Kaupungissa assuava joka ajhaa 5000 kilometriä vuodessa maksaa auroveroa vuodessa alee 500 euroa. Maalla asuva joka joutuu pakosta ajamaan 50 000-100 000 maksaa autoveroa 10 000- 20 000 vuodessa.
Autovero on loisvero
34
79
Vastaukset
- GHJKUYTGNJ
Maaseutuhan elättää muutenkin kaupungin asukaat.
Ei pelkällä hallinnon pyörittämiseellä pysty tuottamaan sitä minkä kuluttaa.- en mää ole saanu
Saako kaupungit kaksi miljardia maataloustukea.
- kepu=tyhmä
Mistä näitä idiootteja löytyy...
Tiedätkös muuten että pääkaupunkiseudulla keskimääräinen työmatka (ulompi kaupunkialue) on pidempi kuin maaseudulla, myös Helsingin sisemmällä kaupunkialueella työmatkat ovat keskimäärin pidemmät kuin ydinmaaseudulla.
http://www.stat.fi/artikkelit/2013/art_2013-12-09_003.html?s=6
Toisekseen autoveroa ei makseta kilometriperusteisesti..
Kolmanneksi jos maksata 20 000 euroa vuodessa autoveroa pitäisi sinun ostaa joka vuosi esim. kolme kpl Audi A4 autoa ja ajaa ne ns. loppuun eli yhteensä noin 1,5 miljoonaa kilometriä.- isompia koneita
Ei taida ihan Suomessa onnistua 1,5 miljoonaa kilometriä vuodessa. Yötäpäivää koko vuoden ajamalla se tekisi 171 km/h keskituntinopeuden.
Pitää ostaa kuluttavampia autoja, Ferrarilla saisi menemään autoveroa vuodessa 20 000 € jo lähes seisottamalla autoa tallissa, esim. Ferrari F12 Berlinettassa on 280 000€ autoveroa joten siitä menee laskennallisesti vuositasolla helposti tuon 20 000€. - Pitääkö loisia elätt
Polttoaineessa on veroa 60%.
Tuo vero nousee koko ajan. Diesel maksaa 1,5 euroa, eli vero 0,9 euroa litra. 10 litraa/100km:lle paketti autalla tekee veroa 9 euroa. Lisäksi diesel-pakettiauton vuosivero noin 500 euroa. ajetaan 50 000-100 000 vuodessa.
Kapungissa torikassin vero 150 euroa vuosi, kulutus 4 litraa sataselle. Ajetan korkeintaan 5000 kilometriä vuosi.
Mitä enemmän veroa siirretään autoin ostrohinnasta polttoaineveroon sitä enemmän kaupungissa asuvat pääsevöät loisimaan toisten siivellä. - 70 000 km vuodessa
Pitääkö loisia elätt kirjoitti:
Polttoaineessa on veroa 60%.
Tuo vero nousee koko ajan. Diesel maksaa 1,5 euroa, eli vero 0,9 euroa litra. 10 litraa/100km:lle paketti autalla tekee veroa 9 euroa. Lisäksi diesel-pakettiauton vuosivero noin 500 euroa. ajetaan 50 000-100 000 vuodessa.
Kapungissa torikassin vero 150 euroa vuosi, kulutus 4 litraa sataselle. Ajetan korkeintaan 5000 kilometriä vuosi.
Mitä enemmän veroa siirretään autoin ostrohinnasta polttoaineveroon sitä enemmän kaupungissa asuvat pääsevöät loisimaan toisten siivellä.mistä näitä kepu- idiootteja sikiäää...
Mikset aja samalla "torikassilla" siellä vitunn perähikiälläsi.... kun tuolla juuri kerrottiin että perähikiällä on keskimäärin lyhyemmät työmatkat. Saattanee johtua nuo lyhyet työmatkat tosin siitä että lantavarvasurpot siellä hevonvitunnkuusessa eivät yleensä töissä edes käy. - förrö förrö
isompia koneita kirjoitti:
Ei taida ihan Suomessa onnistua 1,5 miljoonaa kilometriä vuodessa. Yötäpäivää koko vuoden ajamalla se tekisi 171 km/h keskituntinopeuden.
