on uusi asia.
USAn ja NATOn sodissa toimivat Israelin laboratoriot pystyvät kohturyöstöihin ruumiista, mutta tietotaito leviää pian Kosovoon, missä USAlla ja NATOlla on logistiikkatukikohta ja sitten myös mm. Ukrainaan.
- Tarkka-ampujat
Irakissa elinbisnes meni niin pitkälle, että uhrit yritettiin tappaa niin etteivät sisäelimet vaurioituisi.
Sama kuvio on Ukrainassakin. - Naisliha vaiettiin
McDonaldsin ihmisliha-skandaalissa ei puhuttu mitään erikseen miesruumiin lihasta ja naisruumiin lihasta vaan ainoastaan lapsilihasta.
- Etyjissä vääntöä
Etyjissäkin on kädenvääntöä, NATOn ja EUn komennossa oleva "keskusjohto-Etyj" on lirissä kun maakohtaisilta Etyj-toimistoilta ja kenttätyöstä tulee tietoja kuten mm. Ukrainan joukkohautojen ruumiit ilman sisäelimiä.
- Venäjä syyllinen!
Ei siitä mitään vääntöä tule! On yleisesti tiedossa, että Venäjä on kyseistä touhua harjoittanut jo vuosia!
- Omilta sisäelimet
Ukrainan armeija hautasi useita satoja omia kaatuneita sotilaitaan joukkohautoihin ilman tunnisteita.
Heidän sisäelimistään kukaan ei tiedä mitään. - Eivät syö
Voidaan lyödä vaikka vetoa, että ETYJin Ihmiskauppaa vastustavan osaston henkilökunta ei syö McDonald'sin hampurilaisia.
- Eivät syö
Ei varmaan Venäjällä, koska siellä ei niitä enää ole!
SEN SIJAAN voidaan lyödä vaikka vetoa, että ETYJin Ihmiskauppaa vastustavan osaston henkilökunta ei syö RusBurgerin hampurilaisia! - Ihmisliha
Tunnetut vankikannibaalit ovat todenneet, että ihmisliha on herkullista.
- Täysihmislihaa
McDonalsit käytti ihmislihaa täyslihahampurilaisissa.
- Tiltu trollaa!
Eivät käytä ja miksi kukaan käyttäisi? Teurastamoista saa paljon halvemmalla ja asiallista tavaraa!
Tässä on tyypillinen venäläismielisen Moskovan Tiltun oma päähänpisto, jossa hän yrittää itse miettiä, että mitäs nyt tänään keksisin j uskoo, että näin avuttoman lapsellinen stoori puree aikuisiin! - F1-RusBurger
Venäjän RusBurger myy hampurilaisia Sotshin F1 -kisoissa, McDonalds ei myy kun USA, NATO ja EU kielsivät sen.
- RusPuppu?
Lännessä USA, NATO ja EU eivät kiellä yrityksiltä toimintaa. Venäjä on itse suitsinut mäkkäreitä kun se luulee omin voimin pystyvänsä samaan! Turha toivo!
- Aivan hullua
Japanissa Venäjän vastaiset USAn ja Naton kätyrit yrittivät estää, että RusBurger ei saisi myydä hampurilaisia Venäjän omassa F-1 -kisassa Sotchissa.
- Tiltu valehtelee!
No johan on taas väite? Kukaan ulkomaalainen ei voi määrätä Venäjällä tapahtuvaa kaupoankäyntiä! Tiltu sekoilee pahasti!
- NATO-busines
Koska Suomi ei ole NATOn jäsen, Suomessa ei toistaiseksi ole USAn, NATOn, Israelin elinsiirtobusinesta.
Suomessa tyypillinen munuaisluovuttaja on aivokuollut.
Suomessa tehdään kohtalaisen vähän eläviltä luovuttajilta munuaisen siirtoja. Muissa pohjoismaissa näitä on enemmän.- Toltu valehtelee!
Mitään Moskovan Tiltun kuvaamaa elinsiirtobisnestä ei ole. Elinsiirtoja ei käytännössä tehdä sotatoimissa kaatuneilta vaan ainoastaan sairaaloiden kliinisissä tiloissa välittömästi kuoleman jälkeen!
Moskovanb Tiltulla taas mielikuvitus laukkaa hurjasti!
- Elinkauppa Suomeen
Jos Suomi liittyy Natoon ja kokoomus yksityistää lisää terveydenhuoltoa, sairaaloita, leikkaussaleja ja sotilassairaaloistamme tulee Natonkin sairaaloita niin sitten meilläkin on USAn, Naton, Israelin pimeät elinsiirtomarkkinat.
- Tiltu valehtelee!
VAIKKA Suomi liittyisi Natoon niin meillä sairaalat jatkavat entiseen malliin eikä mitään "Nato-sairaaloita" ole olemassa! Lännessä ei ole tapana myydä elimiä. Se on Itä-blokin leipälaji!
- Nato-sairaalat
Tiltu valehtelee! kirjoitti:
VAIKKA Suomi liittyisi Natoon niin meillä sairaalat jatkavat entiseen malliin eikä mitään "Nato-sairaaloita" ole olemassa! Lännessä ei ole tapana myydä elimiä. Se on Itä-blokin leipälaji!
No mutta everstiluutnantti, onhan Nato-sairaalat olemassa, jokaisessa Nato-maassa ja jokaisessa USA-Nato-tukikohdassa.
Puolustusministeri Haglund on presidentti Niinistön toimeksiannosta perustanut Suomeenkin Nato-sairaaloita.
Naton Isäntämaa-sopimuksen perusteella Nato-sotilaat saavat tulla hoitoon Suomen sairaaloihin ja Suomi maksaa viulut. - Tiltu trollaa
Nato-sairaalat kirjoitti:
No mutta everstiluutnantti, onhan Nato-sairaalat olemassa, jokaisessa Nato-maassa ja jokaisessa USA-Nato-tukikohdassa.
Puolustusministeri Haglund on presidentti Niinistön toimeksiannosta perustanut Suomeenkin Nato-sairaaloita.
Naton Isäntämaa-sopimuksen perusteella Nato-sotilaat saavat tulla hoitoon Suomen sairaaloihin ja Suomi maksaa viulut.Ei ole. On pelkkiä sotilassairaaloita olipa maa Natossa tai ei.
Suomi ei kuulu Natoon, joten Suomeen ei ole perustettu mitään uusia sairaaloita. Entiset riittää. Jos muuta tiedät niin kerro, missä ne uudet ovat?
Isäntämaa-sopimuksessa luvataan maahan kutsutuille sotilaille terveydenhoito. Se taas ei edellytä uusia sairaaloita eik'ä tänne kutsumatta tulla!
Ja olen yhä pelkkä eläkeukko enkä mikään everstiluutnantti.
- Ihmisliha-purilaiset
Elinkauppa Suomeen,
ja tiedätkö, että ihmisliha-purilaiset kanssa.- Tiltu trollaa
Kukaan lännessä ei harrasta elinkauppaa tai käytää ihmislihaa!
Olet mahdoyton skeidanpuhuja!
- Varmaan harmittaa
Nato-maan etu, ihmisliha-hampurilaiset.
Venäläisiä varmaan harmittaa kun McDonald's ei saa myydä ihmislihaa Venäjällä. - Tiltu trollaa
Kukaan lännessä ei harrasta elinkauppaa tai käytää ihmislihaa!
Olet mahdoyton skeidanpuhuja! - Ihan hiljaa
Sanoma Oy, kokoomus Yle ja kokoomus MTV ovat olleet ihan hiljaa siitä, että USA on kieltänyt McDonaldsien hampurilaiset Sotshissa ja että Sotshin F1-kisoissa hampurilaisia myy venäläinen RusBurger.
- Tiltu trollaa!
Ei ole, koska juttusi ei pidä paikkaansa! Lännerssä ei ole tapana se, että valtiovallat rajoittaisivat yhtiöittensä toimintaa! Sen sijaan Venäjä on itse alkanut rajoittaa kansainvälisten hampurilaisketjujen toimintaa maassaan ja yrittänyt korvata niitä itse luomallaan ketjulla. Saa nähdä, miten homma mahtaa onnistua, koska kv. ketjujen formaatti on raudanluja ja itse tuote on vakio kaikkialla maailmassa! Venäläiset itse eivät taas ole kuuluja tämän alan osaamisesta!
- Sotshin burgerit
Ihan hiljaa,
ja myi muuten paljon ja hyvällä katteella.
Sotshi oli menestys. - Tiltu trollaa!
"Sotshi oli menestys."
Moskovan Tiltun mielestä? Pidätkö itseäsi objektiivisena asiassa?
Sen sijaan Venäjä on itse alkanut rajoittaa kansainvälisten hampurilaisketjujen toimintaa maassaan ja yrittänyt korvata niitä itse luomallaan ketjulla. Saa nähdä, miten homma mahtaa onnistua, koska kv. ketjujen formaatti on raudanluja ja itse tuote on vakio kaikkialla maailmassa! Venäläiset itse eivät taas ole kuuluja tämän alan osaamisesta! - Ecclestone tyytyväin
Ecclestone antoi lehdistölle lausunnon, että Sotshin järjestelyt oli menestys.
- Hyvä kehitys!
Kummasta kisasta nyt puhut?
Kaikki kisat, joihin Venäjä tuhlaa holtittomasti rahaa, ovat suotavia! Se vaan nopeuttaa maan romahdusta! - Ihmisiä saa syödä
Tanskan hallitus on esittänyt lain, joka kieltää ihmisiltä seksin harrastamisen eläinten kanssa, mutta ei vaan McDonaldisin skandaalista virinnyttä vaatimusta ihmissyönnin kieltämiseksi.
- Tiltu valehtelee!
Mitään tuollaista 'vaatinusta' ei ole "virinnyt". Kukaan lännessä ei vapaaehtoisesti syö ihmislihaa eikä sellaista ole lännen ravintoloissa edes tarjolla! Vielä vähennän sitä tarjotaan kv hampurilaiskerjuissa, koska:
- muu vahingoittaisi ketjujen mainetta
- naudan ja sianlihaa saa edullisesti
Kyseessä on pelkkä Moskopvan Tiltun omassa päässä keksimä trolli! - Yöäk Yöäk
McDonaldsista löytynyt paha tuholaisongelma, ruuasta on löytynyt kuollut hiiri.
Vain jokin aika sitten McDonalds jäi kiinni ihmislihan ja havosenlihan käytöstä. - Venäjä varuillaan
Venäläiset terveys- ja hygieniaviranomaiset ovat joutuneet sulkemaan McDonaldseja Moskovassa.
- Venäjä olis polttanu
USA kielsi heti McDonald'sit Krimillä, koska Venäjä olisi polttanut ne epähygienasta, ihmislihasta, hevoslihasta, rotista, hiiristä.
- Tiltu trollaa!
Venäjä ampuu vain omaan jalkaansa, koska sillä ei ole kykyä tai taitoa saada vastaavan tasoista ketjua itse aikaiseksi! - McDonalds kriisissä
McDonalds joutui taloudellisiin vaikeuksiin kun USA ja NATO kielsivät McDonaldsin toiminnan Krimillä ja kun Venäjän terveysviranomaiset sulkivat McDonaldseja Moskovassa.
Taloudellisista syistä McDonaldin hygienia on pettänyt ja se on syy ihmislihaan, hevoslihaan, hiirilihaan. - Eksta lihaa
Hiirilihaa?
Se kuollut hiiri löytyi asiakkaan hampurilaisesta. - Tiltu trollaa!
Venäjä ampuu vain omaan jalkaansa, koska sillä ei ole kykyä tai taitoa saada vastaavan tasoista ketjua itse aikaiseksi! - Venäjä oli oikeassa
McDonald's saa kunnolla turpiinsa USAn, Naton, EUn talouspakotesodassa.
Se on joutunut nostamaan hintojaan yli 3 % niin, että asiakkaat ovat kaikonneet.
Myös ihmisliha, hevosliha ja kuolleet hiiri -skandaalit ovat vieneet asiakkaat.
McDonald’sin vaikeudet ovat johtaneet siihen, että USAn pikaruokaloiden myynti on laskenut jo neljän kuukautta peräkkäin. - Kaksi eri casea
Se hiirilihaa on Kanadassa McDonaldseissa, kun taas ihmislihaa tuotettiin McDonaldsin tehtaalla USAn Oklahomassa.
Mutta tottakait Venäjä säästyi paljolta kun ne sulkivat McDonaldseja Moskovassa ja USA itse kielsi McDoladsit Krimillä, muuten olisi tullut ihmislihaa ja hiirtä Venäjälle ruokaan. - Venäjä säästyi
Säätstyi säästyi paitsi ihmislihalta ja hiiriltä, myös tuholaisilta.
