Tampereen AutoCenterissä.
Kannattaisi kiertää paikka kaukaa.
Itse en ainakaan sinne enään jalallani astu...
En kertakaikkiaan jaksa selittää mitä kaikkea tapahtui, mutta sen sanon ettei puljun pitäjilä ole minkäänlaista moraalia.
Ja jos minulla olisi ollu ase mukanani niin varmasti istuisin tällä hetkellä tapoista linnassa, niin "iloiseksi" tulin kun asioin kyseisen liikken kanssa.
HUIJAAMISEN MAKUA
7
5191
Vastaukset
- Jallu
On ne pöljiä joissakin autoliikkeissä kun kusettavat ihan tietoisesti ihmisiä, mut eivät ajattele, et joku voi tosissaan ja oikeesti suuttua niin, et tekee jotain peruuttamatonta, suomalainen sisu on joskus sitä ja sitten kadutaan jälkeen päin. Tiedän ainakin yhden autoliikkeen, missä johtaja erosi kun asiakkaat suurin piirtein alkoi katella äijää aseen piippua pitkin, mut jääköön nyt mainitsematta liike.
- Aimo
Siellä ollaan TODELLA rehellisiä mitä minä olen kuullut. Ei saisi noin haukkua turhaan ihmisiä.
- Jallu
Sä olet kuullu hyvää, toinen kaveri on kokenut huonoa, siinä on pieni ero.
- mistä kiikastaa?
Jallu kirjoitti:
Sä olet kuullu hyvää, toinen kaveri on kokenut huonoa, siinä on pieni ero.
mulla on ainakin vaan myönteisiä kokemuksia ko. firmasta...ei ainakaan myyjät juokse pakoon samanlailla,miten useissa muissa liikkeissä.tosin autoni olen tuottanut.
- Asiakas
...homo?
Todennäköisesti kuulut marginaalivähemmistöön, jos yrität kehua ko. liikkeen toimintatapoja.
- Tollero
Olen harkinnut tuottaa auton K.O liikkeen kautta, mikä meni vikaan.
Kerro nyt ihmeessä ihan yleisellä tasolla että osaan laittattaa sopimukseen pykälät jotka estävät kusetuksen.
Oliko auto paska, menikö toimituksessa liian kauan, muutettiinko hintoja kesken kaiken vai mitä?- Matti
Ihmisiä on kahdenlaisia. Toiset ymmärtävät, että autokauppa on liiketoimintaa ja toiset eivät. Melko moni on meistä mielestään muita parempi ja sitä kautta hänen pitäisi saada kaikkialla parempaa palvelua ja vielä halvemmalla hinnalla kuin muut.
Itse ole ostanut liikkeestä auto. Saamaani palveluun ja ostokseeni olen ollut tyytyväinen. Jotain merkitystä lienee sillä, että ainoa huoleni autoa ostaessa ei ollut hinta tai se, että saako joku kummin kaiman setä hankittua auton jostakin 1000€ halvemmalla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse834597Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1103820Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1733612Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.552046Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1291104
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 57963
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27882