Pitää ostaa kuluttavampia autoja, Ferrarilla saisi menemään autoveroa vuodessa 20 000 € jo lähes seisottamalla autoa tallissa, esim. Ferrari F12 Berlinettassa on 280 000€ autoveroa joten siitä menee laskennallisesti vuositasolla helposti tuon 20 000€.Miljardi tuilla on tukijussin varaa ostaa italialaisia romujakin.
- Pitääkö loisia elätt
70 000 km vuodessa kirjoitti:
mistä näitä kepu- idiootteja sikiäää...
Mikset aja samalla "torikassilla" siellä vitunn perähikiälläsi.... kun tuolla juuri kerrottiin että perähikiällä on keskimäärin lyhyemmät työmatkat. Saattanee johtua nuo lyhyet työmatkat tosin siitä että lantavarvasurpot siellä hevonvitunnkuusessa eivät yleensä töissä edes käy.Työ vaatii....työ vaatiii....
- Pitääkö loisia elätt
70 000 km vuodessa kirjoitti:
mistä näitä kepu- idiootteja sikiäää...
Mikset aja samalla "torikassilla" siellä vitunn perähikiälläsi.... kun tuolla juuri kerrottiin että perähikiällä on keskimäärin lyhyemmät työmatkat. Saattanee johtua nuo lyhyet työmatkat tosin siitä että lantavarvasurpot siellä hevonvitunnkuusessa eivät yleensä töissä edes käy.Lyhempin työmatka?
100X2=200 km. päivä. 48 000 kilometriä vuosi. vai lyhempi:D - 3+10
Pitääkö loisia elätt kirjoitti:
Lyhempin työmatka?
100X2=200 km. päivä. 48 000 kilometriä vuosi. vai lyhempi:DPankkopoika on ottanut taas kiljua liikaa?
Miksi et muuta lähemmäs työpaikkaa? Sitä paitsi sinä saat tuosta työmatkasta verovähennykset ja jos työssä tarvit sitä pakua niin työajoista kilometrikorvaukset jotka kaikkineen tekevät enemmän kuin auton kulut. - Pitääkö loisia elätt
3+10 kirjoitti:
Pankkopoika on ottanut taas kiljua liikaa?
Miksi et muuta lähemmäs työpaikkaa? Sitä paitsi sinä saat tuosta työmatkasta verovähennykset ja jos työssä tarvit sitä pakua niin työajoista kilometrikorvaukset jotka kaikkineen tekevät enemmän kuin auton kulut.Sinä se taidat toljake olla.
Lue se veroilmnoituksen täyttöohje ja tule sitten aukomaan:D
Verovähennbyksellä on muuten katto. Ja sen akton määrästä vähentää sen veroprosentin mukaan jolla työntekijää verotetaan. 6000 eurtoa katto. Siitä vähennetään omavastuu 1500 euroa. 4500 euroa esimerkiksi 20%:tin verolla tekee rahana 900 euroa. Tuo on maksimi euromäärä jonka verotuksessa saa vähentää matkakuluja tuolla veroprosentilla:D
matkakorvauksia ei makseta vakituiseen työpaikkaan:D
Työmaa-asunnon vuksrat on sellaiset 800 euroa kuukausi. Eli halvemmaksi sittenkin tulee kulkea autolla joka päivä kuin vuokrata asunto. oman talon kulut on kuitenkin maksettava.
Ei tulot riitä kahden asunnon maksamiseen.
Sitä on helppo olla maalla viisas kun merellä on hätä. - Hihiihihiihhihihihih
Ninkö se oli???? osaatrko lukea???
"Työmatkan pituus vaihtelee asuinpaikan mukaan
Erityisen voimakkaasti työmatkan pituuteen vaikuttaa asuin- ja työpaikan kaupunki- tai maaseutumaisuus. Kaupungeissa asuvien työmatkat ovat keskimääräistä lyhyempiä, mutta kaupunkeihin voidaan tulla kaukaakin töihin. Sen sijaan harvaan asutuilla alueilla etäisyydet ovat pitkiä, mutta mahdollisuudet asua työpaikan läheisyydessä saattavat olla paremmat kuin kaupungissa. Yhdyskuntarakenteen alueiden erot tulevatkin parhaiten esiin arkiympäristön usein toistuvissa matkoissa (Liikennevirasto)." - hehehehehe
Pitääkö loisia elätt kirjoitti:
Sinä se taidat toljake olla.