Kandassa kävi niin, että kun terveysviranomaiset tekivät tarkastuksia kuolleen hiiren takia McDonaldseihin, niistä paljastuikin mittava tuholaisongelma. - Tiltu trollaa!
Venäjä ampuu vain omaan jalkaansa, koska sillä ei ole kykyä tai taitoa saada vastaavan tasoista ketjua itse aikaiseksi! - Lännen roskaruoka
Amerikkalaisten hampurilaisketjujen toiminta Venäjällä käy mahdottomaksi, sillä Venäjä kieltää eläinrasvojen tuonnin EU:sta.
Roskaruoka saa kyytiä, tuontikielto koskee nautakarjasta ja sioista peräisin olevia rasvoja, teurasjätteitä ja lihajauhoa. - Roskaruoka lähtee
Venäjän myynti on mäkkäriketjulle niin merkityksetöntä, että se voi hyvin vetää ketjunsa pois koko Venäjältä!
Sen jälkeen Venäjän kaupungit ovat taas pykälän vähemmän kansainvälisen oloisia!- Hampurilaisaivo
Voi voi everstiluutnantti, sinulle McDonalds on kansainvälisyyttä.
Oletko koskaan kuullut Venäjän historiasta, Venäjän keisarikunnasta, Venäjän ortodoksikirkosta, Venäjän kirjallisuudesta, musiikista, säveltäjistä, venäläisestä keittiöstä ym. - Tiltu taliaivo
Hampurilaisaivo kirjoitti:
Voi voi everstiluutnantti, sinulle McDonalds on kansainvälisyyttä.
Oletko koskaan kuullut Venäjän historiasta, Venäjän keisarikunnasta, Venäjän ortodoksikirkosta, Venäjän kirjallisuudesta, musiikista, säveltäjistä, venäläisestä keittiöstä ym.Kerrataanko?
En ole everstiluutnantti vaan eläkeukko!
Venäjällä olen käynyt 30-40 kertaa! Montako olet itse! Tunnen hyvin Venäjän historiaa ja taidetta olen katsonut Tretjakovissa, Eremitaasissa ja Venäläisessä museossa. Monessako Tiltu on käynyt? Ja lopuksi: Dostojevskit ja Tolstoit on luettu!
Silti: toki kansainvälisyyttä edustaa sellainen ketju, jonka näet jokaisessa suuressa kaupungissa! - Ei purukumikulttuuri
Tiltu taliaivo kirjoitti:
Kerrataanko?
En ole everstiluutnantti vaan eläkeukko!
Venäjällä olen käynyt 30-40 kertaa! Montako olet itse! Tunnen hyvin Venäjän historiaa ja taidetta olen katsonut Tretjakovissa, Eremitaasissa ja Venäläisessä museossa. Monessako Tiltu on käynyt? Ja lopuksi: Dostojevskit ja Tolstoit on luettu!
Silti: toki kansainvälisyyttä edustaa sellainen ketju, jonka näet jokaisessa suuressa kaupungissa!Olethan sinä everstiluutnantti vaikka olisit sairaseläkkeellä.
Minkä takia sinä olet taidetta katsonut kun sitä pitäisi ymmärtää.
McDonalds ei edusta kansainvälisyyttä. Se on kulttuurittomien vähemmistöjen hampurilaisbrändi, ei muuta.
Kansainvälisyyttä on sellainen, joka kohoaa tämän ajan yli, jota maailma ihailee ja jota löytyy vain sen aidosta ympäristöstä. - Tiltu ymmällä!
Ei purukumikulttuuri kirjoitti:
Olethan sinä everstiluutnantti vaikka olisit sairaseläkkeellä.
Minkä takia sinä olet taidetta katsonut kun sitä pitäisi ymmärtää.
McDonalds ei edusta kansainvälisyyttä. Se on kulttuurittomien vähemmistöjen hampurilaisbrändi, ei muuta.
Kansainvälisyyttä on sellainen, joka kohoaa tämän ajan yli, jota maailma ihailee ja jota löytyy vain sen aidosta ympäristöstä.En ole everstiluutnantti enkä ole koskaan ollut armeijan palveluksessa. Olen kyllä res. ltn, jos se sinua lohduttaa:-D
Taidetta katson siksi, että pidän siitä!
Mäkkäri on kai yleisimpiä paikkoja niiden joukosta, joita löytää maailmalta joka kaupungista. Ei niistä pitää tarvitse, mutta sanopa toinen yhtä yleinen! Et pysty!
Kansainvälinen voi olla VAIN sellainen, joka löytyy suurin piirtein kaikkialta. Kerropa nimeltämainiten oma vaihtoehtosi!
- Irti roskaruuasta
Venäjän poliitikoista osa ilmoitti jo silloin kun USA sulki Krimin McDonaldsit että Venäjä pääsee eroon USAn roskaruuasta.
Nyt rasvan ja teurasjätteiden tuontikiellolla ja McDonaldsien sulkemisilla siitä on tullut totta.- Tiltu on roska?
Mäkkäri sulki itse Krimin toimipisteet. USA ei valtiona määräällä tuollaisia asioita!
Venäjällä sen sijaan ketju jatkaa ellei Venäjän viranomaiset toimintaa estä.
Sanomattakin lienee kaikille selvää, että puheet teurasjätteistä, hiiristäja ihmislihasta ovat Tiltun alkeellista trollausta"
Jos mäkkärilopettaa Venäjällä kokonaan niin ei Venäjä silti 'roskaruuasta' eroon pääse! Sehän perusti itse kilpailevan Rusburger-ketjun!
- USA syö jätteet ite
USA joutuu syömään omat teurasjätteensä. McDonaldsilla on koneet, millä ne voi jauhaa hampurilaispihviksi.
- Tiltu on jäte
Tiltu valehtelee taasd!
Minkään hampurilaisketjun ei kannata tinkiä lihan laadussa, koska siitä jää aina kiinni. USA:ssa naudanliha on raaka-aineena kunnollista ja halpaa ja soitä on aina riittävästi saatavilla! Sitä syödään kaikissa mäkkäreissä!- McDonaldsin kriisi
McDonalds jäi kiinni ihmislihasta ja hevosenlihasta. Hiirenliha taitaa olla liikapelkoa. Se oli ilmeisesti kuollut hiiri hampurilaisessa.
- Tiltu on bimbo!
McDonaldsin kriisi kirjoitti:
McDonalds jäi kiinni ihmislihasta ja hevosenlihasta. Hiirenliha taitaa olla liikapelkoa. Se oli ilmeisesti kuollut hiiri hampurilaisessa.
McDonalds ei ole koskaan jäänyt moisesta kiinni ja munaat vain itsesi levittämällä soopaa, jota ei usko Suomessa kukaan! Ei se minua häiritse vaikka ammutkin itseäsi jalkaan!
- Armeija-slangia
Tiltu on bimbo! kirjoitti:
McDonalds ei ole koskaan jäänyt moisesta kiinni ja munaat vain itsesi levittämällä soopaa, jota ei usko Suomessa kukaan! Ei se minua häiritse vaikka ammutkin itseäsi jalkaan!
Everstiluutnantti, älä yritä halpaa. Netistö löytyy tietoa McDonaldsien ihmislihasta, hevosenlihasta.
Suomessa kaikki uskovat, jotka ovat uutiset lukeneet.
Mikä tuo jalkaan ampuminen oikein on kun toistelet sitä joka viestissä.Onko se jotain armeijan slangia.
- McDonalds-tuholaiset
McDonaldseilla on nyt torakka ja syöpäläis-, tuholaisongelma.
Venäjä tekee oikein kun sulkee McDonaldseja Moskovassa ja on varmaan tyytyväinen kun USA itse sulki McDonaldsit Krimillä.- Tiltu on bimbo!
Jos mäkkäri jatkaa Venäjällä niin se varmasti tarvitsee torakka ja syöpäläis-, tuholaisohjelmia. Siellä niitä torakoita nimittäin enitsen näkee!
Mäkkäriketjulle ei Venäjän kauppa suuria merkitse! Siinä se on yksi naula lisää Venäjän arkkuun! - Enäjän kauppa
Tiltu on bimbo! kirjoitti:
Jos mäkkäri jatkaa Venäjällä niin se varmasti tarvitsee torakka ja syöpäläis-, tuholaisohjelmia. Siellä niitä torakoita nimittäin enitsen näkee!
Mäkkäriketjulle ei Venäjän kauppa suuria merkitse! Siinä se on yksi naula lisää Venäjän arkkuun!Merkitsi se Venäjän kauppa niin paljon, että McDonaldsit tekivät tappiota.
- Tiltu trollaa!
Enäjän kauppa kirjoitti:
Merkitsi se Venäjän kauppa niin paljon, että McDonaldsit tekivät tappiota.
Mäkkäri ei tee juuri missään tappiota. Jos tekee niin piste lopetetaan heti! Pietarissa ne oli aina tupaten täynnä kun kävin!
- Tuholaisongelma
McDonalds-tuholaisongelma paljastui Kanadassa.
- Kotimaa
Tuholaisongelma mäkkärillä oli suurin Venäjän suurissa kaupungeissa, Pietarissa ja Mosk0vassa. Torakat on yleinen vaiva Venäjällä!
- Kanadassakin
Kanadassakin olii ihmislihaa ja hevosenlihaa McDonaldseissa, koska pihvit tuotiin USA:sta.
- Tiltu trollaa!
Ei ole ja tuollainen lapselllinen trollaus paljastaa Moskovan Tiltun köyhän ajatusdmaailman!
- Ei mitään lapsellist
Siinä ei ole mitään lapsellista jos lihat tuodaan USAsta. Et nyt ymmärrä sanan lapsellinen merkitystä kun olet käynyt vaan kansakoulun ja Maanpuolustuskorkeakoulun.
- Tiltu on tyhmä
Olen toki käynyt paljon muutakin, mutta en mitään Maanpuolustuskorkeakoulua kun en kerran sotilas ole.
Lapsellista on mennä väittämään lihan laadusta kun halvin ja yksinkertaisin tapa ketjulle on käyttää priimaluokan nautaa, joka on USA:ssa halpaa! - Kuin bumerangi
USA ja NATO-maat saivat taas näpeilleen. Mm. USA, Ranska, Saksa ovat yrittäneet kiertää omaa talouspakotesotaansa toimittamalla lihatuotteita Moldovan kautta Venäjälle.
Nyt sekin loppuu, sillä Venäjä kieltää lihan tuonnin Moldovasta, koska lihan alkuperästä ei voi varmistua.
Venäjä kielsi myös hedelmien ja vihannesten tuonnin Ukrainasta, kun NATO-maat mm. Espanja, Ranska, Slovenia yrittivät viedä hedelmiään ja vihanneksiaan Venäjälle Ukrainan kautta. - Venäjä hiffasi
USA ja NATO-maat kuljettivat lihaeriä sotilaskalustollaan Moldovaan, jotta Venäjä ei havaitsisi.
Mutta havaitsi kuitenkin ja juuri sen takia. - Tiltu trollaa!
Lapsellista on mennä väittämään lihan laadusta kun halvin ja yksinkertaisin tapa ketjulle on käyttää priimaluokan nautaa, joka on USA:ssa halpaa!
- Häviää kahvisodankin
USA, NATO-maat, EU-maat ovat raivona kun ne häviävät hampurilaissodan lisäksi kahvisodankin:
Osa paikallisista kahviloista on Moscow Times -lehden mukaan alkanut kutsua Cafe Americanoa Cafe Rossianoksi eli "Venäjäkahviksi" ja Krimski koffeeksi eli "Kriminkahviksi".
USA, NATO, EU, Sanoma Oy eivät sano mitään kun ranskalaiset kutsuvat Italian Cappuchinoa ja Espanjan cafe con lecheä cafe au laitiksi.- Kahvinjuontikielto
USAn, NATOn, EUn pitää määrätä kahvinjuontikielto ja jos ei USAssa eikä NATO- eikä EU-maissa eikä edes kokoomuksen NATO-Suomessa niin Krimillä niin, että amerikkalaiset, NATO-maiden kansalaiset, EUn kansalaiset, suomalaiset eivät saa juoda kahvia Krimillä.
- Hot Dog-kosto
USAn, NATOn, EUn, Sanoma Oyn, kokoomuksen pitää tehdä jotakin kun kaikki maat eivät kutsu Hot Dogia Hot Dogiksi.
- Krimin hyöty
Krimiläiset tykkää kun Usa Nato Eu sekoilevat pakotteillaan niin että kaikki bisnes siirtyy krimiläisille
- Tiltu on tyhmä!
Mikä ihmeen bisnes? Ei Krimillä käy kuin venäläiset turistit eikä alueella toimi edes pankkiautomaatit!