Lue se veroilmnoituksen täyttöohje ja tule sitten aukomaan:D
Verovähennbyksellä on muuten katto. Ja sen akton määrästä vähentää sen veroprosentin mukaan jolla työntekijää verotetaan. 6000 eurtoa katto. Siitä vähennetään omavastuu 1500 euroa. 4500 euroa esimerkiksi 20%:tin verolla tekee rahana 900 euroa. Tuo on maksimi euromäärä jonka verotuksessa saa vähentää matkakuluja tuolla veroprosentilla:D
matkakorvauksia ei makseta vakituiseen työpaikkaan:D
Työmaa-asunnon vuksrat on sellaiset 800 euroa kuukausi. Eli halvemmaksi sittenkin tulee kulkea autolla joka päivä kuin vuokrata asunto. oman talon kulut on kuitenkin maksettava.
Ei tulot riitä kahden asunnon maksamiseen.
Sitä on helppo olla maalla viisas kun merellä on hätä.Kyllä tukijussi osaa "junnailla" ilmoituksen kuin ilmoituksen. Vieläkö ne kiljut lasketaan tuotantokustannuksiin, antaahan ne "renergiaa synergiaa nääs".
- mitkä työmatkat
Hihiihihiihhihihihih kirjoitti:
Ninkö se oli???? osaatrko lukea???
"Työmatkan pituus vaihtelee asuinpaikan mukaan
Erityisen voimakkaasti työmatkan pituuteen vaikuttaa asuin- ja työpaikan kaupunki- tai maaseutumaisuus. Kaupungeissa asuvien työmatkat ovat keskimääräistä lyhyempiä, mutta kaupunkeihin voidaan tulla kaukaakin töihin. Sen sijaan harvaan asutuilla alueilla etäisyydet ovat pitkiä, mutta mahdollisuudet asua työpaikan läheisyydessä saattavat olla paremmat kuin kaupungissa. Yhdyskuntarakenteen alueiden erot tulevatkin parhaiten esiin arkiympäristön usein toistuvissa matkoissa (Liikennevirasto)."Perintötilalla töissä tukijussi on, vai lomittajiako paskapää tarkoitit.
- 14+17
Pitääkö loisia elätt kirjoitti:
Sinä se taidat toljake olla.
Lue se veroilmnoituksen täyttöohje ja tule sitten aukomaan:D
Verovähennbyksellä on muuten katto. Ja sen akton määrästä vähentää sen veroprosentin mukaan jolla työntekijää verotetaan. 6000 eurtoa katto. Siitä vähennetään omavastuu 1500 euroa. 4500 euroa esimerkiksi 20%:tin verolla tekee rahana 900 euroa. Tuo on maksimi euromäärä jonka verotuksessa saa vähentää matkakuluja tuolla veroprosentilla:D
matkakorvauksia ei makseta vakituiseen työpaikkaan:D
Työmaa-asunnon vuksrat on sellaiset 800 euroa kuukausi. Eli halvemmaksi sittenkin tulee kulkea autolla joka päivä kuin vuokrata asunto. oman talon kulut on kuitenkin maksettava.
Ei tulot riitä kahden asunnon maksamiseen.
Sitä on helppo olla maalla viisas kun merellä on hätä.Miksi ajat sillä pakettiautolla töihin jos et sitä työajoihin tarvitse? Osta joku alle 5 litraa satasella vievä purkki niin pääset sillä halvalla. Muistaakseni omavastuu on kyllä vain 600 egeä.
Mutta kerro nyt ihmeessä miksi etä muuta lähemmäs työpaikkaasi? Niinhän muutkin tekee. Siis myy se röttelösi ja rakenna uusi lähelle työpaikkaa tai osta asunto.