Tiltu ampuu omaan jalkaansa väitteillään! - Krimin kahvilat
Sanoma Oy ja YLE yrittivät halveksia Krimi-kahvia, eivätkä ne kertoneet ollenkaan kahvin suosiosta.
Krimillä on avattu uusia kahviloita jotka myyvät Venäjä- ja Krimi -kahvia, joten suosiota täytyy olla.- Tiltu on tyhmä!
"Krimillä on avattu uusia kahviloita jotka myyvät Venäjä- ja Krimi -kahvia, joten suosiota täytyy olla. "
Myyvät kenelle? Ei Krimillä käy kuin venäläiset turistit eikä alueella toimi edes pankkiautomaatit!
Tiltu ampuu omaan jalkaansa väitteillään!
- Siitäs saavat itäukr
USA ja NATO ovat nyt sitten oikein virallisesti kieltäneet "lännen" hampurilasbisnekset Itä-Ukrainassakin.
- Ei ihme!
Onko se paha juttu mielestäsi? Yleensä firmat poistuvat sotatoimialueilta!
USA ja Nato eivät kiellä yhtään mitään! Sen sijaan mäkkäriketju päättää itse omat olemisensa! - McDonalds nöyränä
McDonaldin johto tuli nöyränä takaisin Moskovaan avaamaan suljetun hampurilausravintolansa.
Tappiota on tullut miljoonia. Diplomaattisesti ja aidosti McDonaldsin johto haukkui maansa Venäjän vastaisen taloussodan vuoksi- Satusedän tarinat
Arvoisat palstan seuraajat, huomatkaa ennustukseni osuminen täsmälleen oikeaan: Tiltu väisti hampurilaisketjuun. Minun on kuitenkin valittaen tunnustettava, että en ole lainkaan hyvä ennustaja. Tiltun toiminta on vain hyvin helposti ennakoitavaa (lottonumerot ikävä kyllä eivät).
- suuriihailijasi
Arvoisat palstan seuraajat, huomatkaa ennustukseni osuminen täsmälleen oikeaan: Tiltu väisti hampurilaisketjuun. Minun on kuitenkin valittaen tunnustettava, että en ole lainkaan hyvä ennustaja. Tiltun toiminta on vain hyvin helposti ennakoitavaa (lottonumerot ikävä kyllä eivät).
No ei sinun tarvitse osoitettasi kertoa, mutta kerro edes kaupunki missa asut! Voidaan tavata ihan muuten vain! Sanoit viimeksi etta helsingissa. Se on iso kaupunki. Oletko sielta?
- Venäjä neuvoton!
MacDomalds ei ole koskaan nöyrä. Jos he mielivät sulkea pisteen niin he tekevät sen. Jos mielivät avata niin mikäs siinä.
Ei mäkkärille merkitse Venäjän markkinat minkään vertaa. Se voi vetäytyä sieltä koska haluaa! Ei Venäjä asialle mitään mahda!
- Tämä tiedettiin
McDonaldsin johto sai shokin, kun uudelleen avattuun hampurilaisravintolaan Moskovassa ei tullut asiakkaita.
Venäläisestä RusBurgerista on tullut suosittu hampurilaisravintola. Se on syrjäyttänyt McDonaldsin.- Tämä tiedettiin
TODELLISUUDESSA jokainen Venäjällä näkemäni (ja käymäni) mäkkäri oli täysi kun turusen pyssy!
Ei tuollainen Rusburger syrjäytä uhtään mitään. Voihan sekin saada asiakkaita, mutta sei sde koskaan saavuta mäkkärin tasoa!
- länsi häviää rutosti
Tuo MacDonalds-nöyryytys on enne mitä tulee tapahtumaan kun USA, NATO ja EU purkavat Venäjän pakotteensa.
Italian, Saksan, Itävallan pientuottajat sanovat suoraan, että ne eivät saa takaisin markkina-asemaansa Venäjällä. - Venäjä vielä enemmän
Tuskinpa, sillä sitä ennen mäkkäri vetää koko ketjunsa pois Venäjältä. Ei mäkkärille Venäjän markkinat erkitse mitään!
Venäjä voi toki itse yrittää, mutta sen tämän alan osaaminen on lapsenkengissä! - Jäi nuoleennäppejään
USA luuli että se nappaa EU-yritysten markkinat Venäjällä, mutta ei napannut, siitä Venäjä piti huolen. Sitä nappasi Venäjän omat yritykset, Kiinan yritykset, Aasian yritykset, Etelä-Amerikan yritykset.
- Dyykkaajat tunkiolla
USA ei luullut mitään eikä sitä kiinnosta Venäjän olemattomat sisämarkkinat! Venäjä on sen verran laskussa, että sitä voikin jatkossa hodella maat kuten Kiina, Aasia ja Etelä-Amerikka!
- Tyhjäkäyntiä
Moskovassa avatun McDonaldsin johto on kovan paikan edessä, hampurilaisravintolaan ei tule asiakkaita kuin muutama päivässä.
- Tiltu keksii!
Todellisuudessa mäkkärit ovat Venäjällä aina täpötäysiä! Minä olen niissä käynyt Venäjällä... sinä et!
- Tiltu valehtelee!
"Moskovassa avatun McDonaldsin johto on kovan paikan edessä, hampurilaisravintolaan ei tule asiakkaita kuin muutama päivässä."
EI ihmetellä kun kerran kauppa käy kuin siimaa! Ne ovat valtavan suosittuja!
- Itku tuli
Amerikassa asti ihmetellään kun USA:n kansallisruoka ei käy kaupaksi Venäjällä.
- Epätervettä ruokaa
Venäjällä terveydenhuolto ja lääkärilunta oli vain iloisia kun viranomaiset sulkivat McDonaldseja.
- Epäterve Tiltu
Epätervettä ruokaa kirjoitti:
Venäjällä terveydenhuolto ja lääkärilunta oli vain iloisia kun viranomaiset sulkivat McDonaldseja.
Mutta Venäjän kansa ja suuri yleisö ei ole! Ne olivat äärimmäisen suosittuja!
- Hampurilaissota
Epäterve Tiltu kirjoitti:
Mutta Venäjän kansa ja suuri yleisö ei ole! Ne olivat äärimmäisen suosittuja!
Miten Venäjän kansa ja suuri yleisö ovat äärimmäisen suosittuja.
Venäjän kansa on kyllä hampurilaissodassa Venäjän puolella. Se ei hyväksy USAn ja NATOn hampurilaispakotteita.
Kun McDonalds avasi ravintolan Moskovassa, avauspäivänä ravintolaan ei mennyt asiakkaita lainkaan. - Faktat ja harhat
Hampurilaissota kirjoitti:
Miten Venäjän kansa ja suuri yleisö ovat äärimmäisen suosittuja.
Venäjän kansa on kyllä hampurilaissodassa Venäjän puolella. Se ei hyväksy USAn ja NATOn hampurilaispakotteita.
Kun McDonalds avasi ravintolan Moskovassa, avauspäivänä ravintolaan ei mennyt asiakkaita lainkaan.TODELLISUUDESSA paikka repeili tungoksesta!
- NATO-IS myös sodassa
Suomen NATO-media Ilta-Sanomat puffaa jutullaan Burger Kingiä, jota USAn, NATOn ja EUn johto on painostanut, että se ei aloittaisi hampurilaistoimintaansa Venäjällä.
Ilta-Sanomat yrittää saada Burger Kingille asiakkaita Suomessa.- Suomi Itä-Eurooppaa
Sanoma näköjään tietää, että amerikkalaisessa Burger King -yhtiössä Suomi kuuluu samaan Itä-Euroopan markkinastrategiaan kuin mm. Venäjä ihan niin kuin NATOssa, missä USA määrittäisi Suomen Itä-Euroopaksi, jos Suomi olisi NATOn jäsen.
- Sairas Tiltu!
Sanomia ei todellisuudessa hampurilaisasiat voisi vähempää kiinnostaa!
- Heps kukkuu
Kuinka ollakaan hesarilaiset syövät MCDonaldsissa ja Burger Kingissä ja Hesari pakkosyöttää Natoa.
- Kukkuu Tiltulle!
Kuinka ollakaan Moskovan Tiltu ei tiedä tuon taivaallista siitä missä hesarilaiset syövät! Tiedoksesi: talossa on oma henkilökunnan rabvintola!
- Perseleviää-osastoa
Kukkuu Tiltulle! kirjoitti:
Kuinka ollakaan Moskovan Tiltu ei tiedä tuon taivaallista siitä missä hesarilaiset syövät! Tiedoksesi: talossa on oma henkilökunnan rabvintola!
Niin, entä sitten, everstiluutnantti et ymmärrä vaikka tiedottaja oletkin, millaista toimittajan työ on. Sinä everstiluutnantti voit istua sotkussa ja intin keskuskeittiön ruokalassa, mutta toimittajien pitää liikkua.
Olet samaa perse leviää-osastoa kuin NATOn Breedlove, joka vieläkin ihmettelee, miten Itä-Ukrainan liikekannallepano, Itä-Ukrainan aluejoukot ja Venäjän armeija liikkuvat niin nopeasti, että NATOn johto ja Breedlove eivät ehtineet persettään tuolista nostaa kun Itä-Ukrainan tilanne oli ratkennut. - Tiltunko perse?
Perseleviää-osastoa kirjoitti:
Niin, entä sitten, everstiluutnantti et ymmärrä vaikka tiedottaja oletkin, millaista toimittajan työ on. Sinä everstiluutnantti voit istua sotkussa ja intin keskuskeittiön ruokalassa, mutta toimittajien pitää liikkua.
Olet samaa perse leviää-osastoa kuin NATOn Breedlove, joka vieläkin ihmettelee, miten Itä-Ukrainan liikekannallepano, Itä-Ukrainan aluejoukot ja Venäjän armeija liikkuvat niin nopeasti, että NATOn johto ja Breedlove eivät ehtineet persettään tuolista nostaa kun Itä-Ukrainan tilanne oli ratkennut.Tiedän toki, koska olen Sanoma-talossa monesti työn puolesta käynyt (ei, en ole ollut Sanomissa töissä!) ja myös käyttänyt mainittua henkilökunnan ravintolaa!
Asiaahan ei sanomassa ollut laisinkaan, mutta luettelen taas virheet:
- en ole evl
- en ole tiedottaja
- sotkussa istuin 60-luvulla
- Breedlovea en tunne
- sinut valitettavasti tunnen enkä juuri pidä näkemästäni! - asiaa ev.lutille
Tiltunko perse? kirjoitti:
Tiedän toki, koska olen Sanoma-talossa monesti työn puolesta käynyt (ei, en ole ollut Sanomissa töissä!) ja myös käyttänyt mainittua henkilökunnan ravintolaa!
- en ole evl
- en ole tiedottaja
- Breedlovea en tunne
- sinut valitettavasti tunnen enkä juuri pidä näkemästäni!onko sinulla everstiluutnantti tuossa viestissäsi jotain asiaakin. Kysymys on siitä, että Hesarin henkilökunta käy lipukkeilla syömässä Burger Kingissä ja McDonaldsissa.
Asialla on sikäli merkitystä, että Sanomien IS mainostaa jutussaan BUrger Kingiä, joka on yksi niistä amerikkalaisista hampurilaisyrityksistä, jota USA ja NATO ovat painostaneet että se ei aloita hampurilaistoimintaa Venäjällä. - munkkikahvit
Tiltunko perse? kirjoitti:
Tiedän toki, koska olen Sanoma-talossa monesti työn puolesta käynyt (ei, en ole ollut Sanomissa töissä!) ja myös käyttänyt mainittua henkilökunnan ravintolaa!
- en ole evl
- en ole tiedottaja
- Breedlovea en tunne
- sinut valitettavasti tunnen enkä juuri pidä näkemästäni!hyvä ev.luti, vähän sinulla on vielä häpyä kun et alkanut kumoamaan että pers eesi on levinnyt.
- Tiltulla EI asiaa
asiaa ev.lutille kirjoitti:
onko sinulla everstiluutnantti tuossa viestissäsi jotain asiaakin. Kysymys on siitä, että Hesarin henkilökunta käy lipukkeilla syömässä Burger Kingissä ja McDonaldsissa.
Asialla on sikäli merkitystä, että Sanomien IS mainostaa jutussaan BUrger Kingiä, joka on yksi niistä amerikkalaisista hampurilaisyrityksistä, jota USA ja NATO ovat painostaneet että se ei aloita hampurilaistoimintaa Venäjällä.On toki. Sanoma Oy:n väellä on Sanoma-talossa henkilökunnan ravintola, josta syystä on vaikeata kuvitella, että he lähtisivät 'ulos' syömään! Lisäksi juuri kukaan aikuinen ei haluta päivittäin käydä burger-paikoissa!