Tuo matkakustannusten vähennys olisi syytä lopettaa kokonaan ja määritellä kiinteä vähennyssumma joka on kaikille sama, tällöin tuollainen turha saastuttaminen loppuisi ja ihmiset asuisivat lähempänä työpaikkojaan. - Pitääkö loisia elätt
14+17 kirjoitti:
Miksi ajat sillä pakettiautolla töihin jos et sitä työajoihin tarvitse? Osta joku alle 5 litraa satasella vievä purkki niin pääset sillä halvalla. Muistaakseni omavastuu on kyllä vain 600 egeä.
Mutta kerro nyt ihmeessä miksi etä muuta lähemmäs työpaikkaasi? Niinhän muutkin tekee. Siis myy se röttelösi ja rakenna uusi lähelle työpaikkaa tai osta asunto.
Tuo matkakustannusten vähennys olisi syytä lopettaa kokonaan ja määritellä kiinteä vähennyssumma joka on kaikille sama, tällöin tuollainen turha saastuttaminen loppuisi ja ihmiset asuisivat lähempänä työpaikkojaan.Yleensäkin mitä se sinulle kuuluu.
mutta vastaanpa asiallisetsikin. Varsinaisen työpisteen ja työmaan väliseen työkalujen kuljettamiseen.Siihen ei oikein torikassit pysty:D Kaikki työpaikat ei ole valvontanäyttöruutujen vahtaamista huippupalkoilla.:D joidenkoin pitää Tehdä TYÖTÄKIN: - mistä näitä sikiääää
Pitääkö loisia elätt kirjoitti:
Yleensäkin mitä se sinulle kuuluu.
mutta vastaanpa asiallisetsikin. Varsinaisen työpisteen ja työmaan väliseen työkalujen kuljettamiseen.Siihen ei oikein torikassit pysty:D Kaikki työpaikat ei ole valvontanäyttöruutujen vahtaamista huippupalkoilla.:D joidenkoin pitää Tehdä TYÖTÄKIN:Varsinaisen työpisteen ja työmaan välisistä matkoista saa työntekijä kilometrikorvauksen tai jos olet yrittäjä voit vähentää kulut yrityksen kuluina.
- lukuharjoitus
Hihiihihiihhihihihih kirjoitti:
Ninkö se oli???? osaatrko lukea???
"Työmatkan pituus vaihtelee asuinpaikan mukaan
Erityisen voimakkaasti työmatkan pituuteen vaikuttaa asuin- ja työpaikan kaupunki- tai maaseutumaisuus. Kaupungeissa asuvien työmatkat ovat keskimääräistä lyhyempiä, mutta kaupunkeihin voidaan tulla kaukaakin töihin. Sen sijaan harvaan asutuilla alueilla etäisyydet ovat pitkiä, mutta mahdollisuudet asua työpaikan läheisyydessä saattavat olla paremmat kuin kaupungissa. Yhdyskuntarakenteen alueiden erot tulevatkin parhaiten esiin arkiympäristön usein toistuvissa matkoissa (Liikennevirasto).""Ainoa merkittävästi muista poikkeava suuralue on Helsinki-Uudenmaan alue, missä työmatkat olivat muuta maata pidempiä "
- Taidatollayksiloinen
mistä näitä sikiääää kirjoitti:
Varsinaisen työpisteen ja työmaan välisistä matkoista saa työntekijä kilometrikorvauksen tai jos olet yrittäjä voit vähentää kulut yrityksen kuluina.
Sinulla taitaa olla vähän puutteita asoiden käsittämisessä- johan tuo ihan selvää tekstiä ja sitten kin vain venkaat.
Ainakin minä normaaliälyllä varustettuna tajuan tuon asian ihan selvästi. - Pitääkö loisia elätt
lukuharjoitus kirjoitti:
"Ainoa merkittävästi muista poikkeava suuralue on Helsinki-Uudenmaan alue, missä työmatkat olivat muuta maata pidempiä "
Siis uudenmaan alue.
Joooo'oooo kyllä. Mutta seilläkin syrjäseuduilla asuvat jotka maksavat keskuten loiten autoverot.
Nyt ei ole kyse mantieteellisetsä sijainnista vaan siitä että maaseudulla ja keskuksista syrjässä asuvat maksavat loisten autoverot. - 17+1
Taidatollayksiloinen kirjoitti:
Sinulla taitaa olla vähän puutteita asoiden käsittämisessä- johan tuo ihan selvää tekstiä ja sitten kin vain venkaat.
Ainakin minä normaaliälyllä varustettuna tajuan tuon asian ihan selvästi.Jos tuollainen on normaalia kepulaisten älykkyyttä, tai pikemminkin älyttömyyttä niin hyvästi kepu.
- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
17+1 kirjoitti:
Jos tuollainen on normaalia kepulaisten älykkyyttä, tai pikemminkin älyttömyyttä niin hyvästi kepu.
Meillä ON KOKEMUSTA. Siihen ei vältämättä älyä tarvitsekaan:D Me maksamme!
Jos tuollaine rayatlangasta väänneety asia ei uppoa millään sinne korvien väliin niin jotain vikaa täytyy olla siellä korvien välissä.
Tämä Ei ole puoluepoliittinen kannanotto. Kaikki maksaa riippumatta siitä onko sosialisti tai äärioikestolainen tai kommunisti.
- eurot jakoon
vero voisi kaksinkertaistaa aivan hyvin ei suomalaisilta raha lopu.
- suihketta kainaloon
Maataloustuki pois ja sillä kahdella miljardilla jokaiselle ahkerella kaupunkilaiselle mersei.
Maaseudulle ajetaan v e r o v a r o i s t a vuosittain kaksi miljardia euroa
suoraa, v a s t i k k e e t o n t a maataloustukea, lisäksi 230 M€
viljelijäin lomailurahoja verovaroista, viljelijäin tapaturmamaksuja 15 M€ ja
kaikeksi lopuksi liki m i l j a r d i euroa tukijussien työeläkekorvauksia.
Näistä kertyy yhteensä rouheasti yli kolmeen miljardiin euroon nouseva potti.
Maanviljelijät ja maanviljelijäeläkeläiset ovat suuren suuri loiskasautuma
rehtien suomalaisten veronmaksajien niskassa.
Maalaisilta pitäisi ottaa autot pois, lakkauttaa maataloustuotanto ja
kastroida tämä loisijajoukko viimeistä miestä myöten.- Ei mee kaaliin
Eli...Tuo raha pitää kerätä maaseudulla asuvilta työläisiltä pois:D
Oletko naurettava? - 1+8
Ei mee kaaliin kirjoitti:
Eli...Tuo raha pitää kerätä maaseudulla asuvilta työläisiltä pois:D
Oletko naurettava?Jottei erilaiset kepujen valheet taas ala täyttämään koko palstaa niin:
Valtion tulot ja menot alueittain:
Uusimaa: valtion tulot alueelta 132% keskiarvosta, valtion menot alueelle 89% keskiarvosta.
http://www.tem.fi/files/31785/2_2012_julkistalousraportti.pdf
Sivulta 42-43 voit käydä toteamassa että pk-seutu elättää kepulandiaa - Pitääkö loisia elätt
1+8 kirjoitti:
Jottei erilaiset kepujen valheet taas ala täyttämään koko palstaa niin:
Valtion tulot ja menot alueittain:
Uusimaa: valtion tulot alueelta 132% keskiarvosta, valtion menot alueelle 89% keskiarvosta.
http://www.tem.fi/files/31785/2_2012_julkistalousraportti.pdf
Sivulta 42-43 voit käydä toteamassa että pk-seutu elättää kepulandiaaNiiin...tuo on poliittisesti ohjattu jakauman tulos.
Tuohon juuri vaikuttaa tuollaiset ratkaisut kuin tuokjin autoverotus. Sillähän ohjataan tuota kehitystä.
Nykyisin harvaanasutut seudut maksavat 60% Suomen kaikiksita menoista. Hyvä siinä on juhlia kun valtion suojeluksessa. Kun mennään tulonjaolliseen jakoon pieni- ja keksituloinen maksaa 80% valtion menoiist.