IS mainostaa vaikka hellahalkoja, jos mainostajalla on rahaa. Ilmaiseksi se ei mainosta yhtään mitään!
Ei USA:ta tai Natoa kiinnosta se, mitä länsimaiset yhtiöt tekevät. Helposti huomaa sen, ettei Moskovan Tiltu itse ole ollut työelämässä! - 8-vuotias Tiltu?
munkkikahvit kirjoitti:
hyvä ev.luti, vähän sinulla on vielä häpyä kun et alkanut kumoamaan että pers eesi on levinnyt.
Olet varsin lapsellinen siihen nähden, ettet ole minua koskaan edes nähnyt?
- Burger King riski
Venäjällä kävi tuuri, että USA ja Pentagon kielsivät Burger Kingiä aloittamasta hampurilaisliiketoiminnan Venäjällä.
Nyt Burger King -ravintolosta on löytynyt teppu, missä on 100 000 dollarin edestä setelitukkuja sekä marihuanaa. - Putin riski
Ja toisesta Burger-ravintolasta löytyi toinen teppu, jonka sisällä oli miljoonia ruplia Putinin lahjusrahoja!
- Suomen Hot Dog
USA hävisi hampurilaissodan Venäjälle ja sai pahasti takkiin.
Suomi häviää Hot Dog sotansa Venäjälle eikä Suomea sitten enää olekaan.
Mitä nyt Niinistö on paennut Hawajille ja syö siellä piilopaikassaan hyvällä omalla tunnolla hampurilaisia ja hot dogeja.- Tiltun skeidaa
USA voitti hampurilaissodan Venäjälle ja välttyi pahoilta tappioilta!
Suomella ei onneksi ole minkäänlaista Tiltun keksimää 'sotaa' menossa! Niinistön löydät Mäntyniemestä koska tahansa!
- Suomi Hot dogina
Yes Suomi häviää Hot dogina sodan.
- Burger King kiroilee
Kun USA ja NATO kieltää Burger Kingiltä toimimisen Venäjällä, yhtiö panostaa Itä-Euroopan busineksessaan Suomeen ja perustaa tänne hampurilaisravintoloita lisää.
Burger Kingin johto kiroilee. Suomi on lilliputtimsrkkina verrattuna Venäjään. - Kova elovuvissa
USAn ulkoministeriö, CIA, McDonalds ovat tekemässä elokuvaa McDonaldsista, jolla McDonalds toivoo valloittavansa hampurilaismarkkinoita takaisin, myös Venäjällä.
- Alamäki jyrkkenee!
Miksi tekisi? Mäkkäri tulee mainiosti toimeen ilman Venäjän markkinoita! Venäjän voi jättää kiehumaan liemessään kannattamattomana alueena!
- Suomen minimarkkinat
Kun USA ja NATO kieltävät Burger Kingiä toimimasta Venäjällä, yhtiön Itä-Euroopan toiminnoista vastaava toimisto avaa joulukuussa Suomessa kolme uutta Burger King -ravintolaa ja ensi vuonna kymmenkunta lisää.
- Venäjä heikoilla!
USA ei koskaan "kiellä" omien yhtiöittensä toimintaa vaan ne ovat täysin vapaita tekemään omat ratkaisunsa!
Nato taas on puolustusjärjestö, jolla ei ole mitään keinoa komennella minjkään maan yhtiöitä!
Venäjän suurissa kaupungeissa mäkkä4rit jatkavat toimintaansa entiseen tapaan! Monen vuoden tauon jälkeen nyös Burger on alkanut luomaan uutta ketjua Suomeen!
Jos Venäjä rajaa ketjujen toimintaa omassa maassaan niin se ampuu vain omaan jalkaansa!Omin voimin he eivät saa minkäänlaista tasokasta burger-kejua aikaiseksi!
- Kuuban saartoa
USA, NATO, EU määräävät investointikiellon Krimille niin, että EU-maat eivät voi toimia Krimillä venäläisissä liikehuoneistoissa eivätkä voi ostaa venäläisiä yrityksiä, hampurilaisravintoloita ym.
- Tiltun vale!
USA, NATO, EU EIVÄT MÄÄRÄÄ MITÄÄN KIELTOJA!
On selvää ilman niitäkin, että länsimaiset yritykset eivät sijoita kiistanalaiselle alueelle!
- Hampparit ei iske
McDonald'sin ihmislihaskandaali ja USAn ja NATO kielto toimia Krimillä sekä osittain Venäjällä ovat vieneet McDonald'sia syöksyyn.
Hampurilaisjätti on avannut kahvilan. Se yrittää kahvilatoiminnalla paikata hampurilaistappiotaan. Kahvila yrittää kovasti olla jotain muuta kuin McDonald's, mutta näyttää silti mäkkäriltä.- Tiltu = hamppari?
TODERLLISUUDESSA mitään ihmislihaskandaalia ei ole muualla kuin Moskovan Tiltun päässä hänen keksimänään!
Mäkkäriketju veti itse pois Krimiltä kolme toimispistettään, koska katsoi alueen lkiistanalaiseksi alueeksi!
Länsimaissa ei valtiot (saatikka sitten puolustusliitot!) määräile yhtiöiden asioita!
Mäkkäri ei harrasta kahvilatoimintaa, joten tuokin väittämä on puhdas vale! - Ei oma päätös
Tiltu = hamppari? kirjoitti:
TODERLLISUUDESSA mitään ihmislihaskandaalia ei ole muualla kuin Moskovan Tiltun päässä hänen keksimänään!
Mäkkäriketju veti itse pois Krimiltä kolme toimispistettään, koska katsoi alueen lkiistanalaiseksi alueeksi!
Länsimaissa ei valtiot (saatikka sitten puolustusliitot!) määräile yhtiöiden asioita!
Mäkkäri ei harrasta kahvilatoimintaa, joten tuokin väittämä on puhdas vale!McDolad's ei tehnyt omaa itsenäistä päätöstä vetäytyä Krimiltä vaan USA, NATO, EU painostivat siihen.
McDonaldsin johtoa kaduttaa vetäytyminen kun venäläinen Rus Burger tahkoo nyt rahaa McDonaldsin entisillä liikepaikoilla. - Taatusti oma
Ei oma päätös kirjoitti:
McDolad's ei tehnyt omaa itsenäistä päätöstä vetäytyä Krimiltä vaan USA, NATO, EU painostivat siihen.
McDonaldsin johtoa kaduttaa vetäytyminen kun venäläinen Rus Burger tahkoo nyt rahaa McDonaldsin entisillä liikepaikoilla.Länsimaista yritystä ei pysty millään tavalla painostamaan! MIKSI mäkkäri pitäisi myymälöitä kiistanalaisella alueella, jossa ei toimi pankkikortit ja jossa ei ole länsituristeja?
Mäkkäriä ei huoleta tipan vertaa venäläisten oma ketju! Sen laatu tiedetään...
- 74185
Olet ymmärtänyt aivan oikein Naton tavoittei,krim olisi ollut Natolle tradeginen tukikohta.
- Rikos ei vanhene
Valitettavasti kannaltasi USA:lla ja Natolla ei ollut pienintäkään mielenkiintoa Krimiä kohtaan vaikka Venäjä sitä käyttikin laittoman anastuksen perusteluna!
- Krimi kiehtoo
Rikos ei vanhene kirjoitti:
Valitettavasti kannaltasi USA:lla ja Natolla ei ollut pienintäkään mielenkiintoa Krimiä kohtaan vaikka Venäjä sitä käyttikin laittoman anastuksen perusteluna!
On, amerikkalainen Burger King haluaisi aloittaa Krimillä, mutta USA ja NATO kieltävät.
- Rikos vanhenee
Rikos ei vanhene kirjoitti:
Rikos vanhenee, McDonaldsia ei saada enää vastuuseen ihmislihasta.
- Krim inhottaa
Krimi kiehtoo kirjoitti:
On, amerikkalainen Burger King haluaisi aloittaa Krimillä, mutta USA ja NATO kieltävät.
Ei halua, koska sinne ei ole edes länsimaista turismia!
- Tiltu keksii!
Rikos vanhenee kirjoitti:
Rikos vanhenee, McDonaldsia ei saada enää vastuuseen ihmislihasta.
Ei saada tietenkään, koska koko tapaus on syntynyt keksittynä Moskovan Tiltun päässä!
- Katkeraa burgeria
Venäjää McDonalds ei "selättänyt".
Katkerana Venäjä-tappiostaan talousvaikeuksissaan McDonalds on käynyt Aasian ja Etelä-Amerikan maiden kimppuun vaatien tullihelpotuksia ja samoja hygienia- helpotuksia kuin Venäjällekin.
Japani ja Venezuela eivät ole antaneet periksi. Sopimusriita estää McDonaldsia toimittamasta pakastettuja ranskalaisia Venezuelaan ja Japaniin.
McDonaldseja Etelä-Amerikassa pyörittävä Arcos Dorados ei suostu kertomaan, ovatko ranskalaiset loppu myös Venezuelan naapurimaista. - Venäjä hävisi!
Venäjä ei liioin selättänyt McDonaldsia!
Mäkkäri selvisi Venäjältä loistavasti ja on vain Venäjän oma menetys ellei ketjua siellä jatkossa nähdä!
Mäkkäri ei tarvitse mitään helpotuksia hygieniavaatimuksiin, koska sen omat vaatimukset raaka-aineiden ja hygienan suhteen ovat huomattavasti korkeammat kuin mitä Venäjällä tai Aasiassa tai Etelä-Amerikassa koskaan on!
Jos sopimuskiistat estävät ransakalaisten tuonnin USA:sta voidaan jättää annokset niitä ilman tai käyttää paikallisia! - HS:kin hermostui
Nato-media Helsingin Sanomat on lähtenyt piilomainostamaan McDonald'sia ja heittämään lokaa venäläiseen RusBurgeriin.
McDonald'silla menee Venäjällä ja Euroopassa huonosti, RusBurgerilla menee Venäjällä myös Krimillä hyvin. - Venäjä on tarkka
McDonalds ei läpäissyt Venäjän viranomaisten hygieniatarkastuksia.
Nyt McDonalds myöntää, että sen ranskanperunoista löytyi hammas Japanissa. - Venäjä häviää!
Venäjä ei liioin selättänyt McDonaldsia!
Mäkkäri selvisi Venäjältä loistavasti ja on vain Venäjän oma menetys ellei ketjua siellä jatkossa nähdä!
Mäkkäri ei tarvitse mitään helpotuksia hygieniavaatimuksiin, koska sen omat vaatimukset raaka-aineiden ja hygienan suhteen ovat huomattavasti korkeammat kuin mitä Venäjällä tai Aasiassa tai Etelä-Amerikassa koskaan on!
Jos sopimuskiistat estävät ransakalaisten tuonnin USA:sta voidaan jättää annokset niitä ilman tai käyttää paikallisia!
Ei Mäkkäri myönnä mitään Tiltun omassa päässä keksimiä keksintöjä! - Venäjä tarkkana
Pauligin Venäjällä valmistamasta Mokka-kahvista on löytynyt epäpuhtauksia kuten jo aikaisemmin Valion tuotteista ja McDonaldsin hampurilaisista.
- EiPelkkäRuokabisnes
McDonalds voi huonosti Venäjän lisäksi jo Kiinassakin. Kiinassa McDonalds-ravintolaan ammuttiin joku CIA:n agentti.
- VenäjältäViisasTeko
Venäjä teki viisaaasti kun sulki, rajoitti ja tarkkaili McDonaldseja Venäjällä. Ihmisliha-skandaalin jälkeen nyt on paljastunut, että McDonalds on kiertänyt veroja miljardin euron edestä Euroopassa.
- VenäjäOnHäviäjä
Mitäänb ihmislihaskandaalia ei ole ollut muualla kuin Moskovan Tiltun harvassa pääkopassa hänen keksimänään!
Venäjä tuntuu häviävän myös hampurilaissodan. Venäjällä ei ole taitoa tai kykyä itse tuottamaan hampurilaisia sillä tasolla kuin länytiset ketjut! Venäjän oma ravintolahygienia on luokatonta tasoa!
- VenäjälläRuokaPuhdasta
Kun USA:n armeijan taloudellusen sodankäynnin kenraalit mm. McMaster kielsivät McDonaldsia toimimasta Krimillä ja Venäjällä laajemminkin, McDonaldsien alamäki alkoi.
Venäjän terveysviranomaiset alkoivat tarkastaa McDonaldseja kun paljastui mm. ihmislihaskandaali. Venäjä joutui sulkemaan McDonaldseja Venäjällä.
Nyt viimeisin on se, että Venäjä ei halua maahan McDonaldin antibiooteilla kasvatettua broilerinlihaa, joussa on vaarallisen suuria lääkejäämiä.
Venäjän ansiosta USA ja Eurooppakin pääsevät eroon McDonaldsin huiputuksista.- VenVenäjänRuokaYäk
USA ei kiellä yhtiöittensä toimintaa missään ja Krimiltä ketju veti toimipaikkansa pois ITSE!
Kaikenlaiset "ihmislihaskandaalit" ovat pelkkiä Moskovan Tiltun keksimiä sepitteitä!
Mäkkärit lihat ovat puhtaampia ja paremmin testattuja kuin mikään ravintolaruoka venäläisissä ravintoloissa!
Hampurilaisketjut ovat tulleet maailmalle jäädäkseen. Venäjän kaupalla ei ole niille merkitystä!
- RoskaruokaUlosVenäjältä
Venäjän parlamentin ulkoasiainvaliokunnan puheenjohtaja Alexei Pushkov ehdotti, että yhtiöt kuten Coca-Cola ja McDonald's voisivat lähteä Venäjän markkinoilta niin venäläiset eivät söisi ja joisi amerikkalaista roskaruokaa jolloin venäläisistä tulisi terveempiä.
- VenäjäOnHäviäjä
Ehdotus ei ole sama kuin toteutus! Tavalliset urbaanit kaupunkilaiset Venäjällä rakastavat näitä ulkomaiden ilmentymiä kaupungeissaan!
- GoHome
Suomalaiset fed up USA:han, Natoon, Suomen kokoomusjohtoon. McDonald`sissa Helsingin Asema aukiolla mies hyökkäsi pikaruokalan asiakkaiden kimppuun.
- SyytäTarkkailla
Macdonaldsissa asiakkaat on vaarassa, voi saada ihmislihaa taikka jotkut hyökkää kimppuun.
Venäjä teki viisaasti kun pisti Macdonaldsit erityistarkkailuun. - MacObama
Jenkit on Euroopan syöpä. Mäkkäriläiset helvettiin koko mantereelta!
- TiltuValehtelee
Ehdotus ei ole sama kuin toteutus! Tavalliset urbaanit kaupunkilaiset Venäjällä rakastavat näitä ulkomaiden ilmentymiä kaupungeissaan!
Moskovan Tiltun ihmislihatrollaukset osoittavat vain miehen sairaan mielikuvituksen! - BusinessSeKannattaa
McDonalds, Niinistö, Stubb, Haglund, Toivakka ovat raivona kun Hesburger avaa 20 uutta hampurilaisravintolaa Venäjälle, joista noin 15 Pietariin.
Hesburger osoitti rohkeutta ja kylmähermoisuutta kun se ei alistunut kokoomus-RKP-uhkailulle eikä painostukselle.- TiltuValehtelee
Miksi ihmeessä jotain mäkkäriä, Niinistöäja ja niin ede3espäin liikuttaisi tipan vertaa suomalaisen yrityksen liiketoimet?
Venäjä on epävarma markkina-alue ja jos joku haluaa riskeerata niin siitä vaan!
- HeseltäViisasPäätös
Heseltä viisas päätös, sillä Venäjän terveysviranomaiset ovat sulkeneet vilpillisin keinoin toimivat ja epähygieeniset MCDonaldsit.
- TiltuValehtelee
Eivät ole. Siellä ne lkeikkuu entiseen tapaan esim. Pietarissa!
Tiltu kun ei osaa kieliä eikä matkustele niin hän päästelee suustaan silkkaa valetta!- HesburgeriltaÄlyveto
Venäjä sulki kymmenkunta McDonaldsia Venäjällä. USA ja NATO kielsivät McDonaldsia ja Burger Kingiä toimimasta Venäjällä ja Krimillä, joten Hesburgerilla on erinomainen markkinatilanne Venäjällä.
- TiltuValehtelee
Venäjä ei ole sulkenut mäkkäreitä eikä USA ja Nato edes pysty kieltämään yksityisen firman toimia. Mäkkäri veti kolme toimipistettään Krimiltä pois omasta aloitteestaan!
Hesburgerilla on vaikea markkinatilanne Venäjällä, koska mäkkäri on kv ketju ja Hesu pelkkäsuomalainen matkija! - HesburgerPorskuttaa
Hesburgerilta hyvää bisnestä panostaa Venäjälle kun USA ja NATO ovat kieltäneet NATO-maita investoimasta Venäjälle.
- TiltuValehtelee
Länsi ei kontrolloi omia yrityksiään! Mäkkäri lopetti Krimin ketjunsa omalla päätöksellään!
- VenäjäOnPuhdas
NATO-maissa Ranskassa, Belgiassa, Saksassa, Britanniassa, Luxemburgissa ja Hollannissa on pidätetty 26 ihmistä epäiltynä sekaantumisesta hevosenlihaskandaaliin. Viranomaiset uskovat epäiltyjen myyneen laittomasti hevosenlihaa useissa maissa.
- TiltuOnTyhmä
Ja miten tämä liittyy otsikkoon?
- VenäjänOnni
Samanlainen temppu kuin ihmisliha MCDonaldsissa. Venäjällä ja venäläisillä kävi tuuri, että USA ja NATO itse kielsivät hampurilaisravintoloidensa toiminnan Venäjällä.
- TiltuOnTyhmä
Tämä ihmisliha-juttu lienee Tiltun monista hölmöistä valeista TYHMIN! Mikään ketju ei käytä ihmislihaa!
Nato on sotilasjärjestö, joka ei 'kiellä' mitään!
Jenkkine hampurilaisyhtiöt toimivat yhtä Venäjällä! Ei niitä ole kielletty! Ja varoituksensana Tiltulle: käyn vappuna Venäjällä ja raportoin TODELLISESTA hampurilaistilanteesta, joten älä nyt taas kerksi liikaa valeita! Jäät vain kiinni!
- VenäjäTekiOikein
Mäkkärin tupla hevos-ihmislihalla.
- OletMitäSyöt
Iha hyvä ettei ota sitä hormooneilla ,. gmo rehuilla kasvatettua, antibiooteilla kyllästettyä roskaa maahansa.... niin pitäisi Suomessakin...
- USANatonHampurilaisia
Kun Pentagon ja Nato ei anna Burger Kingille lupaa toimia Venäjällä, yhtiö avaa tänä vuonna kymmenkunta uutta ravintolaa Suomessa.
Burger Kingin tehtävä on 1) odottaa Suomessa kun yhtiö saa aloittaa toimintansa Venäjällä 2) heikentää suomalaista Hesburgeria joka panostaa Suomen lisäksi Venäjälle. - UsaMunasi
Usa meni munaamaan Coca Colan ja McDonaldsin bisnekset Venäjän jalkapallon maailmanmestaruuskisoissa 2018.
- TiltuRaivona
FIFA:n tilanne ei ole vielälaisinkaan selvä ja sama koskee vuoden 2018 kisoja!
- TILTUVALEHTELEE
"Kun Pentagon ja Nato ei anna Burger Kingille lupaa toimia Venäjällä,"
Miksi Tiltu valehtelet yhä samaa vanhaa valetta!
USA ei kiellä yksittäisten firmojen toimintaa. SEN SIJAAN Mäkkäri veti ITSE kaikki Krimin liikkeensä pois alueelta!
Vappuna 2015 ainakin Pietarissa oli sekä Mäkkäreitä että Burger Kingejä vaikka kuinka monta ja NIIHIN KAIKKIIN OLI PITKÄT JONOT! Yhtään ainoata RusBurgeria en kaupungissa nähnyt!
Pulmasi Tiltu on se, että KUN ET ITSE KÄY MISSÄÄN JÄÄT VALEESTA AINA KIINNI! - KenraaliEiYmmärtänyt
McDonaldsin johto yritti vääntää rautalangasta USAn armeijan taloudellisen sodankäynnin yksikön kenraali McMasterille, että kun McDonalds ei saa toimia Venäjällä, yhtiö kärsii tappioita, mutta kenraali ei sitä ymmärtänyt.
- historiantuntija
Tiltut eivät tunne edes lähihistoriaa! Jameksien kielto kommunistisissa maissa lopulta kaatoi koko kommunismin, koska nuoriso alkoi pitää kieltoa pilkkanaan. Eihän Venäjä ja NATO voi mitään todellista sotaa käydä, koska silloin tuhoutuisi koko ihmiskunta. Tosin tätä tiltut eivät edes tiedä, koska uhkailevat jopa rauhallisia Pohjoismaita ydinaseilla.
Kun kunnon sota on mahdotonta ja sodat ovat pieniä paikallisa kahinoita, symboleilla on paljon suurempi merkitys kuin aseilla. Venäjäkin on innolla mukana länsimaista rappiota edustavissa Euroviisuissa. Tiltujen kauhistukseksi. Muotta nuorisolle vanhat stalinistit eivät mahda mitään. - RusBurgeritPorskuttaa
RusBurgerit ovat ottaneet käyttöön McDonaldsien jättämät liikehuoneistot ja tekevät hyvää tiliä.
Everstiluutnantti, kas kun et etsinyt RusBurgeria Ahvenanmaalta. RusBurgerit voivat oikein hyvin Krimillä ja Moskovassa.
Ongelmasi on everstiluutnantti, että jos kerran vuodessa pääset työmatkalle ulkomaille niin et näe etkä tajua mitään kun olet ihmisvihaaja, venäläisten vihaaja, suomalaisten vihaaja.- TodellisuusJaHarhat
KÄYTÄNÖSSÄ NÄIN EI OLE TAPAHTUNUT!
KÄVIN PIETARISSA JA TOTESIN ASIAN OMIN SILMIN!
Kaupungissa oli lukemattomia mäkkäreitä ja Burger Kingejä ja kaikkiin oli jonot! Yhtään RusBurgeria ei näkynyt toiminnassa!
Hyvä esimerkki asiasta on Pietarissa tunnettu hotelli Moskva, jonka alakerrassa on ollut jo vuosikymmeniä iso mäkkäri! EI se ole hävinnyt mihinkään!
Eikä tässä vielä kaikki! Starbucksin kahviloita on kaupungissa myös useita. Esim. jättimäisessä Mega-ostoskeskuksessa!
Minä olen eläkkellää enkä käy työn puolesta missään. Sen sijaan käyn tänäkin vuonna 2-3 kertaa Venäjällä ja sinu n pulmasi on se, että MINÄ OIKEASTI NÄEN SIELLÄ OLEVAN TILANTEEN, joten sinun on turha keksiä hatusta!
Minä pidän sekä venäläisistä että suomalaisista ihmisenä. Sen sijaan Venäjän nykyjohtoa en arvosta! - historianharrastaja
Niin, tiltuilla ei ole muuta päämäärää, kuin vahingoittaa venäläisten ja suomalaisten kanssakäymistä henkilökohtaisesti, kaupallisesti, teknisillä aloilla ja tieteen alalla. Lienevät entisiä kiihkomielisiä suomalaisia stalinisteja
- TyhmäEiNäe
Kas everstiluutnantti on innoissaan kun oli päässyt ulkomaille. Kas kun et mennyt etsimään RusBurgereita Ahvenanmaalta.
RusBurgereilla on 90 % Krimin hampurilaismarkkinoista ja 60 % Moskovan hampurilaismarkkinoista.
- RäksytyksenSyy
Coca Cola tiesi että Venäjä on myynyt kidat Pepsi Colalle ja venäläiselle virvoitusjuomateollusuudelle.
Hampurilaisia myyvät RusBurger. - UsaNatoBusinesta
Usa ja Nato tuhosivat McDonaldsinkin. McDonalds painostettiin lopettamaan burger-businekset Krimillä ja Venäjälläkin.
Nyt McDonalds joutuu sulkemaan 700 ravintolaansa tämän vuoden aikana. Kyseessä on McDonalds-ketjuravintoloiden ensimmäinen sulkeminen neljään vuosikymmeneen. - SeOliSiinä
McDonalsien tarina on ohi.
- SuomiTukee
Älä ny, kokoomus ja Rkp junailevat Suomen McDonaldseille yritystuen.
Kun Hesburger investoi äsken Venäjälle, kokoomus ja Rkp painostivat Hesburgeria vähentämään ja lopettamaan liiletoiminta Venäjällä.
Hesburger on suomalainen, McDonalds amerikkalainen. - ByeByePaskaruoka
Eniten McDonadls on saanut takkiinsa Venäjällä, Kiinassa, Japanissa, Ranskassa, Saksassa.
- TodellisuusJaHarhat
Mäkkäöri on kaikista näkyvin hampurilaisketju Venäjällä! Tiltun ongelm on se, ettei hän koskaan ole edes käynbyt Venäjällä ja kaikki täytyy keksiä hatusta! Vappuna Pietaissa okli runsaasti Mäkkäreitä ja Burger Kingejä eikä yhtään ainoata Hesburgria tai Rusburgeria!