Meillä on monella tasolla noita loisia. Rikkaat...kaupungissa asuvat...
Suomeksi tämä koko touhu keskittämispolitiikkaa. - kepu=loisija
Pitääkö loisia elätt kirjoitti:
Niiin...tuo on poliittisesti ohjattu jakauman tulos.
Tuohon juuri vaikuttaa tuollaiset ratkaisut kuin tuokjin autoverotus. Sillähän ohjataan tuota kehitystä.
Nykyisin harvaanasutut seudut maksavat 60% Suomen kaikiksita menoista. Hyvä siinä on juhlia kun valtion suojeluksessa. Kun mennään tulonjaolliseen jakoon pieni- ja keksituloinen maksaa 80% valtion menoiist.
Meillä on monella tasolla noita loisia. Rikkaat...kaupungissa asuvat...
Suomeksi tämä koko touhu keskittämispolitiikkaa.Tuossa vaan sattuu olemaan kaikki valtion tulot ja menot, mysö nuo bentsiinit.
Keskustapuolue on muuten samaa mieltä että Pääkaupunkiseutu elättää kepulandiaa, sen takia Keput haluavat aluetukia lisää.
Kertausta:
Uusimaa: valtion tulot alueelta 132% keskiarvosta, valtion menot alueelle 89% keskiarvosta.
Yhden asian voisit kertoa, jos ns. rikas maksaa veroja esimerkiksi 4 miljoonaa ja hänen yrityksensä 50 miljoonaa niin miten hän on loisija? Verattuna esimerkiksi kepupelleen jolle näistä rikkailta kerätyistä varoista ohjataan maataloustuet, lomituskorvaukset, eläkkeet ja mm. lapsilisät sekä kaikki muutkin maajussin loisimistuet.? - Mänt väärää paikkaa
kepu=loisija kirjoitti:
Tuossa vaan sattuu olemaan kaikki valtion tulot ja menot, mysö nuo bentsiinit.
Keskustapuolue on muuten samaa mieltä että Pääkaupunkiseutu elättää kepulandiaa, sen takia Keput haluavat aluetukia lisää.
Kertausta:
Uusimaa: valtion tulot alueelta 132% keskiarvosta, valtion menot alueelle 89% keskiarvosta.
Yhden asian voisit kertoa, jos ns. rikas maksaa veroja esimerkiksi 4 miljoonaa ja hänen yrityksensä 50 miljoonaa niin miten hän on loisija? Verattuna esimerkiksi kepupelleen jolle näistä rikkailta kerätyistä varoista ohjataan maataloustuet, lomituskorvaukset, eläkkeet ja mm. lapsilisät sekä kaikki muutkin maajussin loisimistuet.?Nyt ei niinkään keskustella Suomalaisesta Yrittäjästä, vaan pörssiloisista. Ja kaupunkilaisita autoveroloisista.
Autoveroa ei kyllä päätä kaupungissa asuva mutta siellä hyvin voimakkaat lobbarit asialla. Vihreät muun muassa - oletko sossu?
Mänt väärää paikkaa kirjoitti:
Nyt ei niinkään keskustella Suomalaisesta Yrittäjästä, vaan pörssiloisista. Ja kaupunkilaisita autoveroloisista.
Autoveroa ei kyllä päätä kaupungissa asuva mutta siellä hyvin voimakkaat lobbarit asialla. Vihreät muun muassakerro ihmeessä mikä tämä autoveroloinen on?
Minä asun kaupungissa ja ajan autolla vuodessa noin 70 000 km, maksan kaikki verot mukisematta. Millä lailla olen autoveroloinen?
Vai tarkoitatko henkilöä joka ei tarvitse eikä täten omista autoa, sellaisiahan on kaupungeissa melko paljon, tosin myös maaseudulla. Mikä tekee näistä autoveroloisia? pitäisikö sinun näiden autottomien maksaa myös sinun autoverosi? seän tekisi sinusta autoverloisen.
Mikä on pörssiloinen? sellainen ihminen joka omistaa pörssissä noteerettavia yrityksiä? Sellaiset ihmiset vain sattuvat olemaan juuri niitä jotka luovat hyvinvointia ja työllisyyttä?