- hahahahaa-aa
TodellisuusJaHarhat kirjoitti:
Mäkkäöri on kaikista näkyvin hampurilaisketju Venäjällä! Tiltun ongelm on se, ettei hän koskaan ole edes käynbyt Venäjällä ja kaikki täytyy keksiä hatusta! Vappuna Pietaissa okli runsaasti Mäkkäreitä ja Burger Kingejä eikä yhtään ainoata Hesburgria tai Rusburgeria!
Rusburger tekee rahaa Krimillä, Moskvassa ja eri puollla Venäjää, myös Hesburger, joka investoi miljoona kun USA ja Nato kielsivät McDonaldsia ja Burger Kingiä investoimasta Venäjälle.hahha
- McDonaldsVoiHuonosti
Suomessakin McDonaldsien myynti on laskenut koko Venäjä-vihan ajan vuodesta 2012.
Ei ole auttanut vaikka Venäjä-vihapuolueet kokoomus on vienyt McDonaldsiin nuoriaan, RKP eläkeläisiään ja kokoomuksen partioliike partiolaisia.- TiltuOnTyhmä
"Suomessakin McDonaldsien myynti on laskenut koko Venäjä-vihan ajan vuodesta 2012."
Tottakai, koska Suomessa kilpailu lisääntyy! Täällä on myös Hesburger ja uutena Nurger King!
"Ei ole auttanut vaikka Venäjä-vihapuolueet kokoomus on vienyt McDonaldsiin nuoriaan, RKP eläkeläisiään ja kokoomuksen partioliike partiolaisia."
Aika lapsellinen väittämä! Yhtäkään puoluetta ei voisi vähempää kiinnostaa se, miten joku firma Suomessa menestyy!
- McDonaldsTappiot
Noista maista Ranskalla ja Japanilla talous on huonossa kunnossa. Kiinassa talous kasvaa vauhdilla, Venäjällä ja Saksassa maltillisesti.
- TiltunRappio
TODELLISUUDESSA Ranskalla ja Japanilla kasvu on maltillista. Kiinalla alkaa olla vaikeuksia! Saksa kasvaa vauhdilla kun taas Venäjä taantuu kohden syöksykierrettä!
- SurkeeLafka
McDonanalds saa turpaansa Suomessakin. Se tekee pelkkää tappiota.
- ÄläTurhaanKeksi
Todellisuudessa tekee voittoa. Jospa katsot tasetta:-)
- znatok-
Onko yhtään Rusburgeria avattu USAan tai muuhun sivistysmaahan?
- PettäjänTieOnTuskainen
Ei ole! Se on venäläinen merkki, jota en edes nähnyt Pietarissa! Tiltu niitä näkee tosin ilman, että käöy Venäjällä;-D
- Ev.lutinPienetAivot
PettäjänTieOnTuskainen kirjoitti:
Ei ole! Se on venäläinen merkki, jota en edes nähnyt Pietarissa! Tiltu niitä näkee tosin ilman, että käöy Venäjällä;-D
Etkö nyt jo ymmärrä everstiluutnantti että Pietari ei ole Venäjä.ev.l
- TodellisuusJaHarhat
Ei, mutta se on Venäjän toiseksi suurin kaupunki ja se on TODELLISUUS! Sinä sen sijaan kun et ole Venäjällä käynyt olet mielikuvituksesi varassa!
- RusburgerKovaSana
Rusburger ei tarvitse voittoja ulkomailta. Se on Venäjän kotimaan markkinoille tarkoitettu yritys.
Suomessakin Valion baarit ovat Suomeen tarkoitettuja.- HEHEMarkkinajohtaja
Ei sitä SILTI näkynyt Pietarissa yhtään kappaletta!
- VerkapukuEv.luti
Everstiluutnantti, sinä raukka et sotilaana pääse Rusberger-hotelleihin etkä ravintoloihin kun sinulla ei sotilaana ole varaa niihin ja kun pukeudutkin niin perkeleen huonosti.
Everstiluutnantti sulla kun ei ole smokkia eikä frakkia.- TiltuOnAbsurdi
Olet hieman huvittava! Yrität keksiä minulle näkemättä olomuotoja?Aika epätoivoista?
En ole evl enkä tarvitse smokkia eikä frakkia. Rusburger on venäläinen hampurilaisketju eikä mikään hotelli!
- RusBurgerPorskuttaa
RusBurger on markkinajohtaja Krimillä ja vahva Moskovassakin.
McDonaldsilla menee huonosti Venäjällä. USA ja NATO kielsivät McDonaldsia toimimasta Krimillä ja Moskovassa sillä menee huonosti.- TiltuValehtelee
Krimillä pääsee markkinajohtajaksi yhdellä kiskalla!
Saatan pistäytyä seuraavana Moskovassa osoittamassa uudet väittämäsi valeeksi! Ongelmasi on se, että kun majailet vain haisevassa luolassasi Valkeakoskelle niin todellisuus täytyy keksiä! Minä taas näen oikean todellisuuden!
Kukaan ei 'kieltänyt' McDonaldsia toimimasta Krimillä vaan ketju veti itse kolme toimipistettään poiskiistanalaiselta alueelta!
Moskovassa mäkkäri on johtava ketju! Jonot ovat aina pitkät!
- McDonaldsSyöksyy
McDonalds on joutunut suljemaan kymmeniä hampurilaisravintoloita, eniten Venäjällä.
McDonalds haluaisi toimia Krimillä kuten Burger King mutta USA, NATO, EU kieltävät.- TiltuSyöksyy
Mäkkäri on PÄINVASTOIN avannut mkymmeniä uusia paikkoja Venäjällä!
USA:n hampurilaisketjut sulkivat ITSE liikkeensä Krimillä, koska ne eivät TOIMI kiistanalaisilla alueilla! - YhdenIdiootinSota
TiltuSyöksyy kirjoitti:
Mäkkäri on PÄINVASTOIN avannut mkymmeniä uusia paikkoja Venäjällä!
USA:n hampurilaisketjut sulkivat ITSE liikkeensä Krimillä, koska ne eivät TOIMI kiistanalaisilla alueilla!Kokoomuksen ja puolustusvoimien pitäisi palkata älykkäämpiä trolleja. Everstiluutnantin yritykset ovat niin onnettomia.
USA, NATO kielsivät kaiken taloudellisen toiminnan Venäjän kanssa. Kun sitten Krimi liittyi Venäjään niin myös Krimillä
USA:n ja NATO:n Venäjän vastainen taloussota on USA:n armeijan taloudellisen sodankäynnin yksikön kenraali McMasterin luomus.
McMaster on tyypillinen älyllisesti lahjaton amerikkalainen upseeri, jonka mielestä lännen talouksien pitää kärsiä niin se kärsimys siirtyy sitten Venäjälle.
McMaster ei vaan älynnyt, että mitäs sitten kun sekä länsi että Venäjä voivat huonosti.
- RusBurgereidenSuosio
McDonaldsin ja Burger Kingin burgereissa vain 40 % on paikallista raaka-ainetta, 60 % tulee valvomattomista oloista USA:sta ja kehitysmaista.
Venäjällä RusBurgerit ovat 100 %:sti kotimaisia ja 80 %:sti paikallisia.- RusBurgereitaEINÄY
Tiltun heikkous on siinä, että kun ei matkusta ulkomille täytyy kaikki asiat keksiä hatusta!
Olen kolmen viime kuukauden aikana käynyt kahdesti Venäjällä. Kaupungeissa näkee unsaasti MacDonaldseja ja BurgerKingejä ja kaikki ovat tupaten täynnä asiakkaita.
YHTÄÄN AINOAA RusBurgeria (tai Hesburgería) en nähnyt!
USA on eräs maailman suurimpia karjankasvattajia ja siellä pihviliha on korkealuokkaista ja valvottua!
Tiltu keksii hätäpäissään valehtelun kun hänen omat suosikkinsa eivät vain menesty! - Ev.lutiaAhdistaa
RusBurgereitaEINÄY kirjoitti:
Tiltun heikkous on siinä, että kun ei matkusta ulkomille täytyy kaikki asiat keksiä hatusta!
Olen kolmen viime kuukauden aikana käynyt kahdesti Venäjällä. Kaupungeissa näkee unsaasti MacDonaldseja ja BurgerKingejä ja kaikki ovat tupaten täynnä asiakkaita.
USA on eräs maailman suurimpia karjankasvattajia ja siellä pihviliha on korkealuokkaista ja valvottua!
Tiltu keksii hätäpäissään valehtelun kun hänen omat suosikkinsa eivät vain menesty!Everstiluutnantti, Pietari ei ole Venäjä. Se on vain yksi kaupunki.
Everstiluutnantti, hellitä vähän, tulet häviämään hampurilaistaistelun Venäjälle ja Rusburgerille.
- KriminRusBurgerit
Ukrainassa kansalla ei olle varaa ostaa McDonaldsin ja Burger Kingin hampurilaisia kun taas Krimillä krimiläisillä on varaa ostaa RusBurgereiden hampurilaisia.
- KrinNoBurger
Krimiläisten on syytäkin etsiä RusBugereita (jos vain jostain löytävät!) sillä USA:n hampurilaisketjut eivät avaa liikkeitä alueille, joita ei ole tunnustettu!
- Kalaburgreita
Nyt USA:ta, NATO:a, EU:ta, Ukrainaa, Niinistöä, Stubbia, Kanervaa, Soinia, McDonalsia ottaa aivoon:
RusBurger ilmoitti että se alkaa myydä kalaburgeria Krimin kaloista. - MitäKaikkeaNeKielsi
Koskiko se USA:n taloussodan yksikön ja NATO:n kielto vain amerikkalais- ja Nato-maiden lihahapurilaisia vai myös kalahampurilaisia.
- McDonaldsJulmana
McDonaldsien talous on romahtanut.
Nyt McDonalds käy köyhien ja kodittomien kimppuun, joita USA:ssa ja NATO-maissa riittää.
McDonalds on kieltänyt ravintoloitaan USA:ssa ja eri puolilla maailmaa kodittomien ja köyhien ruokkimisen.
McDonalds ei antanut ruoka-apua köyhille NATO-maa Ranskassa. - TiltuValehtelee
Silkkaa valetta Tiltulta!
USA:n hampurilaisketjut ovat mailmanlaajuisia ja erittäin menestyviä yrityksiä! Siinä taas tuuli yritää liikuttaa kivä kun syrjäytynyt ja pahalta haisev Tiltu käy niiden kimppuun!
Tiltu keksii hätäpäissään valehtelun kun hänen omat suosikkinsa eivät vain menesty! - McDonaldsTappioputkessa
Etelä-Euroopassa Espanjassa, Italiassa, Ranskassa, Kreikassa, myös Venäjällä yrityksillä ja yrittäjillä on vielä moraalia. Ne auttavat köyhiä ja asunnottomia.
McDonalds vetää kovaa linjaa ehkä siksi, että yritys lähti tappiokierteeseen Venäjä-pakotteiden sysäämänä ja kun USA:ssa on niin paljon köyhiä ja kodittomia eikä USA:ssa ole tapana yksityisten ihmisten ja yritysten auttaa köyhiä ja kodittomia.- TiltuValehtelee
Mäkkäri tekee loistavaa tulosta ja on erittäin kannattava yitys!
- SydämetönMcDonalds
MCDonald'sin päämaja uhkasi erottaa ranskalaisen McDonald'sin yhtiöstä kun se oli antanut keittiöstä ruokaa parille kodittomalle.
- TiltuOnTyhmä
Miksi uhkaisi? Paikallinen kiska saa toki tehdä mielensä mukaan!
- HesburgerTekeeRahaa
Kun USAn armeija kielsi USAn hampurilaisravintoloiden toimimisen Krimillä ja vaikeutti niiden toimimista muuallakin Venäjällä sekä painosti Nato-maiden ja Naton kumppanimaiden hampurilaisravintoloita toimimasta Venäjällä, Suomen Hesburger teki fiksun liikkeen.
Hesburger ei välittänyt pätkääkään Pentagonin, Naton, EUn, presidentti Niinistön, Stubbin, Kanervan uhkailuista vaan Hesburger panostaa Venäjälle. Hesburger-ravintoloiden määrä Venäjällä kohoaa 38:aan. Ensimmäinen 15sta uudesta ravintolasta on juuri avannut ovensa Pietarissa.
Hesburgerin investoinnit ovat edulliset kun se hyödyntää mm. McDonaldsilta tyhjiksi jääneitä hampurilaisravintoloiden tiloja.- TiltuVALEHTELEEraskaasti
TODELLISUUDESSA "USAn armeijalla" ei ole minkäänlaista kykyä "kieltää" kaupantekoa missään! Vain USA:n hallitus voi tuollaista tehdä! Krimin mäkkäriketjun veti MacDonlads oma-aloitteisesti pois kun katsoi alueen olevan kiistanaalaisen!