Oletko ihan varma että olet oikealla palstalla, vaikuttaisi että kirjoituksesi viittaa enemmän sosialismin ihannointiin? - Pitääkö loisia elätt
oletko sossu? kirjoitti:
kerro ihmeessä mikä tämä autoveroloinen on?
Minä asun kaupungissa ja ajan autolla vuodessa noin 70 000 km, maksan kaikki verot mukisematta. Millä lailla olen autoveroloinen?
Vai tarkoitatko henkilöä joka ei tarvitse eikä täten omista autoa, sellaisiahan on kaupungeissa melko paljon, tosin myös maaseudulla. Mikä tekee näistä autoveroloisia? pitäisikö sinun näiden autottomien maksaa myös sinun autoverosi? seän tekisi sinusta autoverloisen.
Mikä on pörssiloinen? sellainen ihminen joka omistaa pörssissä noteerettavia yrityksiä? Sellaiset ihmiset vain sattuvat olemaan juuri niitä jotka luovat hyvinvointia ja työllisyyttä?
Oletko ihan varma että olet oikealla palstalla, vaikuttaisi että kirjoituksesi viittaa enemmän sosialismin ihannointiin?Kuinka paljon se työllistää ja mahdollista Suomalaisia työpaikkoja jo minä ostan sinulta miljoonalla Nokian osakkeita?
Jos sinä saat siitä 300 000 voittoa. Työllistääkö se siomalaisia? Ei se raha jinka sinä käärit voittona menee toisen pörssiyrityksen osakkeeseen josta taas otat spekulatiivista voittoa jonka taas käärit takuihisi.
Ei yhtään työpaikkaa. Ei yhtään investointi SUOMEEN VAAN SINULLE LISÄÄ VEROTONTA VARALLISUUTTA. ELI LOISIT PÖRSSIOSAKKEIDEN TULOILLA.
Kaikki mitä sinä käärit pörssivoittoja on pois kansantaloudesta. Siis tuottavasta pääomasta. - osakkeenomis
Pitääkö loisia elätt kirjoitti:
Kuinka paljon se työllistää ja mahdollista Suomalaisia työpaikkoja jo minä ostan sinulta miljoonalla Nokian osakkeita?
Jos sinä saat siitä 300 000 voittoa. Työllistääkö se siomalaisia? Ei se raha jinka sinä käärit voittona menee toisen pörssiyrityksen osakkeeseen josta taas otat spekulatiivista voittoa jonka taas käärit takuihisi.
Ei yhtään työpaikkaa. Ei yhtään investointi SUOMEEN VAAN SINULLE LISÄÄ VEROTONTA VARALLISUUTTA. ELI LOISIT PÖRSSIOSAKKEIDEN TULOILLA.
Kaikki mitä sinä käärit pörssivoittoja on pois kansantaloudesta. Siis tuottavasta pääomasta.Jäänyt talousopinnot vähiin...
Kukaan ei merkitsisi yritysten osakkeita ellei niillä olisi markkinapaikkaa, eli yritykset eivät saisi alkupääomia, samoin yritysten tulee pystyä laskemaan uusanteja liikenteeseen. Eli yritykset tarvitsevat omistajia ja omistajat tarvitsevat paikan josta ostaa osakkeita yhtiöihin. Koko osakeyhtiöjärjestelmä ja osakkeiden pörssinoteeraus on todettu ylivoimaisesti dynaamisimmaksi järjestelmäksi yritysmuotona. Pörssiosakkeiden myynnistä maksetaan veroa, kuten myös osingoista, näillä veroilla maksetaan myös sinun kaltaisten agraarisosialistien tukiaiset.
- Pitääkö loisia elätt
Nyt ei niinkään keskustella Suomalaisesta Yrittäjästä, vaan pörssiloisista. Ja kaupunkilaisita autoveroloisista.
Autoveroa ei kyllä päätä kaupungissa asuva mutta siellä hyvin voimakkaat lobbarit asialla. Vihreät muun muassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453136- 1082573
- 512561
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402228Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4801914- 1101871
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2521855Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91694Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151617R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi241472