USA:lla ei ole mitään halua/kykyä estellä Hesburgerin toimintaa missään! Tosin niin paljon kun olen Pietaria kiertänyt en ole siellä nähnyt ensimmäistäkään Hesburgerin tai Rusburgerin liikettä! Ainoat hampurilaisliikkeet olivat Mäkkäri ja Burger King ja niihin oli aina mahtavat jonot!
Mäkkäri ei ole lopettanut liikkeitään Pietarissa, joten eipä Hesburger ole liiketilöoista hyötynyt!
Tiltu on siitä huvittava, että kun miespolo ei ITSE matkusta missään hän joutuu sepittämään tietonsa hampurilaispaikoista ja kaikki tiedot ovat pielessä!
Mäkkäri ja Burger King ovat yhä Venäjän johtavat ketjut!
- EUpistääNatonKuriin
USAn McDonalds kiristi NATO-maista laittomia veroetuja mutta nyt EU pistää McDonaldsin maksamaan pimitetyt tulot, maksut, verot.
- TiltuVALEHTELEEraskaasti
Mäkkärillä ei TODELLISUUDESSA ole mitään KYKYÄ KIRISTÄÄ "aittomia veroetuja" ja jos sellaista EDES yrittäisi niin kiplailijat puuttuisivat asiaan HETI!
JOTEN tämäkin skeidatieto on pelkkä Tiltun valheellinen sepitelmä vailla todellisuuspohjaa!
Valehtelu on Tiltun leipälaji! - SuomalaistaÄlyä
Venäjää vastaan taisteleva McDonald’s ei pärjää Venäjällä eikä enää Suomessakaan. Yhtiö on sulkenut Suomessa tänä vuonna jo 9 hampurilaisravintolaa, ja sulkee jatkossa vielä lisää.
Parhaiten Suomessa menestyy Venäjälläkin hyvin menestyvä suomalainen Hesburger. - TiltuVALEHTELEEraskaasti
Mökkäri ei suinkaan "tistele venäjää vastaan" vaan RAHASTAA sitä parhaansa miukaan!
Pietarissa ei usean päivän ajelkun aikana näkynyt YHTÄÄN AINOAA Hesburgeria! Sen sijaan Mäkkäreitä ja Burger Kingejä oli ja ne oli tupaten täysiä!
Mäkkärillä voi pyyhkiä huonosti Suomessa, mutta Venäjällä se on kingi!
Valkeakosken Tiltu ei matkusta ITSE missään ja korvaa ENSIKÄDEN tiedon pelkällä sepittämisellä, joka ei pidä edes paikkaansa! - NolostiNokkiin
USAn ja NATOn taloudellisen sodankäynnin yksikkö ja sen kenraali McMaster ovat saaneet nolosti nokkiin:
1) kun USA, NATO kielsi amerikkalaisten hampurilaisravintoloiden toiminnan Venäjällä mm. Krimillä kokonaan niin venäläiset hampurilaisravintolat valloittivat markkinat ja tahkoavat nyt rahaa.
2) myös suomalainen Hesburger tahkoo Venäjällä rahaa kun sekin iski USAn tyhjiksi jättämiin hampurilaismarkkinoihin Venäjällä eikä se välittänyt pätkääkään S. Niinistön ja Stubbin uhkailuista.
3) nyt sitten vielä Venäjä toimittaa viljaa, josta mm. McDonaldsille, Burger Kingille ja Hesburgerille valmistetaan hampurilaissämpylöitä. - JenkkibluffiEiOnnistu
Rospotrebnadzor joutuu koville kun jäljellä olevat McDonaldsit ja Burger Kingit yrittävät myydä paska- ja bluffiraaka-aineista tehtyjä burgereita ruoka- ja makutietoisille venäläisille kuluttajille.
- Kuularuisku
http://www.iltasanomat.fi/ruokala/uutiset/art-1441702425172.html
Voi piru, Venäjällä saa oluttakin Hesestä :-) - EiOnnistuVenäjällä
McDonaldsin ihmislihaskandaalin jälkeen McDonalds on alkanut valmistaa burgereita hevosenlihasta, mutta ei Venäjällä.
Venäjälle ei ole asiaa ihmislihalla eikä hevosenlihalla. - IhmisetEiTykänny
Sen jälkeen kun Usan armeija kielsi McDonald'sia toimimasta Venäjällä, McDonald'sin myynti lähti rajuun laskuun lännessäkin.
- TiltunTurhaaValehtelua
USA:n armeija ei pysty kieltämään mitään firmaa toimimasta! Mäkkäri on yhä menestyvä maailmanluokan yhtiö!
- VenäjälläParemmin
Hesburger tekee hyvää tulosta Venäjällä.
Hesburgerin Heikki Salmela kehuu yrittäjä- ja työntekoilmapiiriä Venäjällä ja haukkuu suomalaisten työmotivaation, joka on hänen mielestään heikentynyt. - TiltuValehteleeTurhaan
Ongelmasi Tiltu-rukka on se, ettet ulkomaille pääse!
Todellisuudessa esim. Pietarissa on runsaasti mäkkäreitä ja Burger Kingejä ja niihin pitkät jonot!
Yhtään ainoata Heseä tai Rusburgeria ei näkynyt! - HesenKassaKilisee
Stubb ja Sauli Niinistö painostivat Hesburgeria että se ei menisi Venäjälle.
Menihän se ja nyt kassa kilisee.- TiltunKaaliKilisee
Ei TP ja VVM välitä/puutu yksittäisten firmojen tekosiin! Yhtään ainoata Hesburgeria ei pietarissa näkynyt!
- VenäjälläEiPetkuteta
McDonald'sin ja Burger Kingin ranskanperunoissa on muutakin kuin perunaa. Niissä on halpakuorrute, joka on tehty muun muassa halvasta öljystä ja halvasta riisijauhosta.
Venäjällä ranskanperunoiden pitää olla perunoista. - VenäjäOnHävinnyt
Taas laskettelee Tiltu täyttä skeidaa!
Olen syönyt McDonald'sin ja Burger Kingin ranskanperunoissa ja ne OLIVAT aivan tavallisia ranskalaisia!
Tiltun valeet ovat aika huvittavia! Ranskanperuna itsessään on niin halpa ja helppo, ettei kenenkään sitä kannata korvata muulla!
Venäjällä kaikkien firmojen ranskanperunonat ovat perunoista!
Tiltun valehtelu on lapsellista ja epäuskottavaa! - McDonaldsMössöä
McDonaldsin liha on geenimuunneltua ravintoa syöneen karjan lihaa.
Venäjällä geenimuunneltu ravinto, ruoka, vilja jne on kielletty.- TiltunTolkutontaValetta
Mäkkärin liha on täysin samaa kuin kaikkialla maailmassa eikä se ol geenimuuneltua! Hyvin näkyy kelpaavan venäläisille!
Tiltun pulma onsiinä, ettei hän käy 100 metriä kauempana Valkeakosken läävästä ja kaikki ulkomaan "uutiset" pitää sepittääomassa päässä!
- Paskaperunaa
Se Mcdonaldsien paskaperuna valmistetaan Hollannissa.
- TiltunJatkuvaaValehtelua
Älä nyt väitä Tiltu-parka, että olet maistanut Mäkkärin perunaa Venäjällä!?
Mäkkärin ranskalaiset ovat samanlaisia kaikkialla maailmassa ja hyvin näkyvät ihmisille kelpaavan!
Uskottavuutesi on tasan nolla!
- Vaalirahoittaja
Kokoomus-YLE mainostaa nyt McDonaldsia, vaikka YLEn ei pidä mainostaa mitään.
McDonalds voi olla yksi Sauli Niinistön pimeistä vaalirahoittajista.- TiltunTolkutontaSkeidaa
YLE ei ole millään tavalla kokoomuksen (tai minkään muunkaan) puolueen halussa!
YLE mainostaa kaikkia, jotka vain taloon rahaa tuovat! Autoista pesuaineisiin! Siinä ei ole mitään kummallista! Ei mäkkäri Saulia raahoittanut! Salen voitto vuonna 2018 on niin suvereeni, ettei hän juuri rahoittajia edes tarvitse!
- NatonHampurilaistappelua
Suomalainen hampurilaisketju Friends & Brgrs avaa ravintolan Kööpenhaminaan.
Natottajat ryhtyvät uhkaus- ja painostustoimiin jos yhtiö levittäytyy Venäjälle. - TiltunTolkutontaValetta
Miksi ryhtyisivät!? Ei Suomessa kukaan rajoita kenenkään yritystoimintaa ja hampurilaisketju Friends & Brgrsin tuotteet ovat todella hyvviä!
Täysin lapsellinen keksitö Tiltulta?? Tiltu on sairas patologinen valehtelija! - Venäjä-kateutta
Kun Hesburger ei välittänyt Stubbin, Niinistön, Usan, Naton painostuksesta vaan avasi yli 10 Hesburgeria Venäjällä vielä taloussodan aikana niin vihapuheita oli Suomessa odotettavissa ja nyt niitä sitten tulee:
Hesburger-ketjun toimitusjohtaja Salmela:
”Henkilööni käydään käsiksi vihapuheilla ja asiallinen keskustelu tuhotaan."- TiltunTolkutontaValetta
Todellisuudessa kaikki suomalaiset TP:tä möten tukevat suomalaisia yrityksiä kaikkialla maailmassa!
Tiltu keksii taas valeitaan!
- VenäjäVoitti
Usan armeijan ja Naton taloudellisen sodankäynnin yksikkö ja sen Us-kenraali McMaster ovat hävinneet hampurilaissodan Venäjälle.
Venäläiset hampurilasiketjut käyttivät Usan ja Naton hampurilaistoimintakiellot hyväkseen ja nyt niillä on yli 60 %:n osuus Venäjän hampurilaismarkkinoista ja jenkkiketjuilla vain 27 %:n osuus.
Eikä McDonalds enää tottele Usan armeijaa eikä Natoa eikä Venäjän vastaisia talouspakotteita. McDonalds avaa 60 uutta burgeria Venäjällä ja valmistaa burgerleivät venäläisestä viljasta. - TiltValehteleeAINA
Tiltun prosenttiluvut on tempaistu taas hatusta! Kun viimeksi kävin Pietarissa niin ainoat hampurilaispaikat olivat mäkkäri ja Burger King ja niissä oli pitkät jonot!
Tiltun ongelma on se, ettei mies kielitaidottomana matkusta eikä ole käynyt sataa metriä kauempana kodistaan!
Siksi kaikki ulkomaan uutiset ovat hatusta tempaistuja valeita!- VenäjänBurgeritVoitti
Ei ole. Ne löytyy netistä. Venäläisten burgerien osuus 60,9 %, McDonaldin, 20,3 %, Burger Kingin 7,3 %.
- TiltuValehteleeAINA
Kyllä ne vaan ovat! Esim. Pietarissa ei näkynyt yhtään ainoata venäläistä burger-paikkaa tai Hesburgeria!
Kun viimeksi kävin Pietarissa niin ainoat hampurilaispaikat olivat mäkkäri ja Burger King ja niissä oli pitkät jonot!
Tiltun ongelma on se, ettei mies kielitaidottomana matkusta eikä ole käynyt sataa metriä kauempana kodistaan!
Siksi kaikki ulkomaan uutiset ovat hatusta tempaistuja valeita!
- VenäjälläEiHulluaLehmää
Venäjän terveysviranomaiset eivät päästä maahan McDonald'sin hullun lehmän tautista lihaa.
- TiltuValehteleeAINA
Eikä mäkkäri vie mihinkään maahan mitään "hullun lehmän tautista lihaa". Terve liha kun on aina edullisempaa!
Jauhat taas aivan lapsellisia juttuja!
- USApyytääÄitienApua
NATO-maissa McDonald'sin maine on mennyt.
McDonald's hampurilaisravintola Lontoossa kyllästyi mellastaviin teineihin, jotka hajottivat ikkunoita ja kaatoivat juomia henkilökunnan päälle niin, että McDonald's joutui kieltämään pääsyn ravintolaan alle 18-vuotiailta, jos he eivät ole aikuisten seurassa. - RusburgerMyyHyvin
Venäjän Rusburgerin burgereita myytiin Sotchin Formula 1 -kisoissa ja myydään nyt Azerbaidzanin Formula 1 -kisoissa.
Ja sekös vtuttaa USA:n ja Naton taloudellisen sodankäynnin kenraaleja.- VenäjäOnHäviäjä
Voi Tiltu-parkaa! Pulmasi on siinä, ettet koskaan OIKEASTI EDES KÄY VENÄJÄLLÄ!?
1. USA:n kenraaleja ei liikuta yksityiset yritykset
2. Venäjän kaupungeissä yleisimmät hampurilaisliikkeet ovat Mäkkäri ja Burher King ja niihin on valtaisat jonot!
3. Yhtään ainoaa Hesburgeria tai Rusburgeria en ole nähnyt vaikka kaipa niitä jossakin on!
- RusburgerinHitti
Rusburgerin hitti on kokoliha-burgeri.
- TerveellistäRuokaa
Rusburgerilla on toinenkin valtti. Se ei käytä geenimuunneltua lihaa niin kuin McDonalds ja Burger King.
- Kokolihaburgerit
Rusburgerin kokolihaburgerit käyvät kaupaksi kun mcdonaldsin ja burger kingin jauhelihapihveissä on vain 30 % lihaa eikä siitäkään tiedä mitä lihaa.
- VenäjänBurgeritParempia
Rusburgeri on ylivoimainen hinta-laatuvertailussa.
- RahaKiinnostaa
McDonalds ja Burger King ilmoittivat haluavansa panostaa Venäjälle myös Krimille.
Venäläinen Rusburger ja suomalainen Hesburger tekevät suuria voittoja. - VkoskenTiltuValehtelee
Taas laskettelee Tiltu täyttä skeidaa! McDonalds ja Burger King EIVÄT ILMOITA haluavansa panostaa Krimille. Krim on kiistanalainen alue ja Venäjän varaton syrjäseutu vailla turismia!
Valkeakosken Tiltu ei itse koskaan matkusta ja siksi hän sepittää aina silkkaa skeidaa! Pietarissä näkyy vain McDonald'sin ja Burger Kingin toimipisteitä eikä lainkaan muita!
Tiltun valeet ovat aika huvittavia! Ranskanperuna itsessään on niin halpa ja helppo, ettei kenenkään sitä kannata korvata muulla!
Tiltun valehtelu on lapsellista ja epäuskottavaa! - KorvikeVihollinen
USAn ja NATOn hampurilaissota Venäjää vastaan on yhtä älytöntä kuin urheilusota, taloussota Venäjää vastaan tai tavanomaisen sodan sapelienkalistelu Venäjää vastaan.
USA ja NATO uhoavat Venäjälle kun eivät pärjää terroristeille.- TiltuValehteleeAINA
Mitään 'hampurilaissotaa Venäjää vastaan' ei ole olemassa!
Valkeakosken Tiltu ei itse koskaan matkusta ja siksi hän sepittää aina silkkaa skeidaa! Pietarissä näkyy vain McDonald'sin ja Burger Kingin toimipisteitä eikä lainkaan muita!
Tiltun valehtelu on lapsellista ja epäuskottavaa!
- McDonaldsistaAlkoi
Pitää paikkansa.
Münchenin terrori-isku aloitettiin McDonald's-ravintolasta, josta hyökkääjät etenivät ampuen kauppakeskukseen. - TerroristiTiltunIntoa
EI pidä paikkaansa! Terroristit kokoontuivat ensin lastentarhaan ja lähtivät sieltä suorittamaan jaloa tehtävää, jota jo Valkeakosken Terroristi-Tiltu kerkisi kehumaan!
"Münschenin kauppakeskukseen tehty isku oli täydellnen operaatio."
Näin kielitaidoton Tiltu sivullisten murhaamista ylisti? - ÄlyllistäSotaa
McDonalds oli iskun symbolikohde.
Vain tyhmille jäi epäselväksi mikä oli iskun motiivi ja tarkoitus. - TerroristiTiltunIntoa
EI terroristeja mäkkärit kiinnosta!
Tiltun tyhmyys yltää iskon kohteeseen saakka. Hän ratkaisee asian sepittämällä sen entiseen tapaansa omassa päässään! - IhmislihaaPihveihin
MCDonaldsia kiinnostaa ihmisliha. Se on jäänyt kiinni ihmislihan sekoittamisesta hampurilaispihveihin.
- TiltunTyhmyysKukkii
Mäkkäri ei käytä muuta kuin tutkittua liha. Valkeakosken Tiltulta todellinen aivopieru! Tuotettu pihviliha on halpaa ja puhdasta. Ihmislihaa ei todellakaan myydä missään ellei sitten Tiltu myy omaa jalkaansa!
- Hampurilaistappelua
McDonalds käy hampurilaissotaa nyt Nato-maassa. Se poltti Byronin hampurilaisketjun Lontoossa pimeästä työvoimasta.
- KriminBurgerit
Krimin parhaat burgerit Simferopolissa ja Jaltalla.
- VkoskenTiltuValehtelee
Ja Valkeakosken Tiltuhan sen tietää vaikkei ole eläissään käynyt kilometriä kauempana kotoa! Kielitaidottomuudesta tulee se 'etu' ettei tarvitse matkustaa:-D
- NeHävisiSenkin
Sauli Niinistö, Stubb, Kanerva, Haglund eivät pystyneet estämään että suomalainen Hesburger avasti hampurilaisketjunsa Venäjällä ja tekee nyt hyvää tulosta.
- TiltuHävisiTämänkin
Ei kai kukaan suomalaien "estäisi" suomalaista yritystoimintaa Venäjällä!? Miksi sellaista tekisi? Kaupankäynti n vain Suomen etu!
MUTTA tosiasia on se, että lukuisilla Pietarin matkoillani en ole nähnyt yhtään ainoaa Jeseä tai Risburgeria KUN samaan aikaan mäkkäreitä ja Burger Kingejä vilisee!
Kun Tiltun-torvelo ei itse matkusta missään hän joutuu sepittämään hatusta! - NatoJohtoPillastui
Suomen Nato-johto uhkaili Hesburgerin omstajaa ja pillastu kun Hesburger vaan laajensi ketjuaan Venäjällä.
- TyperäTiltu
Ei uhkaillut! Kieltolistan tuotteita ei saa viedä. Muu kauppa saa toimia vallan vapaasti! Se on Suomen ja presidentin etu ja erityisessä suojelussa!
- EiOleNiinistönEtu
Venäjän vastainen hampurilaissota ei ole Suomen eikä presidentin etu vaikka onkin Sauli Niinistön erityisessä suojelussa.
Kun Pentagon, Usan armeijan ja Naton taloudellisen sodan käynnin yksikön kenraalit ja Nato kielsivät hampurilaisravintolat Venäjällä, Nato-maa Hollannin hampurilaisyrittäjä näytti keskisormea ja laajensi toimiaan Venäjälle ja nyt kerää siellä suuret voitot hampurilaisillaan.
Suomen Hesburger teki saman vaikka valtiojohtosta painostettiin Stubb, Kanerva, S Niinistö ja Helsingin Sanomat. - HeijaaSuomiPohjanPoika
Lisää 'talousnero' Venäjä-vihaaja Sauli Niinistöä: Hesburgerin ei kannata tulouttaa Venäjän voittojaan Suomeen Usan, Naton, Eun, Suomen rangaistusten takia.
- TiltuSepittääTaas
Ei Niinistö miöllään tavalla vaikuta Hesburgerin Venäjän kiiketoimintaan! Jos tuo on (muka) tilanne niin se johtuu sitten Venäjän omasta lainsäädännöstä!
- NatoSuomiKuinUkraina
Sauli Niinistö vaikuttaa Hesburgerin liiketoimintaan ei tietenkään kiiketoimintaan.
Sauli Niinistön, Usan, Naton Venäjän vastaisen taloussodan aikana Suomi toimii kuten Ukraina, kieltää ja vaikeuttaa työvoiman, työntekijöiden työskentelemistä Venäjällä.
- ItäukrainalaistaÄlyä
Kun Usan armeijan ja Naton taloudellisen sodankäynnin yksikkö kielsi amerikkalaisten hampurilaisravintoloiden toiminnan Venäjän lisäksi Itä-Ukrainassa niin Donetskissa avattiin entisen McDonaldsin paikalle aivan samannäköinen ja samanlaisia pakkauksia käyttävä mutta eriniminen "DonMak"-hampurilaisravintola.
DonMak tulee nimistä Donetsk ja Makejevka. Makejevka on Donetskin naapurikaupunki.- JaTiltunItäistäTyhmyyttä
TODELLISUUDESSA kukaan ei ole kieltänyt USA:ssa sen hampurilais-ravintoloiden toimintaa Venäjällä ja pitkin Venäjää näkee runsaasti kv. ketjuja kuten MacDonalds, Burger King ja Picnic.
SEN SIJAAN ainakin mäkkäri ITSE katsoi Krimin sen verran kiistanalaiseksi alueeksi, että veti siellä olleet kolme myyntipaikkaansa pois. Epäilen myös suuresti, että Donetskin kaltaisella venäläismielisellä sotatoimialueella amerikkalaiset ketjut viihtyisivät!
MUUALLA Venäjällä ne ovat hyvin suosittuja ja viimeksi kun kävin Pietarissa niin useita näiden kolmen yhtiön paikkoja käytössä enkä yhtään ainoaa Hesburgeria taiRusBurgeria pistänyt silmään!
- YksiHulluusVähemmän
Trump peruu amerikkalaisten hampurilaisravintoloiden toimintakiellon Venäjällä ja ne voivat alkaa tehdä taas rahaa Venäjän markkinoilla.
- TällainenTyhmyydenTarina
Kun Usan armeijan ja Naton taloudellisen sodan yksikkö kielsi amerikkalaisia hampurilaisravintoloita toimimasta Venäjällä, Venäjän oma hampurilaisketju RusBurger kiitti ja otti käyttöön McDonaldsin tyhjäksi jääneet toimitilat.
Usan ja Naton sotilaiden tyhmyys ei jäänyt siihen. Kun ne kielsivät vielä Visaa ja MasterCardia toimimasta Venäjällä, Venäjän valtion keskuspankki kiitti ja kehitti Venäjälle oman luottokortin Mirin.
Nyt Mirllä maksetaan hampurilaisostokset RusBurgereissa. Niin luottokorttiyhtiö Mir kuin hampurilaisketju RusBurger tahkovat rahaa.- TiltunTyhmyydenTarina
Tiltu yrittää toistella valettaan? Turha vaiva!
TODELLISUUDESSA kukaan ei ole kieltänyt USA:ssa sen hampurilais-ravintoloiden toimintaa Venäjällä ja pitkin Venäjää näkee runsaasti kv. ketjuja kuten MacDonalds, Burger King ja Picnic.
SEN SIJAAN ainakin mäkkäri ITSE katsoi Krimin sen verran kiistanalaiseksi alueeksi, että veti siellä olleet kolme myyntipaikkaansa pois. Epäilen myös suuresti, että Donetskin kaltaisella venäläismielisellä sotatoimialueella amerikkalaiset ketjut viihtyisivät!
MUUALLA Venäjällä ne ovat hyvin suosittuja ja viimeksi kun kävin Pietarissa niin useita näiden kolmen yhtiön paikkoja käytössä enkä yhtään ainoaa Hesburgeria tai RusBurgeria pistänyt silmään!
Luottokortti MIR saattaa kelvata Venäjällä (jos sielläkään!), mutta missään muualla maailmassa se ei kelpaa.
Tiltuhan voi itse tehdä kokeen. Tilaa mistä hyvänsä nettifirmasta jokin tavara ja katso, että löytyykö hyväksyttyjen korttien joukossa mirriäsi! Ei taatusti löydy!
Luottokortin kriteeri on se, että kuinka tunnettu ja hyväksytty se on maailmalla!
Valkeakosken Tiltun pitää kiireesti hankkia tämä 'käyttökelpoinen' MIRRI itselleen:-D
- YrittäjäYstävällinenMIR
MIR on yrityksille halvempi kuin Visa tai MasterCard.
- TurhaKortti
Mutta MIR on hyödytön, koska se ei kelpaa maailmalla muualla kuin Venäjällä!
- TrollinPieniMaailma
Sinulla on niin hirveen pieni maailma siellä päivystyshuoneessa.
- EUhävisi
McDonalds siirtää hallintonsa ja verokantansa pois EUsta Brexit -Britanniaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753597
- 622694
- 812627
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.582418Mitä sanoa pituudeksi näillä mittaustuloksilla?
Jos jossain tarttee ilmoittaa pituus sentin tarkkuudella? Mitattu neljästi virallisesti ja mittaustulokset on olleet 1912337Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2492146- 431922
- 441759
Mä en jaksa suojella sua enää
Oot osa mun tarinaa ja ensirakkaus 🩷🌈 Olisiko niin kauheata, jos muutkin ystävämme tietäisivät? Se on jo niin vanha ”t151491EU:n uusin idea - jatkossa joudut tunnistautumaan kun katsot PORNOA!
"Pornon katsominen muuttuu täysin Euroopan komissio on kehittänyt sovelluksen, jolla internetin käyttäjä voi todistaa p1491408